Sari la conținut

Hayabusa!dream Come True!motorul Meu Nr 10 ...


emylyo
 Share

Postări Recomandate

SUZUKI GSX1300R HAYABUSA echipata cu un full sistem de evacuare YOSHIMURA RS3 CARBON TRIOVAL JUST FOR RACE USE,centralina,filtru de aer nou kn,filtru de ulei kn model tunning SPECIAL FOR HAYABUSA,Crashprotectors LSL,amortizor de ghidon,futune race LUCAS FRONT,monopost,parbriz aftermarket..Cumparat din GERMANIA la 0 km in 2004,unic propietar in ROMANIA-rulaj 9000km,cauciuc original fata,cel de spate a fost schimbat la 6000km,nerulata 2006-2007 octombrie,carte service.Motoreta a primit un schimb de ulei MOTUL dubluester 15w50,antigel,lichide frana si ambreiaj.Motocicleta este deosebita si completa-puternica,stabila,super chiar si pe curbe,usoara-pt mine -,se comporta excelent cu amortizorul de ghidon,sound placut diabolic,cuplu bun 132 N/m,elasticitate,un consum decent 8-10/100km.Franele cam lasa de dorit si nu este o noutate la busa,frana de motor le compenseaza. A fost facuta parca pt gustul meu si e marimea mea.De azi doarme la mine in garaj.Ce cauciucuri recomandati pt acest motor?

desi sunt fan classic si chopper,admir deopotriva bestia ce poarta numele HAYABUSA,asa ca...RESPECT! P.S. sa te porti frumos cu ea,ca sa te respecte si ea pe tine! sfalt permanent sub cele 2 roti! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam man pt urari.Daca ar fii posibilitati mi-as lua si un enduro,dar si un choper pt ca imi place tot ce misca pe 2 roti si are motor.Am luat un moto adecvat pt ceea ce fac eu si pt dimensiunile mele fizice.Cat despre grija de motor prefer sa stiu ca are ea tot ce-i trebuie ca eu pot sta linistit nemancat.Crede-ma ca sunt genul care isi ia placute de frana sau bujii sa fie acolo sau ca sa nu ies cu mana goala dintr-un magazin specific.Desi are bujiile OK deja mi-au venit iridiumuri si nu cred ca voi rezista tentatiei sa le schimb doar pt a vedea care este diferenta si ca am pitici pe creier cand vine vorba de intretinere si asta cred ca este efect secundar al activitatii in aviatie unde consumabilele se schimba la ore de utilizare si intretinerea este foarte riguroasa.Parerea mea este ca un motor ca si un avion se tine in parametrii doar prevenind,nu cum gandesc altii gen daca se invarte roata merge.Hayabusa este in continuare un motor de top. Am fost surprins sa vad ca mai tot romanul stie deja ce inseamna...Hayabusa.Am inteles ca sunt deja peste 150 care ruleaza in tara. :burnout:

 

--- Mesaj completat în 16 Nov 2007 21:37 -------------
Lumina...la tara!

 

--- Mesaj completat în 16 Nov 2007 21:46 -------------
Lumina...la tara!

post-6602-1195240326_thumb.jpg

post-6602-1195241963_thumb.jpg

post-6602-1195242072_thumb.jpg

post-6602-1195242238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

emylyo , am ajus sa am exact ce nu am vrut , cbr 900 , ai avut dreptate in privinta lui .

busa ta e superba oricum , pacat ca nu are 2 posturi ca te-as fi rugat sa ma duci si pe mine o tura sa vad cum e :lol:

 

Monopostul se demonteaza ca la mai toate modele.. de suzuki

 

Intruder 1800 Modelu nou...

GSX 600 R SRAD

Hayabusa.. si parca mai erau dar nu imi aduc aminte.

 

Salut ! :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Am vrut si eu balena d'asta in vara dar m-am razgandit :makeout: ...mai copilaresc pe supersporturi ca tot merg la curse anul asta si poate mai tarziu o sa incerc si eu o busa :wink:

Cand trec prin Fetesti o sa-ti fac o vizita :P

So stapanesti sanatos si s-o pastrezi intacta ca acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu uiti!Am calarit fel de fel de motoare pana sa aleg acest moto.Imi plac sportivele,dar nu ma avantajeaza fizicul pt ca am 190cm si peste 110kg,iar sportivele sunt din ce in ce mai mici si mai usoare,cu fata foarte saltareata.Dupa ce am mers cu acest moto nu l-as shimba cu nimic altceva.Se da o mare lupta acum in mine daca sa il personalizez sau nu.Tot ce pot sa va spun este ca nu iti vine sa te mai dai jos din sea.S-au dus durerile de mijloc,gat sau alte cele.Au aparut insa cele de brate ca trage monstrul de el parca ar vrea sa le smulga!Si cand spun ca trage chiar trage!Raman la ideea ca motocicletele gen R1 sau K de 1000 nu sunt motociclete de strada.Cine se risca pe Cheia sau pe Valea Oltului sa dea cu genunchii pe jos o face pe riscul lui.Strada nu e circuit de curse!Aveam nevoie de motocicleta sportiva-touring puternica mai masiva cu care sa merg pe strada si am ales ce am crezut ca este mai bun pt mine.Si moto nu este o vaca cum spun multi.Se comporta ca un fireblade sc28-33 mult mai puternic,dar din cauza lungimii cadrului nu ridica asa usor fata! :wink:

 

--- Mesaj completat în 20 Jan 2008 21:02 -------------
Motocicleta a primit un set de crashpaduri noi si un Power, evacuarea a fost modificata-refacuta de la 0!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

felicitari :friends: vad ca ati inceput si voi sa iesiti.. in bucuresti slaba miscarea pe strazi.. numa nebunii (ca mine :P ) le-au scos de la iernat.

 

dar nu e timpul pierdut :rock: se incalzeste, si incet incet o sa iasa toti pe strazi :friends:

post-4559-1201162969_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ma bucura faptul ca am renuntat la supersportive.Cuplu,stabilitate si un pic mai sigura mi se pare.Putere controlabila.Amortizorul e ok,franele lasa de dorit.Rupe aderenta in primele 3 trepte.Ajung acasa fara dureri de cap,gat,miloc sau coloana.Nu imi solicita incheieturile nici macar in oras si satisfacator pe curbe-este si friga afara.Foarte multumit.Este brutala dupa 5-6000 ture si de la 160 pana la... nu spun ca nu da bine la ochi trage ca o nebuna!Interesant ca se dau la o parte soferii de parca as fii ci tirul!Faruri beton asa ca voi renunta sa ai pun xenon.Le-a placut inclusiv parintilor mei care aveau o mare retinere inainte si m-au primit cu ea in garaj!SI CEA MAI TARE FAZA-SEFUL LA CIRCULATIE CND M-A VAZUT AZI CU MOTO SI-A PUS MANA IN CAP LA PROPRIU! :crack:Nu stiu ce nr sa-i pun.Aveti idei ceva?AM VAZUT LA GASCA DE LA MURES NISTE NR INTERESANTE!

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Oct 2007 18:55 -------------</small><br/>http://www.pro-bike.ro/forums/MA-VINDE-and...0km-t15562.html

e cumva varianta cu 280 in bord? ca am impresia ca o stiu..era parcata mult pe Mamaia la localu` ala.. :) ah ca`mi scapa :P

 

--- Mesaj completat în 24 Feb 2008 15:54 -------------
felicitari pt ea..nush`..Busa a spart tiparele intr`un moment in care motoarele "intrau la apa" suzuki ne`a aratat ca a fi rapid nu`nseamna a fi mic...mai mult inseamna a fi instabil..zic eu:P...compara`l repejor cu SRAD`ul meu din `97...ca esti din Ct ce zici facem un vs. pe 100m.. da`mi dai 50m avans=))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este acelasi motor cu mici modificari de propietar si alte cele.Poze de ieri cu competitor pe masura nu s-rad de 600. :crack:I-am pus bord nou cu 400 in bord sa dea bine la terasa!

post-6602-1203928557.jpg

post-6602-1203928585.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este acelasi motor cu mici modificari de propietar si alte cele.Poze de ieri cu competitor pe masura nu s-rad de 600. :crack:I-am pus bord nou cu 400 in bord sa dea bine la terasa!

era o gluma iti dai seama...nu trebuia chiar sa ma iei asa in ras..da`n fine..oricum..6sesarul meu e primul motor al meu..am cu el doar 800km fara sa fii condus altceva vre`odata decat minsk 4 sedinte inainte de examen..deci pt mine este o forta:P..si e normal:) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super frumos! jos cu palaria! sa-l calaresti cu sanatate!

 

PS: scuza-ma te rog, nu vreau sa zic nimic rau, dar mie nu i-mi place cu o singura toba pe o parte...dar in rest, cum am si spus, bestial

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer ...parca si mie imi placea originala cu 2 tobe.Asa am luat-o cu full sistem si galeriile race sunt 4-2-1.Ma tenta sa pun galeriile originale si da iau doar 2 tobe finale,dar nu am reusit sa dau sistemul race si m-am gandit ca sunt unii care ar vinde un rinichi sa isi ia un sistem full si eu ma chinui sa scap de el.In plus ele aduc un plus de performanta deoarece are kn air flow,iridium spark plugs si un soft nou al Pc-ului.Avantatajele sistemului race greutate mai redusa cu 12-15 kg,sound dioabolic,performante mai bune-ceva cai in plus si cuplul se mareste la ture mai joase,intretinerea lantului se face mai usor-spalare si ungere,cost redus la jumate in cazul deteriorarii tobei si schimbarii acesteia.Numai galeria originala are 8,6-8,7 kg.O sa cantaresc si tobele,dar cred ca au si ele cel putin 10-12 kg ambele. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.Am uitat sa mentionez ca toba finala a pierdut in urma unui facelift 16cm si am umbalt un pic la interiorul tobei care a fost dezmembrata si reasamblata cu mici modificari de interior.Soundul obtinut este unul...cool! :cheers:

post-6602-1204793477_thumb.jpg

post-6602-1204793520_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer ...parca si mie imi placea originala cu 2 tobe.Asa am luat-o cu full sistem si galeriile race sunt 4-2-1.Ma tenta sa pun galeriile originale si da iau doar 2 tobe finale,dar nu am reusit sa dau sistemul race si m-am gandit ca sunt unii care ar vinde un rinichi sa isi ia un sistem full si eu ma chinui sa scap de el.In plus ele aduc un plus de performanta deoarece are kn air flow,iridium spark plugs si un soft nou al Pc-ului.Avantatajele sistemului race greutate mai redusa cu 12-15 kg,sound dioabolic,performante mai bune-ceva cai in plus si cuplul se mareste la ture mai joase,intretinerea lantului se face mai usor-spalare si ungere,cost redus la jumate in cazul deteriorarii tobei si schimbarii acesteia.Numai galeria originala are 8,6-8,7 kg.O sa cantaresc si tobele,dar cred ca au si ele cel putin 10-12 kg ambele. :cheers:

 

Wow, eu dak as avea haya, nici prin gand nu mi-ar trece cum sa dau jos cateva kg, sau sa castig ceva caluti in plus.

Adica :wave: pentru ce?

Cine e ala la care nu-i ajunge hayabusa ?

Cat despre sound...cu cat mai tare cu atat mai bine :cheers:

Ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...