Dan Cata Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Cateva trante si vanatai mai tarziu, am reusit sa identific scutul de donat. Scrie pe el 2499 si pare a se potrivi pe modele 450 si 530 din 2008 pana in 2011. As vrea sa ajunga la un posesor de astfel de motor unde potriveste din prima, nu sa il dau cuiva care sa il taie! 778_1162021354.jpg778_1162021374.jpg778_1162021397.jpg778_1162021407.jpg778_1162021425.jpg L-am dat. » Post actualizat in 20 Jul 2016 07:07 =========================== Nicicum nu gasesc un cod pentru un rezervor mai mare la mobra mea. Nu gasesc nici nou, nici SH... KTM EXC 450 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 La un 450 am avut aceeasi problema.am schimbat discurile ale de la ambreiaj si s a rezolvat O sa schimb discurile. Probabil sunt ovalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Salut. Doresc sa achizitionez un KTM EXC-F 250 2008 Six Days. Daca este vreun detinator sau cineva care a detinut acest model, as vrea niste pareri, plusuri si minusuri. Vreau sa il folosesc 50% enduro, 50% oras.. si distante de aprox 50-100km maxim.. Folosit doar prin oras, schimbul trebuie facut tot la 15h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 La 100 de km tura pe asfalt, nu o sa te tina prea mult motorul. Tot la 15 ore se va schimba uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 La 100 de km tura pe asfalt, nu o sa te tina prea mult motorul. Tot la 15 ore se va schimba uleiul. Pe asflat nu o sa merg blana 100 de km.. o sa merg asa lejer dar mai rar, mai mult o sa ma dau prin oras, care nu e mare. Iar filtrul trebuie schimbat la fiecare schimb? sau merge si odata la doua schimburi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Astea de 250 4T din perioada aia nu erau prea apreciate. Mai bine un 450. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Exista riscul ca semeringul de la pinionul fata sa intre in contact cu rulmentul daca e montat mai in spate fata de carter? Azi m-am grabit si l-am montat cu 3 mm mai in spate Editat August 24, 2016 de red Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Poate ca cel vechi era cu 3mm mai in afara. Fie ca era mai lat, fie ca iesise un pic. Sau asta nou e mai ingust. Daca atat rulmentul cat si simeringul au acelasi diametru exterior, nu e nici o problema daca se atng, pt ca nu se misca unul fata de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Semeringul de la pinuonul fata e recomdat sa fie montat la acelasi nivel cu carterul. Eu am batut mai tare si s-a dus cu 3mm mai in interior fata de carter. Ma gandeam sa nu ajunga la rulment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Si ce daca ajunge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Am si eu o problema. Imi picura ulei de la garnitura din dreapta. Din câte am înțeles acolo e carterul. Sa fie fisurata garnitura ? PS. Motorul este KTM 250 EXC Racing(4T) din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Da. E stricata garnitura. Probabil cea dintre capacul de ambreiaj si carter. Ca daca e stricata cea de pe mediana carterului vai avea de demontat cat tot motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Da. E stricata garnitura. Probabil cea dintre capacul de ambreiaj si carter. Ca daca e stricata cea de pe mediana carterului vai avea de demontat cat tot motorul. Nu e de la capacul mic. E de la cel mare. Din dreapta de undeva picura. Unde pot găsi garnitura pentru modelul meu ?» Post actualizat in 25 Aug 2016 15:07 Si inca o intrebare , sper sa nu fie problema de dublu-post. La KTM EXC RACING 250 din 2002 cutia foloseste uleiul de motor sau are alt "locas" unde trebuie bagat special ulei de cutie ? Multumesc anticipat. Editat August 25, 2016 de Stefanpkt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Ai dreptate si daca ajunge se opreste in marginea rulmentului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Ce ulei imi recomandati sa folosesc ? Motul 7100 10w40 e bun ? (KTM EXC RACING 250 4t) Editat August 25, 2016 de Stefanpkt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Utz Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Salut! Poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat. Am un Ktm exc 250 4t din 2002. Sunt foarte multumit. Nu fac hard enduro ca-s mai incepator, dar trag de el cum pot. Ieri mi-a sarit lantul si s-a intepenit intre pinionul de atac si bascula, Foarte foarte rau. M-am chinuit o ora sa dau pinionul jos ca sa scot lantul. In fine..... Am pus totul la loc, iar acum imi curge ulei si trancane ceva urat in cutie in viteza 1 si 2. Cand calc ambreajul nu se aude. Cand il las face ca un tractor. Ma gandesc ca uleiul curge pt ca am stricat semeringul de la pinion. Dar ce poate fi trancanitul ala.? Multumesc anticipat! Dau o bere cand veniti la mine la cabana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Eu am fost ieri la tine la cabana dar nu te-am gasit. Pe unde umbli? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Vladutz, nu te pot ajuta cu cutia, dar stiu sa iti zic ca, la partea aia cu simeringul la motor ce curge, ai kit de reparatie de la ktm la vro' 80 de lei, ce contine simeringul, inelul de sub el, ceva o-ring si surubul ce tine pinionul cu loctite pe el, de strans la 65Nm (asa e la mobra mea, verifica in manual ce valoare e la a ta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat Septembrie 2, 2016 Share Postat Septembrie 2, 2016 Salut! Poate reusiti sa ma ajutati cu un sfat. Am un Ktm exc 250 4t din 2002. Sunt foarte multumit. Nu fac hard enduro ca-s mai incepator, dar trag de el cum pot. Ieri mi-a sarit lantul si s-a intepenit intre pinionul de atac si bascula, Foarte foarte rau. M-am chinuit o ora sa dau pinionul jos ca sa scot lantul. In fine..... Am pus totul la loc, iar acum imi curge ulei si trancane ceva urat in cutie in viteza 1 si 2. Cand calc ambreajul nu se aude. Cand il las face ca un tractor. Ma gandesc ca uleiul curge pt ca am stricat semeringul de la pinion. Dar ce poate fi trancanitul ala.? Multumesc anticipat! Dau o bere cand veniti la mine la cabana Treaba cu tacanitul cand lasi si tragi ambreiajul e ceva de-al KTM-ului , si la mine face asa , din cate am inteles vibreaza oala , nu te speria , nu e nimic grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 Pt Stefanpkt: nene, ai venit pe forumul asta si numai nefacute faci. Vezi maaare pe pagina un topic cu "anunturi comerciale enduro-motocross", dar tot te mananca mana sa deschizi un nou topic despre "de unde pot si eu cumpara vitezometru", in loc sa postezi in topicul deja existent. Sa stii ca nu prea avem admini pe aici care sa mute topicurile noi unde le e locul, si ar fi bai daca orice nou venit ar deschide cate un topic despre orice vrea el sa cumpere. De asemenea, omul spune ca ii face ca un tractor IN VITEZELE 1 SI 2, deci in sarcina, si tu vii cu sfaturi ca "las-o mai asa, ca asa face.....". Te referi probabil la cum face cand e lasata per liber.... Mai multa atentie pe viitor, te rog. Pt Vlad: Nu sunt mecanic, dar eu nu vad cum ar putea un lant sarit sa-ti agate semeringul, ca sa ti-l duca. Doar daca nu a intrat acolo o za indoita si ti l-a apasat, dar asta tu stii. Mai degraba, dat fiind ca erai in sarcina, forta a fost atat de mare incat ti-a indoit axul pe care sta pinionul. In acest caz trebuie facut motorul in 2, extras si masurat axul. Si, daca ai noroc, poate gasest vreun meserias sa ti-l indrepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 In legătura cu topicul. Mersi ca mi-ai spus. In legătura cu vibratiile lui , din ce am înțeles eu , când lasă ambreiajul ii face ca un tractor si când trage de el nu se mai aude nimic. Nu am spus lasă așa mai bine, i-am spus ca si la mine face la fel , pe același model ca si al lui , așa ii face si unui prieten pe o husky , așa ii face unui prieten pe un exc de 400. Vibrează oala de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Salut. de ceva timp imi tot caut un KTM in 4T.. Pana acuma ce am gasit, pe placul meu si cam pe la bugetul meu, este un EXC-F 350 din 2012 Inmatriculat. Problema este cu pretul.. 3650 euro, care este cam mic.. Le-am vazut toate din Romania si toate depasesc 4000euro. Unul singur mai este la 3850. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefanpkt Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Din punct de vedere estetic arata bine , cel mai bine este sa il vezi f2f , sa il pornesti , sa vezi cum porneste la rece, sa vezi daca nu troncane ceva , daca nu are scurgeri , daca nu are scurgeri de ulei furca , daca schimba bine , daca nu are probleme cu ambreiajul , daca intra greu sau nu in viteza etc. Cel mai bine este sa mergi cu un mecanic/cineva care se pricepe sa iti spuna parerea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 Am vorbit cu proprietarul, are 280h de functionare, motorul nu bate, e in stare perfecta.. Schimbu a spus ca la facut la fiecare 13h.. Acuma necesita rulmenti roata spate, cauciuc pe spate si schimbat ulei si filtru.. in rest spune ca merge perfect... Dar pretu ma pune pe ganduri. am de mers 350km pana unde e sa il probez, si nu as merge degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Septembrie 7, 2016 Share Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Depinde si de accesorii si de starea actelor. Tu vrei sa mergi si prin oras cu ea. Daca are doar acte pt inmatriculare, te mai costa cel purin 300 euro sa o inmatriculezi, plus multa bataie de cap. Si apoi, daca nu are bord, stop frana, comenzi ghidonn, semnalizari, chestii ce nu sunt necesare in enduro, te mai costa si alea. Plus daca are accesorii de enduro, gen ventilator, protectie radiatoare, scut. Toate acestea fac pretul, si, daca nu le are, s-ar putea sa te duca mai bine un motor la peste 4000 euro, dat cu toate aceste accesorii. Editat Septembrie 7, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.