Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

multumesc.... stiu anuntul

pretul imi pare mare... mai bine mai astept un an si iau una noua.

no offence dar km ai.... sunt multi.... apreciez sinceritatea de a spunde toti km dar nu pare safe sa iei un motor cu atatia km si o groaza de piese de skimb (care trebuie skimbate ca doar nu-ti pui prezervativ fara sa vrei sa faci sex)...... iar eu vreau sa merg cu ea nu sa skimb semeringuri la furca....

repet e piata sh aberanta...

motorul nou costa cat 7500-8000?

dupa 7-8 ani da-l vinzi cu jumate pret?

nevasta mea are un BMW F650 GS din 2006 33000 km....abs manere incalzite parbriz touring etc....

cand am luat-o noua a fost 9000.... acum daca ia 5500 e un pret bunicel (motorul arata brici) mai are inca garantie!!!!!

deci nu inteleg cum ...

repet iti multumesc ptr ajutor dar... nu am incredere .... sau mai bine zis scump

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ti se pare scump, ia-ti vitezana :blink:

Nu-ti inteleg reactia. Intrebarea lui stilgar e cat se poate de legitima. De ce niste scule care sunt clar facute pentru performanta in detrimentul fiabilitatii si care au fost foarte aproape de capacitatea lor maxima isi pastreaza pretul mai bine decat niste motociclete de strada care au un motor "mai relaxat" si care sunt folosite la plimbari lejere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre binele tuturor ,mai baieti, ramaneti la motoretele voastre. Sau poate gasiti in Italia niste KTM-uri EXC " mai pista, mai caduta".Acolo se dau ieftin, la pachet cu niste Gixxere si niste CBR-uri si alea in stare extraordinara. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bibanu nu esti tu ala care isi facuse un supermoto fain?

si apoi te-ai gandit sa-l vinzi?

de ce?

sunt convins ca multe anunturi sunt pline de tepuse....

e pacat insa ca de suferit au doar cei entuziasmati...

nu inteleg un fenomen de piata si intrebam doar...

daca exista frustrari.... sorry .....

nu vreau o teapa....

nu mertita sa iei o motocicleta de 6-7- ani la jumatate din val noua ptr ca nu te va mai duce inca 6-7 ani, acel motor a trecut de jumatatea vietii lui... gata e cu un picior in contul de reparatii... iar daca mai are si tot felul de lucruri dubioase....

sorry when there is a doubt, there is no doubt

ca idee de cumparare bmw-ul meu l-am luat nou din germania cu 1500E mai putin decat la noi cu mai multe dotari....

prima mea mototcicleta a fost o teapa de la un cunoscut.....

acum dupa acea experienta vreau doar sa fiu un cumparator informat

Editat de stilgar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratioare..am mai scris in topicul asta..motorul de ktm trebuie cumparat de la cineva care are in garaj inca jumate din piese atarnate pe pereti cutie de juma de mp cu sprayuri,uleiuri,lichide si nu scoate motorul din garaj decat cand iese in teren etc..

un ktm si dupa 10 ani daca isi ia "pastilele la timp" si se inlocuieste totul cand e cazul poate sa functioneze si sa arate bine..niciodata sa nu cumperi un motor care se vinde tinut intr-o scara de bloc si daca il intrebi unde il repara iti arata parcarea din fata(proprie experienta)...alea nu sunt in regula..eu personal am in casa o incapere destinata motorului unde tin toate consumabilele,sculele,rezervele,gumele,etc..

 

intr-adevar sa ai ktm costa..o galagie de bani..dar mania e mai presus de vointa si ratiunea noastra asa ca

vad numai portocaliu in fata ochilor...si ca sa fiu mai concret si ontopic(nu de alta da ma arde soso)cu 3500 iti gasesti cu greu un motor in care sa nu investesti nimic..iar faza cu uleiul la telescoape e egal cu 0..semeringurile care sunt pe stoc peste tot si 1 kil de ulei de furca nu te sar de 150 lei(cred ca si asa am exagerat cu pretul)..iar manopera o faci singur...iar in motor daca schimbi rulmentii o data la 3 sezoane si reglezi supapele..sa fii sanatos..

 

pretul unui motor nou echipat complet bate la 9.500 de euro fiindca pretul chel este de 8500 la care mai urmeaza handguarduri,protectie ambreiaj,protectie disc,ciorapi de neopren,ventilator racire,scut,protectii radiatoare,aerisitoare telescoape,inaltatoare ghidon,trusa scule,etc etc etc...daca mai tragi si vreun akrapovic complet sare motorul la 11.000 eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc

un raspuns coerent.

cat de normala e rugina la incheieturilde cadru???

banuiesc ca cineva care are grija de motor dupa o iesire pune furtunul pe ea ca sa poata sa o ingrijeasca?!

adica starea de curatenie arata starea tehnic? (motorul pe care il vazusem la motomania se vedea ca fusese curatat dar nu foarte... mai era pamant prein radiator).

ca sa poti sa lucrezi la un motor trebuie sa fie curat nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca foto sunt din vara,asa ca plasticele s-au mai zgariat,de asta ce ai vazut tu in realitate nu corespundea cu pozele(nu sunt varza,ca l-am vazut si eu)radiatoarele se stramba la enduro(eu le-am strambat cu tot cu protectii)si cate un fir de iarba mai ramane pe la radiatoare ,dupa ce o speli,ca doar na,dar nu cred ca avea noroi.idea este(cred) ca omul nu mai vrea sa bage bani in ea din diverse motive(pentru ca stii ca tre sa bagi continuu,daca te folosesti de ea la padure,nu?)si poate ca nici nu a vrut sa-i dea o fata,asa,ca pentru vanzare.in principiu,o portocala daca-i in mintile ei,cum spunea cineva de pe aici,inseamna ca are mai toate alea schimbate la timp si asta inseamna bani,deci sigur nu vei lua niciodata la 3500 o capra din punct de vedere tehnic perfecta.daca nu-i bine ce-am zis,va rog.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau o mtocicleta tipla(sau ma rog vreau)

dar multe sunt la vanzare de ceva timp(sau ptr vanzare) si au fost folosite fara sa fie intretiunte ca doar se va vinde.....

nu acuz pe nimeni .... e un fenomen de piata.

imi pare rau doar ca nu imi permit.....

nu e prost cine cere, ci cel care da(asta e vorba comerciantilor)

caut ceva mai putin folosit... poate unu care si-a luat motorul dar nu s-a bagat la hardcore cul ci doar softcore (mai sex oral asa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca nu stii nimic despre enduro si nici despre supermoto si asta pentru ca nu ai trait fenomenul.Dupa ce vei merge prin padure cu un KTM "obosit " de 6-7 ani ca al lui Vali sau ca al lui Gabi sau ca al meu vei privi altfel lucrurile. Eu nu dau KTM-ul meu pentru ca nu merge(ba chiar ma surprinde cum poate sa mearga , cu mult peste capacitatile mele) ci pentru ca vreau unul mai nou. Eu merg chiar si acum cu el la zapada, gheata , merg cateodata singur insa stiu cum il ingrijesc dupa fiecare iesire si stiu ca nu ma lasa balta. Ca imi da un pic de ulei pe la vreun simering la pedala de pornire sau pe la busonul de ulei nu mi se pare o mare problema. E urat sa vezi dupa o iesire esapamentul plin de pamant de zici ca este plin de rugina, cadrul sigur are ceva lovituri dupa ce treci peste busteni, prin bolovani de rau, dar inca odata iti spun astea nu sunt motociclete de terase. Am avut si street si speed si cross si enduro, la speed imi placea sa luceasca totul, sa nu aiba nici o zgarietura, dar dupa un timp nu mai mi-a oferit nici o satisfactie. Am zis sa imi iau un cross, am plecat la Arad , la aproape 500 km de casa sa vad si sa iau un RM 250 din 1996-1997si cand am ajuns acolo si am vazut Suzuki-ul am zis ca nu imi place si ca nu este de mine, insa l-am luat ca sa nu zic ca am facut drumul degeaba pana acolo. Am avut noroc sa ma imprietenesc cu niste baieti extraordinari din zona noastra de la care am invatat sa ma dau si m-am dat si m-am dat si am ajuns ca un drogat care daca nu isi baga sambata si duminica motorul prin vena intra in sevraj. Dupa care am dat la schimb la mama naibii , la Miercurea Ciuc ,un Fireblade aranjat super , bibilit pe un junghi de KTM, murdar zgariatcu plastice belite, cu lantul varza, cu foaia si pinionul terminate, dar dupa cum spune Atillas nu mai vad in fata ochilor decat KTM. Nu stiu de ce dar si in afara KTM-urile de enduro isi pastreaza ridicat pretul proportional cu anul de fabricatie, spre deosebire de alte marci.Tragi tu concluzia de ce este asa?By the way: iti ofer imprumut motocicleta mea sa mergi la o tura de enduro aici , la Targoviste si vorbim dupa aia despre cat de mult iti mai pasa de toate aspectele, gen plastice tipla, lant portocaliusi cadru polishat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu dupa prima tura luat de nou sunt zgariate toate plasticele cate putin, unde scria frumos cu portocaliu ktm racing la am sters eu cu gheata, nu mai scrie nimic si am reusit sa mi stramb maneta de ambreaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene.....

mu e vb de plastice.... e vb de facatura dintre anunt si realitate.....

"cand am ajuns acolo si am vazut Suzuki-ul am zis ca nu imi place si ca nu este de mine, insa l-am luat ca sa nu zic ca am facut drumul degeaba pana acolo" :blink: :laugh: :o asta e buna :()

nu stiu NIMIC despre enduro.... am experiente legate de FACATURI..... si ma feresc de ele

nu caut chilipiruri ptr ca nu mi le permit...

din acest motiv am postat aici... am ce sa gasesc la bani pe care i am sau sa mai strang?!

nu sunt motociclist de terase dar nici de padure....

am cerut sfaturi nu exprimarea frustrarilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... am ce sa gasesc la bani pe care i am sau sa mai strang?!

 

O motocicleta enduro, cel mai bine e s-o cumperi noua. Daca nu ai bani de noua, macar sa ai bani de una veche de un an, doi. Motocicletele enduro "traiesc" intens dar "mor" repede. Daca nu ai macar 5000 euro, mai bine muta-ti gandul.

 

bafta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt perfect de acord cu @angi..daca vrei o capra mai de doamne ajuta trebuie sa ai in buzunar 5-6 mii de eu.la ktm strict trebuie sa fie maximum calarit 2 sezoane intr-o limita de km de bun simt de 2000-2500 pe sezon..nu apuca sa se strice mai nimic iar proprietarul sigur investeste incet incet si in extras-uri..care oricum la achizitionare SH nu sunt platite..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E 8000 unu nou , cat de bun crezi ca gasesti la 3000?

Ca si stilgar mi-am dorit un EXC cam la 3000 de euro anul trecut.Am cautat pe mobile si am gasit un EXC 400 din 2000 cu 3100 de euro,plus multe piese de schimb mare parte din ele noi. Avea 3000 de km si acum are 4000 ca atat timp am avut de el. Se mai umezeste cate un semerig, mai strangi ce suruburi desface dar rugina si aburi nu am vazut.Avea plasticele de circuit pe el si cele originale separat .Am pus doua poze ca sa vezi cum arata un anunt serios.

Asa ca nu e imposibil sa gasesti unul bun cu banii aia.Cauta in continuare ca vad ca stii sa te feresti de tepe.Eu personal nu am luat teapa. Sper ca anul asta sa am mai mult timp de el.

post-72-1200683098_thumb.jpg

post-72-1200683116_thumb.jpg

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat te a costat cu adus cu tot ?

Nu am un calcul exact dar probabil 3700 cu inscriere cu tot, plus 800 kitul de transformare in supermoto luat de la atillas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc de 6 ani , la bani putini, cu plastice originale intacte, in stare tehnica foarte buna, te asigur ca este o raritate chiar si in germania.asa cum spun si predecesorii, daca nu vrei sa mai bagi nici un ban in piese nu te astepta sa te coste sub 5000, mai ales daca de uiti de la 2003 in sus.totusi, cred ca este de luat in seama si varianta unui motor in care sa stii ce mai trebuie bagat si sa iei in calcul costul reparatiei, pt ca ai certitudine asura starii reale tehnice.

preturile se mentin mari pt ca o motoreta in stare buna CERE BANI constant pentru a fi mentinuta in aceasta stare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va ''SALUT''

Am achizitionat de pe forumul de vanzari un KTM 350 din 1985 (deoarece eu sunt mai in varsta (48 ani) si

imi place la nebunie sa reconditionez motoare) am plecat la BRASOV , l-am vazut si imediat l-am cumparat.

ACUM DOMNILOR SA VA SPUN CE AM GASIT LA ACEST SOFER DE TIR,CARE NU ESTE BIKER SI NU STIA CE MOTOR DETINE (cumparat de la un broscar de 60 ani) SI CARE LA PRIMA IESIRE IN TEREN I-A RUPT

GENUNCHIUL. FARA SA O MAI LUNGESC CU VORBA AM CUMPARAT UN MOTOR ENDURO-TOURING CU DISC

FLOTANT PE FATA SI MOTOR 4T CU NUMAI 8548 KM LA BORD (REALI) SI SPRE SURPRINDEREA MEA TOTUL PE EA SUNT DIN PLASTIC .

RUGAMINTEA MEA ESTE DACA STITI UN LINK CU EVOLUTIA KTM CA PE BIKEZ NU AM GASIT MODELUL.

IN TARGA SCRIE KTM 348 GS 4/BENZ CU TERMINATIE SEBRING IAR IN ALT LOC SCRIE KTM 350 E 4T,

AM NEVOIE DE DATE CA NU STIU CE ULEI SI CE FILTRE SA FOLOSESC SI NICI CANTITATILE NECESARE.

VA MULTUMESC ANTICIPAT PT. PENTRU INFORMATII

 

PS. -SPER SA MA PRIMITI SI PE MINE IN MAREA FAMILE KTM DESI MODELUL MEU E AXAT SPRE DUAL

 

:blink: :laugh:

''SALUTARI si RESPECT'' Domnilor in cautarea mea disperata de a afla date despre modelul ce l-am cumparat am descoperit ca modelul este 350 gs 4 t cu motor ROTAX 11,50 kw 5600 rot/min in realitate pe turometru indica 10.ooo rot.min si zona rosie incepe de la 7500 rot,fabricat din 1984-1986,are

toate plasticele ACERBIS ,uleiul se afla in cadru,racire pe aer.

INTREBARE-Nu credeti domnilor ca la 11,50kw aceasta motocicleta este limitata?

Si daca este cine imi poate spune si mie unde poate fii limitarile puse pentru a le putea scoate ?

sau si broscarii fac acelasi lucru ca la RAR-ul nostru cand te duci cu un motor din 2003 si iti scrie in carte 2001 cum a patit un amic cu un yzf400

 

RUGAMINTEA mea este daca stie cineva adresa fabrici ktm din Matighoffen (sper ca am scris bine ca la germana ,mai ''de pork'') ca mai mult ca sigur au un istoric al ktm ,de unde as putea sa aflu date concrete.

O alta RUGAMINTE ar fii daca stiti careva cat ulei sa bag in cadru sau nu are importanta decat sa fie plin cadrul .

CINEVA m-a invatat sa bag ulei 20w50 full sintetic -DUMNEAVOASTRA CE PARERE AVETI ????

 

 

cu multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''SALUTARI si RESPECT'' Domnilor in cautarea mea disperata de a afla date despre modelul ce l-am cumparat am descoperit ca modelul este 350 gs 4 t cu motor ROTAX 11,50 kw 5600 rot/min in realitate pe turometru indica 10.ooo rot.min si zona rosie incepe de la 7500 rot,fabricat din 1984-1986,are

toate plasticele ACERBIS ,uleiul se afla in cadru,racire pe aer.

INTREBARE-Nu credeti domnilor ca la 11,50kw aceasta motocicleta este limitata?

Si daca este cine imi poate spune si mie unde poate fii limitarile puse pentru a le putea scoate ?

sau si broscarii fac acelasi lucru ca la RAR-ul nostru cand te duci cu un motor din 2003 si iti scrie in carte 2001 cum a patit un amic cu un yzf400

 

RUGAMINTEA mea este daca stie cineva adresa fabrici ktm din Matighoffen (sper ca am scris bine ca la germana ,mai ''de pork'') ca mai mult ca sigur au un istoric al ktm ,de unde as putea sa aflu date concrete.

O alta RUGAMINTE ar fii daca stiti careva cat ulei sa bag in cadru sau nu are importanta decat sa fie plin cadrul .

CINEVA m-a invatat sa bag ulei 20w50 full sintetic -DUMNEAVOASTRA CE PARERE AVETI ????

cu multumiri anticipate

 

daca motorul are uzura avansata atunci e recomandat un ulei mai gros care preia cat de cat jocurile si riscul sa il consume rapid este mai mic...in cadru busonul trebuie sa aibe o joja scurta..se porneste motorul si se lasa 10 min la incalzit dupa care uleiul se masoara cu capacul desurubat(trebuie sa fie la crestatura de sus a jojei..)

 

adresa si nr de telefon ale fabricii sunt Ktm-Sportmotorcycle AG,Stallhofnerstrasse 3,A-5230 Mattinghofen

telsi fax+43 7742/6000-0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul are uzura avansata atunci e recomandat un ulei mai gros care preia cat de cat jocurile si riscul sa il consume rapid este mai mic...in cadru busonul trebuie sa aibe o joja scurta..se porneste motorul si se lasa 10 min la incalzit dupa care uleiul se masoara cu capacul desurubat(trebuie sa fie la crestatura de sus a jojei..)

 

adresa si nr de telefon ale fabricii sunt Ktm-Sportmotorcycle AG,Stallhofnerstrasse 3,A-5230 Mattinghofen

telsi fax+43 7742/6000-0

 

multumesc mult pantru raspuns si te-as ruga dca ai adresa de net.????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni :laugh: postez aici, nu stiu daca e cel mai potrivit topic pt asa ceva dar exista multe persoane care se pricep si care ar putea sa ma ajute .. asa ca va rog, daca stiti, spuneti-mi si mie ce cote au rulmetii de la o roata de spate de la un KTM exc si ce parere aveti de rulmentii SKF france ?? pot sa ii folosesc la butucul rotii de spate?:o :blink: Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...