andrei belcic Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen? Editat Octombrie 7, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 moooooooooor, daca nu sti despre ce e vorba de ce te bagi in discutie nu e de etansare, nu e nici un ulei, e pentru ca sa stea pedala la locul ei pliata ... La modelul de pedala veche 2004-2010 nu este oring, ci o garnitura de plastic care cu timpul se uzeaza si nu mai functioneaza bine pedala. Asta am observat cand desfacut sa ung pedala. Eu am pus o shaiba subtire valurita care isi face treaba bine. Garnitura originala nu se gaseste de cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 (editat) L-ai desfacut ca sa afirmi ca rolul o-ringului e sa stea pedala pliata? Daca intradevar nu ai biluta si arculet acolo, inseamna ca le-ai pierdut. Anyway, cum vrei sa-ti furnizeze cineva informatia solicitata de tine daca, pe schema explodata nu e figurat oringul iar oricine si-ar desface pedala va avea de masurat un oring deja turtit? Astepti raspunsul de la cineva care asambleaza mobrele, vreun forumist care are prieteni in fabrica de la Mattighofen? esti simpatic foc te pup! Editat Octombrie 7, 2015 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktm2stroke Postat Octombrie 13, 2015 Share Postat Octombrie 13, 2015 Salut ! Stie cineva unde as putea gasi o sticla pentru far la modelul ktm 2005 ? sau tot farul. Sau este cineva care are ? Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 nu o sa gasesti sticla de far separat,poate doar de la cineva care l-a spart si a scapat sticla(mai rar asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cazacu Daniel Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 salut am un ktm 520 exc din 2002. si nu are termostat e grav sau merge si asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Decembrie 12, 2015 Share Postat Decembrie 12, 2015 N are nimic. Eu merg fara el din 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cazacu Daniel Postat Decembrie 13, 2015 Share Postat Decembrie 13, 2015 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen.filca Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 salut am un Ktm exc 400 din 2004 acum l-am cumparat porneste foarte greu la rece as dori sa verific jocul la supape dar nu stiu care este,si ce ulei mi-ati recomanda de la cine l-am cumparat a pus Motul 300V 10W-40 am gasit pe MOTO 24 ulei MOTOREX 20W-50 cu imaginea motorului pe bidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 eu bag yacco 10w50 mvx este 107 lei bidonul de 2 litri,o sa caut manualul sa vad pe unde il am,eu am 525 din 2004 » Post actualizat in 08 Jan 2016 09:00am gasit manualul,e pentru 525,dar cred ca motoarele sunt la fel doar capacitatea este cilindrica este diferita,da-mi un mail sa pot trimite pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Vreau si eu enduro/sm, bugetul restrans ma lasa sa-mi iau un exc 520. Am cautat pe forum si ori nu am facut-o bine ori nu este topic dedicat pentru cei cu 520. Ceva linkuri unde pot citi mai multe despre intretinere, costuri, modificari, etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 cat ai buget? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen.filca Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 (editat) Buna am cumparat un ktm exc 400din 2004 si tipul de la care l-am cumpareat a cazut si nu a avut surubul care limiteaza virajul si a sapart CDI-ul,eu vreau sa-i fac o placa de prindere pe spate si vroiam sa intreb daca pot gauri in cercurile din imagine si nu cumva il stric.Va multumesc Editat Ianuarie 10, 2016 de eugen.filca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 cat ai buget? Maxim 2000 fara echipament si roti sm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Buna am cumparat un ktm exc 400din 2004 si tipul de la care l-am cumpareat a cazut si nu a avut surubul care limiteaza virajul si a sapart CDI-ul,eu vreau sa-i fac o placa de prindere pe spate si vroiam sa intreb daca pot gauri in cercurile din imagine si nu cumva il stric.Va multumescIMAG0048.jpg Trage firele si pune-l sub sa. Acolo il pun restul constructorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen.filca Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Trage firele si pune-l sub sa. Acolo il pun restul constructorilor. Ok.Mersi o sa-l pun sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 vezi ca sunt ceva ktm-uri 525 din 2004-2005 la 2000 de euro,si era si un set de roti sm la 350 de euro cu etrier sidisc beringer.Eu pe am meu am dat 1800 de euro din 2004 dar am mai bagat in el,ceva plastice,,kit de lant,si acum umblu la electrica,sa arate si el bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen.filca Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 La un ktm exc 400din 2004 suspensile fata sant de 48mm cat ulei intra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Ceva peste un litru. Adica trebuie sa cumperi doua bidoane. La final masori colana de aer din telescoape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen.filca Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 (editat) Am citit pe forum in legatura cu verificarea lantului de distributie (ktm exc 400 al meu este din 2004)pe la intinzator.Am desfacut surubul din capul intinzatorului,am scos arcul si apoi am desfacut intinzatorul,tija aceia mai avea pana la capat (intins la maxim)4clicuri.Mai pot circula cu lantul sau trebuie schimbat?Cand se considera ca lantul trebuie schimbat?Va multumesc Editat Ianuarie 19, 2016 de eugen.filca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Caut si eu ceva informatii si nu prea gasesc. Care e marea diferenta dintre EXC model 2011 si model 2012 (ma refer in primul rand la 2T, 250 sau 300)? Toti spun ca 2012 e un model total nou. Din cate am sapat eu pe net, in 2010 EXC-urile aveau doar 5 viteze si pornire doar la kick. In 2011 s-a schimbat tipul de motor (pastrat pana in 2016 inclusiv), punandu-se pornirea electrica si 6 viteze, iar greutatea a crescut cu doar 2 kg (adica, daca ii dai jos partea electrica, il faci mai usor cu 3 kg fata de cel din anul anterior). Asta da schimbare de model, dupa parerea mea. In 2012 am vazut ca s-au schimbat cadrul, bascula si aprinderea. Toti spun ca acolo e marea schimbare, in 2012, nu in 2011, insa eu nu inteleg exact de ce e considerata astfel. P.S. Schimbarea de plastice din 2012 nu mi se pare suficient de importanta nici macar ca sa fie adusa in discutie. Editat Ianuarie 26, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 In ceea ce priveste nr de viteze, eu am avut EXC din 2002 si am EXC 2010. Ambele au 6 viteze. Marile imbunatatiri la KTM de pe un an pe altul cred ca sunt la suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Dupa cum spuneam, ma refer in special la 250-300 exc. ca la modelul 200 stiu si eu ca au avut 6 viteze si in 2010, si nici nu stiu sa-si fi schimbat modelul de motor in 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 tot ce pot sa spun e ca in 2010 300 si 250 aveau 100% 5 viteze si pornire la buton. In ceea ce priveste schimbarea la 2011 habar nu am, poate sa fie schimbarea care s-a facut si la 2007-2008, din cate stiu 2008 a pastrat motorul de 2007, au schimbat cadrul, suspensii ,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Ma rog....site-urile de specialitate spun altceva. Si consider dementor ca site de specialitate. Daca te uiti la microfisele unui 2010, vei vedea ca partea de "electric starter" lipseste din fise. De asemenea, la "transmision" se vede ca are 5 viteze. http://shop.dementor.ro/schemat/83840/transmission-i-main-shaft Daca alegi un 2011, apare a 6-ea viteza, apare electric starter-ul, iar la motor se schimba modelul cilindrului. Nu zic ca nu pot fi erori inclusiv pe site la dementor, dar am verificat si la ktmexc.ro si situatia e identica. Editat Ianuarie 26, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.