Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu zic ca, cel mai sanatos, daca nu e un junghi super uzat, sa-ti iei an cat mai recent din perspectiva suspensiilor care devin din ce in ce mai bune. Daca are doar 5 viteze, ajustezi din nr de dinti de la pinioanele finale pt cuplu/putere in trepte inferioare, ca oricum nu mergi cu a 5-a sau a 6-a. Si nici nu sunt salturi gen cutie de motocross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2010 au bagat prima oara estart, am avut eu, 5 viteze. Aveam acte carti serie vizibila etc, deci nu vb. povesti. 2011 e identica in afara cutiei care a trecut la 6 viteze. 2012 are alt cadru , prin asta se schimba multe, inaltime mai mica cu 2,5 cm ca 2008-2011, posibil alte prinderi etc. In 2009 au imbunatatit suspensia fata iar in 2010 suspensia spate. Motorul e la fel, pana 2016, difera muzicuta, setari carb, chiuloasa si alte frectii insa in mare e la fel. Eu zic ca de la 2010 (ca sa prinzi si upgradeul de susp. spate) in sus sunt ok toate, in functie de stare. Ar merita si cu 6 viteze pt. ca are vit. 1-2 un pic mai spre cuplu, 13/52 la 2010 ar fi echivalentul la 13/50 2011 pt. vit. 1si2

 

 

Ps nu stiu pe ce microfise va uitati voi insa la 2010 peste tot gasim 250 exc e-starter (EU) si 300 EXC-E SIX DAYS (EU). Cat de greu poate fi ?

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog....site-urile de specialitate spun altceva. Si consider dementor ca site de specialitate.

Daca te uiti la microfisele unui 2010, vei vedea ca partea de "electric starter" lipseste din fise. De asemenea, la "transmision" se vede ca are 5 viteze.

http://shop.dementor.ro/schemat/83840/transmission-i-main-shaft

Daca alegi un 2011, apare a 6-ea viteza, apare electric starter-ul, iar la motor se schimba modelul cilindrului.

 

Nu zic ca nu pot fi erori inclusiv pe site la dementor, dar am verificat si la ktmexc.ro si situatia e identica.

vezi ca nu ai ales modelul care trebuie , alege din lista 250 exc e-start(eu)

» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:41

pai modificarea geometriei cadrului e o chestie mare.

Am mers cu ambele... nu pot spune ca am simtit mare diferenta

exact, mare diferenta nu simtim noi, conteaza mai mult sa fie motorul, ambreeajul ok pt. ca acolo simti diferente intre una buna si una praf. Si la fel de adevarat este ca un 2010 cu suspensiile ok in parametrii va fi mai buna decat un 2015 cu suspensia varza.

» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:50

Cadrul de 2008-2011 a fost ok, l-au tinut pe Husaberg pana in 2013.

» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:58

Diferente de greutate nu sunt intre 2010 si 2011, eventual cele 2 pinioane in plus de la a 6-a viteza de pe 2011 :)

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspunsuri. Chiar ma uitam la modelele 2010 de vanzare (cam 3000 euro) si cele din 2012 (peste 4000) si nu stiam daca merita diferenta (presupunand starea buna a motocicletei, asa cum se lauda oricina in anunturile de vanzare).

Mai am o intrebare: diferenta de la EXC la EXC Six Days e doar de furci 4CS si ceva briz-briz-uri. Cat de mult merita? E o trecere sensibila la ceva superior, sau e ceva ce doar un avansat simte pe trasee supertehnice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai bune 4cs cand vin de la mama lor, insa depinde de foarte multi factori pt. ca tu iei mobra second. La 4cs sunt mai mai putini mecanici dibaci care le fac calumea. O 4cs prost reglata va fi mai slaba decat o oc bine pusa la punct. Cele mai bune setari din modelele mai vechi 4cs au fost pe husaberg 2011-2013. Eu in locul tau as cauta asa ceva. Era una de vanz. pe forum la Sher sau asa ceva. Eu zic ca merita 3800 fiind Husaberg 2012 fata de un ktm exc ( nu six day) 2010 la 3000 sa zicem

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut , vreau si eu sa trec pe KTM 250 -450 , si un prieten imi zicea sa nu trec pe KTM deoarece trebuie sa ii fac schimbul de ulei odata la 10 ore ... , eu vreau sa il fac si sm .Voi cunoscătorii ce ziceți ? M-am dat la Sângeris cu un KTM 250 4t si m-am îndrăgostit de KTM :D . P.S. Daca aveți si de vânzare sunt interesat :)

Editat de Tavi97
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 525 si e super ok ,in varianta supermoto e senzatie,golanaeala maxima,eu iti recomand 450 e super,poti sa iti iei enduro si sa ii schimbi rotile cand il faci sm,mie imi ia cca 30 de minute si o bere sa il fac din sm in enduro sau din enduro in sm.In plu exc-urile sunt inmatriculabile si au pornire a buton si la pedala


» Post actualizat in 21 Feb 2016 15:03

si schimbul il fac la 12-16 ore,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Intrebare intrebatoare:

La actualul moto (Husaberg TE 250/2011), mi-a venit intr-o cutie si bordul. probabil nefolosit niciodata (mai are inca folia de protectie pe ecran), plus ceva fire date jos de pe instalatia electrica din spatele farului. M-ar interesa sa folsesc acest bord strict ca hour-meter.

Dar....o singura mufa din cele 3 ale bordului se potriveste intr-una din cele de pe instalatia electrica data jos. Si, mai departe, nu stiu unde sa mai conectez, deoarece sub rezervor nu am nici o mufa libera.

 

In principiu, ar trebui sa fie ca la EXC, nu? Ca e 99% EXC.

post-14539-0-34275500-1457385895_thumb.jpg

post-14539-0-37240900-1457385906_thumb.jpg

post-14539-0-40155800-1457385924_thumb.jpg

post-14539-0-55094400-1457385935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca te uiti pe orice schema electrica de EXC vezi ca o mufa e pt alimentare (aia pe care ai conectat-o deja), alta e pt senzorul rotii fata (zici ca nu te intereseaza viteza/km) si a treia (aia mare) e pt un comutator de ghidon ca sa schimbi in mers meniurile.


» Post actualizat in 08 Mar 2016 04:59

manual

7203J6_OM_EN.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam, nu prea vad mufe disponibile pe sub rezervor in care sa se infiga macar mufa de alimentare.

Deci....gasesc un plus si un minus, le conectez la firele rosu si negru din mufa de alientare, si gata? Bordul stie cand e alientat si, automat, imi calculeaza orele? (Motorul nu mai are partea de electrostarter si baterie, deci bordul ar fi alimentat doar in mers)

Pot sa iau de la bec? Sau acolo o fi curent alternativ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai mufa cu 3 picioruse si pe cadru e ok,dar trebuie sa ai si senzorul la roata conectat,bordul porneste dupa ce trece magnetul de pe disc prin dreptul senzorului de viteza,cand teopresti bordul iti arata in ore iar cand te pui in miscare iti arata km parcursi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca sesizeaza orele in functie de alimentare sau in functie de invartirea rotii dar alimentarea lui trebuie sa fie musai de la releu, adica firul rosu-galben, nu cel galben de la becuri. Asta daca sunt aceleasi coduri de culori ca la EXC. Pe de alta parte, bordul asta functioneaza si fara alimentare de la mobra, atata timp cat are bateria lui, un CR2xxx, si ai senzorul de roata. Din nou, nu stiu pe ce se bazeaza masuratul orelor. Intreaba-l pe Jumba. Sau pui cu un mil de lei un hourmeter cinstit si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma feresc de hour-meter-uri cinstite, de un milion. Am avut, intra apa in ele sau se termina bateria si se reseteaza automat. Unul de 250 lei (KTM Original) parca nu as lua, atata timp cat am un bord perfect functional, nou (bateria interna merge, imi arata 0,2 ore, deci e nou).

De-aia ma gandeam ca bateria interna alimenteaza display-ul iar mufa de alimentare e doar pt a sesiza timpul de lucru al motorului.

Si, atata timp cat toate codurile de piese de pe acest motor sunt identice cu cele de pe EXC (cu exceptia plasticelor), nu vad de ce codul culorilor sa fie diferit fata de EXC-uri.

Deci...caut firele galben cu rosu si negru pe sub rezervor si alimentez bordul, si ar trebui sa functioneze, nu? Logic vorbind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar trebuie in principiu si senzorul de kilometraj,la mine pornirea bordului e data de senzorul de kilometraj,Daca stau mai mult de 2-3 minute pe loc se opreste chiar daca e motorul pornit.Cand merg imi arata kilometrii parcursi si cand stau pe loc imi arata orele..


» Post actualizat in 11 Mar 2016 10:17

Intrebare:am vazut ca dimensiunea lantului la ktm 525 exc este g53hp,Faza e ca cca 300 de lei ,iar pe e-piesa.ro am gasit lant distributie mercedes g53hp cu 144 de lei ,asta de mercedes are 126 de zale pe cand eu am nevoie de doar 96 ,asa ca pot sa scot.Problema este daca se potriveste,asta o fi masura unversala?Sau se potriveste de pe alta motocicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar mie, cand mi se consumase bateria kilometrajului, imi functiona totul normal, inclusiv orele. Si nu se resetasera. Singura diferenta era ca nu mai puteam citi nimic pe bord cand motorul era oprit.

 

Pai vad in poze ca ai gasit mufa. Tu intrebai de celelalte doua, parca.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...