Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Am un 400 EXC 2002 pe care l-am cumparat in iarna. La inceput ma dadeam mai usor si, fiind mai frig, nu am avut nici o problema cu racirea. Dar, de ceva timp incoace, au aparut problemele. Mergand prin paduri cu el si fortindu-l intr-a intaia, a inceput sa dea pe afara lichidul de racire. Nu am verificat dar credeam ca antigelul iese pe la busonul radiatorului stanga, prin furtunel si curge pe coturile esapamentului. Dupa un timp am constatat ca, de fapt, antigelul iese dintr-o gaurica aflata in chiulasa, chiar sub pompa de apa. (gaurica e din fabrica, nu e aparuta ulterior :kali: ). Am desfacut capacul pompei de apa dar nu am reusit sa vad continuarea gauricii in motor. M-am uitat pe manuale KTM dar nu am vazut specificatii despre ea. La inceput curgea putin. Dupa un timp a inceput sa curga din ce in ce mai mult si, mai nou, curge chiar cand motorul rece si oprit.

Stiti cumva ce rol are aceasta gaurica? Vi s-a intamplat si voua ceva similar? Se poate remedia problema fara a demonta chiulasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Tre verificate radiatoarele. Problema e ca mie imi curge antigelul printr-o gaurica din chiulasa. Chiar si cu motorul oprit. Ce rol are aceasta gaurica? Stie cineva? In manual nu am gasit. Va trebui sa demontez chilasa si as fi vrut sa evit treaba asta. Mentionez ca am mers cu moto fara ventilator la radiator. Ma intriga, totusi, de ce a cedat pe la chiulasa si nu pe la busonul radiatorului

tocmai ti-am scris ca este de la simeringul de la pompa de apa..cand se uzeaza pe acolo pierde apa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ti-am scris ca este de la simeringul de la pompa de apa..cand se uzeaza pe acolo pierde apa..

 

 

Aha! Am inteles. Cand ajung acasa ma apuc de treaba. Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha! Am inteles. Cand ajung acasa ma apuc de treaba. Multam fain!

exact aceeasi chestie am patit-o si eu :bigstar: .. stai linistit .. nu e asa mare problema .. daca ai tot ce-ti trebuie :crack: (scule + un semering nou) eventual schimba si O-ring urile care sunt e chestia aia de aluminiu care vin la pompa de apa :laugh: ..

eu am un ktm 450 exc .. la 400 nu stiu cum este exact .. dar din cate stiu eu .. este un model de ktm exc .. (putin mai vechi) la care trebuie sa demontezi chiuloasa ca sa poti da axul pompei de apa jos ! sper sa nu fie cazul si la tine

Editat de Borosescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aceeasi chestie am patit-o si eu :kiss: .. stai linistit .. nu e asa mare problema .. daca ai tot ce-ti trebuie :D (scule + un semering nou) eventual schimba si O-ring urile care sunt e chestia aia de aluminiu care vin la pompa de apa :lol: ..

eu am un ktm 450 exc .. la 400 nu stiu cum este exact .. dar din cate stiu eu .. este un model de ktm exc .. (putin mai vechi) la care trebuie sa demontezi chiuloasa ca sa poti da axul pompei de apa jos ! sper sa nu fie cazul si la tine

 

Ieri am ajuns acasa si am dat jos elicea pompei de apa. Surpriza (placuta)! Piesa in care vin simeringirile are 2 gaurele cu filet M3. Deci nu mai trebuie sa dau capacul de chiulasa jos. Azi ma apuc sa confectionez extractorul: O tabla mai solida cu 2 suruburi de 3 si, pe centru, unul de 6 sau 8 care sa impinga in axul pompei de apa. Sper sa gasesc simeringurile si O-ring-urile la magazinul KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am ajuns acasa si am dat jos elicea pompei de apa. Surpriza (placuta)! Piesa in care vin simeringirile are 2 gaurele cu filet M3. Deci nu mai trebuie sa dau capacul de chiulasa jos. Azi ma apuc sa confectionez extractorul: O tabla mai solida cu 2 suruburi de 3 si, pe centru, unul de 6 sau 8 care sa impinga in axul pompei de apa. Sper sa gasesc simeringurile si O-ring-urile la magazinul KTM.

stai linistit orice reprez de ktm care se respecta si stie care sunt bubele la ktm are semeringurile alea pe stoc..bafta la reparat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

am si eu nevoie din trusa de scule de la EXC, de nut-ul de 8 (ala mijlociu) care este antrenat de T-ul cu imbus.

Nu exista de cumparat separat, cred ca a fost facut pe comanda pt KTM.

Eventual dau la schimb alte piese din trusa.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

am si eu nevoie din trusa de scule de la EXC, de nut-ul de 8 (ala mijlociu) care este antrenat de T-ul cu imbus.

Nu exista de cumparat separat, cred ca a fost facut pe comanda pt KTM.

Eventual dau la schimb alte piese din trusa.

 

Mersi!

 

 

Si pe mine ma enerveaza toate suruburile pentru cheie de 8. Par ca sunt de 7.5. Daca cheia e mai proasta, imediat se strica capul surubului. Trebuie cumparata o tubulara tiganeasca de 8. Dar trebuie sa fie dintr-un otel bun, sa nu se decalibreze asa usor. Eu deja am inceput sa inlocuiesc suruburile KTM cu suruburi romanesti pentru cheie de 10. Atentie insa ca, la suruburile pentru cheie de 10, cuplul e mai mare si exista riscul sa se strice filetul daca se strang prea tare. Daca se strica filetul surubului nu-i bai, dar daca se strica celalalt..... :burnout: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea)..

tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este sa va comandati un set de suruburi de la ktm(powerparts) fiindca e mult mai sanatos..exista seturi complete cu toate suruburile de la motor si rama inclusiv ptr esapamente(distantierele alea)..

tubulara de 8 originala nu se poate comanda separat iar o trusa noua costa aprox 150-160 lei..

 

 

Setul de tubulare se poate comanda separat si costa 23 de euro, daca sunati la un dealer cereti produsul: 60029070200

 

Din pacate doar varful de 8 nu se poate comanda separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

patentu de exemplu :angryfire:

Nu-ti da nimeni tubulara aia. cu aia desfaci tot motoru :P

 

eu am..2 buc..una pe motor si cealalta la actele de casa si bijuteriile de la bunica..sic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control :angryfire:

Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8!

Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa.

Dar ok, m-am lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, vad ca discutia a cam scapat de sub control ;)

Pe scurt, tubulara aia e lucru dracului.. la garaj avem 3 truse din care lipseste...ati ghicit... fix tubulara de 8!

Ce sa fac acum, comand 3 truse noi? Ma gandeam ca poate o fi si altcineva in aceeasi situatie doar cu alta piesa.

Dar ok, m-am lamurit.

tocmai am constatat ieri ca mi-a disparut tubulara de 8 :angryfire: :P :blbl: am scos-o pe aia de rezerva..banuiesc cine mi-a sustras-o..vai de pielicica lui..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici.

Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am demontat chiulasa si, de cand am montat-o la loc, tot am probleme cu ea: am gasit ulei si antigel in cilindru. Bineinteles, am strans suruburile la mana. Intre timp am facut rost de cheie dinamometrica si vreau sa fac treaba ca la carte. Chestia asta mi s-a intamplat, nu la EXC, ci la cealalta moto a mea, o Yamaha Tenere. Dar ma gandesc ca va veni timpul sa dau jos chiulasa si la KTM. Pentru segmentari si alte alea. Voi, care omorati motoretele pe coclauri, poate ati fost pusi in situatia sa dati jos si sa montati chiulase. De aceea scriu aici.

Intrebarea mea e urmatoarea: Folositi ceva de genul "gasket sealant" pentru garnitura de chiulasa? Sau se pune perfect uscata? Sau se unge cu putina vaselina curata? La fiecare demontare si montare a chiulasei se foloseste garnitura noua?

garnitura de chiuloasa in general este un model de garnitura care se deformeaza la montaj prin presare si "umple"foarte bine golul dintre cilindru si chiuloasa..se monteaza ca atare fara nici un alt fel de adeziv si se strange cu cheia dinamometrica..poti sa folosesti si garnitura veche dar nu stiu cat de bine va etansa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu are standard, insa exista kit e-starter si pt 250

oricum la 300 exc-e 08 e-starterul e o porcarie, se distrug dintii de pe axul de la motoras, ax pe care nu-l poti cumpara separat si un motoras nou e 300e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are standard, insa exista kit e-starter si pt 250

oricum la 300 exc-e 08 e-starterul e o porcarie, se distrug dintii de pe axul de la motoras, ax pe care nu-l poti cumpara separat si un motoras nou e 300e

 

Nasol ... mai ales pentru astia ca mine cu picioare scurte ! :) E o bucurie sa dai la pedala pe un plan inclinat :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...