alex padurean Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Roberte,exista diferenta de la an la an!Nu neaparat mare,dar mai de detaliu,de exemplu eu mi-am luat 300 exc 2014 nou,gasca cu care ma dau au 2015 cativa dintre ei,m-am dat cu 2015,suspensia mie mie se pare ca,copiaza mai bine solul.Deci banuiesc ca e o diferenta si intre 200 din 2009-2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 daca suspensia a fost folosita 1 an fara servisare majora e normal ca una noua sa lucreze mai bine. Totusi, "copiatul " terenului tine mai mult de o setare corecta. Personal nu gust suspensia 4cs, dar tipul de folosire si preferintele variaza f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 merci! oricum, inca nu am reusit sa imi iau motor...mai cautam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut baieti! Zilele astea mi-am vandut enduro-ul de 125 si am zis sa fac un upgrade la 250. As fi foarte recunoscator daca mi-ati putea impartasi cateva pareri in legatura cu aceasta motocicleta. Ktm exc 250 2t 2007 http://olx.ro/oferta/ktm-exc-250-2t-2007-ID3iFc9.html Eu Am varsta de 17 ani, 1.72 inaltime si cam 70 kg. » Post actualizat in 08 Apr 2015 06:48 Si v-as ruga sa va grabiti ca am Zis ca maine merg dupa el. Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 e bun 250-ul. e fiabila, piese gasesti usor. Mergi, verifica motoreta , daca e buna, ia-o ca merita banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Soso service la suspensie am facut la 50 de ore am schimbat uleiul si semerihgurile..cam atata.La 100 de ore o sa ii schimb tot chitul si o sa ii fac niste setari mai complexe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare. Ma intereseaza o parere despre EXC 400/450. In momentul de fata am un Transalp 650 pt drumuri lungi si ma bate gandul sa imi iau ceva mai usor pt offroad. Nu intentionez sa fac hard enduro. Am urmatoarele intrebari: - E prea mult pentru primul motor enduro? - Cum se comporta in regim de strada? (ma intereseaza sa pot merge cca 100-150km pe asfalt inainte de a iesi in teren). multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Merge. Si 500-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare. Ma intereseaza o parere despre EXC 400/450. In momentul de fata am un Transalp 650 pt drumuri lungi si ma bate gandul sa imi iau ceva mai usor pt offroad. Nu intentionez sa fac hard enduro. Am urmatoarele intrebari: - E prea mult pentru primul motor enduro? - Cum se comporta in regim de strada? (ma intereseaza sa pot merge cca 100-150km pe asfalt inainte de a iesi in teren). multumesc Dupa 150 de km de asfalt pe orice KTM 450, nu-ti mai arde de offroad. Nu stiu ce planuri ai de vrei sa mergi atatia km pe asfalt? Parerea mea ca nu prea se pupa. KTM 400/450 EXC e foarte capabil, dar e foarte greu. Pentru enduro e bun, pentru asfalt doar cu kit supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Dupa 150 de km de asfalt pe orice KTM 450, nu-ti mai arde de offroad. Nu stiu ce planuri ai de vrei sa mergi atatia km pe asfalt? Parerea mea ca nu prea se pupa. KTM 400/450 EXC e foarte capabil, dar e foarte greu. Pentru enduro e bun, pentru asfalt doar cu kit supermoto. Pai ar trebui sa ajung din Bucuresti pana in zona Campina/Breaza de unde voi iesi in offroad. Ideea e ca nu am platforma si cam trebuie sa merg calare pe ea pana acolo. Ma gandesc ca atunci cand spui ca e greu faci comparatie cu 250, 2t etc... fata de Transalpul meu cu siguranta e mai usor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Pai ar trebui sa ajung din Bucuresti pana in zona Campina/Breaza de unde voi iesi in offroad. Ideea e ca nu am platforma si cam trebuie sa merg calare pe ea pana acolo. Ma gandesc ca atunci cand spui ca e greu faci comparatie cu 250, 2t etc... fata de Transalpul meu cu siguranta e mai usor . Pai banii care ii dai pe benzina pentru bucuresti campina si retur iesi mai ieftin daca te combini cu 2 baieti si puneti motoarele pe o remorca. Sunt multi bucuresteni care fac enduro si te poti cupla cu ei in weekenduri, puneti 2 sau 3 motorete pe remorca si mergeti la joaca. Crede-ma nu e o solutie sa alergi pe ktm 250 de km dus intors pe motorul cu care vrei sa faci enduro doar ca sa ajungi la locul de joaca. Mai e un aspect, daca iei o tranta se poate defecta motorul si ce faci atunci? Daca nu ai remorca sau macar un amic sa te traga e nasol. Pentru inceput poti face enduro si pe langa bucuresti, am vazut ca sunt niste "gropi" unde se poate face miscare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Sunt multe aspecte pt care e de preferat a se evita asfaltul cu offroad-ul pe aceeasi mobra, in aceeasi tura. Dar mobra EXC, atat 4T cat si 2T, este capabila sa mearga oricat pe asfalt. A trecut de mult timpul cand se fabricau 4T fara pompa de ulei si mersul pe teren drept uza motorul prematur din cauza lipsei ungerii. Pe langa vibratii, sea tare, vant in freza, aderenta scazuta si uzat de crampoane, trebuie sa rezolvi probleme gen: haine de schimb, oglinzi rabatabile, modificari de presiune in pneuri, autonomie scazuta din cauza varsarii benzinei in teren, pierderea nr de inmatriculare in teren, etc.... P.S. Tot la remorca vei ajunge. A ta sau a prietenilor. Editat Aprilie 20, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Sunt multe aspecte pt care e de preferat a se evita asfaltul cu offroad-ul pe aceeasi mobra, in aceeasi tura. Dar mobra EXC, atat 4T cat si 2T, este capabila sa mearga oricat pe asfalt. A trecut de mult timpul cand se fabricau 4T fara pompa de ulei si mersul pe teren drept uza motorul prematur din cauza lipsei ungerii. Pe langa vibratii, sea tare, vant in freza, aderenta scazuta si uzat de crampoane, trebuie sa rezolvi probleme gen: haine de schimb, oglinzi rabatabile, modificari de presiune in pneuri, autonomie scazuta din cauza varsarii benzinei in teren, pierderea nr de inmatriculare in teren, etc.... P.S. Tot la remorca vei ajunge. A ta sau a prietenilor. Am inteles, se pare ca e greu sa gasesti mobra care sa le faca pe toate bine. Revenind la 400 EXC: cam in ce bani as gasi una in stare buna ? E prea veche una din 2000-2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 una din 2000-2003 gandeste-te ca are 11-14 ani. in primul rand e depasita tehnic foarte mult, in ramura asta diferentele sunt de la an la an, nu mai zic de 14. apoi mai este si faptul ca in anii astia a fost folosita si uzata major nu compara cu transalp sau mai stiu eu ce. adica o sa dai 1500-2000 eu pe ea si o sa mai bagi rapid(chiar daca proprietarul care ti-o vinde zice ca nu mai trebuie nici o investitie) inca 1000 eu in suspensii(care ccu siguranta au fost uzate si nimeni nu le-a facut deccat un schimb de ulei si semeringuri, putini sunt cei care schimba piesele de uzura din ele), ambreiaj (discuri, pompa, cilindru receptor), rulmenti roti, rulmenti bascula, rulmenti jug, frane(discuri, pompe). asta in conditiile in care nu te lasa nimic in motor: segmenti, supape etc, ca atunci ajungi sa o dezmembrezi. mai bine iei ceva din an mai recent de banii astia, in stare mult mai buna, beneficiezi de tehnologie avansata, alte suspensii(ca si conceptie), eventual daca este 4t iei si cu injectie si nu ai treaba. chiar daca initial dai putin pe ea , servisarea ulterioara te va duce rapid spre 3000eu. si la final tot vei avea o motocicleta veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Am inteles, se pare ca e greu sa gasesti mobra care sa le faca pe toate bine. Revenind la 400 EXC: cam in ce bani as gasi una in stare buna ? E prea veche una din 2000-2003? E greu sa gasesti motoreta buna din anii 00-03, dar nu imposibil. Daca esti pregatit sa bagi in ea cateva sute de euro pe langa pretul de achizitie poti lua si mai veche. Grex te sperie, exagereaza putin. Doar nu esti atat de prost sa cumperi a mai cazuta motoreta, te duci si tu cu un om care se pricepe la motorete de enduro/cross. @Grex, Un incepator la enduro nu o sa simta niciodata diferenta de tehnologie de care vorbesti. Pentru inceput poate lua o motoreta mai veche sa vada cum "ii sade", poate nici nu-i place. Ca mi-am adus aminte, am prieteni care au cumparat motoare din 2013, cat crezi ca i-a costat revizia? Minim 400 maxim 1000. Editat Aprilie 21, 2015 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Diferente exista intre varianta 2000-2002 si cea 2003-2007. In primul rand e vorba de suspensia fata, cea din 2000-2002 are amortizoare de 42mm, la care nu prea ai ce sa setezi. Cele din 2003-2007 au amortizoare de 48mm, cu setarile normale la EXC, cu compression si rebound. Ca si fost posesor de 2002, recomand 2003+. Referitor la banii bagati in ea, depinde de cat de maniac esti. Vrei sa nu ai nici o problema, schimbi tot ce scartaie un pic, cap-coada, si te duce la mai mult decat valoarea ei. Esti mai saracut, atunci mai mergi si cu o pedala de frana sudata, sau semicadrul sudat, sau alte chestii din astea. Doar sa fii constient ca orice carpeala la un motor de enduro se poate lasa cu ramas prin padure. Mai ales ca si incepator, unde dai cu motorul de toti bolovanii pana sa incepi sa-l stapanesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Omul il vrea pt enduro peisagistic, nu pt hard-enduro. De aceea recomand 4T, chiar si de 500. Cu cat mai noua si mai ingrijita, cu atat mai bine, bineinteles. Si sa stea fara grija ca mobra face fata la drumuri lungi pe sosele. Nu acelasi lucru se poate spune despre cauciucuri si calaret...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Va multumesc pt raspunsuri. Din ce m-am uitat probabil ca cel mai mult m-ar coafa un 690 Enduro, doar ca e cam in afara bugetului si nici nu am gasit foarte multe la vanzare. Oricum e cam greu de ales doar din ce citesc pe net. Aveti idee daca in Bucuresti sau pe langa exista vreo varianta de inchiriere motoare de enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Asa daca te uiti la un 690 enduro uita-te si la un bmw xchallenge care e cam pe acolo si are si abs decuplabil. Daca te intereseaza cauta-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Omul il vrea pt enduro peisagistic, nu pt hard-enduro. De aceea recomand 4T, chiar si de 500. Cu cat mai noua si mai ingrijita, cu atat mai bine, bineinteles. Si sa stea fara grija ca mobra face fata la drumuri lungi pe sosele. Nu acelasi lucru se poate spune despre cauciucuri si calaret...... Pai si ce cauta in sectiunea HARD ENDURO?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boda Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Pai si ce cauta in sectiunea HARD ENDURO?! Nu stii niciodata cand sari de la una la alta . Lasand gluma la o parte, scopul meu in momentul de fata nu sa fac hard-enduro dar nu elimin nici varianta ca s-ar putea sa ma prinda iesitul in offroad si sa imi doresc mai mult. Parca n-as vrea ca peste cateva luni sa ma apuc sa schimb motociclete, de asta am luat in calcul un 400/450 EXC pt inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Trebuia la Discutii Generale sau la Vreau si eu Enduro, ca nici la Enduro-Touring nu se incadreaza. Prin urmare, intrevad evolutia urmatoare: omul isi ia un 450, baga cateva ture asfalt + drumuri de TAF, se organizeaza de o platforma/duba, incepe sa mearga printre drumuri (adica offroad), constata ca mobra devine din ce in ce mai grea, isi ia un 2T si comunitatea hard-enduro a mai castigat un membru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 5, 2015 Autor Share Postat Mai 5, 2015 scurt pe 2..sau pe 2 -ua roti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) Salut! Am un exc 250 2007 si imi tot arde becul de la far. Ce sa pun pe instalatie ca sa nu il mai arda? Acum am luat motocicleta nu de mult si nu stiu exact cum este legat farul.Cineva mi-a sugerat ceva condensator. Multumesc Editat Mai 6, 2015 de alexul97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bog Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Am inteles, se pare ca e greu sa gasesti mobra care sa le faca pe toate bine. Revenind la 400 EXC: cam in ce bani as gasi una in stare buna ? E prea veche una din 2000-2003? dragul meu,daca vrei fiabilitate si ceva sportivitate cu fisa de mentenanta decenta ca raport km/an si nu te deranjeaza pornire la pedala,ia-ti o yamaha tt600r 2001,iar daca ai probleme cu pornirea la pedala si ti-e teama sa inveti(nu e greu),ia-ti yamaha tt600rE.ai masa buna,garda buna,piese cu o treime mai scumpe decat ktm,dar mai bine gandite(echilibrarea dinamica in lant cinematic e mai buna).daca nu vrei ceva mai rar,opteaza pentru un dominator cu pornire la buton,garda mai joasa,greutate mai mare,dar iarasi monument de fiabilitate. 400-500-urile sunt alt gen de motor...mai scumpicele si nu se preteaza la orice,deloc degeaba,oricum. K eep Taking Money-merg tare si au piese mai usor accesibile Spor usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.