csocso Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Mai dureaza....culmea:am uitat CDul la Budapesta ....................................................................... Vin si pozele facute de mine,si niste filmulete(?) Am intirziat putin ,dar cum am promis,am primit CD-ul cu pozele facute de mine la KTM FESTIVAL BUDAPESTA. Le pot pune aici? (nu sunt prea multe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 sigur punele sa vedem si noi ce am pierdut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 31, 2007 Autor Share Postat Decembrie 31, 2007 Am intirziat putin ,dar cum am promis,am primit CD-ul cu pozele facute de mine la KTM FESTIVAL BUDAPESTA. Le pot pune aici? (nu sunt prea multe) PU-NE-LE,PU-NE-LE,PU-NE-LE..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 (editat) Am intirziat putin ,dar cum am promis,am primit CD-ul cu pozele facute de mine la KTM FESTIVAL BUDAPESTA. Le pot pune aici? (nu sunt prea multe) putin offtopic Iarasi offtopic(scuze)De la o expozitie de tuningauto(tot in septembrie,tot la BP): numai culoarea e aceeasi Inca o data scuze pt.intarziere,probabil ca n-am putut sa mai ofer nimic nou Mai am poze de la Tuningautoexpo,si de la "Erotikafestival Budapest 2007"dar cu acestea a-si fi extraordinar de offtopic. Nu-mi mai ramane decat sa VA doresc un AN NOU MAI FERICIT,cu impliniri mai multe,cu cat mai multa endureala fara accidente grave(ca de mai mici avem parte zi-de-zi )si chefuiala luunga de revelion,cu Cu filmele(vreo doua-scurte)nu ma descurc...asa ca...poate la anu* Editat Decembrie 31, 2007 de csocso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 (editat) Pun si eu o intrebare sunt incepator asha ca nu trageti. Poti schimba vitezele fara sa tragi ambreajul? Editat Ianuarie 9, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 nu stiu cati schimba spre trepte superioare cu ambreiajul la exc(doar la plecarea de pe loc),in ceea ce priveste trecerea spre trepte inferioare mai bine folosesti ambreiajul pana te inveti cu cuplul ca aste destul de violent..asa ca la deal fara,la vale cu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 merci pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 mare problema..am mai intrebat odata dar nu a postat nimeni..ce setari aveti la telescoape fata/spate.. actualmente este singurul lucru pe care nu stiu si care cred ca e de interes general... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 mare problema..am mai intrebat odata dar nu a postat nimeni..ce setari aveti la telescoape fata/spate.. actualmente este singurul lucru pe care nu stiu si care cred ca e de interes general... Pai setarile care sunt date in manualul de intretinere nu sunt bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 Pai setarile care sunt date in manualul de intretinere nu sunt bune? ptr piloti pana in 70 de kg..daca te uiti pe instructiuni ..ptr astia care au muult mai mult cum draq e bine sa setezi telescoapele?? asta e problema..in afara de asta fiecare pilot isi seteaza telescoapele cum simte el mai bine pe motor..dar am citit de curand un articol intr-o revista de off road din germania si se vaita un pilot ca tre sa mearga 200 de km pana la un ktm-shop sa isi regleze ktm-ul nou ptr hard..si asta mi-a dat de gandit daca e suficient ce scrie in manual sau nu...poate ca ne dam si habar nu avem daca setarile sunt optime..cu toti cu care am vbit(mecanici)fiecare avea alta parere si e clar ca m-am bulversat.. eu de ex. am pe fata setarile din fabrica si pe spate am intarit telescopul si sus si jos la maxim..nu stiu daca e bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 ..in afara de asta fiecare pilot isi seteaza telescoapele cum simte el mai bine pe motor.. Eu nu sunt un endurist adevarat, dar cred ca e asa cum ai zis tu aici Oricum, ca sa faci asta, cred ca trebuie sa incerci mai multe variante de setari, si abia dupa aia poti sa-ti dai seama ce e mai bun pentru tine. Intr-un cuvant: experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 9, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2008 Eu nu sunt un endurist adevarat, dar cred ca e asa cum ai zis tu aici Oricum, ca sa faci asta, cred ca trebuie sa incerci mai multe variante de setari, si abia dupa aia poti sa-ti dai seama ce e mai bun pentru tine. Intr-un cuvant: experienta de acord dar parca un pic de ajutor de la enduristi mai experimentati nu strica niciodata..meseria se invata furand..sau intreband.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piti_biker Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 .corect.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Important este sa pornesti cu setarile egale pe compresie si rebound. Compresia te ajuta la obstacole - reboundul la copierea trenului ( de exemplu in curbe ). Conteaza si tipul de ulei bagat in amortizoare, 5W - suspensie moale si 20W - mai gros, suspensie tare. Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 Important este sa pornesti cu setarile egale pe compresie si rebound. Compresia te ajuta la obstacole - reboundul la copierea trenului ( de exemplu in curbe ). Conteaza si tipul de ulei bagat in amortizoare, 5W - suspensie moale si 20W - mai gros, suspensie tare. Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri. de fata sunt multumit ca am brodit-o ..cu spatele era in dubiu..o sa reglez cum zici sa vad ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 de fata sunt multumit ca am brodit-o ..cu spatele era in dubiu..o sa reglez cum zici sa vad ce iese... Stef, Daca esti spre suta de kile trebuie sa schimbi arcurile in amortizoare ca sa iasa ceva. Daca te hotarasti, suna-l pe Lorenzo de la Husaberg (0722456946); el aduce si stie si ce trebuie. Daca nu vand motorul si mai stau un an cu el o sa mi le fac si eu. Altfel, prin incercari repetate, fiecare si le regleaza dupa gust. Eu merg cu ea acum foarte moale - ajuta la zone tehnice, bolovani, copaci. Daca imi iau viteze pe forestier fatza da sa fuga, insa asta e compromisu pe care l-am ales. Si foarte important: schimbati uleiul in furci o data pe sezon - in orice furca intra apa si nu mai lucreaza cum trebuie. E o operatiune de rutina la orice service KTM, nu e prea scumpa si merita fiecare banutz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 Stef, Daca esti spre suta de kile trebuie sa schimbi arcurile in amortizoare ca sa iasa ceva. Daca te hotarasti, suna-l pe Lorenzo de la Husaberg (0722456946); el aduce si stie si ce trebuie. Daca nu vand motorul si mai stau un an cu el o sa mi le fac si eu. Altfel, prin incercari repetate, fiecare si le regleaza dupa gust. Eu merg cu ea acum foarte moale - ajuta la zone tehnice, bolovani, copaci. Daca imi iau viteze pe forestier fatza da sa fuga, insa asta e compromisu pe care l-am ales. Si foarte important: schimbati uleiul in furci o data pe sezon - in orice furca intra apa si nu mai lucreaza cum trebuie. E o operatiune de rutina la orice service KTM, nu e prea scumpa si merita fiecare banutz. cred ca o sa pun un ulei mai gros ca sa le mai intaresc putin...nu imi merita sa schimb arcurile la asta ca eu nu tin un motor mai mult de 1 sezon jumate..am vazut intr-un catalog ktm ca sunt arcuri ptr greutate mai mare,dar oricum ptr noul motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 (editat) salutare toata lumea, mi se pare mie sau a fost anul trecut un topic care avea ca si subiect organizarea de iesiri enduro in mai multe judete, fiind enduristii din judetul respectiv gazdele si organizatorii de trasee, cazare, masa etc ? daca da, nu credeti ca poate e cazul sa-l redeschidem sau sa cream unul nou ? intrebarea este pt. toate culorile !!! am ales sa postez aici doar fiind si eu portocaliu insa orice culoare este binevenita !!! eu cred ca poate iesi o chestie foarte interesanta si ca endureala si pe plan social. daca vor fi amatori eu o sa vb cu prietenii din jud. Arad sa facem tot ce este necesar pt. o astefel de iesire sau weekend in jud. Arad. Editat Ianuarie 10, 2008 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 salutare toata lumea, mi se pare mie sau a fost anul trecut un topic care avea ca si subiect organizarea de iesiri enduro in mai multe judete, fiind enduristii din judetul respectiv gazdele si organizatorii de trasee, cazare, masa etc ? daca da, nu credeti ca poate e cazul sa-l redeschidem sau sa cream unul nou ? intrebarea este pt. toate culorile !!! am ales sa postez aici doar fiind si eu portocaliu insa orice culoare este binevenita !!! eu cred ca poate iesi o chestie foarte interesanta si ca endureala si pe plan social. daca vor fi amatori eu o sa vb cu prietenii din jud. Arad sa facem tot ce este necesar pt. o astefel de iesire sau weekend in jud. Arad. la ramnicu valcea ma ocup de 2 intruniri anuale mari de enduro:in luna mai enduro-maniaco-depresiv,si in octombrie inchiderea de sezon,in afara de asta noi iesim in fiecare weekend pe trasee de 1 zi/2 zile in muntii din jur si nu numai,ne putem ocupa de cazari si trasee..asteptam replici din tara..apropos..un topic ar fi binevenit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 ....Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri. daca pun un ulei mai fluid si eventual mai putin, nu cumva stric rebound-ul si furca va reveni prea rapid in ciuda reglajelor? spatele e ok, insa fata ma sparge la maini. p.s.stiu ca trebuie sa schimb arcul sau motoreta, insa ma incapatanez sa merg cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 10, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2008 daca pun un ulei mai fluid si eventual mai putin, nu cumva stric rebound-ul si furca va reveni prea rapid in ciuda reglajelor? spatele e ok, insa fata ma sparge la maini. p.s.stiu ca trebuie sa schimb arcul sau motoreta, insa ma incapatanez sa merg cu ea cata joaca-te cu ia intai asa un pic..da-i din 5 in 5 clik-uri si vezi cum se comporta...o poti face super moale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 cata joaca-te cu ia intai asa un pic..da-i din 5 in 5 clik-uri si vezi cum se comporta...o poti face super moale.. M-am jucat la click-uri de m-am plictisit. Rebound-ul lucreaza bine insa compresia e cam tare sau foarte tare. (deh, e facuta sa sari cu ea). Cu uleiul inca nu m-am jucat, am pus cum scrie la carte 5W si cantitatea pt. asa-zis-ul soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 M-am jucat la click-uri de m-am plictisit. Rebound-ul lucreaza bine insa compresia e cam tare sau foarte tare. (deh, e facuta sa sari cu ea). Cu uleiul inca nu m-am jucat, am pus cum scrie la carte 5W si cantitatea pt. asa-zis-ul soft. Bre Cata, tu ai motocicleta de motocross, normal ca e batz! Nu te prostii cu uleiul. Incearca sa schimbi arcurile cu unele mai moi. Sau ia-ti un KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Bre Cata, tu ai motocicleta de motocross, normal ca e batz! Nu te prostii cu uleiul. Incearca sa schimbi arcurile cu unele mai moi. Sau ia-ti un KTM Decat sa schimb arcurile, mai bine schimb motoreta cu un 300exc cand s-o mai ieftini.(asta ca sa nu fiu off-topic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 .......mai bine schimb motoreta cu un 300exc cand s-o mai ieftini.(asta ca sa nu fiu off-topic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.