Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

300 e super nici nu iti trebe button doar daca ai bani de aruncat . porneste super usor in ori ce pozitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apoi sa stii ca nu prea e ok cum faci, e ca si cand merg in targ ca vreau masina de teren si daca tor s-a vandut hammerul m-am gandit c-ar merge si un Suzuki Samurai .... ma refer aici strict la clasa. poti compara la Hard, saca tot ai scris cu litere mari 525 4t cu 300 2t?

 

300 exc din 2007 eu stu ca nu are buton, parca din 2008 i-au pus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

525'ul de care am vorbit il stiam foarte bine si era la un pret ok... am fost plecat un weekend,nu aveam semnal si s'a vandut.

 

iar in legatura cu 300'le asa stiam si eu.. dar am vorbit cu cineva si o zis ca motoru la 2007 ii la fel ca la 2008,2009 etc.. ca aspect ma refer, doar cadrul si carenele difera de la 2007 la 2008+++.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot te bate candu la vaca nebuna am io unul de vanzare, dar e greu tare la hard, iti zice mandea care s-a incapatanat ani buni sa mearga cu autobuzul prin padure... am trecut la 125 si anul asta trec la 200... e mare diferenta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

M-a mancat undeva sa dau pe la toate mufele din spatele farului cu W40 si la montaj am descoperit ca am un releu (sau ce o fii el) cu 2 conectori, iar in gramada ai de fire si mufe am gasit 2 mufe care s-ar potrivii, nu stiti ce culori trebuie sa aibe firele care intra in acest releu?

 

PS: bec pt far de unde pot cumpara?



LE: are cineva schema electrica? sau cum e cel mai simplu de verificat daca functioneaza termocupla?

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema de la ce model?

Termocupla se cufunda in apa clocotita, se lasa cateva secunde si apoi se scoate si, folosind un aparat de masura, se masoara imediat conductivitatea intre cei2 papuci, sau intre papuc si partea filetata (in cazul in care existaun singur papuc). Daca ai conductivitate, iar aceasta dispare cand termocupla se raceste, e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum credeti ca ar fi un 450 sx 2005 modificat pentru enduro, instalatie electrica,si suspensi de exc. roata pe 19 si 4 viteze ...

 

Ma gandesc ca in 4 viteze plecarea de pe o panta sau urcare mai naspa o sa fie un chin. am dreptate ?

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din curiozitate: de ce nu cauti un enduro si vii cu tot felul de idei nastrusnice? Le gasesti mai ieftin? Vrei putere? Ce te mana spre motoare puternice, grele si concepute pentru alte scopuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din curiozitate: de ce nu cauti un enduro si vii cu tot felul de idei nastrusnice? Le gasesti mai ieftin? Vrei putere? Ce te mana spre motoare puternice, grele si concepute pentru alte scopuri?

 

 

:10:

 

 

ce a zis el , nu se merita sa iei ceva ce nu e pt enduro si sa incerci sa il faci , prea multi banii cheltuiti + motor prea mare(450) pt asa ceva , de ceva vreme pe mine ma tot bate gandul sa las 300-le si sa iau un 200 din diverse motive ,parerea mea personala este ca un 450 este prea mult pt enduro(depinde si ce intelege fiecare prin enduro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti?

Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti?

Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului?

Da,asa este. Dar 520 nu aveam suspensi de enduro si instalatie electrica. V'am intrebat si pe voi deoarece am vorbit cu cineva care zicea ca merge foarte bine cu cross la hard enduro. si chiar asa este, am vorbit cu baietii cu care merge si ziceau ca unele urcari le face mult mai bine ca ei, si cate o data are aderenta mai buna cu crossu. Acuma nu stiu.. probabil ca minteau.

 

 

ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure...

 

bine safule :)).

 

ca urmare acestui post noul cal. GAS GAS ec 300. dupa prima iesire facuta ieri nu pot sa zic decat ca imi place,dar asta dupa prima iesire.

 

Va salut si multa sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza.

 

Pai la un 450 de cross clar ca iti trebuie pornire la buton. am avut fara buton si ii un chin,iti vine sa te dai cu capu de toti copaci cand vezi ca dau la carja pana ti se dezlipesc cizmele si tot nu o ia. la enduro ma refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi acum sa nu te duci pe pista de motocross cu GasGas-ul si apoi sa incepi sa-i dai farul jos, sa-i pui roata de 19, sa-i intaresti arcurile, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un manual de reparatie pt. un exc450 din 2007, il are cineva!? Tot ce am gasit este "owner manual" de pe site'ul oficial Ktm. Ce diferente sunt intre versiunile racing/Au/Eu/SixDays avand in vedere owner's manual si service manual!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...