Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

salut am un Ktm exc 400 din 2004 acum l-am cumparat porneste foarte greu la rece as dori sa verific jocul la supape dar nu stiu care este,si ce ulei mi-ati recomanda de la cine l-am cumparat a pus Motul 300V 10W-40 am gasit pe MOTO 24 ulei MOTOREX 20W-50 cu imaginea motorului pe bidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu bag yacco 10w50 mvx este 107 lei bidonul de 2 litri,o sa caut manualul sa vad pe unde il am,eu am 525 din 2004


» Post actualizat in 08 Jan 2016 09:00

am gasit manualul,e pentru 525,dar cred ca motoarele sunt la fel doar capacitatea este cilindrica este diferita,da-mi un mail sa pot trimite pe mail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu enduro/sm, bugetul restrans ma lasa sa-mi iau un exc 520. Am cautat pe forum si ori nu am facut-o bine ori nu este topic dedicat pentru cei cu 520. Ceva linkuri unde pot citi mai multe despre intretinere, costuri, modificari, etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna am cumparat un ktm exc 400din 2004 si tipul de la care l-am cumpareat a cazut si nu a avut surubul care limiteaza virajul si a sapart CDI-ul,eu vreau sa-i fac o placa de prindere pe spate si vroiam sa intreb daca pot gauri in cercurile din imagine si nu cumva il stric.Va multumesc


post-64153-0-77430400-1452425537_thumb.jpg

Editat de eugen.filca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna am cumparat un ktm exc 400din 2004 si tipul de la care l-am cumpareat a cazut si nu a avut surubul care limiteaza virajul si a sapart CDI-ul,eu vreau sa-i fac o placa de prindere pe spate si vroiam sa intreb daca pot gauri in cercurile din imagine si nu cumva il stric.Va multumescattachicon.gifIMAG0048.jpg

 

 

Trage firele si pune-l sub sa. Acolo il pun restul constructorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca sunt ceva ktm-uri 525 din 2004-2005 la 2000 de euro,si era si un set de roti sm la 350 de euro cu etrier sidisc beringer.Eu pe am meu am dat 1800 de euro din 2004 dar am mai bagat in el,ceva plastice,,kit de lant,si acum umblu la electrica,sa arate si el bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe forum in legatura cu verificarea lantului de distributie (ktm exc 400 al meu este din 2004)pe la intinzator.Am desfacut surubul din capul intinzatorului,am scos arcul si apoi am desfacut intinzatorul,tija aceia mai avea pana la capat (intins la maxim)4clicuri.Mai pot circula cu lantul sau trebuie schimbat?Cand se considera ca lantul trebuie schimbat?Va multumesc

Editat de eugen.filca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu ceva informatii si nu prea gasesc.

Care e marea diferenta dintre EXC model 2011 si model 2012 (ma refer in primul rand la 2T, 250 sau 300)? Toti spun ca 2012 e un model total nou.

 

Din cate am sapat eu pe net, in 2010 EXC-urile aveau doar 5 viteze si pornire doar la kick. In 2011 s-a schimbat tipul de motor (pastrat pana in 2016 inclusiv), punandu-se pornirea electrica si 6 viteze, iar greutatea a crescut cu doar 2 kg (adica, daca ii dai jos partea electrica, il faci mai usor cu 3 kg fata de cel din anul anterior). Asta da schimbare de model, dupa parerea mea.

 

In 2012 am vazut ca s-au schimbat cadrul, bascula si aprinderea. Toti spun ca acolo e marea schimbare, in 2012, nu in 2011, insa eu nu inteleg exact de ce e considerata astfel.

 

P.S. Schimbarea de plastice din 2012 nu mi se pare suficient de importanta nici macar ca sa fie adusa in discutie.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ceea ce priveste nr de viteze, eu am avut EXC din 2002 si am EXC 2010. Ambele au 6 viteze.

Marile imbunatatiri la KTM de pe un an pe altul cred ca sunt la suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot ce pot sa spun e ca in 2010 300 si 250 aveau 100% 5 viteze si pornire la buton. In ceea ce priveste schimbarea la 2011 habar nu am, poate sa fie schimbarea care s-a facut si la 2007-2008, din cate stiu 2008 a pastrat motorul de 2007, au schimbat cadrul, suspensii ,etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog....site-urile de specialitate spun altceva. Si consider dementor ca site de specialitate.

Daca te uiti la microfisele unui 2010, vei vedea ca partea de "electric starter" lipseste din fise. De asemenea, la "transmision" se vede ca are 5 viteze.

http://shop.dementor.ro/schemat/83840/transmission-i-main-shaft

Daca alegi un 2011, apare a 6-ea viteza, apare electric starter-ul, iar la motor se schimba modelul cilindrului.

 

Nu zic ca nu pot fi erori inclusiv pe site la dementor, dar am verificat si la ktmexc.ro si situatia e identica.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca, cel mai sanatos, daca nu e un junghi super uzat, sa-ti iei an cat mai recent din perspectiva suspensiilor care devin din ce in ce mai bune. Daca are doar 5 viteze, ajustezi din nr de dinti de la pinioanele finale pt cuplu/putere in trepte inferioare, ca oricum nu mergi cu a 5-a sau a 6-a. Si nici nu sunt salturi gen cutie de motocross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2010 au bagat prima oara estart, am avut eu, 5 viteze. Aveam acte carti serie vizibila etc, deci nu vb. povesti. 2011 e identica in afara cutiei care a trecut la 6 viteze. 2012 are alt cadru , prin asta se schimba multe, inaltime mai mica cu 2,5 cm ca 2008-2011, posibil alte prinderi etc. In 2009 au imbunatatit suspensia fata iar in 2010 suspensia spate. Motorul e la fel, pana 2016, difera muzicuta, setari carb, chiuloasa si alte frectii insa in mare e la fel. Eu zic ca de la 2010 (ca sa prinzi si upgradeul de susp. spate) in sus sunt ok toate, in functie de stare. Ar merita si cu 6 viteze pt. ca are vit. 1-2 un pic mai spre cuplu, 13/52 la 2010 ar fi echivalentul la 13/50 2011 pt. vit. 1si2

 

 

Ps nu stiu pe ce microfise va uitati voi insa la 2010 peste tot gasim 250 exc e-starter (EU) si 300 EXC-E SIX DAYS (EU). Cat de greu poate fi ?

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog....site-urile de specialitate spun altceva. Si consider dementor ca site de specialitate.

Daca te uiti la microfisele unui 2010, vei vedea ca partea de "electric starter" lipseste din fise. De asemenea, la "transmision" se vede ca are 5 viteze.

http://shop.dementor.ro/schemat/83840/transmission-i-main-shaft

Daca alegi un 2011, apare a 6-ea viteza, apare electric starter-ul, iar la motor se schimba modelul cilindrului.

 

Nu zic ca nu pot fi erori inclusiv pe site la dementor, dar am verificat si la ktmexc.ro si situatia e identica.

vezi ca nu ai ales modelul care trebuie , alege din lista 250 exc e-start(eu)

» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:41

pai modificarea geometriei cadrului e o chestie mare.

Am mers cu ambele... nu pot spune ca am simtit mare diferenta

exact, mare diferenta nu simtim noi, conteaza mai mult sa fie motorul, ambreeajul ok pt. ca acolo simti diferente intre una buna si una praf. Si la fel de adevarat este ca un 2010 cu suspensiile ok in parametrii va fi mai buna decat un 2015 cu suspensia varza.

» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:50

Cadrul de 2008-2011 a fost ok, l-au tinut pe Husaberg pana in 2013.

» Post actualizat in 27 Jan 2016 04:58

Diferente de greutate nu sunt intre 2010 si 2011, eventual cele 2 pinioane in plus de la a 6-a viteza de pe 2011 :)

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspunsuri. Chiar ma uitam la modelele 2010 de vanzare (cam 3000 euro) si cele din 2012 (peste 4000) si nu stiam daca merita diferenta (presupunand starea buna a motocicletei, asa cum se lauda oricina in anunturile de vanzare).

Mai am o intrebare: diferenta de la EXC la EXC Six Days e doar de furci 4CS si ceva briz-briz-uri. Cat de mult merita? E o trecere sensibila la ceva superior, sau e ceva ce doar un avansat simte pe trasee supertehnice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai bune 4cs cand vin de la mama lor, insa depinde de foarte multi factori pt. ca tu iei mobra second. La 4cs sunt mai mai putini mecanici dibaci care le fac calumea. O 4cs prost reglata va fi mai slaba decat o oc bine pusa la punct. Cele mai bune setari din modelele mai vechi 4cs au fost pe husaberg 2011-2013. Eu in locul tau as cauta asa ceva. Era una de vanz. pe forum la Sher sau asa ceva. Eu zic ca merita 3800 fiind Husaberg 2012 fata de un ktm exc ( nu six day) 2010 la 3000 sa zicem

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...