emylyo Postat Noiembrie 11, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2007 Multam man pt urari.Daca ar fii posibilitati mi-as lua si un enduro,dar si un choper pt ca imi place tot ce misca pe 2 roti si are motor.Am luat un moto adecvat pt ceea ce fac eu si pt dimensiunile mele fizice.Cat despre grija de motor prefer sa stiu ca are ea tot ce-i trebuie ca eu pot sta linistit nemancat.Crede-ma ca sunt genul care isi ia placute de frana sau bujii sa fie acolo sau ca sa nu ies cu mana goala dintr-un magazin specific.Desi are bujiile OK deja mi-au venit iridiumuri si nu cred ca voi rezista tentatiei sa le schimb doar pt a vedea care este diferenta si ca am pitici pe creier cand vine vorba de intretinere si asta cred ca este efect secundar al activitatii in aviatie unde consumabilele se schimba la ore de utilizare si intretinerea este foarte riguroasa.Parerea mea este ca un motor ca si un avion se tine in parametrii doar prevenind,nu cum gandesc altii gen daca se invarte roata merge.Hayabusa este in continuare un motor de top. Am fost surprins sa vad ca mai tot romanul stie deja ce inseamna...Hayabusa.Am inteles ca sunt deja peste 150 care ruleaza in tara. --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 21:37 -------------Lumina...la tara! --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 21:46 -------------Lumina...la tara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 1, 2007 Autor Share Postat Decembrie 1, 2007 Poze recente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
muro shavo Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 150? credeam ca sunt mult mai putine! oricum...motorul e regele soselelor!sa dea Domnul sa aiba si ea grija de tine cum spui k ai si tu de ea! asfalt uscat!bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 (editat) sa fi Bland cu ea... Editat Decembrie 1, 2007 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 Trebuie sa o si mangai? .Uite ma duc chiar acum sa o pornesc,pozez,completez rezervorul cu benzina si sa stabilizez carburantul pt iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 emylyo , am ajus sa am exact ce nu am vrut , cbr 900 , ai avut dreptate in privinta lui . busa ta e superba oricum , pacat ca nu are 2 posturi ca te-as fi rugat sa ma duci si pe mine o tura sa vad cum e Monopostul se demonteaza ca la mai toate modele.. de suzuki Intruder 1800 Modelu nou... GSX 600 R SRAD Hayabusa.. si parca mai erau dar nu imi aduc aminte. Salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 Bineinteles ca se demonteaza.Il tin ca s anu fiu nevoit sa fac pe taxiul si pt look. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Decembrie 29, 2007 Autor Share Postat Decembrie 29, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 SNOWHAYA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Am vrut si eu balena d'asta in vara dar m-am razgandit ...mai copilaresc pe supersporturi ca tot merg la curse anul asta si poate mai tarziu o sa incerc si eu o busa Cand trec prin Fetesti o sa-ti fac o vizita So stapanesti sanatos si s-o pastrezi intacta ca acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 Sper sa nu uiti!Am calarit fel de fel de motoare pana sa aleg acest moto.Imi plac sportivele,dar nu ma avantajeaza fizicul pt ca am 190cm si peste 110kg,iar sportivele sunt din ce in ce mai mici si mai usoare,cu fata foarte saltareata.Dupa ce am mers cu acest moto nu l-as shimba cu nimic altceva.Se da o mare lupta acum in mine daca sa il personalizez sau nu.Tot ce pot sa va spun este ca nu iti vine sa te mai dai jos din sea.S-au dus durerile de mijloc,gat sau alte cele.Au aparut insa cele de brate ca trage monstrul de el parca ar vrea sa le smulga!Si cand spun ca trage chiar trage!Raman la ideea ca motocicletele gen R1 sau K de 1000 nu sunt motociclete de strada.Cine se risca pe Cheia sau pe Valea Oltului sa dea cu genunchii pe jos o face pe riscul lui.Strada nu e circuit de curse!Aveam nevoie de motocicleta sportiva-touring puternica mai masiva cu care sa merg pe strada si am ales ce am crezut ca este mai bun pt mine.Si moto nu este o vaca cum spun multi.Se comporta ca un fireblade sc28-33 mult mai puternic,dar din cauza lungimii cadrului nu ridica asa usor fata! --- Mesaj completat în 20 Jan 2008 21:02 -------------Motocicleta a primit un set de crashpaduri noi si un Power, evacuarea a fost modificata-refacuta de la 0! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 23, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2008 Si o poza de la prima iesire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 felicitari vad ca ati inceput si voi sa iesiti.. in bucuresti slaba miscarea pe strazi.. numa nebunii (ca mine ) le-au scos de la iernat. dar nu e timpul pierdut se incalzeste, si incet incet o sa iasa toti pe strazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M1dnight Speeder Postat Februarie 24, 2008 Share Postat Februarie 24, 2008 Ma bucura faptul ca am renuntat la supersportive.Cuplu,stabilitate si un pic mai sigura mi se pare.Putere controlabila.Amortizorul e ok,franele lasa de dorit.Rupe aderenta in primele 3 trepte.Ajung acasa fara dureri de cap,gat,miloc sau coloana.Nu imi solicita incheieturile nici macar in oras si satisfacator pe curbe-este si friga afara.Foarte multumit.Este brutala dupa 5-6000 ture si de la 160 pana la... nu spun ca nu da bine la ochi trage ca o nebuna!Interesant ca se dau la o parte soferii de parca as fii ci tirul!Faruri beton asa ca voi renunta sa ai pun xenon.Le-a placut inclusiv parintilor mei care aveau o mare retinere inainte si m-au primit cu ea in garaj!SI CEA MAI TARE FAZA-SEFUL LA CIRCULATIE CND M-A VAZUT AZI CU MOTO SI-A PUS MANA IN CAP LA PROPRIU! :crack:Nu stiu ce nr sa-i pun.Aveti idei ceva?AM VAZUT LA GASCA DE LA MURES NISTE NR INTERESANTE! <small>--- Mesaj completat în 08 Oct 2007 18:55 -------------</small><br/>http://www.pro-bike.ro/forums/MA-VINDE-and...0km-t15562.html e cumva varianta cu 280 in bord? ca am impresia ca o stiu..era parcata mult pe Mamaia la localu` ala.. ah ca`mi scapa --- Mesaj completat în 24 Feb 2008 15:54 -------------felicitari pt ea..nush`..Busa a spart tiparele intr`un moment in care motoarele "intrau la apa" suzuki ne`a aratat ca a fi rapid nu`nseamna a fi mic...mai mult inseamna a fi instabil..zic eu:P...compara`l repejor cu SRAD`ul meu din `97...ca esti din Ct ce zici facem un vs. pe 100m.. da`mi dai 50m avans=)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 Este acelasi motor cu mici modificari de propietar si alte cele.Poze de ieri cu competitor pe masura nu s-rad de 600. :crack:I-am pus bord nou cu 400 in bord sa dea bine la terasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 25, 2008 Share Postat Februarie 25, 2008 Emylyo, spune-mi si mie ce amperaj are bateria ta. Si daca e Yuasa, te rog sa imi spui si codul. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 25, 2008 Autor Share Postat Februarie 25, 2008 E noua si parca este Yuasa daca nu imi joaca feste memorie,dar va trebui sa astepti 2 zile pana ajung acasa sa ma uit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M1dnight Speeder Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Este acelasi motor cu mici modificari de propietar si alte cele.Poze de ieri cu competitor pe masura nu s-rad de 600. :crack:I-am pus bord nou cu 400 in bord sa dea bine la terasa! era o gluma iti dai seama...nu trebuia chiar sa ma iei asa in ras..da`n fine..oricum..6sesarul meu e primul motor al meu..am cu el doar 800km fara sa fii condus altceva vre`odata decat minsk 4 sedinte inainte de examen..deci pt mine este o forta:P..si e normal:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 Cu alte cuvinte abia ai inceput sa mergi in picioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 super frumos! jos cu palaria! sa-l calaresti cu sanatate! PS: scuza-ma te rog, nu vreau sa zic nimic rau, dar mie nu i-mi place cu o singura toba pe o parte...dar in rest, cum am si spus, bestial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 6, 2008 Autor Share Postat Martie 6, 2008 Sincer ...parca si mie imi placea originala cu 2 tobe.Asa am luat-o cu full sistem si galeriile race sunt 4-2-1.Ma tenta sa pun galeriile originale si da iau doar 2 tobe finale,dar nu am reusit sa dau sistemul race si m-am gandit ca sunt unii care ar vinde un rinichi sa isi ia un sistem full si eu ma chinui sa scap de el.In plus ele aduc un plus de performanta deoarece are kn air flow,iridium spark plugs si un soft nou al Pc-ului.Avantatajele sistemului race greutate mai redusa cu 12-15 kg,sound dioabolic,performante mai bune-ceva cai in plus si cuplul se mareste la ture mai joase,intretinerea lantului se face mai usor-spalare si ungere,cost redus la jumate in cazul deteriorarii tobei si schimbarii acesteia.Numai galeria originala are 8,6-8,7 kg.O sa cantaresc si tobele,dar cred ca au si ele cel putin 10-12 kg ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Messner Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 evacuarea ta 4-2-1 este super tare... chair nu are rost sa o dai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 6, 2008 Autor Share Postat Martie 6, 2008 Multumesc.Am uitat sa mentionez ca toba finala a pierdut in urma unui facelift 16cm si am umbalt un pic la interiorul tobei care a fost dezmembrata si reasamblata cu mici modificari de interior.Soundul obtinut este unul...cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Sincer ...parca si mie imi placea originala cu 2 tobe.Asa am luat-o cu full sistem si galeriile race sunt 4-2-1.Ma tenta sa pun galeriile originale si da iau doar 2 tobe finale,dar nu am reusit sa dau sistemul race si m-am gandit ca sunt unii care ar vinde un rinichi sa isi ia un sistem full si eu ma chinui sa scap de el.In plus ele aduc un plus de performanta deoarece are kn air flow,iridium spark plugs si un soft nou al Pc-ului.Avantatajele sistemului race greutate mai redusa cu 12-15 kg,sound dioabolic,performante mai bune-ceva cai in plus si cuplul se mareste la ture mai joase,intretinerea lantului se face mai usor-spalare si ungere,cost redus la jumate in cazul deteriorarii tobei si schimbarii acesteia.Numai galeria originala are 8,6-8,7 kg.O sa cantaresc si tobele,dar cred ca au si ele cel putin 10-12 kg ambele. Wow, eu dak as avea haya, nici prin gand nu mi-ar trece cum sa dau jos cateva kg, sau sa castig ceva caluti in plus. Adica pentru ce? Cine e ala la care nu-i ajunge hayabusa ? Cat despre sound...cu cat mai tare cu atat mai bine Ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 6, 2008 Autor Share Postat Martie 6, 2008 Dupa ce te acomodezi ai sa vezi ca nu iti mai ajung nici caii pe care ai are chiar daca nu-i folosesti pe toti decat rar.Asa au ajuns unii sa puna turbo.Inainte nu intelegeam motivul,acum da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.