Sari la conținut

Poate Doriti Sa Vedeti... New Yamaha R6 2008!


LIFEPHORM
 Share

Postări Recomandate

Engine

 

* Type: 599cc liquid-cooled inline 4-cylinder; DOHC, 16 titanium valves

* Bore x Stroke: 67.0 x 42.5mm

* Compression Ratio: 13.1:1

* Carburetion: Fuel Injection with YCC-T and YCC-I

* Ignition: TCI

* Transmission: 6-speed w/multi-plate slipper clutch

* Final Drive: #525 O-ring chain

 

Chassis

 

* Suspension/Front: 41mm inverted fork; 4-way adjustable, 4.7-in travel

* Suspension/Rear: Single shock; 4-way adjustable, 4.7-in travel

* Brakes/Front: Dual 310mm floating disc; radial-mount 4-piston calipers

* Brakes/Rear: 220mm disc; single-piston caliper

* Tires/Front: 120/70-ZR17

* Tires/Rear: 180/55-ZR17

 

Dimensions

 

* Length: 80.3 in

* Width: 27.6 in

* Height: 43.3 in

* Seat Height: 33.5 in

* Wheelbase: 54.3 in

* Rake (Caster Angle): 24°

* Trail: 3.8 in

* Fuel Capacity: 4.6 gal

* Dry Weight: 366 lb

 

 

New for 2008 Model:

 

* Over 50 friction-reducing strategies have been employed inside the engine, including the use of wider crank bearings.

 

* Upgraded fuel injection mapping for the YCC-T dual-injector system complements the higher compression ratio for great throttle response and reduced engine braking.

 

* A magnesium subframe removes weight from the rear of the motorcycle for increased mass centralization.

 

* All-new frame takes handling to the next level, allowing more precise turn-in, greater corner speed, and tighter exits. Thicker headpipe-headstock and swingarm pivot area walls, and elimination of the frame crossmember, help achieve perfect balance.

 

* New swingarm has internal ribs added, and extruded section is now forged to work with the new frame.

 

* Revised outer fork tubes, a new lower triple clamp, and increased fork offset provide highly tactile front-end feedback.

 

* Moving the rider and bars forward and slightly lower enhances braking and turn-in performance. Clip-ons are also lower and re-angled.

 

* Front discs are 310 x 5mm instead of 4.5mm for increased cooling qualities.

 

* Increased fork height adjustability and rear ride-height adjustment range accommodate a greater range of riders and tires.

 

* Revised bodywork results in even greater aerodynamic efficiency.

 

post-17501-1189593020_thumb.jpgpost-17501-1189593042_thumb.jpgpost-17501-1189593103_thumb.jpgpost-17501-1189593185_thumb.jpg

post-17501-1189593208_thumb.jpgpost-17501-1189593226_thumb.jpgpost-17501-1189593292_thumb.jpgpost-17501-1189593344_thumb.jpg

post-17501-1189593373_thumb.jpgpost-17501-1189593411_thumb.jpgpost-17501-1189593473_thumb.jpgpost-17501-1189593490_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spre deosebire de noul zx10 ..asta cu adevarat imi place ..

evident evacuare ..suport numar skimbat...si alte maruntisuri..dar pot spune ca o consider frumusica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar sunt cateva lucruri pe ea care ar sta mult mai bine date jos definitiv... :)

Comparativ cu modelul anterior (2006-2007) sunt mult mai multe elemente de carbon disponibile ca optionale.

Diferenta de pret pentru Statele Unite intre modelul 2006-2007 si cel actual (de care vorbim aici) e aparent una minora, undeva intre 300 si 700 dolari in functie de culorile disponibile (pt modelul stock).

Nu stim inca daca importatorul nostru va pastra acelasi interval de majorare a pretului, insa avand in vedere pretul modelului 2007 in Romania (undeva la 9.400 fara TVA si 11.200 EUR final) sa speram ca se va putea achizitiona si acest model nou aparut, undeva la 12.000 - maxim 12.500 EUR ca pret final.

Pana la urma trebuie sa se tina seama si de modelele firmelor concurente care vor mai aparea si bineinteles de pretul acestora...

Am mai adaugat niste poze. Enjoy! :)

 

post-17501-1189626013_thumb.jpgpost-17501-1189626023_thumb.jpgpost-17501-1189626033_thumb.jpg

post-17501-1189626041_thumb.jpgpost-17501-1189626047_thumb.jpgpost-17501-1189626053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumos... insa mari diferente intre cel din 2008 si cel de 2007 nu prea sunt pentru ca se se merite ca un posesor al modelului 2007 sa isi innoiasca parcul moto :)

 

Sunt curios de pretul modelului respetiv (pretul final) in Romania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot are 11 kg in plus la uscat fata de RR-ul 2007. Iar toba, in buna traditie japoneza, a devenit patetica.

 

 

Hihi bine zis, la kilograme are mult de recuperat.

 

Si cand ma gandesc ca va iesi si rr-ul nou... Daca tot au luat-o in directia asta, sunt sigur ca vor reduce si mai mult greutatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba este aceeasi cu cea de pe modelul 2007.

De acord.

 

Dar parca pe vechiul model toba era ceva mai frumushica. Nu inteleg de unde tendinta asta recenta, vad si cei de la Suzuki, sa se proiecteze o toba mica de tot si sa se aseze la baza motorului. Mie unuia mi se pare urata. In rest motorul arata super, un foarte bun concurent pentru noul 600 RR de la Honda. Greu de decis pe de o parte care e mai frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...