LIFEPHORM Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Engine * Type: 599cc liquid-cooled inline 4-cylinder; DOHC, 16 titanium valves * Bore x Stroke: 67.0 x 42.5mm * Compression Ratio: 13.1:1 * Carburetion: Fuel Injection with YCC-T and YCC-I * Ignition: TCI * Transmission: 6-speed w/multi-plate slipper clutch * Final Drive: #525 O-ring chain Chassis * Suspension/Front: 41mm inverted fork; 4-way adjustable, 4.7-in travel * Suspension/Rear: Single shock; 4-way adjustable, 4.7-in travel * Brakes/Front: Dual 310mm floating disc; radial-mount 4-piston calipers * Brakes/Rear: 220mm disc; single-piston caliper * Tires/Front: 120/70-ZR17 * Tires/Rear: 180/55-ZR17 Dimensions * Length: 80.3 in * Width: 27.6 in * Height: 43.3 in * Seat Height: 33.5 in * Wheelbase: 54.3 in * Rake (Caster Angle): 24° * Trail: 3.8 in * Fuel Capacity: 4.6 gal * Dry Weight: 366 lb New for 2008 Model: * Over 50 friction-reducing strategies have been employed inside the engine, including the use of wider crank bearings. * Upgraded fuel injection mapping for the YCC-T dual-injector system complements the higher compression ratio for great throttle response and reduced engine braking. * A magnesium subframe removes weight from the rear of the motorcycle for increased mass centralization. * All-new frame takes handling to the next level, allowing more precise turn-in, greater corner speed, and tighter exits. Thicker headpipe-headstock and swingarm pivot area walls, and elimination of the frame crossmember, help achieve perfect balance. * New swingarm has internal ribs added, and extruded section is now forged to work with the new frame. * Revised outer fork tubes, a new lower triple clamp, and increased fork offset provide highly tactile front-end feedback. * Moving the rider and bars forward and slightly lower enhances braking and turn-in performance. Clip-ons are also lower and re-angled. * Front discs are 310 x 5mm instead of 4.5mm for increased cooling qualities. * Increased fork height adjustability and rear ride-height adjustment range accommodate a greater range of riders and tires. * Revised bodywork results in even greater aerodynamic efficiency. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut_cretzu Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Foarte tare motorul, frumos intradevar si observ ca de acuma incepe sa se micsoreze toba... Interesant si cea mai tare faza este suportul ala de numar, care poate fi dat jos foare usor si pus numarul sub sa pt amatori bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Asta da motor adevarat . dar banuiesc ca si pretul va fi pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 spre deosebire de noul zx10 ..asta cu adevarat imi place .. evident evacuare ..suport numar skimbat...si alte maruntisuri..dar pot spune ca o consider frumusica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LIFEPHORM Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 Intr-adevar sunt cateva lucruri pe ea care ar sta mult mai bine date jos definitiv... Comparativ cu modelul anterior (2006-2007) sunt mult mai multe elemente de carbon disponibile ca optionale. Diferenta de pret pentru Statele Unite intre modelul 2006-2007 si cel actual (de care vorbim aici) e aparent una minora, undeva intre 300 si 700 dolari in functie de culorile disponibile (pt modelul stock). Nu stim inca daca importatorul nostru va pastra acelasi interval de majorare a pretului, insa avand in vedere pretul modelului 2007 in Romania (undeva la 9.400 fara TVA si 11.200 EUR final) sa speram ca se va putea achizitiona si acest model nou aparut, undeva la 12.000 - maxim 12.500 EUR ca pret final. Pana la urma trebuie sa se tina seama si de modelele firmelor concurente care vor mai aparea si bineinteles de pretul acestora... Am mai adaugat niste poze. Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheBreaker Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 bestie pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_One_Forever Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Mare diferenta nu este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 poze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Foarte frumos... insa mari diferente intre cel din 2008 si cel de 2007 nu prea sunt pentru ca se se merite ca un posesor al modelului 2007 sa isi innoiasca parcul moto Sunt curios de pretul modelului respetiv (pretul final) in Romania... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 Tot are 11 kg in plus la uscat fata de RR-ul 2007. Iar toba, in buna traditie japoneza, a devenit patetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Tot are 11 kg in plus la uscat fata de RR-ul 2007. Iar toba, in buna traditie japoneza, a devenit patetica. Hihi bine zis, la kilograme are mult de recuperat. Si cand ma gandesc ca va iesi si rr-ul nou... Daca tot au luat-o in directia asta, sunt sigur ca vor reduce si mai mult greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sawyer Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Toba este aceeasi cu cea de pe modelul 2007. De acord. Dar parca pe vechiul model toba era ceva mai frumushica. Nu inteleg de unde tendinta asta recenta, vad si cei de la Suzuki, sa se proiecteze o toba mica de tot si sa se aseze la baza motorului. Mie unuia mi se pare urata. In rest motorul arata super, un foarte bun concurent pentru noul 600 RR de la Honda. Greu de decis pe de o parte care e mai frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Septembrie 27, 2007 Share Postat Septembrie 27, 2007 Superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Prea feminina dupa parerea mea, dar frumusica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.