Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003.

Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...)

 

 

Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator...

 

sunt cabluri de cumparat pe net, daca nu gasesti da-mi un PM sa-ti arat eu unde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona?

 

Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E

 

Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze.

 

Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog niÂşte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..)

 

Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti!

post-47873-0-50995400-1349971505_thumb.jpg

post-47873-0-44963300-1349971615_thumb.jpg

post-47873-0-05721600-1349971671_thumb.jpg

post-47873-0-00480900-1349971748_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona?

 

Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E

 

Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze.

 

Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog nişte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..)

 

Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti!

cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO,

 

Bun sfatul tau! Mersi frumos! Daca ajungi in Parang la o endureala, da-mi de stire.

Editat de lionofjudah
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza?

Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii)

Editat de danok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza?

Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii)

 

trebuie sa schimbi o-ringul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ?

Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ?

Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc?

Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu )

Multumesc .

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ?

Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ?

Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc?

Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu )

Multumesc .

 

 

 

vezi ca scrie pe spate la bidonul de ulei

de ex la putoline mixing ratio 1-4%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.

@danok....incalzeste si da cu un degripant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Soso.

Acuma poate gresesc...dar normal n'ar fi ca fiecare producator de moto 2T sa zica EL cat ulei ii trebuie motorului pe care tocmai l'a lansat pe piata ? Ca doar el stie cel mai bine ce material a folosit la ambielaj, de ex., si tot el stie cel mai bine care sunt parametri optimi de functionare...adica cat ulei in amestec, cat in cutie, ce cifra octanica, etc.

Nu stiu daca intelegeti...dar ceva de genul ca pompa de benzina, nu scrie cat sa bagi, ci consumatorul ( masina ) stie cat consuma ...zic si eu.

De asta intrebam daca nu difera raportul de la un producator la altul de motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Soso" data-cid="3327892" data-time="1358775886"><p>

@izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.<br />

@danok....incalzeste si da cu un degripant</p></blockquote>

 

fiind motoare de competitie, producatorul specifica in manual un amestec pentru ... regim de competitie. cred ca un avansat e tot cu mana in gaz de aici si nevoia de un amestec mai bogat. am un prieten ktm-maniac ce baga si mai putin de 20/100 si n-are niciun stres motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba se scoate axul de la bascula la un KTM 250 EXC ? Am batut in el si nu se clinteste cel mai probabil datorita faptului ca e plin de rugina.

 

Vezi ca pe partea dreapta are piulita, dar e si el infiletat undeva in interior. Pe partea stanga trebuie sa bagi o tubulara foarte subtire, parca de 19, si sa desfiletezi. Eu mi-am facut tubulara dintr-una normala, prin subtiere la strung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suzuki_rm_125.....decat sa vorbesti prostii, mai bine stai in banca si asculti la lectie ;)

20/100 inseamna undeva de 12-13 ori mai mult decat recomanda producatorul ktm pentru motoarele in 2t din gama lor.

@yzulica.....toti producatorii precizeaza raportul de amestec in manualul motoretei., insa pe la noi mobrele sunt la al n-spelea proprietar iar intretinerea se face mai....dupa ureche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in carte da 1:60 , amestec cu un ulei de calitate , ei recomanda Motorex , poti baga ce vrei atat timp ca este unul bun , am mers si cu 1:60 multa vreme si nam avut probleme , pt linistea mea sulfeteasca merg acuma cu 1:50

uleiul pe toba il da afara daca ai vatelina imbibata , nu mergi cum trebe cu un 2t etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suzuki_rm_125.....decat sa vorbesti prostii, mai bine stai in banca si asculti la lectie ;)

20/100 inseamna undeva de 12-13 ori mai mult decat recomanda producatorul ktm pentru motoarele in 2t din gama lor.

@yzulica.....toti producatorii precizeaza raportul de amestec in manualul motoretei., insa pe la noi mobrele sunt la al n-spelea proprietar iar intretinerea se face mai....dupa ureche

mi-a sarit tasta 2% nu 20% ... sau 1:50

Editat de Suzuki_RM_125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vargoneti, stiu de ce iese uleiul pe toba, insa daca nu ai un traseu pe care sa poti merge cu turatie mai ridicata, orice 2t nu arde uleiul chiar cum trebuie. vata oricum ar trebui schimbata periodic, deci nu vad motive pentru care as baga mai mult ulei in benzina, mai ales ca discutiile pentru 2t pe injectie se vorbeste de cifre de amestec in zona 1:120. De cand s-a "descoperit" extrem enduro, asa cum il intelegem noi, e mai dificil sa mergi cu 2t in ture prea multe.Producatorul cred ca e in stare sa aprecize cata ungere cere motorul si nu merge in zona riscanta, doar pentru o ardere mai cu motz. oricum, in ecuatie intra f multi factori, mai degraba as fi atent la CE ulei bag decat ce cantitate, evident, in limitele rezonabilului.

preferatul meu este motul 700 si un motorex, dar nu mai stiu exact numele.

@suzuki...tot nu inteleg ce ai vrut sa spui. Povesteam ca si eu bag 1:60 (17 ml/litru, adica mai putin decat 1:50) fara nici o problema pentru mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suzuki...tot nu inteleg ce ai vrut sa spui. Povesteam ca si eu bag 1:60 (17 ml/litru, adica mai putin decat 1:50) fara nici o problema pentru mobra.

 

intaream afirmatia ta, la care am facut quote ... adica si eu stiu un posesor cu experienta de KTM care pune ulei de amestec in benzina mai putin de 2% si nu intampina nicio problema ...

 

"@izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.<br />

@danok....incalzeste si da cu un degripant</p></blockquote>

 

fiind motoare de competitie, producatorul specifica in manual un amestec pentru ... regim de competitie. cred ca un avansat e tot cu mana in gaz de aici si nevoia de un amestec mai bogat. am un prieten ktm-maniac ce baga si mai putin de 2/100 si n-are niciun stres motorul."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Scriu acest mesaj pt un prieten...dar sunt sigur ca raspunsurile voastre or sa ajute pe multi ;)

 

 

"Sunt in neplacuta pozitie de a inlocui kit-ul biela pentru un KTC EXC 450.

Recomandarea voastra este de a merge pe piese OEM ?

Credeti ca Kit Biela HOT RODS se preteaza?

 

Multumesc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe partea dreapta are piulita, dar e si el infiletat undeva in interior. Pe partea stanga trebuie sa bagi o tubulara foarte subtire, parca de 19, si sa desfiletezi. Eu mi-am facut tubulara dintr-una normala, prin subtiere la strung.

Piulita de pe dreapta am scos-o. Nu stiam ca mai este infiletat si pe interior--o sa vad cum imi construiesc o tubulara. Sa inteleg ca trebuie sa-l scot prin rasucire? Eventual o sa folosesc si metoda lui @soso cu incalzitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai este infiletat. Trebuie sa-l scoti pe partea opusa piulitei.

Daca nu e uns periodic, este posibil sa fie blocat.

Incearca sa-l plimbi incolo si incoace in timp ce dai cu spray pe toate partile. Ai grija cu ce bati sa nu infloresti buza filetata.

Daca nu-ti iese, un ax nou e 220 RON :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mark, eu am 2t 2002 si asta vara a trebuit sa ii strunjesc tubulara respectiva, dupa ce am batut si eu in ax (nestiind acest amanunt), si a iesit doar prin desfiletare.

Danok, PM si ti-o imprumut.

uite si poza:

http://www.ebay.com/itm/01-KTM-400-SX-520-EXC-MXC-Swingarm-Swing-Arm-Pivot-Bolt-/321060740899?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4ac0b61f23

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...