Shobolanu' Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Renegade nu vibreaza deloc, avand in vedere ca e montat elastic (la touringuri) si echilibrat intern la Softailuri. Pt unii e plus pt unii (eu) e minus... hehehe... dar nu poti sa-i impaci pe toti. Da, clar ca se face buy-back ... orice reprezentatnta face buy-back si este politica interna destul de stricta la faza asta. Acela, saracie, este un motor superb in toate sensurile cuvantului! Nu prea imi plac culorile in care vine dar in rest ... gizzas... e ceva de vis! Franele cu adevarat ar putea beneficia de dubludisk macar ... Softailul pe care l-am testat eu avea ABS-uri... deci net superior VTX-ului. dar nu poti fi si cu aia-n popou si cu sufletu-n rai... Sincere felicitari pt bijuterie, si sa-i dai jar fara mila ca e un pursange care cere asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 mie imi place cu un singur disc ptr ca are look mult mai curat si poi nu am simtit niciodata ca as avea nevoie de frane mai performante(sper sa nu vb cu pacat ) si mie imi plac vibratiile,s-apoi ce naiba ar mai fi H-D fara vibratii,sunet astmatic si... scurgeri de ulei...? merci ptr felicitari @shobolane CVO e in continua schimbare (ape s-alte alea). jar ai dau...abia astept sa plec spre FaakerSee (4,000 km) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Imi place cum arata Heritage Softail Classic!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Heritage, dupa cum spune si numele e aproape neschimbat (in exterior) din epoca shovel-ului. Cand ajungi la perfectiune n-ai ce schimba! Hehehehheh... Cum e si cazul springer-ului si a fatboy-ului, a badboy-ului si a 48-ului ... etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Sau FXR... Ce pacat, ca nu se mai fabrica. Un FXR Evo tunat.. Sweet dreams, time to wake up.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320733237850&ssPageName=STRK:MEWAX:IT FXR tunat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Absofuckinglutely! FXR-ul din 97 cu aprindere single fire, ported heads (numa o idee), garnitura de chiuloasa de numai 0.40 (ridica putin compresia stock), o cama mai suparata putin, un Mikuni terminat cu un filtru S&S si tobe Vance&Hines! Riding machine from Hell. fatbobule, degeaba are ciclistica cea mai tare daca ii schimbi fata si pui wide glide, ca o aduci la nivelul celorlalte... hahahah. Bine , ramane cadrul ala rigid , dar atat... am un tovaras care tocmai a facut asta de curand cu un FXDX Chiar FXDX-ul acum e precursorul FXR-ului si se lauda ca e cea mai manevrabila si mai sportiva ever - cadru mai usor si la fel de rigid ca la FXR , fata mai usoara chiar decat la FXR, cu unghi mic, dublu disk cu 4 pistoane fiecare... no nonsense riding machine. Bine inteles ca daca pui wide glide cu +4 grade unghi ti-ai bagat picioru-n tot! hahahah... si de obicei asta e prima schimbare. Poate unii nu sunt interesati de performante, dar cand fugi intr-un pack cu 4 vrod-uri, trei CVO Sreet Glide si ceva Dyna de 10 secunde pe strip, orice mic avantaj face diferenta dintre chin sudoare si injuraturi, lejeritate cu scarpinat la oo sau ranjet sardonic. Si atunci la urmatoarea pauza de bere stai si te uiti la motor si-ti faci planuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Asa este. Pentru mine asta ar fi perfect.. : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Frumoasa bestia ... si jantele sunt screamin eagle hehehehh... nu ma da pe spate masca, dar aici e doar probleme de gusturi Interesant sa vad cum va schimbati incet...abia astept sa vin sa vad si in tara packuri de suparati fugind ca demonii pe sosele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 au facut ironu albastru ? ...abia astept sa vin sa vad si in tara packuri de suparati fugind ca demonii pe sosele. si eu abia astept sa ma fac mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Heritage, dupa cum spune si numele e aproape neschimbat (in exterior) din epoca shovel-ului. Cand ajungi la perfectiune n-ai ce schimba! Hehehehheh... Cum e si cazul springer-ului si a fatboy-ului, a badboy-ului si a 48-ului ... etc... Tocmai asta-i ideea ca nu mai ai de lucru la el , bine cateceva asa de forma dar nimic care sa bata prea tare la ochi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Sau FXR... Ce pacat, ca nu se mai fabrica. Un FXR Evo tunat.. Sweet dreams, time to wake up.. Corect ! E si preferatul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Atasez aici cateva poze din Kaufland Focsani, motoarele erau expuse, nu si de vanzare.Modelele mi s-au parut foarte interesante, surprins am fost de faptul ca nu prea li se dadea mare importanta, desi era ceva cu totul deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Felicitari pentru poze! Ma bucur ca cineva s-a gandit la asta. Am avut si la Bucuresti ceva asemanator dar cu BMW-uri. Sunt cuiros de unde au aparut bijuteriile astea ca nu le-am prea vazut pe strazi. La ce valoare istorica si financiara au cred ca sunt parte dintr-o colectie privata. Sau sa fie replici? Nu conteaza! Bravo celui ce le detine ca are grija de ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 f tare Focsani'u ......... apropos de expo,pe 13 aug,la Artmania-Sibiu va fi si o expo dealer HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Dupa cateva investigatii prin Google am gasit sursa. Folosind covorul pus sub Hydra-Glide-ul rosu unde scrie Indian MOTOCYCLE (nu motoRcycle) am gasit un club de colectionari din Germania aici: Indian Motocycle Club Banuiesc ca de ei este vorba fiindca fac expozitii itinerante peste tot prin Europa. Foarte frumos gestul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Knockel-ul ala e demential! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 f tare Focsani'u ......... apropos de expo,pe 13 aug,la Artmania-Sibiu va fi si o expo dealer HD. expo cum e si la targul moto sau ceva mai ''picant'' ... adica numai unele modele din gama ''basic'' va fi prezenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 expo cum e si la targul moto sau ceva mai ''picant'' ... adica numai unele modele din gama ''basic'' va fi prezenta ? habar n-am,vom vedea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Apropos de knockel... au implinit 75 de ani(1935... te cracanezi cand te gandesti)! La multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 ia nu mai porcaiti topicul,scrieti pe cel de Indian! ps:care knockel ma?ca eu nu-l gasesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 (editat) cine stie daca mai sunt baietii cu expo in focsani si weekendul asta ? respectiv maine- as da o fuga pana acolo daca da....m-am trezit tarziu stiu dar am zis hai ca poate doamne-ajuta Editat August 12, 2011 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 ia nu mai porcaiti topicul,scrieti pe cel de Indian! ps:care knockel ma?ca eu nu-l gasesc... Parca ar fi ala negru, daca nu ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Clar ca ala negru, FL 47 ... ultimul an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Dupa cateva investigatii prin Google am gasit sursa. Folosind covorul pus sub Hydra-Glide-ul rosu unde scrie Indian MOTOCYCLE (nu motoRcycle) am gasit un club de colectionari din Germania aici: Indian Motocycle Club Banuiesc ca de ei este vorba fiindca fac expozitii itinerante peste tot prin Europa. Foarte frumos gestul! verzisorul" l-am vazut si pe la Unguri acu vre-o doi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.