MacLeod Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 la ultimul test-drive motomania era un 200exc-2t, motorul lui seba cred. tare poza din avatar. cine te-a "tencuit" asa frumos O fi fost dar eu eram in cu totul alta parte. Daca Seba are un 200 2t astept sa isi expuna aici punctele de vedere. Cat despre tencuiala mi-am facut-o cu mana mea in timp ce ma dadeam cu 525 xc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 14, 2008 Autor Share Postat Aprilie 14, 2008 intr-o postare de acum cateva luni va ziceam de 530 ala nou care a fost mai mult stricat decat a functionat..asa ca l-au trimis cei de la motomania in austria la reparat...meseriasii aia i-au schimbat complet chiuloasa fara sa mai stea sa analizeze ce are motorul si l-au trimis inapoi..proprietarul a facut rodajul in curte la motomania vreo 3 ore ca sa-i schimbe uleiul inainte de a veni la valcea..dupa prima ora a inceput sa tacane ca inainte dar totusi la adus acasa crezand ca isi va reveni..la prima tura de 40 de km(mai in forta) motorul a consumat aproape 2 litri de ulei,iar dupa alti 20 iar consumase aproape un litru...am demontat esapamentul si am gasit un strat de vreo 2 mm lipicios si negru de mazga... oricum motorul pleaca IAR la motomania sa il repare(ce draq vor sa mai repare nu stiu)... asa ca grija mare cine isi ia 530... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 dah. e de astepta ca un motor de generatie noua sa faca probleme. De acee eu sunt adeptu sa imi iau o motocicleta noua (asta cand va fi cazul ) dupa 1 an de zile sau chiar 2, cand vor trece toate problemele post prezentare si dezvoltare. Ceea ce spui tu stef e curios caci pe toate siturile din afara nu prea am auzit de probleme, majore. Eu mai fost ceva probleme cu aprinderea d-ar dupa ce oamenii au schimbat la dealerul KTM pesa, asta pe costu KTM-ului, s-a erzolvat si merg brici.... mai mult chiar nu stiu ce sa spun... asteptam mai multe detalii. Sunt chiar curios ce va declara Austria dupa duma asta. Cat despre intreebarea mea pusa in legatura cu EXC200, m-am destupat dupa ce am citit mai mult pe forumurile din afara. La noi se pare ca sunt numai baieti tari care nu se dau cu pocnitori mai mici. Multumesc inca odata baietilor portocalii. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Cat despre intrebarea mea pusa in legatura cu EXC200, m-am destupat dupa ce am citit mai mult pe forumurile din afara. Si ce se zice despre acest model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 15, 2008 Autor Share Postat Aprilie 15, 2008 dah. e de astepta ca un motor de generatie noua sa faca probleme. De acee eu sunt adeptu sa imi iau o motocicleta noua (asta cand va fi cazul ) dupa 1 an de zile sau chiar 2, cand vor trece toate problemele post prezentare si dezvoltare. Ceea ce spui tu stef e curios caci pe toate siturile din afara nu prea am auzit de probleme, majore. Eu mai fost ceva probleme cu aprinderea d-ar dupa ce oamenii au schimbat la dealerul KTM pesa, asta pe costu KTM-ului, s-a erzolvat si merg brici.... mai mult chiar nu stiu ce sa spun... asteptam mai multe detalii. Sunt chiar curios ce va declara Austria dupa duma asta. treaba e ca motorul asta e varza complet..de mult nu am mai vazut asa ceva,si anume dupa fiecare iesire sa se blocheze sau sa tacane sau sa se rupa supapele sau sa arda uleiul in halul asta.. mai sunt ceva 530 noi in valcea dar proprietarii nu au facut cu ele nici 200 de km din lipsa de timp,fiindca am fi aflat imediat daca toate sunt la fel sau doar asta are un necaz.. oricum proaspat intors din austria cu toate piesele schimbate(si aici ma refer la toata partea superioara a motorului)sa tacane iar culbutorii dupa 2 ore si sa consume asa ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 ..dupa prima ora a inceput sa tacane ca inainte dar totusi la adus acasa crezand ca isi va reveni.. Nu este un caz singular. Cred ca v-am mai spus mai demult. Eram la ktm cotroceni cand un nene tocmai intra in posesia unui 530 absolut nou. I-a dat omu' prima cheie si se auzeau bocanituri. Atunci cineva spunea ca e un caz singular, ca restul sunt beton. Se pare ca mai exista si alti nefericiti posesori de 530....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 15, 2008 Autor Share Postat Aprilie 15, 2008 spuneti-mi voi daca nu ati lua-o razna,sa dati cu optionale 11.000 de euro pe un motor si din 8 luni,6 sa fie la reparat...plm ca sa zic asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 buna seara la voi , cine poate sa-mi spuna cat este jocul dintre supape si tacheti ? cat este pe evacuare si cat este la admisie ?a-ti facut asa ceva si la cat timp se recomanda reglajul la supape pt un 525 exc din 2006?merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 buna seara la voi , cine poate sa-mi spuna cat este jocul dintre supape si tacheti ? cat este pe evacuare si cat este la admisie ?a-ti facut asa ceva si la cat timp se recomanda reglajul la supape pt un 525 exc din 2006?merci de curand am aflat si eu, multumesc domnu... , jocul trebuie sa fie de 0.10 mm si trebuie facut o data pe sezon .. parca la admisie si la evacuare .. acelasi lucru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 mai, dar aici vad numa discutii despre tractoare pt. drujbe trebe topic separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 16, 2008 Autor Share Postat Aprilie 16, 2008 daca ai de unde sa imprumuti o lera de la ktm poti sa reglezi jocul ca la carte si anume 0.12 mm,daca nu merge cu lera normala de 0.10 mm..admisie si evacuare=aceleasi valori..bafta la reglat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 mai, dar aici vad numa discutii despre tractoare pt. drujbe trebe topic separat? Nu! Conform ultimelor tendinte ar trebui subforum separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 16, 2008 Autor Share Postat Aprilie 16, 2008 Nu! Conform ultimelor tendinte ar trebui subforum separat da da corect ..si astea impartite in sub-sub forumuri de 2T si 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 (editat) imi e greu sa cred ca e singurul 530 cu 90-100 de ore de functionre din lume... cred ca ar trebui sa intre in disctie si proprietarul motocicletei si sa ne spuna cum si cat a intretinut motoreta aia... o mare parte din noi stim ca e vorba de Amidon si celebru-i 530 al carui prim schimb de ulei la facut la 10 ore in loc de 3. eu mi-am bacat nasul in motorul ala oleaca si nu mi-a inspirat incredere ce am vazut cat despre pilot...aproape ca mi-a inecat azi 525-ul minunandu-se de acceleratia rapida ca el n-avea d-aia no comment despre motomania dor o scurta intrebare pt valcea: voi nu aveti mecanici priceputi p-acolo ca ultima oara se gasisera o sumedenie de profesori? ps: nu sunt fan 530 si nu mi-a inspirat incredere aceasta motorizare din prima secunda in care am vazut aceste masinari. oful meu cel mai mare este ca intinzatorul lantului de distributie e hidraulic adica daca din diverse cauze scade presiunea de ulei din circuit poti sa futzi meciul bine de tot motorul mergea azi ok dar scotea un pic de fum(are segmentii si cilindru nou ....e normal pana se pasuiesc) Editat Aprilie 16, 2008 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 20, 2008 Autor Share Postat Aprilie 20, 2008 imi e greu sa cred ca e singurul 530 cu 90-100 de ore de functionre din lume...cred ca ar trebui sa intre in disctie si proprietarul motocicletei si sa ne spuna cum si cat a intretinut motoreta aia... o mare parte din noi stim ca e vorba de Amidon si celebru-i 530 al carui prim schimb de ulei la facut la 10 ore in loc de 3. eu mi-am bacat nasul in motorul ala oleaca si nu mi-a inspirat incredere ce am vazut cat despre pilot...aproape ca mi-a inecat azi 525-ul minunandu-se de acceleratia rapida ca el n-avea d-aia no comment despre motomania dor o scurta intrebare pt valcea: voi nu aveti mecanici priceputi p-acolo ca ultima oara se gasisera o sumedenie de profesori? ps: nu sunt fan 530 si nu mi-a inspirat incredere aceasta motorizare din prima secunda in care am vazut aceste masinari. oful meu cel mai mare este ca intinzatorul lantului de distributie e hidraulic adica daca din diverse cauze scade presiunea de ulei din circuit poti sa futzi meciul bine de tot motorul mergea azi ok dar scotea un pic de fum(are segmentii si cilindru nou ....e normal pana se pasuiesc) nu stiu de ce profesori vorbesti,toti de aici doar isi dau cu presupusul(si la faza asta chiar esti rautacios un pic)iar primul schimb de ulei chiar eu personal i l-am facut dupa 3 ore de functionare (pe bune si fara misto)..iar daca tu imi spui ca dupa 20 de ore e normal sa se rupa supapa in 2 si sa tacane permanent,dupa care sa vina la bucuresti sa il regleze si sa vina cu piese schimbate inapoi,la prima tura sa se blocheze iar motorul,sa il trimita dupa asta in austria(unde aia schimba CICA chiuloasa si mai stiu eu ce),vine motorul inapoi si tacane dupa primele 2 ore de rodaj si consuma in 60 de km 2 litri de ulei..in fine..iar saracu amidon de bine de rau are 40 de kile cu caramida in chiloti si cizmele pline de apa...iar din 8 luni motorul sau a stat 6 luni pe la motomania sau in austria.. PS am impresia ca a inceput sa tacane un 530 din valcea care are nici 300 de km(dar va tin la curent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emzy Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 (editat) Referitor la 2T ..si mult mult PORTOCALIU ... Am un exc 300 ca si noi ZERO KM facuti in teren adus ACUM din germania (unic propietar GERMANIA, tipul are 45 de ani - scrie in brief) E impecabil . Pret 3500 euro negociabil Tel 0722-332-354 Am considerat sa-l pun aici pentru ca asa ceva e raritate (sa cumperi exc 300 si sa te dai pe sosea cu el ) si totusi e on topic PORTOCALIUUUUUU KTM Family Pozele din Germania Editat Aprilie 21, 2008 de emzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Are cineva idee cat ulei intra intr-o jamba de furca de 48 mm? Motorul este KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 430-450ml ulei in functie de cat de tare vrei furca, eu merg pe 450ml si e ok mai stefi dar de ce nu scrie si amidon aici care ii e oful??? ca doar e motorul lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 430-450ml ulei in functie de cat de tare vrei furca, eu merg pe 450ml si e ok mai stefi dar de ce nu scrie si amidon aici care ii e oful??? ca doar e motorul lui... nu stie bre sa scrie..asta stie doar sa se dea... nu stie bre sa scrie..asta stie doar sa se dea... si jumba..nu e vorba de oful cuiva..amidon chiar nu se pricepe la vorbe si fiindca am vazut situatia motorului am considerat ca e cazul sa scriu despre asta..si tu cred ca ai face la fel daca ai vedea asa ceva..oricum acum are set motor complet nou,chiuloasa cu toate componentele noi si iar a inceput sa tacane.pastilele sau culbutorii aia..mai vedem daca il tine pana la cursa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drlove Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 salutare! ce ma sfatuiti sa-mi iau,un530 din 2003 sau modelul nou de 430(asta avind in vedere ca se tot discuta posibilele stricaciuni la noile modele)? sunt si incepator la enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 salutare!ce ma sfatuiti sa-mi iau,un530 din 2003 sau modelul nou de 430(asta avind in vedere ca se tot discuta posibilele stricaciuni la noile modele)? sunt si incepator la enduro... in 2003 nu exista 530 cred ca te referi la 520(care de altfel este unul dintre cele mai brutale modele din generatia 500+) iar noul model este de 450 nu de 430..nu stiu cum ai ajuns sa alegi dintre aceste modele,mi se pare cel putin bizar..dar cred ca un model din 2006,2007 de 400 sau 450 ar fi exact ce-ti trebuie..(scrie si tu ce bani vrei sa cheltui si dimensiunile tale si mai vedem)cu toate ca eu personal cred ca asta e cea mai buna solutie--eu asta as alege daca as avea pana in 100 de kile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drlove Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 in 2003 nu exista 530 cred ca te referi la 520(care de altfel este unul dintre cele mai brutale modele din generatia 500+) iar noul model este de 450 nu de 430..nu stiu cum ai ajuns sa alegi dintre aceste modele,mi se pare cel putin bizar..dar cred ca un model din 2006,2007 de 400 sau 450 ar fi exact ce-ti trebuie..(scrie si tu ce bani vrei sa cheltui si dimensiunile tale si mai vedem)cu toate ca eu personal cred ca asta e cea mai buna solutie--eu asta as alege daca as avea pana in 100 de kile... 95kg,190m,ideea era model nou - inca netestat pe teren sau un model vechi de 2-3 ani si putin mers.. ce sa aleg ca incepator,450 e cel mai cinstit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 9, 2008 Autor Share Postat Mai 9, 2008 95kg,190m,ideea era model nou - inca netestat pe teren sau un model vechi de 2-3 ani si putin mers.. ce sa aleg ca incepator,450 e cel mai cinstit! cauta-ti fara probleme un model de 2006,2007 eventual un factory racing de 450 cc,undeva pana in 1000 de km si cateva zeci de ore de functionare..pretul corect ar fi in functie de extras-uri pe la 6500-7000 eu adus acasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drlove Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 cauta-ti fara probleme un model de 2006,2007 eventual un factory racing de 450 cc,undeva pana in 1000 de km si cateva zeci de ore de functionare..pretul corect ar fi in functie de extras-uri pe la 6500-7000 eu adus acasa.. thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Salut ! Cer sfatul cunoscatorilor in cazul unui EXC 200 2t 1.- Are pornire numai la pedala ? DA 2.- Are acumulator ? (are electroventilator ?) DA (NU si nu ai nevoie la 2t..se incinge mai greu) 3.- Power-valvele, este actionat electric sau mecanic ? (mecanic, automat in functie de gazele care ies din motor pe evacuare) 4.- Are intr-adevar 97kg la gol ? (DA) 5.- Exista si SX 200 2t ? (NU) 6.- Este bine sa pastrezi pompa (si rezervorul) de ulei de amestec sau mai bine amesteci uleiul in benzina la alimentare ? (nu are rezervor si pompa pt. ulei de amestec. uleiul il bagi tu in rezervor ata cat trebuie 1:60 ) 7.- Dupa cate ore de functionare trebuie refacut motorul ? (dupa multe ore si destule sezoane. eu am RM de un an la enduro si inca merge brici) Imi doresc un motor hard-enduro si am ajuns la concluzia ca 200 exc-ul de la KTM ar fi cel mai potivit (pentru mine !) ! Este un pic mai putin brutal decat 250 exc 2t, extrem de usor, daca te tine setul motor un sezon cred ca e ok. Mi-as dori o mobra cu cat mai putina electrica fara far, fara stopuri, semnalizari si alte fire inutile ... doar aprinderea si atat ! Ma gandesc sa iau o motocicleta (200 exc 2t) cu motorul praf si sa i-l fac, eventual sa mai am un motor de rezerva. Nu ma intereseaza sa fie inmatriculat. Multumesc anticipat ! P.S. Momentan ,,ma prostesc" cu cea din poza, dar vreau ceva mai usor si mai puternic ! mai bine iei un motor functional cu far si stop si inmatriculat ca mai nimeresti bucata de sosea de legatura la enduro sau sa te prinda noaptea. e adevarat ca pt. asta platesti ceva in plus. daca vrei mai ieftin iei un cross. iti poti face treaba si cu ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.