Jump to content

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


Recommended Posts

Buna Ziua,

Gsesc cumva pe la voi service manual si owner manual pentru katm 525 din 2004?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar din 2006 si 2005 si sunt diferite.

Salut am tot manualul printat, il pot pune la fun curier si te costa un bax de 6 Ciuc la prima intalnire. :alcy:

Da-mi adresa si ce mai consideri pe stefan.ene@kwesto.ro

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna Ziua,

Gsesc cumva pe la voi manual de fabricat berea?Multumesc,sau un link de unde il pot da jos,am cautat si am gasit doar de ciuc, ursus,bergenbier,peroni si alte tigani tinute la fermentat doar 2 zile

:)

Link to post
Share on other sites

hmm, da nu am zis ca nu dau o bere ,dar macar sa dau una de calitate,si manualul il gasesti pe net stii oare ca nu se poate calcula diferenta de pret intre harghita(cea mai ieftina de la heineken) si heineken?diferenta de pret e reclama la tv,Pna acum doar attilas s-a oferit sa ma ajute cu manualul ,restul doar comentarii,genial dar de neanteles. :)

Link to post
Share on other sites

eu am trimis cilindrul la fabrica, a fost aproape 400 euro in care a intrat transportul si pistonul nou, cota zero. La mine una din "ghearele" de la fusta cilindrului era rupta

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salutare,am un gg ec 200 cu carb ca pe ktm si multe altele adica keihin pwk 38. Momentan am pilot jet 40 main jet 175 si cui NEDH. Intrebarea e daca merge bn pilot jet cu cuiul asta? simt ca e cam bogat amestecul pe ture joase.

 

Scuzati de intrebarea asta plasata aici dar mi se pare cel mai activ topic in sectiunea hard enduro :)

Link to post
Share on other sites

pai daca simti ca e prea bogat amestecul.....ce astepti? incearca un 172 sau 170. Totusi, cu siguranta exista in manualul de ktm setarea pt carburatorul asta.

Link to post
Share on other sites

E prea bogat pe ture joase, nu prea influenteaza main jetul acolo. Ideea e ca ju stiu cum sa combin cuiul NEDH, cui foarte bun îmi place mult cum e facut sa distribuie puterea insa nu stiu ce pilot e bun pt el avand in vedere ca acest cui de suzuki e unul pt amestec bigat. E musai un pilot mai mare? Sau sa merg pe 40, momentan am 42.

» Post actualizat in 27 Jul 2015 07:43

Dupa manual de ktm ar trebuii sa am 45 cui nozg si main 178, ceea ce mi se pare prea bogat.

Link to post
Share on other sites

Daca e prea bogat la ture joase, mai degraba iti trebuie un jigler de relanti (pilot jet) mai mic si surubul de aer/amestec/bla bla mai desfacut. La motoare uzate, setarile din manual nu mai sunt valabile. La mine, siguranta acului (jet needle) e cu 2 pozitii mai sus..... Jiglerul principal (main jet/needle jet) il simti doar cu gazul deschis la maxim. Combinatia ac - jigler principal o simti doar la turee medii si inalte. La ture joase si la relanti conteaza cel mai mult forma suberului si, binenteles, setarile circuitului de relanti (pilot jet + desfiletare surubel).

Link to post
Share on other sites

Avusem suber #5 acum am pus #6 mare diferenta, altfel accelereaza acum, insa e acel compromis, merge mobra bine pe joase fara sa se balbaie dar iti lipseste cuplul. Oricum maine am sa probez o noua combinatie.Ma tem ca pilot jet de 40 sa nu fie prea mic pt cui NEDH. Ramane sa vad. Cu combinatia actula am un consum nesimtit de bun insa e cam palid motorul, sa zic asa.

Link to post
Share on other sites

Uf! Pilot jet-ul nu are legatura cu cuiul. Are legatura cu surubelul. Cuiul are legatura cu main jetul. E absurd sa zici ca pilot jetul 40 e prea mic pt cuiul nedh. E ca si cum ai zice ca roata spate e prea mare pt ghidon.

Link to post
Share on other sites

Sa fie asa? Înseamnă ca cei de pe gasgasrider.com nu prea le au cu jettingul... nu am prea gasit informatii cu privire la cuiul NEDH dar vazusem ca se specifica de multe ori legatura dintre pilot si cui.

Link to post
Share on other sites

Poate se refera la intrepatrunderea dintre functionarea la relanti si turatii mici (unde conteaza circuitul de relanti al carbului si este reglat de pilot jet si surubul de "aer") si functionarea la turatii medii ( unde conteaza circuitul principal al carbului si este reglat de forma siberului si de pozitia/forma cuiului). La tuatii mari conteaza doar main jet-ul. Am asociat turatiile cu deschiderea acceleratiei. Adica turatii maxime = deschidere totala a acceleratiei.

 

Stii, cam orice carb are 3 circuite de benzina: principal, relanti si rece.

Link to post
Share on other sites

nozi si nozh. Nu m-am hotarat. Pilot jet 35, main jet 160, a doua crestatura pe cui, 2.5 ture la surubel. Totul departe de standard. Dar carbul e 36, nu 38. Si mobra e EXC 200 2010.

Link to post
Share on other sites

Da, carbul de 36 are nevoie de alte setari.Ma mir ca folosesti cuiue de KTM, majoritatea folosesc cuie de suzi honda si yamaha. Pe forumuri de Ktm ziceau ca e greu de setat carbul cu cuie originale. Incearca ceva de la suzuki, trage foarte bine si liniar.

Link to post
Share on other sites

eu am trimis cilindrul la fabrica, a fost aproape 400 euro in care a intrat transportul si pistonul nou, cota zero. La mine una din "ghearele" de la fusta cilindrului era rupta

La ce fabrica? mai ai ceva date de contact?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salut,am o problema la un 525 din 2004,am bagat ulei motorex cross power 10w50 si am constatat ca in circa 12 ore am completat cca 200 de ml si azi cand i-am schimbatam scos doar un litru de ulei,deci mi-ar fi mancat cca 500 de ml in circa 12 ore si aproximativ 800 de km? pare cam mult,nu da fum,am verificat si in sarcina,si nici sa curga grav,la 500 de ml consumati ar trebui sa faca balta

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

In 12 ore ai facut 800 km? Parca ai mers pe sosea. In 15 ore fac cam 200-300 km prin padure.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...