Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

@hondafan...multumesc de oferta, insa constat ca s-a bagat mai in fata un beta tester ;) , asa ca asteptam de la el ceva. totusi, daca nu glumeai cu testatul, sunt dispus sa pun stiker de aripa fata (eventual si spate) cu reclama ta, strict pentru un review obiectiv.

 

 

sigur. chestia este gratis si sunt dispus sa le dau la mai multi sa testeze marfa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Daca vrei te pot ajuta eu cu testatul (aripa fata, spate, number plate , laterale spate etc). Poti sa iei si masuratori daca vrei, sunt din bucuresti

 

 

perfect. aveam nevoie de un model ca al tau. iti dau PM

 

apropo ;) :

 

DSC_0106.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu problema care o aveam cu airbox-u dupa ce am siliconat totu pe acol (silicon de acvarii) am facut 3 ture si nici urma de murdarie in locasul respectiv foarte curat .deci eu zic ca e o solutie super

 

Mesaj completat

vreau sa va mai intreb ceva la cate ore de functionare schimbati pistonu in 250 2t nu de alta da imi spune unu ca el cu gasgas 300 2t a mers 10000km cu un piston nam cum sal cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca s-ar putea sa primesc niste respunsuri subiective, as dori parerea voastra in lugatura cu SX 450.

 

Am ocazia sa achizitionez un astfel de motor, fabricatie 2005, in stare ok, cel purin la prima vedere, pare destul de ingrijit, iar pretul este de 2500 euro.

Acum nelamurirea mea:

*cum vi se pare pretul, raportat la an / model ?

* ce defecte clasice are respectivul model, implicit la ce sa acord atentie sporita ?

* cat de costisitoare este intretinerea? Adica, cat de des se schimba consumabilele?

* se poate monta un far de 55w pe el sau e ceva ce presupune mult prea multe modificari ?

* ce putere are un astfel de motor standard ?

*cat de pretentioasa e pornirea la pedala a acestui model ? (se ineaca usor, are decompresor manual/ automat, etc, am inteles ca e cu doua socuri: la cald si la rece, iar daca nu esti dibaci, il ineci fff usor )

*suspensiile sunt reglabile (cel purin fata ma intereseaza, ca mi s-a parut cam rigida :crack: )

 

Multumesc

Mesaj completat

Si cel mai important: este un motor tehnic sau o bruta care nu te trece frumos peste buturugi/ bolovani, etc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca s-ar putea sa primesc niste respunsuri subiective, as dori parerea voastra in lugatura cu SX 450.

 

Am ocazia sa achizitionez un astfel de motor, fabricatie 2005, in stare ok, cel purin la prima vedere, pare destul de ingrijit, iar pretul este de 2500 euro.

Acum nelamurirea mea:

*cum vi se pare pretul, raportat la an / model ?

* ce defecte clasice are respectivul model, implicit la ce sa acord atentie sporita ?

* cat de costisitoare este intretinerea? Adica, cat de des se schimba consumabilele?

* se poate monta un far de 55w pe el sau e ceva ce presupune mult prea multe modificari ?

* ce putere are un astfel de motor standard ?

*cat de pretentioasa e pornirea la pedala a acestui model ? (se ineaca usor, are decompresor manual/ automat, etc, am inteles ca e cu doua socuri: la cald si la rece, iar daca nu esti dibaci, il ineci fff usor )

*suspensiile sunt reglabile (cel purin fata ma intereseaza, ca mi s-a parut cam rigida :crack: )

 

Multumesc

Mesaj completat

Si cel mai important: este un motor tehnic sau o bruta care nu te trece frumos peste buturugi/ bolovani, etc ?

 

Man, parerea mea:

* pretul pare bun. Problema e istoria lui. Fiind un model de motocross, se prea poate sa fi fost super forjat in competitii.

* defecte clasice nu cunosc. Dar 2005 e un an cand KTM nu prea avea succese la clasa mare de 450cc.

* intretinerea e relativ ieftina dar foarte deasa. Deci, dpd asta de v e costisitoare.

* la modelele de motocross stiu ca e problema in a monta far. Se poate dar cu costuri mari. Au generator subdimensionat si nu au nici un fir de plus in instalatie. Poate poti trage un fir paralel de la bobina de inductie sau de la butonul de oprire ce vine de la CDI.

* puterea standard e de 54 HP. Sursa: motomike

* o data ce te inveti cu motoreta respectiva, pornirea la pedala nu constituie o problema. Indferent de model. Daca beneficiezi de decompresor si soc la cald si rece, cu atat mai usoara va fi perioada de adaptare.

* suspensiile or fi reglabile dar tot rigide vor ramane. Sunt concepute pentru motocross. Nu pentru buturugi si bolovani. Iarasi, se pot modifica dar cu costuri mari si rezultate nesatisfacatoare.

 

Si cel mai important: este o bruta si un motor tehnic care trece (dar nu usor) peste buturugi/bolovani, etc.

Alta caracteristica: cutia de viteze este etajata intr-un mod aparte. Anume pt competitii motocross. Are viteza a I-a foarte lunga si doar 4 viteze cu totul.

 

Concluzie: daca nu il vei folosi pe circuit de motocross, nu merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia:

*prea brutal

*autonomie scazuta

*nu il folosesc pe circuit

*suspensii prea tari

*adaptare complicata a unei surse de lumina ;)

Prea multe minusuri (plus cele enumerate de Andrei ), care duc la un singur verdict: am nevoie de 400 EXC. Cel mai bun compromis. :crack:

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petrica...nu confunda cu manualul de intretinere (owner`s manual)

@ktm exc.....manualul de service este protejat prin copyright, de preferat sa cauti singurel pe net informatia, exista N motoare de cautare. inteleg ca cei de la ktm isi protejaza destul de agresiv drepturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar petrica acela e manual de intretinere multumesc pt ajutor oricum

 

 

SOSO credema ca de 2 saptamani caut manual de reparatie pe toate torentele si siturile si nu am gasit pt 2t numai pt 4 t

Mesaj completat

ceva care bucura ochiu ktm-istilor :) http://www.ktmclub.ro/forum/index.php?show...tart=#entry4209

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti!

 

In curand o sa fiu si eu posesor de Ktm, asa sper momentan.Am pus ochii pe un 530 exc, o voi cumpara noua.

Am citit topicul asta cap-coada si din cate am vazut sunt cativa care au avut probleme cu modelul asta dar acest lucru se intampla prin 2008, vreau sa stiu daca inca mai sunt probleme sau cei de la Ktm au rezolvat lucrurile.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

In curand o sa fiu si eu posesor de Ktm, asa sper momentan.Am pus ochii pe un 530 exc, o voi cumpara noua.

Am citit topicul asta cap-coada si din cate am vazut sunt cativa care au avut probleme cu modelul asta dar acest lucru se intampla prin 2008, vreau sa stiu daca inca mai sunt probleme sau cei de la Ktm au rezolvat lucrurile.

 

Multumesc anticipat!

Ia-ti, man, un EXC din clasica categorie de 450 cc. Ca nu e vitezana sa conteze puterea si nici nu o sa mergi la competitii unde o sa simti ca vrei mai multa putere de la motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde foarte mult ce vrei sa faci cu motocicleta la hard nu e buna deloc are prea multa putere care numa te incurca

Nu fac hard enduro.

Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto.

Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fac hard enduro.

Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto.

Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011.

Depinde unde vrei sa te simti mai bine: pe camp sau pe asfalt cu supermoto. Mai e si varianta unui 690 SMC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fac hard enduro.

Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto.

Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011.

ca orice design nou netestat la scara larga, mai multe modele 2008 au mai avut mici probleme... cu timpu le-au mai rafinat ei. Daca vrei si la enduro cu 530 si o sa-ti placa enduro in mod special si-o sa vrei sa te mai dai si mai mult si mai interesant, e posibil sa regreti ca ti-ai luat motor asa mare. Daca o sa preferi mai degraba supermoto, ar fi ok, numa ca poate un sm mai mare (cum zicea Cata 690 de ex) ar fi mai versatil.. numa bun ca bike zi de zi, intretinere mai rara, mai merge si la un drum mai lung, autonomie mai ok... point is, nu poti sa ai o moto pentru amandoua si sa le faca bine si o sa ajungi cu ceva care nu face nimic foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un accident pe strada si exclusiv supermoto nu vreau.De aceea credeam ca 530-ul ar fi in stare sa le faca pe amandoua.

Avand in vedere ca eu o sa fac enduro pe camp, pur si simplu, fara padure, fara urcari si coborari cred ca 530-ul fiind un motor mare face fata la chestiile astea?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una din hibele care m-au deranjat din prima secunda pe care am vazut acest model a fost intinzatoul lantului de distributie care este hidraulic... altfel e bomba motoeta si cu un kit de SM vei experimenta o placere deosebita in oras... 690 nu e nici cal nici magar, e mai spre touring decat spre SM. Luand in calcul variantele enumerate de tine mai sus 530-ul e cel mai potrivit . ai putea sa incerci si un model de la HUSABERG 570 care mi s-a parut mult mai echilibrat, permisiv si liniar in power :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...