atillas Postat August 6, 2008 Autor Share Postat August 6, 2008 La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto. Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down? Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat... treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune) Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura. Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 ............................ Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare). cu siguranta cand pui frana fata, se comprima telescopul, se strang si neoprenele, formeaza cute si este foarte posibil sa le agati cu roata(fa o proba la rece-comprima fata, vezi cum se formeaza cutele si vezi daca se freaca de roata) eu l-am taiat odata cu discul de frana(asta cand nu aveam protectiile din plastic care imbraca amortizorul), altfel se rup de la cracile pe care le agata roata, de la noroiul care incarca roata si altele..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 6, 2008 Autor Share Postat August 6, 2008 Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura.Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare). pai sa fii tu sanatos cate motoare de enduro transformate in supermoto au burdufe..bine nu cu furca inversata. ...cea mai buna varianta este sa tai neoprenul in 2 (sa obtii 2 bucati egale),si sa le lasi prinse doar in partea de sus a telescopului..asa nu mai face cute,previi sa intre mizerie si praf la semering si isi fac si treaba..a facut un amic treaba asta si e in regula.. sunt totusi de parere ca expunerea la mizerii este mult mai mica la un supermoto decat la un enduro,iar neoprenele de fapt sunt gandite ptr enduro..am observat ca in situatia in care neoprenul se rupe,face mai mult rau decat bine..strange namol si mizerie inauntru la greu..asa ca trebuie frecvent verificat starea lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Dragilor, am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului. Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap. Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel. Stiti cam care ar fii solutiile? mersi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Dragilor, am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului. Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap. Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel. Stiti cam care ar fii solutiile? mersi!! marc eu zic sa stai linistit ca te trezesti ca dai un gaz sa salti o palma fatza si vii in nas. O data ce te apuci de enduro nu mai poti sa fii 100% ecologist. Ai grija sa nu dai benzina si ulei pe jos, nu-ti lua 2 timpi ca altii care vor sa-si ia si mergi cu toba stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 7, 2008 Autor Share Postat August 7, 2008 db silencer-uri sunt in general montate pe tobele de tunning,care au diametrul la evacuare vizibil mai mare decat cele standard..c-am asa arata..nu incerca sa micsorezi totusi evacuarea standard ca se superincinge motorul,esapamentul,nu mai lucreaza acceleratia cum trebuie..etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Salut, aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V merci e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan Editat August 8, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Salut, aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V merci e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'... in locul lui parca as pleca din "marea familie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'... in locul lui parca as pleca din "marea familie" pleca 1 alti cinzeci ii iau locul..mai avem locuri la categoria "veri din frati"si "nepoti dupa mama"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 pleca 1 alti cinzeci ii iau locul..mai avem locuri la categoria "veri din frati"si "nepoti dupa mama"... asta-i ca-n povestile cu balauri, tai un cap rasar cincizeci!!!!!!!!! buhhhhuuuu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Stie cineva ce cantitate de ulei se baga in furca? Jambele sunt de 48 mm. Motorul KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Stie cineva ce cantitate de ulei se baga in furca?Jambele sunt de 48 mm. Motorul KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. conteaza sa it ramana o coloana de aer de 110 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Stie cineva ce cantitate de ulei se baga in furca?Jambele sunt de 48 mm. Motorul KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. aceeasi intrebare o am si eu la un KTM exc 250 din 2000. cat ulei? am pus cum scrie la manual 750 ml per furca si tzopaia(se lovea de ulei si nu facea cursa completa). am mai scos de nevoie 100 ml si merge ok, dar nu sunt impacat cu ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 trebuie bagat ca la carte(daca scrie 750 atata bagi)..incercati cu ulei medium sau light daca vi se pare ca topaie prea tare,uleiul hard este recomandat mai mult ptr motocross..nu uitati dupa fiecare tura sa aerisiti telescoapele..se poate rezolva f usor prin montarea unui set de aerisitoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) trebuie bagat ca la carte(daca scrie 750 atata bagi)..incercati cu ulei medium sau light daca vi se pare ca topaie prea tare,uleiul hard este recomandat mai mult ptr motocross..nu uitati dupa fiecare tura sa aerisiti telescoapele..se poate rezolva f usor prin montarea unui set de aerisitoare.. sorry, 750 ml scria la Louis ( Gabel pro Holm: 750 CM3 SAE 5 ), atat am pus. acu am belit ochii in manual mai bine si la al meu scrie 840 ml!!! Stef, in manual (cat si pe Louis la date tehnice) scrie clar "Capacity per fork leg approx. 840 ccm" . adica engleza mea precara spune ca acea cantitate se pune per jamba? 840 ml reprezinta o jamba aproape ochi de ulei(Fara fo 2 sau 3 cm). nu e normal. m-am interesat pe la prieteni si am aflat ca se pune aprox. 450 ml per jamba. impreuna ar da cifra din manual, dar pt. ambele jambe!!! maine mai vars din ulei Editat August 21, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 22, 2008 Autor Share Postat August 22, 2008 stiam de la demonu ca se baga exact 450 de grame dar cand ai scris ca ai verificat in manual am zis sa nu scriu vreo prostie..am verificat bidonul de ulei din care am facut schimbul la telescoape si am vazut ca mai sunt aprox 100 de gr pe fundul bidonului(am luat un singur bidon de ulei de 1 l)..asa ca 450 gr trebuie bagate in telescop.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 domnu cata, n-ai vrut sa ma crezi ieri. ma faci curios acum sa vad si in manualul meu, dar mi e greu sa cred ca scrie ca se pue 840 grame/fork leg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 (editat) domnu cata, n-ai vrut sa ma crezi ieri. ma faci curios acum sa vad si in manualul meu, dar mi e greu sa cred ca scrie ca se pue 840 grame/fork leg. ia vezi. mai sus era citat in engleza chiar din manualul exc-ului meu poate in anii 2000 erau dusi cu pluta. Later edit: proaspat revenit de la Breaza. E superba suspensia! asadar 450 ml per jamba (click-urile sunt standard) Editat August 24, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Vreau sa montez ventilator pe 300e-2008 (cu toate ca in catalog scrie ca este doar pt. 4t) La ce se refera domnii de la KTM ? 1) Ca nu exista locas pt. termocupla pe radiator la 2t ? sau, 2) Nu se poate monta(prinde) pe radiatorul de 2t ? Sunteti careva pe aici care aveti rezervor de 14L si ventilator pe 2t sau 4t-2008 ? Mi se pare ca nu a mai ramas spatiu asa mult in spatele radiatorului cu rez. asta mare ! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 26, 2008 Autor Share Postat August 26, 2008 (editat) Vreau sa montez ventilator pe 300e-2008 (cu toate ca in catalog scrie ca este doar pt. 4t) La ce se refera domnii de la KTM ? 1) Ca nu exista locas pt. termocupla pe radiator la 2t ? sau, 2) Nu se poate monta(prinde) pe radiatorul de 2t ? Sunteti careva pe aici care aveti rezervor de 14L si ventilator pe 2t sau 4t-2008 ? Mi se pare ca nu a mai ramas spatiu asa mult in spatele radiatorului cu rez. asta mare ! Multumesc avem in oras 4 2008-uri in 4 timpi si toate au ventilatoare montate..la rezervoarele de 14 l nu ar trebui sa fie o problema de montat ventilator diferenta de 4 litri de la un rez standard este data de aripile deflectoare si grosimea un pic mai mare..la 2t trebuie sa te uiti daca are urechiusele de prindere si daca permite locul..probabil ca radiatoarele nu sunt prevazute cu loc ptr sonda dar asta se poate rexolva manual printr-o adaptare minora..daca reusesti sa il montezi iti spun ce trebuie sa modifici ca sa functioneze fara sa gauresti radiatorul. asa cum functioneaza la modelele mai vechi cu rez de 14 si ventilator ar trebui sa mearga si la 2008 Editat August 26, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 domnu cata, n-ai vrut sa ma crezi ieri. ma faci curios acum sa vad si in manualul meu, dar mi e greu sa cred ca scrie ca se pue 840 grame/fork leg. 840 grame? hmm....oare cat cantareste un L de ulei? stie cineva?? cred ca ma apuc sa cantaresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 840 grame? hmm....oare cat cantareste un L de ulei? stie cineva?? cred ca ma apuc sa cantaresc 0.913 L mai bine pui mana pe manualul de fizica densitatea uleiului mineral este aprox 920 kg/m3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 @lucian, pune poze cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 ...la 2t trebuie sa te uiti daca are urechiusele de prindere si daca permite locul..probabil ca radiatoarele nu sunt prevazute cu loc ptr sonda Urekiusele sunt problema...NU EXISTA. Oare nici la 4t-2008 NU EXISTA ? In pozele gasite de mine pe net mi se pare ca radiatoare sunt identice la 2t si 4t-2008. In poza din catalog se vede clar ca este un tip NOU de prindere fata de radiatoarele 2006-2007(se vad 3 nituri si o platbanda care se nituieste pe radiator !?! dar UNDE SUNT GAURILE DE FIXARE ??? In loc de termocupla o sa pun un buton ON-OFF pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.