Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Cum naiba se scoate axul de la bascula la un KTM 250 EXC ? Am batut in el si nu se clinteste cel mai probabil datorita faptului ca e plin de rugina.

 

Vezi ca pe partea dreapta are piulita, dar e si el infiletat undeva in interior. Pe partea stanga trebuie sa bagi o tubulara foarte subtire, parca de 19, si sa desfiletezi. Eu mi-am facut tubulara dintr-una normala, prin subtiere la strung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@suzuki_rm_125.....decat sa vorbesti prostii, mai bine stai in banca si asculti la lectie ;)

20/100 inseamna undeva de 12-13 ori mai mult decat recomanda producatorul ktm pentru motoarele in 2t din gama lor.

@yzulica.....toti producatorii precizeaza raportul de amestec in manualul motoretei., insa pe la noi mobrele sunt la al n-spelea proprietar iar intretinerea se face mai....dupa ureche

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in carte da 1:60 , amestec cu un ulei de calitate , ei recomanda Motorex , poti baga ce vrei atat timp ca este unul bun , am mers si cu 1:60 multa vreme si nam avut probleme , pt linistea mea sulfeteasca merg acuma cu 1:50

uleiul pe toba il da afara daca ai vatelina imbibata , nu mergi cum trebe cu un 2t etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suzuki_rm_125.....decat sa vorbesti prostii, mai bine stai in banca si asculti la lectie ;)

20/100 inseamna undeva de 12-13 ori mai mult decat recomanda producatorul ktm pentru motoarele in 2t din gama lor.

@yzulica.....toti producatorii precizeaza raportul de amestec in manualul motoretei., insa pe la noi mobrele sunt la al n-spelea proprietar iar intretinerea se face mai....dupa ureche

mi-a sarit tasta 2% nu 20% ... sau 1:50

Editat de Suzuki_RM_125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vargoneti, stiu de ce iese uleiul pe toba, insa daca nu ai un traseu pe care sa poti merge cu turatie mai ridicata, orice 2t nu arde uleiul chiar cum trebuie. vata oricum ar trebui schimbata periodic, deci nu vad motive pentru care as baga mai mult ulei in benzina, mai ales ca discutiile pentru 2t pe injectie se vorbeste de cifre de amestec in zona 1:120. De cand s-a "descoperit" extrem enduro, asa cum il intelegem noi, e mai dificil sa mergi cu 2t in ture prea multe.Producatorul cred ca e in stare sa aprecize cata ungere cere motorul si nu merge in zona riscanta, doar pentru o ardere mai cu motz. oricum, in ecuatie intra f multi factori, mai degraba as fi atent la CE ulei bag decat ce cantitate, evident, in limitele rezonabilului.

preferatul meu este motul 700 si un motorex, dar nu mai stiu exact numele.

@suzuki...tot nu inteleg ce ai vrut sa spui. Povesteam ca si eu bag 1:60 (17 ml/litru, adica mai putin decat 1:50) fara nici o problema pentru mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suzuki...tot nu inteleg ce ai vrut sa spui. Povesteam ca si eu bag 1:60 (17 ml/litru, adica mai putin decat 1:50) fara nici o problema pentru mobra.

 

intaream afirmatia ta, la care am facut quote ... adica si eu stiu un posesor cu experienta de KTM care pune ulei de amestec in benzina mai putin de 2% si nu intampina nicio problema ...

 

"@izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.<br />

@danok....incalzeste si da cu un degripant</p></blockquote>

 

fiind motoare de competitie, producatorul specifica in manual un amestec pentru ... regim de competitie. cred ca un avansat e tot cu mana in gaz de aici si nevoia de un amestec mai bogat. am un prieten ktm-maniac ce baga si mai putin de 2/100 si n-are niciun stres motorul."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Scriu acest mesaj pt un prieten...dar sunt sigur ca raspunsurile voastre or sa ajute pe multi ;)

 

 

"Sunt in neplacuta pozitie de a inlocui kit-ul biela pentru un KTC EXC 450.

Recomandarea voastra este de a merge pe piese OEM ?

Credeti ca Kit Biela HOT RODS se preteaza?

 

Multumesc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe partea dreapta are piulita, dar e si el infiletat undeva in interior. Pe partea stanga trebuie sa bagi o tubulara foarte subtire, parca de 19, si sa desfiletezi. Eu mi-am facut tubulara dintr-una normala, prin subtiere la strung.

Piulita de pe dreapta am scos-o. Nu stiam ca mai este infiletat si pe interior--o sa vad cum imi construiesc o tubulara. Sa inteleg ca trebuie sa-l scot prin rasucire? Eventual o sa folosesc si metoda lui @soso cu incalzitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai este infiletat. Trebuie sa-l scoti pe partea opusa piulitei.

Daca nu e uns periodic, este posibil sa fie blocat.

Incearca sa-l plimbi incolo si incoace in timp ce dai cu spray pe toate partile. Ai grija cu ce bati sa nu infloresti buza filetata.

Daca nu-ti iese, un ax nou e 220 RON :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mark, eu am 2t 2002 si asta vara a trebuit sa ii strunjesc tubulara respectiva, dupa ce am batut si eu in ax (nestiind acest amanunt), si a iesit doar prin desfiletare.

Danok, PM si ti-o imprumut.

uite si poza:

http://www.ebay.com/itm/01-KTM-400-SX-520-EXC-MXC-Swingarm-Swing-Arm-Pivot-Bolt-/321060740899?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item4ac0b61f23

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala din poza are 2 filete in capatul cu piulita: unul mic pe care deja e infiletata piulita, si unul mai mare, care se infileteaza direct in cadru.

asa e axul la 250 2T 2002, probabil la fel e si la motocicleta omului. Ideea e sa nu bata in ax pana inflorste, ci sa incerce in primul rand sa-l invarta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stiu ca ma puteti ajuta cu un raspuns la cele de mai jos. Hai ca puteti, stiu eu !

Intrebarea punctuala ar fi, ati folosit piese not OEM, folositi? Sa merg pe varianta de compromis si sa "salvez" niste costuri, sau neaparat OEM????

Salutare,

 

Scriu acest mesaj pt un prieten...dar sunt sigur ca raspunsurile voastre or sa ajute pe multi ;)

 

 

"Sunt in neplacuta pozitie de a inlocui kit-ul biela pentru un KTC EXC 450.

Recomandarea voastra este de a merge pe piese OEM ?

Credeti ca Kit Biela HOT RODS se preteaza?

 

Multumesc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Stiu ca ma puteti ajuta cu un raspuns la cele de mai jos. Hai ca puteti, stiu eu !

Intrebarea punctuala ar fi, ati folosit piese not OEM, folositi? Sa merg pe varianta de compromis si sa "salvez" niste costuri, sau neaparat OEM????

 

din ce am tot citit pe alte forumuri , parerile sunt destul de impartite , multi spun ca folosesc de ceva vreme si sunt OK ( numai de 2T stiu ) , alti spun ca sunt proaste(sunt facute in Taiwan,doar ca info) gen chestii All Balls . Personal , daca ar fi sa schimb in motoru meu , as pune OEM . Cat este diferenta de pret dintre OEM si una de la Hot Rods ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am tot citit pe alte forumuri , parerile sunt destul de impartite , multi spun ca folosesc de ceva vreme si sunt OK ( numai de 2T stiu ) , alti spun ca sunt proaste(sunt facute in Taiwan,doar ca info) gen chestii All Balls . Personal , daca ar fi sa schimb in motoru meu , as pune OEM . Cat este diferenta de pret dintre OEM si una de la Hot Rods ?

eu recomand OEM la piese (nu merita riscat ca diferentele de pret sunt mici), la accesorii, protectii etc merge si aftermarket

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu a incercat nimeni Hot Rods, probabil.

Eu am folosit bucsa PDS de la Prox, si sunt multumit. De asemenea, exista o multime de componente aftermarket net superioare celor OEM, ma refer aici in special la componente special concepute pentru curse: juguri, evacuare, etc.

Deci, ideea cu "OEM = good, aftermarket = bad" nu e adevarata, depinde doar de firma care produce piesa care-ti trebuie tie.

Intereseaza-te si tu pe google de probleme la piesele Hot Rods si decide daca iti iei asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hot roads e acelasi lucru cu vertex (care vine OEM pe ktm)

Vertex, Hot Rods, Hot Cams, Pivot Works. e aceasi firma, aceasi fabrica.

Editat de Alfred
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T.

Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate.

Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T.

Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate.

Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila.

 

Da,are.Eu unul nu m-as da fara ea,desi am mai vazut motor mergand fara toba dupa ce a pierdut-o in padure.

Eu am tot EXC 250 ,da e model 2001 si am schimbat acum 3 ani finala aia oribila cu care veneau din fabrica cu un FMF Powercore II.Se tureaza altfel si se simte diferenta atat la sunet cat si la performanta(mai ales daca schimbi si vata cand trebuie).

 

 

Am reusit sa-mi pierd finala la EXC 250 2T.

Dat fiind ca am comandat una pe ebay si imi ajunge in 2-3 saptamani, intrebarea mea e: in afara de diminuarea sunetului, finala are impact major asupra mersului motocicletei? Ca ma cam mananca palma sa ma dau, si ma gandesc sa-i pun doar un furtun din cimpoi ca sa elimine gazele in spate.

Am si incercat-o fara finala pentru 30 secunde, parca are mai multa putere, nu-mi mai da in nas ca pana acum. Iar diferenta de zgomot e insesizabila.

 

Da,are.Eu unul nu m-as da fara ea,desi am mai vazut motor mergand fara toba dupa ce a pierdut-o in padure.

Eu am tot EXC 250 ,da e model 2001 si am schimbat acum 3 ani finala aia oribila cu care veneau din fabrica cu un FMF Powercore II.Se tureaza

altfel si se simte diferenta atat la sunet cat si la performanta(mai ales daca schimbi si vata cand trebuie).

Editat de Str33TwuSS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...