Sari la conținut

Harley Davidson


Radu_OldSchool
 Share

Postări Recomandate

Renegade nu vibreaza deloc, avand in vedere ca e montat elastic (la touringuri) si echilibrat intern la Softailuri. Pt unii e plus pt unii (eu) e minus... hehehe... dar nu poti sa-i impaci pe toti.

Da, clar ca se face buy-back ... orice reprezentatnta face buy-back si este politica interna destul de stricta la faza asta.

 

Acela, saracie, este un motor superb in toate sensurile cuvantului! Nu prea imi plac culorile in care vine dar in rest ... gizzas... e ceva de vis! Franele cu adevarat ar putea beneficia de dubludisk macar ... Softailul pe care l-am testat eu avea ABS-uri... deci net superior VTX-ului.

dar nu poti fi si cu aia-n popou si cu sufletu-n rai... Sincere felicitari pt bijuterie, si sa-i dai jar fara mila ca e un pursange care cere asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 860
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mie imi place cu un singur disc ptr ca are look mult mai curat si poi nu am simtit niciodata ca as avea nevoie de frane mai performante(sper sa nu vb cu pacat :rusinica: )

si mie imi plac vibratiile,s-apoi ce naiba ar mai fi H-D fara vibratii,sunet astmatic si... scurgeri de ulei...? :moto:

merci ptr felicitari @shobolane CVO e in continua schimbare (ape s-alte alea). jar ai dau...abia astept sa plec spre FaakerSee :whip: (4,000 km)

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heritage, dupa cum spune si numele e aproape neschimbat (in exterior) din epoca shovel-ului. Cand ajungi la perfectiune n-ai ce schimba! Hehehehheh... Cum e si cazul springer-ului si a fatboy-ului, a badboy-ului si a 48-ului ... etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absofuckinglutely! FXR-ul din 97 cu aprindere single fire, ported heads (numa o idee), garnitura de chiuloasa de numai 0.40 (ridica putin compresia stock), o cama mai suparata putin, un Mikuni terminat cu un filtru S&S si tobe Vance&Hines! Riding machine from Hell.

 

fatbobule, degeaba are ciclistica cea mai tare daca ii schimbi fata si pui wide glide, ca o aduci la nivelul celorlalte... hahahah. Bine , ramane cadrul ala rigid , dar atat... am un tovaras care tocmai a facut asta de curand cu un FXDX :crack:

 

Chiar FXDX-ul acum e precursorul FXR-ului si se lauda ca e cea mai manevrabila si mai sportiva ever - cadru mai usor si la fel de rigid ca la FXR , fata mai usoara chiar decat la FXR, cu unghi mic, dublu disk cu 4 pistoane fiecare... no nonsense riding machine. Bine inteles ca daca pui wide glide cu +4 grade unghi ti-ai bagat picioru-n tot! hahahah... si de obicei asta e prima schimbare.

 

Poate unii nu sunt interesati de performante, dar cand fugi intr-un pack cu 4 vrod-uri, trei CVO Sreet Glide si ceva Dyna de 10 secunde pe strip, orice mic avantaj face diferenta dintre chin sudoare si injuraturi, lejeritate cu scarpinat la oo sau ranjet sardonic. Si atunci la urmatoarea pauza de bere stai si te uiti la motor si-ti faci planuri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa bestia ... si jantele sunt screamin eagle hehehehh... nu ma da pe spate masca, dar aici e doar probleme de gusturi ;)

Interesant sa vad cum va schimbati incet...abia astept sa vin sa vad si in tara packuri de suparati fugind ca demonii pe sosele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heritage, dupa cum spune si numele e aproape neschimbat (in exterior) din epoca shovel-ului. Cand ajungi la perfectiune n-ai ce schimba! Hehehehheh... Cum e si cazul springer-ului si a fatboy-ului, a badboy-ului si a 48-ului ... etc...

Tocmai asta-i ideea ca nu mai ai de lucru la el :D , bine cateceva asa de forma dar nimic care sa bata prea tare la ochi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasez aici cateva poze din Kaufland Focsani, motoarele erau expuse, nu si de vanzare.Modelele mi s-au parut foarte interesante, surprins am fost de faptul ca nu prea li se dadea mare importanta, desi era ceva cu totul deosebit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru poze!

 

Ma bucur ca cineva s-a gandit la asta. Am avut si la Bucuresti ceva asemanator dar cu BMW-uri. Sunt cuiros de unde au aparut bijuteriile astea ca nu le-am prea vazut pe strazi. La ce valoare istorica si financiara au cred ca sunt parte dintr-o colectie privata. Sau sa fie replici?

Nu conteaza! Bravo celui ce le detine ca are grija de ele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cateva investigatii prin Google am gasit sursa. Folosind covorul pus sub Hydra-Glide-ul rosu unde scrie Indian MOTOCYCLE (nu motoRcycle) am gasit un club de colectionari din Germania aici:

 

Indian Motocycle Club

 

Banuiesc ca de ei este vorba fiindca fac expozitii itinerante peste tot prin Europa.

 

Foarte frumos gestul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cateva investigatii prin Google am gasit sursa. Folosind covorul pus sub Hydra-Glide-ul rosu unde scrie Indian MOTOCYCLE (nu motoRcycle) am gasit un club de colectionari din Germania aici:

 

Indian Motocycle Club

 

Banuiesc ca de ei este vorba fiindca fac expozitii itinerante peste tot prin Europa.

 

Foarte frumos gestul!

verzisorul" l-am vazut si pe la Unguri acu vre-o doi ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...