Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

nu stiu cati schimba spre trepte superioare cu ambreiajul la exc(doar la plecarea de pe loc),in ceea ce priveste trecerea spre trepte inferioare mai bine folosesti ambreiajul pana te inveti cu cuplul ca aste destul de violent..asa ca la deal fara,la vale cu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mare problema..am mai intrebat odata dar nu a postat nimeni..ce setari aveti la telescoape fata/spate..

actualmente este singurul lucru pe care nu stiu si care cred ca e de interes general...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare problema..am mai intrebat odata dar nu a postat nimeni..ce setari aveti la telescoape fata/spate..

actualmente este singurul lucru pe care nu stiu si care cred ca e de interes general...

Pai setarile care sunt date in manualul de intretinere nu sunt bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai setarile care sunt date in manualul de intretinere nu sunt bune?

ptr piloti pana in 70 de kg..daca te uiti pe instructiuni ..ptr astia care au muult mai mult cum draq e bine sa setezi telescoapele?? asta e problema..in afara de asta fiecare pilot isi seteaza telescoapele cum simte el mai bine pe motor..dar am citit de curand un articol intr-o revista de off road din germania si se vaita un pilot ca tre sa mearga 200 de km pana la un ktm-shop sa isi regleze ktm-ul nou ptr hard..si asta mi-a dat de gandit daca e suficient ce scrie in manual sau nu...poate ca ne dam si habar nu avem daca setarile sunt optime..cu toti cu care am vbit(mecanici)fiecare avea alta parere si e clar ca m-am bulversat..

 

eu de ex. am pe fata setarile din fabrica si pe spate am intarit telescopul si sus si jos la maxim..nu stiu daca e bine... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..in afara de asta fiecare pilot isi seteaza telescoapele cum simte el mai bine pe motor..

 

Eu nu sunt un endurist adevarat, dar cred ca e asa cum ai zis tu aici :bigstar:

Oricum, ca sa faci asta, cred ca trebuie sa incerci mai multe variante de setari, si abia dupa aia poti sa-ti dai seama ce e mai bun pentru tine. Intr-un cuvant: experienta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt un endurist adevarat, dar cred ca e asa cum ai zis tu aici :bigstar:

Oricum, ca sa faci asta, cred ca trebuie sa incerci mai multe variante de setari, si abia dupa aia poti sa-ti dai seama ce e mai bun pentru tine. Intr-un cuvant: experienta :P

 

de acord dar parca un pic de ajutor de la enduristi mai experimentati nu strica niciodata..meseria se invata furand..sau intreband..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa pornesti cu setarile egale pe compresie si rebound. Compresia te ajuta la obstacole - reboundul la copierea trenului ( de exemplu in curbe ). Conteaza si tipul de ulei bagat in amortizoare, 5W - suspensie moale si 20W - mai gros, suspensie tare. Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa pornesti cu setarile egale pe compresie si rebound. Compresia te ajuta la obstacole - reboundul la copierea trenului ( de exemplu in curbe ). Conteaza si tipul de ulei bagat in amortizoare, 5W - suspensie moale si 20W - mai gros, suspensie tare. Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri.

 

de fata sunt multumit ca am brodit-o ..cu spatele era in dubiu..o sa reglez cum zici sa vad ce iese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fata sunt multumit ca am brodit-o ..cu spatele era in dubiu..o sa reglez cum zici sa vad ce iese...

 

Stef,

Daca esti spre suta de kile trebuie sa schimbi arcurile in amortizoare ca sa iasa ceva. Daca te hotarasti, suna-l pe Lorenzo de la Husaberg (0722456946); el aduce si stie si ce trebuie.

Daca nu vand motorul si mai stau un an cu el o sa mi le fac si eu.

 

Altfel, prin incercari repetate, fiecare si le regleaza dupa gust. Eu merg cu ea acum foarte moale - ajuta la zone tehnice, bolovani, copaci. Daca imi iau viteze pe forestier fatza da sa fuga, insa asta e compromisu pe care l-am ales.

 

Si foarte important: schimbati uleiul in furci o data pe sezon - in orice furca intra apa si nu mai lucreaza cum trebuie. E o operatiune de rutina la orice service KTM, nu e prea scumpa si merita fiecare banutz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stef,

Daca esti spre suta de kile trebuie sa schimbi arcurile in amortizoare ca sa iasa ceva. Daca te hotarasti, suna-l pe Lorenzo de la Husaberg (0722456946); el aduce si stie si ce trebuie.

Daca nu vand motorul si mai stau un an cu el o sa mi le fac si eu.

 

Altfel, prin incercari repetate, fiecare si le regleaza dupa gust. Eu merg cu ea acum foarte moale - ajuta la zone tehnice, bolovani, copaci. Daca imi iau viteze pe forestier fatza da sa fuga, insa asta e compromisu pe care l-am ales.

 

Si foarte important: schimbati uleiul in furci o data pe sezon - in orice furca intra apa si nu mai lucreaza cum trebuie. E o operatiune de rutina la orice service KTM, nu e prea scumpa si merita fiecare banutz.

 

cred ca o sa pun un ulei mai gros ca sa le mai intaresc putin...nu imi merita sa schimb arcurile la asta ca eu nu tin un motor mai mult de 1 sezon jumate..am vazut intr-un catalog ktm ca sunt arcuri ptr greutate mai mare,dar oricum ptr noul motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare toata lumea,

 

mi se pare mie sau a fost anul trecut un topic care avea ca si subiect organizarea de iesiri enduro in mai multe judete, fiind enduristii din judetul respectiv gazdele si organizatorii de trasee, cazare, masa etc ?

 

daca da, nu credeti ca poate e cazul sa-l redeschidem sau sa cream unul nou ?

 

intrebarea este pt. toate culorile !!! am ales sa postez aici doar fiind si eu portocaliu insa orice culoare este binevenita !!!

 

eu cred ca poate iesi o chestie foarte interesanta si ca endureala si pe plan social.

 

daca vor fi amatori eu o sa vb cu prietenii din jud. Arad sa facem tot ce este necesar pt. o astefel de iesire sau weekend in jud. Arad.

Editat de BGS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare toata lumea,

 

mi se pare mie sau a fost anul trecut un topic care avea ca si subiect organizarea de iesiri enduro in mai multe judete, fiind enduristii din judetul respectiv gazdele si organizatorii de trasee, cazare, masa etc ?

 

daca da, nu credeti ca poate e cazul sa-l redeschidem sau sa cream unul nou ?

 

intrebarea este pt. toate culorile !!! am ales sa postez aici doar fiind si eu portocaliu insa orice culoare este binevenita !!!

 

eu cred ca poate iesi o chestie foarte interesanta si ca endureala si pe plan social.

 

daca vor fi amatori eu o sa vb cu prietenii din jud. Arad sa facem tot ce este necesar pt. o astefel de iesire sau weekend in jud. Arad.

la ramnicu valcea ma ocup de 2 intruniri anuale mari de enduro:in luna mai enduro-maniaco-depresiv,si in octombrie inchiderea de sezon,in afara de asta noi iesim in fiecare weekend pe trasee de 1 zi/2 zile

in muntii din jur si nu numai,ne putem ocupa de cazari si trasee..asteptam replici din tara..apropos..un topic ar fi binevenit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri.

daca pun un ulei mai fluid si eventual mai putin, nu cumva stric rebound-ul si furca va reveni prea rapid in ciuda reglajelor? spatele e ok, insa fata ma sparge la maini.

p.s.stiu ca trebuie sa schimb arcul sau motoreta, insa ma incapatanez sa merg cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pun un ulei mai fluid si eventual mai putin, nu cumva stric rebound-ul si furca va reveni prea rapid in ciuda reglajelor? spatele e ok, insa fata ma sparge la maini.

p.s.stiu ca trebuie sa schimb arcul sau motoreta, insa ma incapatanez sa merg cu ea

 

cata joaca-te cu ia intai asa un pic..da-i din 5 in 5 clik-uri si vezi cum se comporta...o poti face super moale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cata joaca-te cu ia intai asa un pic..da-i din 5 in 5 clik-uri si vezi cum se comporta...o poti face super moale..

M-am jucat la click-uri de m-am plictisit. Rebound-ul lucreaza bine insa compresia e cam tare sau foarte tare. (deh, e facuta sa sari cu ea).

Cu uleiul inca nu m-am jucat, am pus cum scrie la carte 5W si cantitatea pt. asa-zis-ul soft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am jucat la click-uri de m-am plictisit. Rebound-ul lucreaza bine insa compresia e cam tare sau foarte tare. (deh, e facuta sa sari cu ea).

Cu uleiul inca nu m-am jucat, am pus cum scrie la carte 5W si cantitatea pt. asa-zis-ul soft.

 

Bre Cata, tu ai motocicleta de motocross, normal ca e batz! Nu te prostii cu uleiul. Incearca sa schimbi arcurile cu unele mai moi.

Sau ia-ti un KTM :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre Cata, tu ai motocicleta de motocross, normal ca e batz! Nu te prostii cu uleiul. Incearca sa schimbi arcurile cu unele mai moi.

Sau ia-ti un KTM :P

Decat sa schimb arcurile, mai bine schimb motoreta cu un 300exc cand s-o mai ieftini.(asta ca sa nu fiu off-topic :bigstar: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Anul asta vreau sa-mi iau un KTM. M-am gandit ca un EXC 400 sau EXC 450 ar fi cele mai potrivite. Puteti sa-mi spuneti care ar fi mai potrivite dintre cele doua. EXC 400 cred ca e un pic mai turat. Dar cred ca are ambielajul mai usor si, prin urmare ea e mai usoara. Pe de alta parte EXC 450 are cai putere mai multi. Mentionez ca vreau s-o folosesc la padure, hatsashe, coclauri, etc. Pt drumuri lungi am XTZ 660. As vrea sa stiu care sunt avantajele si dezavantajele celor doua modele (400 si 450). Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Anul asta vreau sa-mi iau un KTM. M-am gandit ca un EXC 400 sau EXC 450 ar fi cele mai potrivite. Puteti sa-mi spuneti care ar fi mai potrivite dintre cele doua. EXC 400 cred ca e un pic mai turat. Dar cred ca are ambielajul mai usor si, prin urmare ea e mai usoara. Pe de alta parte EXC 450 are cai putere mai multi. Mentionez ca vreau s-o folosesc la padure, hatsashe, coclauri, etc. Pt drumuri lungi am XTZ 660. As vrea sa stiu care sunt avantajele si dezavantajele celor doua modele (400 si 450). Multumesc

 

daca ai fi citit topicul de la cap la coada ai fi vazut ca a fost o discutie in care au fost comparate 525,450 factory,450 racing si 400.. ai toate comparatiile pertinente aici ..daca mai ai nevoie de lamuriri intreaba dar nu chestiuni de genu:

Puteti sa imi spuneti care ar fi mai potrivite din cele doua...nu de alta dar o sa te ia toti peste picior..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe fata merg cu setarea de serie, iar pe spate am mai comprimat putin arcul.dupa ce s-a terminat cu perioada de "rodaj" suspensia e o idee prea moale pt gustul meu

@atilas....din poze am tras conculzia ca esti bine peste 100 kg, cred ca e esential ca atat pt spate cat si pt fata sa iei arcuri potrivite pe greutatea ta, altfel, reglajele fine ale amortizoarelor nu vor avea efect semnificativ. daca spui ca vei trece la al moto, probabil model 2008, poate e o idee sa iti iei arcuri pe greutatea ta pe care sa le muti pe urmatoarea motoreta.

 

drept sa iti spun vreau modelul de 2007..sunt f hotarat sa gasesc unul nou pe afara..au 2 de la noi deja 2008..unul nou si unul cu vreo 2000 de km..asta mai folosit e deja a treia oara la service..cu defectiuni la motor majore(prima a fost ca s-a retezat o supapa si a facut totul praf in motor)..si in plus nu imi place nici designul(dar e o parere personala)...cand il comand voi lua si cu arcuri cu tot(ma gandesc ca neamtul sau austriacul se va bucura ca scapa de 2007 si imi va face o reducere semnificativa la arcuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta mai gasesti un 525 nou pe undeva, probabil szolt e omul care te poate ajuta.iar pe langa pretul motoretei, arcurile oricum nu sunt o cheltuiala semnificativa.

pe de alta parte, telescopul spate nu cred ca s-a schimbat, asa ca e posibil sa nu nufere arcurile.furca stiu ca are ceva modificari interne, acolo sunt sanse mai mari sa nu se potriveasca, dar stiu ca merg cele din furca sxs.

din 99 telescopul spate e acelasi cred doar ca au schimbat culorile..aaa si aceeasi situatie e si cu arcul spate..aceeasi marie cu alta palarie...portocalie.. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...