zael26 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Dupa ce mi-am cumparat si yo moto am fost cu JAWRA la rar sa-i fac autentificarea...si ce mi-au zis baietii de acolo : "Dimensiune roata fata necomforma"..de ce?pt k am furca schimbata de suzuki cu frana dublu disc si roata de 19...in loc de 18 Acuma nush de ce s-au legat de roata,problema e k nu pot lua autenticitatea fara sa schimb roata...Am vrut sa pun una de ij dar prinderea nu e la fel... Acum apelu umanitar care il fac e daca exista cineva printre voi care are posibilitatea si poate sa-mi imprumute o roata pt o zi,ca sa-mi iau si yo raru...k de 2 luni merg cu ea fara sa fie inmatriculata si nu vreau sa ma prinda nenea militianu si sa-mi ia carnetu si sa fac si puscarie pt asta... Detaliile ar fi acestea...furca Suzuki GS si roata de 18 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Dupa ce mi-am cumparat si yo moto am fost cu JAWRA la rar sa-i fac autentificarea...si ce mi-au zis baietii de acolo : "Dimensiune roata fata necomforma"..de ce?pt k am furca schimbata de suzuki cu frana dublu disc si roata de 19...in loc de 18 Acuma nush de ce s-au legat de roata,problema e k nu pot lua autenticitatea fara sa schimb roata...Am vrut sa pun una de ij dar prinderea nu e la fel... Acum apelu umanitar care il fac e daca exista cineva printre voi care are posibilitatea si poate sa-mi imprumute o roata pt o zi,ca sa-mi iau si yo raru...k de 2 luni merg cu ea fara sa fie inmatriculata si nu vreau sa ma prinda nenea militianu si sa-mi ia carnetu si sa fac si puscarie pt asta... Detaliile ar fi acestea...furca Suzuki GS si roata de 18 ... iti pot da eu o roata de jawa pt inprumut daca te incalzeste cu ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 problema se pune in felul urmator: nu mai este furca de jawa, deci nici prinderea nu mai este compatibila cu roata de jawa! trebuie roata de 18 cu prindere ptr furca de suzuki GS, sau cel putin ceva asemanator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 19, 2007 Autor Share Postat Septembrie 19, 2007 Ms frumos c0zmin dar yo mi-asi fi dorit sa fie cineva din Bucuresti...sau macar din apropiere...iti dai seama k 400 de km sunt destul...mai ales cand n-ai benzina Oricum,gestu conteaza,ms again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 Ms frumos c0zmin dar yo mi-asi fi dorit sa fie cineva din Bucuresti...sau macar din apropiere...iti dai seama k 400 de km sunt destul...mai ales cand n-ai benzina Oricum,gestu conteaza,ms again daca se potriveste pot sa ti-o trimit prin posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 (editat) salut! scuze ca ma bag peste topicul tau, dar am si eu o intrebare pentru mase: Credeti ca pot trece de 'identificarea RAR' cu iju' asta? E necesara 'identificarea RAR' daca motorul este inmatriculat, isi schimba posesorul si urmeaza sa-l inmatriculez eu? (ma gandeam ca doar la 'prima inmatriculare' e nevoi de identificare RAR. a fost al lui grex (ma rog, al prietenei lui)...si e inmatriculat in CT inca mai platesc cu el si cam luna viitoare mi-l aduce grex in bucuresti, dupa care urmeaza sa fie radiat din CT si eu sa-l inmatriculez in Buc. am inteles ca se uita doar la serii (motor si cadru)...dar mi-e sa nu-mi dea chix pentru fata de japan si cadru modificat + comenzile avansate! are vreo importanta ca ITP-ul expira in 2008?(adica pot jongla cu faptul ca e deja 'insepectat') am sanse? pls am nevoie de informatiile astea. LE: e Planeta 5 din '93 Editat Septembrie 19, 2007 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 salut! scuze ca ma bag peste topicul tau, dar am si eu o intrebare pentru mase: Credeti ca pot trece de 'identificarea RAR' cu iju' asta? E necesara 'identificarea RAR' daca motorul este inmatriculat, isi schimba posesorul si urmeaza sa-l inmatriculez eu? (ma gandeam ca doar la 'prima inmatriculare' e nevoi de identificare RAR. a fost al lui grex (ma rog, al prietenei lui)...si e inmatriculat in CT inca mai platesc cu el si cam luna viitoare mi-l aduce grex in bucuresti, dupa care urmeaza sa fie radiat din CT si eu sa-l inmatriculez in Buc. am inteles ca se uita doar la serii (motor si cadru)...dar mi-e sa nu-mi dea chix pentru fata de japan si cadru modificat + comenzile avansate! are vreo importanta ca ITP-ul expira in 2008?(adica pot jongla cu faptul ca e deja 'insepectat') am sanse? pls am nevoie de informatiile astea. LE: e Planeta 5 din '93 Nici nu ancerca.Aceeasi poveste,ancearca sa gasesti o furca cu tot cu roata pentru autentificare la rar dupa aceea te descurci mai usor(la itp-uri).Duminica ce a trecut am antalnit an targ(autovit) un tip cu un Simson cu fata modificata si a antimpinat aceeasi problema la rar;i-au cerut sa-i puna furca si roata de Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 21, 2007 Autor Share Postat Septembrie 21, 2007 Sa-nteleg k tot aia tre sa fac si yo?Sa-mi pun la loc furca si roata??Dar nu le am k asa am cumparat-o ( Iar in legatura cu roata de JAWA nush daca are acelasi sistem de prindere ca al furcii pe care o am acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 Sa-nteleg k tot aia tre sa fac si yo?Sa-mi pun la loc furca si roata??Dar nu le am k asa am cumparat-o ( Iar in legatura cu roata de JAWA nush daca are acelasi sistem de prindere ca al furcii pe care o am acum am si furca... dar nush daca se merita sa trimit tot ansamblul... ar costa cam mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 22, 2007 Autor Share Postat Septembrie 22, 2007 Pai asta asa e...Chiar nu are nimeni o JAWA si e dispus sa imi imprumute furca cu roata??Pentru o zi decat sa imi iau autenticitatea si yo sa intru in randul oamenilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Nici nu ancerca.Aceeasi poveste,ancearca sa gasesti o furca cu tot cu roata pentru autentificare la rar dupa aceea te descurci mai usor(la itp-uri).Duminica ce a trecut am antalnit an targ(autovit) un tip cu un Simson cu fata modificata si a antimpinat aceeasi problema la rar;i-au cerut sa-i puna furca si roata de Simson. diferenta este ca nu s-au schimbat dimensiunile rotii fata si sunt cele trecute in cartea de identitate. probleme sunt cand apar schimbari fata de cartea de identitate, vezi cazul jawei cu roata pe 19 cand ea din fabricatie a venit cu roata pe 18.motrul asa cum este a trecut prin rar la cta fara probleme, bine o spaga mica te scapa de tot felul de comentarii, stiti si voi cum e, daca vor sa gaseasca nod in papura gasesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Spaga de la CT nu este compatibila cu spaga din Buc. Nici nu merita sa incerci. Aveti mare grija. Nu inteleg de ce trebuie sa le radiati de la vechii proprietari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 incearca la alt RAR de exemplu BV sau Ploiesti. Ijul ala nu trece in Bucuresti, nici Jawa nu trece. Si incep sa-l inteleg pe Dinicutu. Si cauciucurile trebuie sa fie la dimensiunea din carte. Probabil ai 3.50 /18... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Spaga de la CT nu este compatibila cu spaga din Buc. Nici nu merita sa incerci. incearca la alt RAR de exemplu BV sau Ploiesti. Ijul ala nu trece in Bucuresti, nici Jawa nu trece. Si incep sa-l inteleg pe Dinicutu. In Buc nu merge sa te duci direct, daca nu te duci prin recomandare, cu spaga. Nici nu se uita la tine. Daca in schimb te duci prin recomandare, se schimba treaba, chiar si cu modificari si chiar si la Dinicutu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 26, 2007 Autor Share Postat Septembrie 26, 2007 Pai daca m-ar recomanda asi trece si yo autentificare aia?si daca da,cine ma poate ajuta si pe mine cu o recomandare?? --- Mesaj completat în 29 Sep 2007 21:31 -------------Chiar nimeni??? ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Io vad lucrurile in felul urmator: autentificare este autentificare..... iar expertiza tehnica este expertiza tehnica!! nu are de-a face una cu alta, Autentificare= citirea seriilor de pe cadru si motor!! verificare daca motorul nu ESTE FURAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cel putin io asa stiu!! acum depinde si ce anume ceri tu!! si sincer mi se pare o mare bazaconie faza ca nu ai voie sa schimbi piese pe motocicleta, a mea este din 1907 si rezervorul pe care il am este gaurit!! nu am voie sa-l schimb??? ca cica nu este original?? dar cel original este oare el sigur fiind tot sita!! io cred ca trebe facut ceva in sensul asta!! este iritabil sa platesti omologare pt un surub pus in plus pe o motocicleta!! sau pt un semnal sau ... etc!!!! Voi ce parere avetzi??? SALVE!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Septembrie 30, 2007 Autor Share Postat Septembrie 30, 2007 Da fratioru sunt total de acord cu tine,dar lucrurile stand in felul acesta in aceasta tara minunata,nu prea ai ce sa faci.... Yo ma chinui cu autentificarea aia de 2 luni de zile....si tot n-am facut nimic...asa k... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Deci sa inteleg ca eu am fost un caz fericit ca m-a respins pentru cauciuc spate de dimensiuni neconforme ?? aveam 4.50 in loc de 4.00 cum scrie in carte ) bine ca nu m-a pus sa o pornesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Io vad lucrurile in felul urmator: autentificare este autentificare..... iar expertiza tehnica este expertiza tehnica!! nu are de-a face una cu alta, Autentificare= citirea seriilor de pe cadru si motor!! verificare daca motorul nu ESTE FURAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cel putin io asa stiu!! acum depinde si ce anume ceri tu!! si sincer mi se pare o mare bazaconie faza ca nu ai voie sa schimbi piese pe motocicleta, a mea este din 1907 si rezervorul pe care il am este gaurit!! nu am voie sa-l schimb??? ca cica nu este original?? dar cel original este oare el sigur fiind tot sita!! io cred ca trebe facut ceva in sensul asta!! este iritabil sa platesti omologare pt un surub pus in plus pe o motocicleta!! sau pt un semnal sau ... etc!!!! Voi ce parere avetzi??? SALVE!!!!!!!!!!!!!!!!! Autentificare = verificarea seriilor, verificarea ca motocicleta inscrisa in acte sa fie EXACT ce este (inclusiv risere, rezervor, etc), optic sa fie in stare buna (cu semnale intregi, carene ok, etc), datele din CIV sa corespunda cu realitatea (inclusiv dimensiune cauciucuri). Ptr modificari gen schimbat furca si altele, in mod normal trebuie sa te prezinti la RAR ca sa faca omologare individuala. Whiteraven, ce spui tu acolo nu se mai face de mult si se numea identificare. Si te puteai duce cu motocicleta bucati. Dar s-a schimbat de ceva timp. Trust me, am facut autentificarea in septembrie si anul trecut in august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 chiar daca rezolvi problema si treci R.A.R.-ul , iar dupa 2 zile pui la loc tot ansamblul fatza cu roata pe 19" , vei avea probleme in trafic ... DACA TE OPRESC CEI DE LA R.A.R. cu "laboratorul in spinare" ... nu dureaza 10 minute si ai ramas fara acte si iti programezi O NOUA VIZITA LA R.A.R. ..sa vada si aia ce motor ai ... o zic asa ... pt. ca si eu sunt "cu musca pe caciula" .. am roti pe 18" nu pe 19" cum scrie in acte... stiti voi vb aia : "cand te mananca in cour...te scarpini cu carbid".... vine si al mine I.T.P.-ul in aprilie... 2008... sa vad cum o scot la capat BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 (editat) este vorba de Bucuresti, iar in oras nu stiu de cate ori ati vazut voi filtru RAR! ca sa zic asa, foarte rar un filtru rar! deci nu tre' sa-ti faci tu probleme d'astea Zaele, in concluzie: CINE IL POATE AJUTA SA ? Editat Octombrie 2, 2007 de -FreaK- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 ma las-o dreaqu cum, MERGE NUMAI IN ORAS CU MOTORUL?! ADICA NICI O PLIMBARE PANA LA MUNTE SI INAPOI?! fii serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zael26 Postat Octombrie 17, 2009 Autor Share Postat Octombrie 17, 2009 TOPIC CLOSED ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 da si tu detalii...sa intelegem ca ai rezolvat? cum ai facut??????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.