Sari la conținut

Harley Davidson


Radu_OldSchool
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 860
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Supr fain tourer-ul facut din Dyna! Ieftin si bun.. imbatabil. Un Roadking pentru amarasteni - mai usor, performant all ride no nonsense bike:

http://www.motorcycle.com/manufacturer/harley-davidson/2012-harley-davidson-dyna-switchback-review-91102.html

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

 

 

* fost, vazut, placut. da' m-am intristat ptin, ca ma asteptam sa ne dea si motocicletele la test... eu am ramas cu un gand: 48 ala arata bestial, tre' incercat.

 

destul de putina lume p-acolo, desi era o zi de toamna superba. eu cu prietena mea si cu inca un motociclist am pornit spre Otopeni sa bem o limonada, la Biker's ...care tocmai s-a redeschis, dar era cam pustiu. jale mare, nene!... ufff! muaaah! azi ies spre Mogosoaia-Buftea, poate la Barbosi e lumea mai vesela ;) si azi e o zi mareata!

 

modelele 2011 nu-s diferite de cele din 2011 (poate la culori), preturile la fel, deci pana la urma nimic nou. am primit invitatie sa intru in HOG, da' nu ma coafeaza :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cria, ai grije la asigurare, ca io primesc 300 de dolari off anual daca sunt membru HOG.... cotizatia e 100, deci sunt membru vechi deja! Aici, la orice agentie o asiguri, tot asigurarea HD ti-o fac, deci companiile de asigurare doar intermediaza - la modelele mai noute- asa ca ai mari sanse sa fie si acolo la fel. Dar intreaba, ca romanasii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cria, ai grije la asigurare, ca io primesc 300 de dolari off anual daca sunt membru HOG.... cotizatia e 100, deci sunt membru vechi deja! Aici, la orice agentie o asiguri, tot asigurarea HD ti-o fac, deci companiile de asigurare doar intermediaza - la modelele mai noute- asa ca ai mari sanse sa fie si acolo la fel. Dar intreaba, ca romanasii...

 

Pfffff.....glumesti....Iesti plecat de-aici,de prea multa vreme,si-ai uitat cum sta treaba.... La noi,asigurarea e facuta aproape doar ca sa-ti ia banii

Apropo de treaba asta : peste 3 luni a asteptat un amic,pina i-au dat asigurarile bani,de la un accident usor,dar in care si-a julit carenele nou-noutze...Si bineinteles,doar ceva mai mult de jumatate din devizul facut la United Motors...Restul,daca e sa mearga pe varianta asta,ar trebui sa-l scoata din buzunar,sau sa-i dea aia care l-a trantit,( c-a venit femeia pe contra-sens,fara nicio jena )...Scuze de off-topic.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No fazele astea nu le inteleg... sincer! Eu formularul si policy-ul il primesc direct Harley Davidson, cu antet, etc... Daca te uiti la asigurarea de pe net harley, e exact aia, numa pe hartie. Deci e oferita de firma Harley Davidson numai prin intermediul firmei de asigurari neozeelandeze. Asigurare de $20000 su exces de 1000 la furt si 500 la daune (ce platesc din buzunar). Am motor luat second hand, deci nu de la magazinul HD...

Daca asta ofera HD-ul nu vad dece romanasii nu ar profita de asa ceva...

 

Eu am luat mumu in romania cu asigurarea de viata a socrului... pentru cateva sute de mii de dulai bune... murile-ar familia prin spitale la aia care trebe!

Aici am avut o dauna totala (valoarea daunei peste valoarea asigurarii la masina), mi-au dat banii si am luat si masina. Am reparat-o lejer cu prietenarii si m-am facut cu un leu de cinci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cat platesti asigurarea / an (sau / luna)?

la noi valoarea unei asigurari / an, pt un motor de ~ 1000 cc este pe la 300 lei (vreo 74 euro).

 

* tu zici de RCA? cred ca foarte putini isi fac CASCO la motor aici, nu se merita. Shobolul cred ca zice de asigurarea full, aia dupa care iti iei bani in orice imprejuarare ;)

 

Shobol, la noi nu exista ceea ce tu numesti "asigurare Harley". sunt foarte putini propritari Harley (raportat la numarul total de asigurati din tara), asa ca nu cred ca le iese la calcul...

 

in alta ordine de idei, de ieri incep sa invat condusul pe Harley. am mers pana la Urziceni, primul drum, dat goarna pe liniile drepte si incercat "aderenta" pe curbe. la 85-90 mile/h e ok, peste asta incepe sa ma ia vantul si nu mai e placere... extrem de stabil Sporty la viraje, nu ma asteptam! adica nu fac nici un efort sa trag de el, sa il inclin, pur si simplu se lasa singur. se simte greutatea bine distribuita. matematic!

la pornire dau doua spritzuri din acceleratie (la rece), ttag shocul la maxim, apoi "start" - buton. Taticul lui (a.k.a. Alex) i-a reglat relantiul jos si face exact ce si cum trebuie. imi da fiori la fiecare sunet. nu se compara cu altceva. deci nu pot sa zic "am dat BMW-ul ptr. un Harley" (ca ma tot intreaba lumea...), zic doar: as fi dat orice ptr. un Harley. cam asta e.

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cria_p ceeace ai spus tu e ceeace au spus inca 2 fete pe care le cunosc cu Harley, cica e ideala pentru femeie (sunet, vibratii si adrenalina) mai pe scurt "Armasarul Ideal". Ma bucur pentru tine ca ti-ai implinit visul. :friends: Poate il vad si eu in 22 nov Harley-ul ca ma duc pana la Bucuresti la un Iced Earth (desigur daca ai timp sa mi-l areti).

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cria_p ceeace ai spus tu e ceeace au spus inca 2 fete pe care le cunosc cu Harley, cica e ideala pentru femeie (sunet, vibratii si adrenalina) mai pe scurt "Armasarul Ideal". Ma bucur pentru tine ca ti-ai implinit visul. :friends: Poate il vad si eu in 22 nov Harley-ul ca ma duc pana la Bucuresti la un Iced Earth (desigur daca ai timp sa mi-l areti).

 

* sigur, frate chopperist :)

daca vii, sa dai de veste. desi in noiembrie e cam brrrrr! sa vedem unde ti-l arat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* sigur, frate chopperist :)

daca vii, sa dai de veste. desi in noiembrie e cam brrrrr! sa vedem unde ti-l arat...

Bine mai domnita :rock: , spor la bagat km in jucaria ta fara evenimente negative. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vaduva Neagra eu dau ceva sub 700 de para din astia pe an... cam 350 de iepuroi. Si da, iau lozul orice s-ar intampla.

Cria, Sportsterul e un motor super! Daca te intelegi cu el si ajungi sa-l cunosti 100%, poti sa faci lucruri de exceptie de la stunts pana la viraje turbate. Sky is your limit.

Ai grija sa nu-l subturezi... e o lege scrisa si nescrisa a sportsteristilor NU SUBTURA MOTORUL!!! sa nu uiti ca e Sportster si nu Big Twin. De la pompa de ulei pana la cum imping pistoanele volanta si marimea ei, XL-ul nu e facut pentru turatii joase - in termeni Harley joase...( in termeni de japoneza, e facut pentru turatii medii joase ... hahahah...)

 

Cand te ia vantul (ca oricand, dar atunci e f important) nu uita sa relaxezi incheieturile. Bratele tre sa tina ferm ghidonul dar sa fie destul de relaxate incat sa nu influienteze miscarea lui nici cu un gram forta, cand te bate vantul brusc, denivelare sau scchimbare in pozitie. Practic folosesti ghidonul ca pe un capastru la cal - ii arati unde sa mearga dar nu te sprijini in el. Nici cand franezi, nici cand... nimic! Relax maxim! Un tovaras batran de-al meu care m-a invatat sa calaresc animale din fier cu coarne lungi si fara parbriz sau carene, mi-a destrans ghidonul pana cand juca ingrozitor(2-3 cm). Juma de an am condus asa. Textul lui preferat era : " motorul daca-l lasi singur o sa mearga pana se termina benzina si o sa vireze mai repede decat orice om cu sange-n vene!" si avea mare dreptate.

Cu ghidonul meu de 19 inch iau vantul direct in piept si-n brate ca-s deschis casi Cristos. Si aici, pe o insulita lata de 150 de km in Auckland, in mijloc la Pacific sunt vanturi nu bashinutzele din romania!

Ride it like you stole it!

 

Si vezi la accelerare... Japonezele de obicei au 2 "damburi" in curba de putere si doua in ceea de torque, iar finalul la ultima nu e abrupt - nu pierzi putere brusc dupa turatia cu cei mai multi cai putere.

La Harley este numai un varf, dupa care puterea scade abrupt.

 

Ca urmare, la japoneze, oriunde ai schimba in viteza superioara, esti la intrarea sau pe varful primului "damb" de putere... nu de exceptie dar se "durigale" repede. Tot tarlanul stie sa traga de gaz!

 

La Harley e mai complicat, pt ca daca tragi putin mai mult peste "varf", intri in zona bleaga ca poola unde pierzi putere ca apa in chiuveta si dupa aceea intri in viteza superioara prea sus ca sa ai o "plaja" destul de lunga si repeti problema... In schimb daca te opresti prea repede (unde este varful la torque -avantul in ture mici- pierzi varful de putere - avantul in ture mari - care chiar daca e mai slab ca la japoneze supersport, conteaza mult.

In schimb daca o faci perfect intri din torque in putere si schimbi inapoi in torque si tot asa...

Greu de explicat, dar daca va uitati la un grafic de torque - putere, o sa intelegeti cam ce vreau sa zic.

 

O alta faza importanta e modul cum accelerezi. Acceleratia la un fier bine tunat e instanta. Dar....

Nu ma pricep la injectie ca nu-mi place, deci o sa ma refer numai la modelele cu carburator.

Carbiul cand il deschizi brusc (bagi creanga si accelerezi brusc), pana ajunge informatia la vacuum (daca ai, ca eu l-am scos) sa reseteze amestecul, intra putin cam bogat - amestec bogat acceleratie inceata.

Deci miscarea de acceleratie trebuie sa fie rapida - no remorse - dar nu brusca. Sa "o prinzi" cum zic baietii de la draguri. Atunci cand o faci perfect, simti forta fiecarei turatii prin care treci, fiecare explozie o simti perfecta si puternica. Motorul te arunca in fata constant, uniform si fara sughituri. Iti rupe capul jos! Aici vine problema ruptului aderentei, cand incepe sa plece spatele... dar asta e alta poveste...

 

Oricum, un Harley pe mana unui adevarat , nu e un motor bun, e cel mai bun motor!... mai ales acuma cu HDurile moderne... no contest!

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa te feresti de HOG. Eu am intrat, platesc 74 de Euro pe an. Am reducere de 5% pentru orice cumpar de la ei, cu cardul de mebru HOG.

Primesc la fiecare 3 luni o revista de la ei cu toate informatiile necesare. E k lumea! Locuind destul de aproape de HD trec saptamanal pe acoo, beau cu ei o cafea, mai casc ochii, o vorba, o gluma. E bine!

 

Si acum un welcome to the club:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Cand te ia vantul (ca oricand, dar atunci e f important) nu uita sa relaxezi incheieturile. Bratele tre sa tina ferm ghidonul dar sa fie destul de relaxate incat sa nu influienteze miscarea lui nici cu un gram forta, cand te bate vantul brusc, denivelare sau scchimbare in pozitie. Practic folosesti ghidonul ca pe un capastru la cal - ii arati unde sa mearga dar nu te sprijini in el. Nici cand franezi, nici cand... nimic! Relax maxim! Un tovaras batran de-al meu care m-a invatat sa calaresc animale din fier cu coarne lungi si fara parbriz sau carene, mi-a destrans ghidonul pana cand juca ingrozitor(2-3 cm). Juma de an am condus asa. Textul lui preferat era : " motorul daca-l lasi singur o sa mearga pana se termina benzina si o sa vireze mai repede decat orice om cu sange-n vene!" si avea mare dreptate.

Cu ghidonul meu de 19 inch iau vantul direct in piept si-n brate ca-s deschis casi Cristos. Si aici, pe o insulita lata de 150 de km in Auckland, in mijloc la Pacific sunt vanturi nu bashinutzele din romania!

Ride it like you stole it!

...

 

* frumos spus :)

eu am carby pe Flash si zice bine cand e in varful de putere, inca nu stiu cum sa spun in cuvinte, dar il simt. e puternic si agresiv uneori, dar tare bland cand il strunesti cu tandrete :) Lordul de ghiata spunea ca e motorul ideal ptr. femei. Eu chiar cred ca e asa, nu ca nu mi-ar placea si alte motoare, dar , desi poate sa para pardoxal pe alocuri, eu simt ca-mi dau p-afara hormonii femeiesti de cand stau pe el :D ...nu luati ad-literam.

 

am sa te rog (de fapt o sa caut p-aici, ca sigur ai mai pus tu pe topic) sa-mi arati graficul ala de putere/cuplu, chiar vreau sa-l studiez.

mie baietii de la garaj mi-au zis "bey, nu-l mai tura atata", deci cred ca am exagerat putin ;) stiu ce zici. am prins miscarea asta de la Intruder, care e tot un chopper sportiv. era turbat cand ii dadeam gaz.

oricum, am mult de invatat si sper sa nu se termine niciodata. :)

 

a la votre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcycle-usa.com/photogallerys/07_harley_sportster_883_dyn.JPG

 

asta-i 883-ul stoc. Dar ce vreau sa iti arat ca degeaba schimbi la 5000 de ture ca pierzi exact pick-ul de putere, in schimb la 6000 pica puterea din corcodus tare detot.

Nu-i cel mai reusit grafic sa te prinzi ce zic pt ca e de stoc si e linistit( fara cresteri si scaderi uriase)... dau sper ca ai prins ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* e la fel si la 1200? ca sa stiu daca iau in calcul curbele din link-ul asta.

de fapt, tot dupa auz si pipait o sa le dibuiesc, ca al meu n-are turometru. n-are nimic, decat vitezometru si kilometraj :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi imaginea asta ti-am dat-o ca sa te prinzi cam cum vine treaba nu ca sa iti scri pe hartie turatiile la care schimbi de acum inainte. Bine inteles ca nu-s la fel 883 si 1200... 1200-le e cu jumate de 883 mai baban!!! hahahahha... nu-i diferenta chiar asa gigantica, dar este mare. Repet, e doar "inspirational" sa vizualizezi curbele unde incep (aproximativ) si unde se termina(la fel de aproximativ), si sa intelegi ce spuneam cu 3 posturi mai in fata.

Ride Hard! Give it Hell!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A-si fi curios cum se comporta un sporster de 1200cc pe viraje stranse, asa cum sunt pe la mine prin zona. Eu cu dragstarul numa cu cadrul ating pentru ca am comenzi avansate si sunt tare sus pozitionate si sunt la limita cand ma aplec, daca ma bag prea tare sar de pe sosea, si partea buna e ca rad de astia cu speed ca n-au curaj sa se aplece ca mine si sa dea cox la "adidasii" lor, de fiecare data cand merg cu unu care are o Yamaha Tunderace de 1000cc rad de el :crack:

Mai am obiceiul prostesc de a ma juca si pe drum drept dintr-o parte in alta a drumului, asa de tare ma aplec ca raman scantei dupa mine si astia cu speed imi zic ca "mare dilau mai esti" si lor le e ciuda ca nu pot sa se aplece ca mine pe drum drept. Adevarul e ca e tare jos motorul si te poti juca cu el fain de tot chiar si pe drum drept (unii soferi imi fac semn cu mana "ca sunt nebun" cand vad ca vin pe contrasens si ma serpuiesc ca un sarpe pe drum) :burnout: . Prin fata blocului unde stau am obiceiul dupa ce incalzesc bine motorul sa ii dau in blana sa invart si cu a II-a roata in gol, uni vecini vin la mine si zic ca sa o las mai moale ca ii trezesc :laugh:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...depinde cat de bun esti pana la urma:

 

 

 

 

 

 

 

dar oricum nu as compara motoarele astea doua ...

 

Eu la dragstarul lui nevasta-mea frecam cu calcaiul de la bocanc.... grrrr... Oricum inteligent e sa pui ceva moale si "indoibil" ca sa freci pe jos daca ai nevoie de "avertizari". Plus ca in nici un caz cel care inclina cel mai tare motorul nu ia curba cel mai repede - mult mai bine e sa sari tu cu corpul afara, dar asta e alta discutie.

Nu numai ca risti sa iti belesti cadrul (daca nu e gata belit, metalul obosind repede la temperatura, vibratie si socuri), dar la o denivelare mai interesanta risti sa fi aruncat pe contrasens ( am patit asta tot frecand cu o ureche a cadrului la Vulcanul de 1500 ... nu tomnai cool).

Inventeaza ceva pe bune, ca nu e bine!

 

:cheers:

 

 

Si uite si o reclama tare de la HD. (Dunazi aproape ca am tras un wheelie, dar nu se poate cu ape-hangers !)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi, no am gresit cand am zis ca ating cu cadrul, acuma mi-am adus aminte ca mi-am facut un scut sub blocul motor ca sa il apar de eventualele lovituri pe care ni le rezerva drumurile din Ro....post-25613-0-68139400-1317898186_thumb.jpg cu scutul asta frec bine asfaltul.

Interesante video-urile pe care le-ai pus, apropo nu mai zi de ape ca mor de ciuda pentru ca eu stau si ma uit la el pentru ca n-am bani de toata cablaraia si imi e dor de amintirile pe care le-am avut cu ape pe virago.

Apropo nu ai descris cum era sa faci wheelie? Bag de seama ca roata din spate a vrut sa fuga in fata :crack:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ideea, da sper ca e din metal f moale la cat e de gros , ca doar nu protejezi scutul de indoituri... heheheh

 

ma , nu e complicat cu wheelie-ul daca prinzi unde sa lasi greutatea corpului si cum sa tragi de carman - altfel fuge roata si pix ridicari. Nasol e cand ai ajuns la o anumita "altitudine" mainile deja sunt in spatele umerilor si gata, pici inapoi. Nu ajungi sus cum trebuie ca sa poti sa te menti, si nici Hayabusa turbo nu esti sa accelerezi in asa fel incat sa ramana bicla ridicata doar la 30 de grade pentru o vesnicie... hehehe

Ma bate gandul sa imi mai fac o "montura " completa de ghidon, clip-on f scurt sau zbar de 10 cm inalt care vine in jos, care sa-l pun sus doar pt scamatorii... heheheh... poate dupa ce imi schimb cureaua... mai vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...