AK_Raptor Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 Am avut si eu cateva angoase pe autostrada aia. .ref. anumite curbe, ,pacat.. .Dumnezeu sa-l apere!! Vant in rafale plus lipsa de experienta. .Chestia e ca A2 e imprevizibila. .daca nu o cunosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 imprevizibila!!???nu-i dai daca nu te tine!virajul ala il iei cu viteza fff mare,pacat de el dar lipsa de experienta isi spune cuvantul...pacat pt el R.I.P! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_One_Forever Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Septembrie 7, 2007 Share Postat Septembrie 7, 2007 imprevizibila!!???nu-i dai daca nu te tine!virajul ala il iei cu viteza fff mare,pacat de el dar lipsa de experienta isi spune cuvantul...pacat pt el R.I.P! Bre, da tu stii exact care e viraju cu pricina? Eu nu stiu, doar zic ca ma fura si pe mine peisaju pe A2, si hoooooppaaaa la 175 ma trezesc cu un cacao de viraj atipic. .pai in Germania eu nu am mai vazut viraje dastea. .atipice. .si vant oin rafale ordinare am prins si eu, dar pe turbozone, pe Campina, si eram cu tractoru. .de Warrior. .de ziceam ca ies la arat pe cernoziomu aferent. : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Vineri dupa-amiaza m-a sunat sotia agitata, venind spre Cta si gandindu-se ca vreau sa plec la Targoviste, si mi-a spus ca a cazut un motociclist la Fetesti.Se vorbea ca viteza era intr-adevar mare, poate prea mare, spre 200 km/h. Pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Foarte nasol. Imi pare rau pentru el. Am vorbit cu un prieten ce era coleg cu motociclistul. Am inteles ca avea viteza mare si experienta putina cam 3 luni. O combinatie fatala care sper sa fie luata la cunostinta de toti incepatorii. In plus A1 nu este in Germania. A fost construita romaneste si in graba electorala. A1 nu este autostrada este un drum din romania ca toate celelalte, plin de curbe denivelari si asfalt lipsa. Are foarte multe curbe si foarte multe denivelari mai ales in zona podurilor unde majoritatea masinilor lovesc cu spoilerul. Se pot observa zgarieturi in asfalt in zona denivelarilor. Carosabiliul nu este asfaltat in intregime existand zone mari fara bitum. Mai are si foarte mult vand lateral ce nu este semnalizat. Drumul trece exact prin singura zona din romania unde au fost semnalizate tornade. Este o zona foarte instabila din acest punct de vedere. Luati in calcul si acest amanunt cand plecati pe A1. A1 are numai doua benzi pe sens si cu greu poate fi incadrat la autostrazi. Nu sunt lupul moralist. M-am dat si eu cu 200 pe A1 dar scurt si atent apoi m-am calmat si sunt viu. Tare rau imi pare de sarcul baiat si mai ales de familia lui. PAcat ca nu a apucat sa traiasca si sa capete experienta. Mare grija cu viteza de acum inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 (editat) Ahem. A2. Si de ce nu poate fi incadrata decat "cu greu" la categoria de drum autostrada pentru ca are "doar" doua benzi pe sens? Zi-mi si mie sa nu mor prost ca in facultatea de cai ferate drumuri si poduri eu am invatat altceva. Sau cumva nu ai cunostinta de faptul ca 98% din autostrazile lumii au doar doua benzi pe sens? In afara de Germania, Brazilia si SUA nu prea am mai auzit de autostrazi cu mai mult de doua benzi pe sens. Referitor la stratul de uzura de pe autostrada, sa stii ca in america 99% dintre autostrazi sunt facute din beton de ciment (mai exista si beton asfaltic). Iar vantul lateral nu se semnalizeaza in zona de campie prietene pentru ca el este neregulat. Azi e, 3 luni nu mai e. El se semnalizeaza in defilee, unde exista culoare naturale prin care circula regulat curenti de aer. Editat Septembrie 8, 2007 de Dragon Warrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Ahem. A2. Si de ce nu poate fi incadrata decat "cu greu" la categoria de drum autostrada pentru ca are "doar" doua benzi pe sens? Zi-mi si mie sa nu mor prost ca in facultatea de cai ferate drumuri si poduri eu am invatat altceva. Sau cumva nu ai cunostinta de faptul ca 98% din autostrazile lumii au doar doua benzi pe sens? In afara de Germania, Brazilia si SUA nu prea am mai auzit de autostrazi cu mai mult de doua benzi pe sens. Ai dreptate cu A2 oricum nu e nici o diferenta intre ele. Hai sa nu stricam cu discutii fara sens un moment trist pentru orice motociclist. Multumesc mult pentru informatiile cu privire la ponderea autostrazilor cu doua benzi dar eu tot sunt de parere ca pe A2 nu sunt indicate vitezele foarte mari. Din postul tau nu se intelege care este parerea ta cu privire la tragedia intamplata cu o zi in urma dar am speranta ca un om educat ca tine nu incurajeaza viteza excesiva combinata cu lipsa de experienta. Revin iarasi asupra calitatii proaste a carosabiluli ce prezinta numeroase denivelari si decopertari drept pentru care nu pot numi autostrada acel drum. Trebuie sa recunoastem ca este un drum facut in graba electorala. A2 prezinta un mare risc si trebuie abordat cu mare atentie. Daca nu vom face acest lucru vom avea multe victime. Pentru incepatorii care vor neaparat sa mearga cu viteze foarte mari recomand drumul spre Bacau prin Buzau. Este mult mai bine intretinut si destul de lat iar in cazul in care se pierde controlul motocicletei nu exista parapeti de protectie in care sa se loveasca. Acel drum le ofera o sansa in plus de a trai. Oricum imi este destul de greu sa aflu despre aceste tragedii si ocolesc cat pot aceasta sectiune a forumului. Sper ca pe viitor sa fie cat mai putine astfel de vesti. M-as bucura mult sa citesc intamplari in care motociclistul, cu toate ca era incepator, a evitat cu succes un accident eminent datorita faptului ca circula cu viteza redusa ajutat si de un carosabil impecabil. Dar astea sunt doar sperante deocamdata. Sper ca de aceasta data m-am facut inteles si exprim cu toata sinceritatea condoleante familiei indurerate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 (editat) Din punctul meu de vedere si banuiesc ca si din punctul de vedere al proiectantului autostrazii si al autoritatilor, oricine merge cu peste 130 de kilometri la ora si moare, moare pe barba lui. Deci normal ca nu sunt indincate viteze prea mari pe A2. E indicat sa mergi cu maxim 130 km/h. Punct. Eu nu merg cu peste 130 de kilometri la ora pe autostrada aia si reduc viteza atunci cand imi spun indicatoarele lucrul asta. Si inca ceva, te rog eu frumos, nu mai sfatui pe nimeni ca daca vrea viteze foarte mari sa prefere drumurile nationale sau europene in detrimetrul autostrazii, chiar daca asfaltul este perfect. Sansele sa o mierlesti pe un drum national sunt de zeci de ori mai mari decat pe autostrada la aceeasi viteza data. Editat Septembrie 8, 2007 de Dragon Warrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Din punctul meu de vedere si banuiesc ca si din punctul de vedere al proiectantului autostrazii si al autoritatilor, oricine merge cu peste 130 de kilometri la ora si moare, moare pe barba lui. Deci normal ca nu sunt indincate viteze prea mari pe A2. E indicat sa mergi cu maxim 130 km/h. Punct. Eu nu merg cu peste 130 de kilometri la ora pe autostrada aia si reduc viteza atunci cand imi spun indicatoarele lucrul asta. Si inca ceva, te rog eu frumos, nu mai sfatui pe nimeni ca daca vrea viteze foarte mari sa prefere drumurile nationale sau europene in detrimetrul autostrazii, chiar daca asfaltul este perfect. Sansele sa o mierlesti pe un drum national sunt de zeci de ori mai mari decat pe autostrada la aceeasi viteza data. Nu are rost sa ne certam aici exista privat pentru asta. Esti pornit rau pe mine azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 (editat) Legat si de posturile anterioare, nu stiu daca e un standard, nu sunt de specialitate, recunosc, doar imi dau cu parerea. In SUA am vazut autostrazi intre localitati si o parte din cele intraurbane fara niciun fel de chestii pe margine sau in mijloc - garduri, parapeti, etc. Acu' stiu ca nu ne comparam cu SUA, dar ca asemanare, poate stiu ei ce stiu cand nu pun nimic pe acolo - mai ales cand nu e râpă pe margine, ci câmp. Iar intre un sens de circulatie si celălalt e un sant de 30-50 cm inaltime si vreo 10 m latime, nu parapet sau alte alea de fier/plastic/beton, whatever. So, lipsa parapetilor (cand nu e râpă, repet) aduce mai mult cu drumurile nationale/europene, decat cu A1 sau 2. Stiu ca pe drumurile nationale iti iese gibonu' in fatza si zice ca nu te-a vazut, fie ca ai viteza mare, fie mica, dar drumul mentionat e mai liber decat altele. S-a tot spus ca daca vrei viteza, du-te pe circuit...dar cum putini respecta chestia asta, poate nu e rau sa se semnaleze drumurile mai libere si in stare mai buna, daca tot nu poti opri oamenii sa se dea cu viteza pe drum public, nu pe circuit. Mai depinde si de facultatile astea de pe la noi, no offence, dar o fac pe a doua si constat ca si la prima cat de in urma e aproape tot ce se preda fatza de cercetarile in domeniu de prin alte tari. Ca nu-s bani sa faci autostrazi ca la americani sa zicem ca inteleg...dar ca nu se poate preda la nivelul ala mi-e mai greu sa inteleg. Ba chiar discipline vechi de pe la ei nici nu au aparut la noi macar ca idee, d-apai sa te mai invete si ce progrese s-au facut in ele. Ma rog, am deviat, scuze pentru asta...nu stiu, macar poate in urma discutiilor invatam cate ceva. Editat Septembrie 8, 2007 de dara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DAN IERNIE Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VWP Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 RIP Imi permit s-arunc un comentariu in continuare in legatura cu autostrazile pentru ca mi se pare relevant pentru siguranta tuturor. Sunt total de acord cu ce a spus ozzy. A2 mi se pare un drum foarte periculos si obositor. In primul rand petru acei primi km care sunt facuti din placi de beton (cred) si cauciucurile imi fac un zgomot infernal pe ele si simt vibratie in volan deci drumul nu e perfect neted. De asemenea iarasi un lucru mentionat de antevorbitorul meu sunt curbele care mi se par prea bruste, ar trebui si ele facute foarte larg sa nu trebuiasca sa reduci mult viteza. Dar ce vroiam sa avertizez. Acum vreo 3-4 zile am fost pana la Pitesti pe A1 si am observat ce dezastru e pe banda 1. Santuri facute de rotile camioanelor cand era foarte cald sunt foarte periculoare, mai ales cele mai putin vizibile. Efectiv la 120-140 am simtit cum imi trage volanul spre dreapta cand treceam peste ele. M-am gandit daca era vreunul din prietenii mei cu motociclete ... acele santuri sunt extrem de periculoase si mi se par total inacceptabile pentru o autostrada. De asemenea gropi care apar brusc , destul de late (pentru un motor cred ca f. periculos) Sincer ar trebui sa se faca un indicator nou, mai ales pentru drumurile pe care se circula repede. ATENTIE GROPI. Mare atentie pe drumurile aste pe care se circula cu viteze astronomice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clovniiveseli Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 RIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 (editat) Pentru incepatorii care vor neaparat sa mearga cu viteze foarte mari recomand drumul spre Bacau prin Buzau. Este mult mai bine intretinut si destul de lat iar in cazul in care se pierde controlul motocicletei nu exista parapeti de protectie in care sa se loveasca. Acel drum le ofera o sansa in plus de a trai. Draga ozzy, pentru ca mi-ai dat un pm nesimtit si pentru ca ma acuzi ca am ceva cu tine, iti citez tampenia ca sa ramana pentru posteritate pe forum. Deci nu am nimic cu tine, oricine poate vedea asta. Faptul ca te simti cu musca pe caciula tine de alte chestii. Editat Septembrie 8, 2007 de Dragon Warrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto90 Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 RIP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 despre doru si eu tot de ~200 km/h stiam, dar nu bag mana in foc, nu stiu viteza in momentul accidentului, poate redusese. pe a2 personal am mers doar cu 190 desi srad-ul de 750 poate 280. am mers de cateva ori la calarasi, deci la lehliu am iesit de pe a2. la viteza mare primii 60 km de a2 te zdrangane de parca esti pe piatra cubica. despre restul a2 nu stiu cat de buna este ca nu am mers cu mobra pe ea. cu masina am dat 230km/h dar pe 2 roti am o retinere... spre buzau am dat 220 dar cine a zis ca e mai riscant decat pe autostrada are dreptate. personal era sa fac 131 de cai pe la tzigani intre targoviste si bucuresti. prefer sa raman cu cei 130. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 R.I.P. s-o ia dracu' de viteza ca din cauza ei murim pe capete.. condoleante familiei si prietenilor! A dracu viteza asta ba domne. Faceti frate ceva sa se elimine domne viteza asta.. pathetic dude.. NU VITEZA e de vina.. Nu ai viteza daca nu dai de gaz. GOT IT? Acum ama flat si eu am vb cu un amic care era prieten cu cel care a decedat >se pare ca a intrat in voblaj si s-a lovit de parapet.A murit pe loc.avea doar 27 de ani. R.I.P. Era cineva cu el ca sa povesteasca ce a vazut? De unde le scoateti supozitiile astea. Una 2 gata ..voblaj. Cat sa fie vantul ala de puternic ca sa intri intr-o curba stanga in glisiera metalica? Uff cat ma bucuram cand intram la accidente si vedeam raspunsuri la teme de mult invechite Condoleante familiei si prietenilor! Calmeaza-te dude, am mers pe A2 ul ala cu viteze destul de.. cretine si vand puternic.. La viteza mare forta giroscopica a rotilor te tine bine. stie cineva ce viteza avea?.... Da statea garcea dupa tufis sa ctia ca acolo o sa intre tipul in parapes si sa ii ia viteza.. dooh. Prieten foarte bun... RIP ...parca nu stim cum e cand treci pe langa un camion... e aceeasi reactie a motorului la curentul de dupa camion... ...nu avea viteza... Asa a fost sa fie. Altu' care vorbeste ca sa nu taca.. Ia zi ma, tu de ce nu te-ai infipt in glisiera cand ai trecut pe langa un camion daca tot zici ca stii? Al dreaq curentu' asta.. ceva de speriat. Nu avea viteza saracu', asa a fost sa fie.. 2oo si o curba in care nu a putut face un contersteering calumea.. Incetati bai habarnistilor cu supozitiile si presupunerile. NU ATI FOST NICI UNUL ACOLO. Deci abtineti-va. TIpul a murit, Odihneasca-se in pace. @auto_geo: frate noi stim ca tu esti tatal lor si esti cel mai tare, dar.. lasa-ne. Stim ca esti entuziasmat si vrei sa ne spui cu cat ai mers tu, dar nu e nimic fantastic. Invatati dreacului o data ceva din toate astea. Umpleti pagini cu rip inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 D-zeu sa-l ierte si condoleante familiei !!! Motociclistul era coleg de serviciu cu un bun prieten (motociclist si el), viteza mare(+200km/h) si lipsa de experienta( ~3 luni) i-au fost fatale... @Dragon Warrior Nu am nimic cu tine dar nu sunt de acord cu atitudinea ta 1. Ce inveti in CFDP difera foarte mult fata de situatia reala A2 teoretic este autostrada dar practic seamana cu un drum national pe anumite portiuni. In tara exista DN-uri mult mai bune si mai sigure decat A2, unul din ele fiind cel care il amintea Ozzy. Fata de teorie in executie si in proiectare (la noi in tara) situatia difera de la cer la pamant. Lucrez in domeniu de cativa ani si stiu ce spun. 2. Motociclistul care murit era incepator, din posturile tale de pe acest forum reiese ca si tu esti incepator asa ca ia aminte la sfaturile celor mai batrani si mai avizati in acest domeniu. Iarasi ajungem in situatia cand un incepator da sfaturi unui motociclist destul de experimentat si cu ani buni de motociclism in spate (vezi un topic mai vechi cand un putzoi de 16 ani da sfaturi cum sa mearga unui motociclist cu zeci de ani de experienta) 3. Vad ca ai facut o pasiune in a posta in rubrica cu accidente si de a fi "gica-contra". Daca vrei sa te certi fa-o te rog pe alte rubrici. Un om a murit hai totusi sa nu stricam topicul cu discutii fara sens si presupuneri, exista alte rubrici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 DN-ul nu are cum sa fie mai sigur ca autostrada, in special E85 care are cate o banda si 3/4 pe sens. In general se merge ca pe 4 benzi, dar mereu depasirile se fac la limita sau dincolo de axul drumului, de multe ori simultan in ambele sensuri! Daca iesi pe camp ai o mica sansa, dar daca te intalnesti cu o masina din sens invers..? RIP pt bietul om. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Si mie mi se intampla pa autostrada sa ma impinga vantul spre parapet.....ce imi dadea fiori e faptul ca era nisip la margine. Aviz incepatorilor care urca la viteze mari fara sa isi cunoasca bine mobra. Uite, intri in situatii din astea si nu reactionezi cum trebuie. Dumnezeu sa-l odihneasca si condoleante familiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 Condoleante familiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 @ dragon warior - pana la urma ti-ai luat motocicleta? ca de multe vreme tot postezi reply-uri care duc la diverse discutii? Fii si tu un domn si ignora-ma da baga si tu pe PM - yes or NO. Viteza mare - ce dracu inseamna viteza mare ? pe straduta din fata blocului meu sunt niste cretini care merg printre masinile parcate (cu scuterele si masinile) cam cu 45 la ora, si daca e sa imi las copilu de 4.5 ani sa se joace pe acolo, sunt ingrozit de cat de tare merg aia si daca ceva le apare dintre blocuri nu au absolut nici o sansa sa franeze. viteza e legata de fapt cu timpu de reactie, deci hai sa zicem ca daca ai vizibilitate de 12 sec, te poti da cam cu orice viteza te duce pe tine mobra. Deci de obicei vantu lateral e lucru draqului la motoreta, daca nu stii exactu cum sta treaba cu contra virarea (countersteering) esti la modu serios intr-un mare pericol. deci, lasati-l e omu ala in pace, ca cine stie, ca de obicei a fost un concurs de imprejurari, plus un pic lipsa de experienta, plus inca o idee de soarta nefavorabila care a dus al asa o nenorocire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.