Nomad_shop Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Vreau sa montez ventilator pe 300e-2008 (cu toate ca in catalog scrie ca este doar pt. 4t) La ce se refera domnii de la KTM ? 1) Ca nu exista locas pt. termocupla pe radiator la 2t ? sau, 2) Nu se poate monta(prinde) pe radiatorul de 2t ? Sunteti careva pe aici care aveti rezervor de 14L si ventilator pe 2t sau 4t-2008 ? Mi se pare ca nu a mai ramas spatiu asa mult in spatele radiatorului cu rez. asta mare ! Multumesc Nu ai loc pentru sonda de la termocupla la radiatoarele de 2T Prinderea se face prin nituire de marginea radiatorului, pe partea acoperita de plasticul de rezervor sunt 3 gauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Nu ai loc pentru sonda de la termocupla la radiatoarele de 2T Prinderea se face prin nituire de marginea radiatorului, pe partea acoperita de plasticul de rezervor sunt 3 gauri. Nici nu-mi trebuie loc pt. termocupla, dar imi trebuie cele 3 GAURI de care zici...NU LE AM...m-am lamurit. MULTUMESC. Nici nu-mi trebuie loc pt. termocupla, dar imi trebuie cele 3 GAURI de care zici...NU LE AM...m-am lamurit. MULTUMESC. de fapt...cred ca le am...sunt cele CLASICE din corpul radiatorului sau sunt mai pe margine ca si cele de fixare a plasticelor de pr. frontale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 cine doreste stikere pentru ktm, apelati la mine si va rezolv repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 28, 2008 Autor Share Postat August 28, 2008 cine doreste stikere pentru ktm, apelati la mine si va rezolv repede. ca sa fie treaba buna..da si tu niste scoruri..sunt convins ca majoritatea au nevoie de stikere noi..singura problema e sa fie mai rezistente decat autocolantul ala ordinar ca dupa 2-3 trante nu mai ramane nimic din ele..cele originale sunt foarte rezistente( au grosinea de 1 mm..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ca sa fie treaba buna..da si tu niste scoruri..sunt convins ca majoritatea au nevoie de stikere noi..singura problema e sa fie mai rezistente decat autocolantul ala ordinar ca dupa 2-3 trante nu mai ramane nimic din ele..cele originale sunt foarte rezistente( au grosinea de 1 mm..) un kit variaza intre 100-200 de roni. depinde de cat timp stau la grafica, si depinde si de ce vrea omul. autocolantele sunt duble, adica 2 staturi, si pe deasupra vine si o folie transparenta, pentru o mai buna protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) un kit variaza intre 100-200 de roni. depinde de cat timp stau la grafica, si depinde si de ce vrea omul. autocolantele sunt duble, adica 2 staturi, si pe deasupra vine si o folie transparenta, pentru o mai buna protectie. cu 200 de lei mi-am luat kit complet la al meu de la Motoadventure(deci original d-ala gros). si pt. rezervor si pt. airbox., am dat substantial cu ele de pamant si sunt intacte eu stiu din ce faci tu. intamplator ma joc si eu cu autocolantele, dar sunt prea subtiri pt. enduro, chiar si in 7 straturi. or sa se ciupeasca pe rand si o sa arata ca un c.ur. pt. speed merge ca nu dai toata ziua cu el pe jos, iar daca mai dai si un strat de lac peste , zici ca e de-acolo. Editat August 28, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 cu 200 de lei mi-am luat kit complet la al meu de la Motoadventure(deci original d-ala gros). si pt. rezervor si pt. airbox., am dat substantial cu ele de pamant si sunt intacteeu stiu din ce faci tu. intamplator ma joc si eu cu autocolantele, dar sunt prea subtiri pt. enduro, chiar si in 7 straturi. or sa se ciupeasca pe rand si o sa arata ca un c.ur. pt. speed merge ca nu dai toata ziua cu el pe jos, iar daca mai dai si un strat de lac peste , zici ca e de-acolo. exact la ce ma gandeam..mult prea subtiri..am luat de la un tip facaturi din astea si fiindca nu am fost atent la spalatorie jumate din ele s-au dezlipit din prima..dar ramane varianta supermoto..unde chiar merita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Nici nu-mi trebuie loc pt. termocupla, dar imi trebuie cele 3 GAURI de care zici...NU LE AM...m-am lamurit. MULTUMESC. de fapt...cred ca le am...sunt cele CLASICE din corpul radiatorului sau sunt mai pe margine ca si cele de fixare a plasticelor de pr. frontale ? sunt pe marginea radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Doua intrebari pentru cei ce au/au avut 520. 1 Am un consum foarte mare de benzina - in oras undeva pe la 9 la suta iar in teren rezervorul de 8.5lt. nu imi ajunge la mai mult de 80 km, la o tura in care se merge constant, iar 65 de km daca trag in draci de el. In carburator am jiglerele standard: main jet 175 si idle jet de 48. Carburatoru e curatat, filtru de aer la fel, iar carburatorul e setat in momentu de fata putin spre power (nu pot sa spun exact cum e, caci reglajele nu le-am facut eu). Eu vreau sa le schim dar nu stiu cu care. Ceva sfaturi? 2 La accelerarile bruste se itampla sa imi dea in nas si sa se opreasca. de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 2.amestec prea bogat. mai mult aer sau mai putin carburant, ai surubul de reglaj de pe baza carbului accesibul cu scula speciala de reglaj -cuiul e prea sus, mai coboara 1 sau 2 pozitii -e posibil sa fie necesara inlocuirea setului de jucloare, in timp se decalibreaza iar 520 are ceva anishori -nivelul din camera de nivel e prea mare -175 la main jet imi pare cam mare, stiu ca 172 e la setarea racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 @ ionut - asteptam poze si impresii cu noua achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 @ ionut - asteptam poze si impresii cu noua achizitie. poze sunt pe net. impresii dupa ce ma dau cu ea. Estimez ca weekendul viitor ii fac rodajul si abia peste vreo 3 saptamani ies la o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 poze sunt pe net. impresii dupa ce ma dau cu ea. Estimez ca weekendul viitor ii fac rodajul si abia peste vreo 3 saptamani ies la o tura meriti un premiu doar pt. rabdarea care ai fata de ea. eu cred ca nu as putea dormi noaptea sa stiu ca am un motor nou in garaj si inca nu i-am facut rodajul si ..... . oricum, sper sa te bucuri de ea cat mai mult si sa nu-ti para rau de trecerea la 2T. acomodare rapida si placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 meriti un premiu doar pt. rabdarea care ai fata de ea. eu cred ca nu as putea dormi noaptea sa stiu ca am un motor nou in garaj si inca nu i-am facut rodajul si ..... . oricum, sper sa te bucuri de ea cat mai mult si sa nu-ti para rau de trecerea la 2T. acomodare rapida si placuta. merci. deocamdata e la dealer. am dat avans si saptamana asta se termina cu leasingu. De-aia nu "arde". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) 2.amestec prea bogat. mai mult aer sau mai putin carburant, ai surubul de reglaj de pe baza carbului accesibul cu scula speciala de reglaj-cuiul e prea sus, mai coboara 1 sau 2 pozitii -e posibil sa fie necesara inlocuirea setului de jucloare, in timp se decalibreaza iar 520 are ceva anishori -nivelul din camera de nivel e prea mare -175 la main jet imi pare cam mare, stiu ca 172 e la setarea racing. i-am coborat cuiul de tot, (era la jumate) si am mai desfacut juma de tura la surubu de aer. consumu a revenit la normal pt. o tura de enduro, adica la fo 10...11l%. la ultimele ture nici n-a mai dat pe rezerva cum facea deobicei. la a mea, pe langa consumul destul de mare , imi ineca si bujia cand porneam la rece. la fel am dat cuiul jos de tot si am un consum tot de 10..11%, iar la bujie n-am mai umblat de-atunci. nu se mai ineaca. merge superb Editat Septembrie 9, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 dai o bere. totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 9, 2008 Autor Share Postat Septembrie 9, 2008 dai o bere.totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum. chiar ca e mare..mie imi consuma 525-ul maxim 7,8 l trebuie sa mai umbli la reglaje putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 (editat) dai o bere.totusi, vezi ca e maricel consumul daca nu e tura strong.incearca un mainjet mai mic un numar.daca totusi merge bine la altitudini diferite, maimai pe setarea de acum. la a mea am facut chestia asta imediat ce am luat-o. ma obosea cu schimbatu bujiilor dimineata. mi-a luat ceva timp pana am reglat-o la toate capitolele (amestec si suspensii) eu ma dau numai strong . sunt multumit de consum si merge bine la orice altitudine. duminica a fost testul suprem. am coborat un prag aproape vertical, cu motorul oprit. a pornit mai greu decat de obicei, a galgait a bujie uda (toata benzina din carb cred ca era deja in cilindru), am gadilat un pic gazu' si si-a revenit. inainte sa o reglez, in aceleasi conditii, trebuia sa schimb bujia. Editat Septembrie 9, 2008 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 berea e pe drum. Singura problema pe care o am acum e ca face nazuri la pornirea la rece. Am dat relantiul putin mai mare si tot nu e mare lucru. O sa incerc sa schimb main jetul cu unul mai mic si cu setare mai spre consum. Sa vedem atunci. La altitudine nu am avut probleme, cont ca am mai dat putin aer in carburator. Cand iau noul jigler va spun ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Salut, Stiti cumva din ce cauza imi tina frana de fata foarte jos? tine bine dar trag de ea pana aproape de ghidon, e un exc 450 . Placutele sunt bune, reglaju e strans la maxim, lichid are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 pit - cauta pe thumpertalk "banjo bolt" - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Salut, Stiti cumva din ce cauza imi tina frana de fata foarte jos? tine bine dar trag de ea pana aproape de ghidon, e un exc 450 . Placutele sunt bune, reglaju e strans la maxim, lichid are.. Lichid are. Dar poate are si aer. Aeriseste circuitul. Sau schimba lichidul cu unul nou (DOT4 sau ce scrie pe capac) si aeriseste-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 Lichid are. Dar poate are si aer. Aeriseste circuitul. Sau schimba lichidul cu unul nou (DOT4 sau ce scrie pe capac) si aeriseste-l. nu e neaparat..dupa 2-3 ani de folosinta incepe sa se uzeze circuitul si nu mai tine maneta sus..ar mai fi o posibilitate sa fie discul de frana super uzat,sau cum zici si tu aer in circuit(dar cred ca atunci nu ar mai tine deloc).. in manualul de reparatie si intretinere scrie clar ca lichidul de frana trebuie schimbat MACAR odata pe an.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 nu va caliciti, schimbati lichidul si faceti service-ul cat mai aproape de manual, macar operatiunile mai simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Apropo de servisare - in we, cum nu ma dau, vreau sa schimb oringurile la etrierul de pe fata si la pompa. O sa schimb cu aceasta ocazie si lichidul de frana ca nu l-am schimbat niciodata. Intrebarea este: Cu lichid sa spal eu pompa, etrierul si conducta de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.