Alfred Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 va salut.are cineva un manual de reparatie pt un ktm mx 125 din 1992??stiti daca se gasesc piese pt acest model(piston,segmenti,discuri ambreiaj..... Salut, kit de piston cu segmenti si discuri ambreaj se gasesc, la piesele originale de prin motor e putin mai greu cu gasitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din curiozitate pt mine intreb acum... S-ar preta la 110kg care le am in posesie fara echipament un 250 exc-f cu kit marit de 300 sau sa merge pe un 450??? Intreb pt ca am vazut ca multi trec de la 450 la 250 2T si as vrea sa stiu ce sa fac si eu... sa merg 450 sau pe 250 4T??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 450 sau 300 2T, daca erai mai usor mergea uns un 250f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 450 sau 300 2T, daca erai mai usor mergea uns un 250f Acum dupa ce am mai aprofundat din cautari ... am ales sa ma decid exact intre cele 2 postate de tine... sa vad ce gasesc si sper sa ma incadrez in banii care ii am la un model 2009. Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. Nu inteleg ce ai vrut sa spui sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. Luna trecuta Knight i-a batut pe Jarvis si Walker cu 250 4 timpi parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Deh, nu mai e chiar asa tanar nici Knighter. Vrea ceva mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Din puctul meu de vedere n-ai ce cauta pe 450 daca nu esti cel putin David Knight. sigur ca un 300 e tot ce e mai bun pt un novice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Poti fi novice de 60kg sau de 130kg. Nu inseamna ca daca esti novice de 130kg trebuie musai sa incepi cu 125cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 sigur ca un 300 e tot ce e mai bun pt un novice. Bai dragos da tu parca iti faci un scop din a rastalmaci orice afirmatie. Evident ca nu e bun nici 300 pt un novice. Omu cu doua posturi mai sus nu stia sa se decida intre 250 si 450. E asa greu de intuit ce am vrut sa zic? OK, alex, sfatul meu este sa te uiti dupa un 125 sau 200 exc, 250 exc-f, 350 exc-f (daca nu-ti depaseste bugetul) sau un Freeride. Cu toate ca poate nu ti se pare acum, dar o sa constati mai incolo ca a fost o alegere eficienta, trust me.Toata lumea multumita? Va salut cu drag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Gizmo, sunt cam mici cele sugerate de tine. Nu iti contest experienta, dar omul are 1.94 si 110kg ...o sa fie fix supozitor rasuflat...macar sa aiba supozitor intercooler turbo! Nu cred ca 300-le e prea mare pentru un individ determinat, cata vreme se concentreaza sa invete tehnica si nu refuleaza pe poteca viteza cu gazul in blana. Ma uit la un individ de 63 kg ud si 1.68 (incepator ) pe enduro, venerabil pe supersport) care se descurca admirabil si are vointa de a invata. Uneori, cand nu te ajuta tehnica, te ajuta forta bruta si inertia. Atilas ar avea un cuvant..."greu )" de spus. Bre Stefy! Te misca un 200??? Dar un 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Eu am zis ce aveam de zis si am cam obosit sa ma contrez cu lumea. Sa-si ia fiecare ce vrea. PS Oricum sunt ocupat ca azi am mancat un sanvis in plus, ma duc sa-mi caut un motor mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Bai dragos da tu parca iti faci un scop din a rastalmaci orice afirmatie. Evident ca nu e bun nici 300 pt un novice. Omu cu doua posturi mai sus nu stia sa se decida intre 250 si 450. E asa greu de intuit ce am vrut sa zic? OK, alex, sfatul meu este sa te uiti dupa un 125 sau 200 exc, 250 exc-f, 350 exc-f (daca nu-ti depaseste bugetul) sau un Freeride. Cu toate ca poate nu ti se pare acum, dar o sa constati mai incolo ca a fost o alegere eficienta, trust me.Toata lumea multumita? Va salut cu drag! e.. asa da... un sfat complet. cand ungurul se chinuie sa scrie 5 randuri ar trebui ascultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 De azi sunt proprietar de KTM 450 EXCR din 2008 dar intrebarea mare este daca stie cineva unde gasesc un intinzator de lant manual pt un ktm 450 exc din 2008 , pt ca e primul lucru care vreau sa il fac ca mi se pare ca distributia se cam aude si stiu ca au probleme cu treaba asta si de asta vreau sa il rezolv prima oara. Ce ulei puneti in mobre ca as vrea sa stiu spre ce ma orientez, ca as merge pe motorex cross power 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) cand ungurul se chinuie sa scrie 5 randuri ar trebui ascultat. )) Lasa-l domne ca vorbeste bine. As ramane masca daca s-ar apuca Ervin Kovacs sa ne recite poezii de Eminescu. Alecs, sa-l stapanesti sanatos. Faptul ca ti se pare justifica o investitie. Mono-urile sunt motoare zgomotoase. EXC-urile sunt mai zgomotoase decat drz-ul... Get used to it. Mai degraba ai dezbraca motorul la cadru si motor, gresat tot, facut jocul la supape. Da jos capacul si trage de lant la mijlocul pinionului de la axa...metoda babeasca rulz. Foloseste tubulare la suruburile de la motor. Nu te prosti cu inelare sau fixe. Nu vrei capete belite, trust me... P.s: ulei...ia cartea, citeste si pune orice ulei ce indeplineste sau depaseste cerintele producatorului...restul sunt preferinte si impresii personale...cu unele simti mai bine cutia, cu altele te trezesti ca papa...etc.; pune ce trebuiem luand in considerare si temperatura ambianta si schimba-l la timp, cu tot cu filtru Editat Martie 30, 2013 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) @alecs_1000rr Felicitari, acelasi motor il am si eu. Am avut probleme cu intinzatorul hidraulic (se auzeau niste zgomote ciudate pe acolo cand nu mai tinea relantiul de ex.) Am incercat in prima faza sa schimb Oring-ul de la intinzatorul hidraulic, dar n-a functionat, asa ca am luat de la prietenii americani un intinzator mecano-hidraulic (are o regleta cu 15 dinti in interior, odata extins, regleta impiedica "comprimarea" chiar daca scade presiunea uleiului. Bine am facut ca nu am ascultat sfaturile mecanicilor care spuneau sa schimb lantul de distributie si intinzatorul hidraulic. Iti trimit pe PM (daca vrei) de unde poti cumpara intinzatorul respectiv. Pastile am luat acu vreo 2 ani de 3,1 mm (aveam in motor de 3mm si mie imi trebuiau cam de 3,05mm asa ca le-am polizat). Cred ca am facut o prostie cu asta, ar trebui sa ma mai uit odata pe acolo, cam tacane. Modelele din 2008 au lantul de distributie dublu (daca asculti atent cand montezi intinzatorul asta poti numara click-urile si cam stii cat te mai tine lantul). La mine era 7 din 15. Am ~715 ore si inca nu am schimbat segmentii si semeringurile de supape, dar inca nu fumega. Ulei nu am folosit decat Motorex Cross Power 4T 10W50 si de anul trecut (de cand a aparut 10W60, care nu dispare asa repeda). Editat Martie 30, 2013 de radu2000v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Aveti idee de ce la rulmentii de la bascula avem saibe (stop disk stg-dr) doar la un singur brat . Intalnim aceasta situatie doar la KTM? Editat Aprilie 2, 2013 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Conform schitei, la celalalt brat nu avem nimic: nici saibe, nici rulmenti, nici bucsi, nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Avem la fel mai putin saibe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Sfatul meu este sa cauti de la 2008 inclusiv, in sus. Cele mai vechi sunt grele si submotorizate. Plus ca supapele trebuie reglate mai mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 merci pt sfat! am gasit un 2007 si un 2009 (asta e umpic peste bugetul meu, dar sper sa mai lase din pret) oricum, ramane valabil anuntul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Este un 2008 chiar in Bucuresti cu putine ore de functionare. Cauta pe bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Este un 2008 chiar in Bucuresti cu putine ore de functionare. Cauta pe bikeshop cel din bucuresti de care zici tu, daca nu ma insel e pozat intr-o parcare subterana e dat de ceva timp am dat eu telefon. Acum intrebare intrebatoare... care sunt magazinele cu preturile cele mai mici la piese de KTM, ca am si eu nev de un buson de rezervor si protectia de noroi (cea dintre roata spate s amortizor) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 nu mai este cel din 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Acum intrebare intrebatoare... care sunt magazinele cu preturile cele mai mici la piese de KTM, ca am si eu nev de un buson de rezervor si protectia de noroi (cea dintre roata spate s amortizor) ??? tot ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.