tzo Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 Salut!Am si eu o Aprilia RS 125 si pana acum nu dadea scanteie deloc....am schimbat statorul si cdi-ul acum da scantei bine cand e bujia afara.....cand bag bujia in cap la piston scanteia nu mai e asa mare(a fost verificata cu stroboscopul) si in consecinta nu porneste motorul.bateria e buna,bujia se uda....dar nu porneste motorul....de la ce poate fi?Filtrul de aer e curatat....sa fie vremea de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 Fa-i distanta mai mica la electrozi (0.5) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 veszi fisa si luleaua, sa nu iti 'fure curent' pe undeva. ii dai la cheie pe intuneric complet si daca vezi ceva scantei pe langa fisa, atunci trebuie schimbata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 25, 2004 Share Postat Decembrie 25, 2004 veszi fisa si luleaua, sa nu iti 'fure curent' pe undeva. ii dai la cheie pe intuneric complet si daca vezi ceva scantei pe langa fisa, atunci trebuie schimbata Deci SCANTEIE nu altceva adica curentul ala de inductie care se vede la orice fisa ordinara. Mai verifica si rezistenta din lulea asta numai daca nu rezultat micsorarea dostantei la electrozi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 25, 2004 Share Postat Decembrie 25, 2004 Scanteia slaba poate fi cauzata (si este in foarte multe cazuri) de izolatia defectuasa a fiselor prin care trece tensiunea inalta. Daca exista probleme in zona asta o parte din sarcina se scurge la masa pe suprafata murdara a izolatorului sau chiar prinntr-un mic arc electric (scanteie) acolo unde trece pe lang muchii de metal. In situatia asta poate exista o diferenta de potential intre electrozii bujiei, suficienta pentru a produce o descarcare in aer curat, dar nu suficienta pentru a avea acelasi efect in aer+benzina. Acelasi efect il are si un izolator crapat la bujie. Materialul cu care sunt izolate fisele imbatraneste pentru ca sta in zone cu temperatura ridicata si pentru ca asa e normal. Din cauza asta devine mai rigid si crapa cand fisa este indoita (chiar si atunci cand o misti ca sa scoti bujia). Sunt microfisuri invizibile cu ochiul liber, dar suficiente pt a favoriza scurgerile. Treaba asta e greu de masurat cu aparate de masura, dar e usor de observat pe intuneric, prin prezenta unor descarcari de culoare albastruie in lungul fisei sau intre fisa si cadru atunci cand ii dai la cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzo Postat Decembrie 26, 2004 Autor Share Postat Decembrie 26, 2004 fisa e noua (am schimbat totul inclusiv cdi care era busit de un "mecanic").Scanteia e buna afara...dar cand bag bujia in cilindru atunci scande scanteia....oricum pana la primavara nu mai incerc nimic dar trebuie sa stiu @DCSAN20 o sa incerc si treba asta cu distanta.....dar nu ar trebui sa fie din fabricatie distanta aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 Bobina de inductie e sigur buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 @DCSAN20 o sa incerc si treba asta cu distanta.....dar nu ar trebui sa fie din fabricatie distanta aia? Teoretic asa ar tebui sa fie dar stii si tu cum este conteaza si benzina +bujia+reglajul acului de dozaj+etc. Asta cu distanta e cea mai sigura daca nu porneste nici asa inseamna ca nu e de la scanteie ci din reglajul amestecului cand e frig afara aerul face condens si sunt sanse sa stinga scanteia mai incearca sa dai la automat sau pedala ce ai fara bujie poate a ramas benzina in carter si dupa sa incerci cu distanta mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 N-are pedala... lasa tzo ca o faci la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Ca sa nu consumi bacteria scoti bujia bagi antaia si on`pingi vro` 5-9 m dupa care incerci figura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Si eu am aceeasi problema ! Nu o fi oare de la bobina de curent permanent (aceasta bobina se afla pe statorul cu coroana de bobine a alternatorului ,este putin mai marisoara decit celelalte). Si mie mi-a stricat CDI-ul un ,,mecanic,, si de atunci nu stiu ce sa-i mai fac. Cu un CDI auto porneste si merge binisor dar nu prinde decit 70 km/h din cauza lipsei avansului ! Degeaba le lasam pina la primavara ca nu se repara singure ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzo Postat Decembrie 28, 2004 Autor Share Postat Decembrie 28, 2004 Si eu am aceeasi problema ! Nu o fi oare de la bobina de curent permanent (aceasta bobina se afla pe statorul cu coroana de bobine a alternatorului ,este putin mai marisoara decit celelalte). Si mie mi-a stricat CDI-ul un ,,mecanic,, si de atunci nu stiu ce sa-i mai fac. Cu un CDI auto porneste si merge binisor dar nu prinde decit 70 km/h din cauza lipsei avansului ! Degeaba le lasam pina la primavara ca nu se repara singure ! Pai nu e de la bobina aia ca am schimbat si statorul si cdi practic aprinderea e noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Decembrie 28, 2004 Share Postat Decembrie 28, 2004 Se pare k toti avem aceasi problema. A mea e noua are 80 de km faqti, dintre care 30 cre`k sunt impinsi Mi`a mai faqt o data asa knd era inekta, am dus`o la serivgce si mi`a schimbat bujia aqma iara, scot bujia o curat o inclazesc, o bag la loc ii dau porneste 5 sec si se opreste singura, scot bujia, e uda, o sterg o bag la loc si porneste cateva sec si se opreste, c are? ce sa`i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MeMaD Postat Decembrie 29, 2004 Share Postat Decembrie 29, 2004 ori le bagati in casa la caldura si va dati cu ele prin sufragerie ori asteptati pana se incalzeshte.si dak nici atunci nu merg cum trebuie,atunci reparatiile k momentan poate fi doar din cauza frigului! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Decembrie 29, 2004 Share Postat Decembrie 29, 2004 Ms pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Decembrie 29, 2004 Share Postat Decembrie 29, 2004 memad vad k ai rs 125 tunarit, ce ai tunat la el? Cum trage? e modelu vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MeMaD Postat Decembrie 29, 2004 Share Postat Decembrie 29, 2004 memad vad k ai rs 125 tunarit, ce ai tunat la el? Cum trage? e modelu vechi? /index.php?...opic=9620&st=16 uite aici ce am pe el(iam explicat elf-ului ) e modelu nou,racing adus de mine(in mashina) din germania la inceputu verii knd eram in vakntza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 29, 2004 Share Postat Decembrie 29, 2004 Pacat ca sunteti cu sportive ca va dadeam eu o Cagiva care porneste si la -30 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.