Sari la conținut

Hayabusa!dream Come True!motorul Meu Nr 10 ...


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Galeria si cele 2 tobe stock au fost schimbate cu o galerie si o finala 4-2-1 YOSHIMURA-race full sistem- pt ca filtrul kn nu isi face treaba complet in combinatie cu centralina daca nu are evacuare rapida.A fost vreo 1500$ noua si are doar 5000km rulati.Am si evacuarea originala,dar tot ma bate gandul sa schimb finala cu un Akrapovick sau Hurric,Devil,Two Brothers pt ca soundul este prea slabut pt pretentiile mele. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-o calaresti sanatos! Arata bine! Cum se simte fata de ZX9R,desi am impresia ca ai mers pe ala mai vechi care era mai greu.

Eu am un ZX9R-2000 si ma tenteaza Busa sau ZZR1400, dar sunt curios daca e mai buna decat ZX-ul meu la mai toate capitolele, mai exact mi-e frica sa nu fie prea grea.

 

Pe de alta parte imi place Honda XX si se zice ca Busa e mai buna deci ar trebui sa-mi placa si Busa.

Mai tine-ne la curent, banuiesc ca pe curbe inca nu ai fost ,curbe stranse -Cheia,Siriu,etc.

Sa ne zici si noua cum se comporta,desi e deja cam frig...poate e bine sa o lasi pt la anu pe acolo...

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o calaresti sanatos! Arata bine! Cum se simte fata de ZX9R,desi am impresia ca ai mers pe ala mai vechi care era mai greu.

Eu am un ZX9R-2000 si ma tenteaza Busa sau ZZR1400, dar sunt curios daca e mai buna decat ZX-ul meu la mai toate capitolele, mai exact mi-e frica sa nu fie prea grea.

 

Pe de alta parte imi place Honda XX si se zice ca Busa e mai buna deci ar trebui sa-mi placa si Busa.

Mai tine-ne la curent, banuiesc ca pe curbe inca nu ai fost ,curbe stranse -Cheia,Siriu,etc.

Sa ne zici si noua cum se comporta,desi e deja cam frig...poate e bine sa o lasi pt la anu pe acolo...

:bigstar:

Am mers pe zx9 mai vechi.Imi place mult 99-2003.Daca ai drum in zona sau iti faci poate le testam.Aici putem sa ne facem un pic de cap ca stim mersul cu radarele si avem si loc si intrare-FETESTI -CERNAVODA.Nu am fost pe curbe stranse si astept o alta vara si alte cauciucuri si sa ma mai invat cu ea.Excelenta de drum lung.Cateodata simt ca tot nu imi ajunge puterea.Partea naspa ca la 120-130 ai impresia ca esti pe bicla si iti vine sa te dai jos din mers-nu realizezi viteza pe care o ai.Are cam aceiasi greutate si pozitie ca pe fireblade sau zx9.De multe ori uitam ca sunt pe busa si cand trageam de gaz ma gandeam ca iar am bagat benzina de OMV sau EVO5.Este un pic mai lunga si nu mai da sa se ridice din gaz ca sportivele.Amortizorul de ghidon este un mare plus si se simte-scutesti cateva sute de euro.Puterea iti invarte roata in loc ca e rece jos.Nu mai inebunesti lumea de cap prin oras ca nu prea ajungi in ture multe,nu te mai iei cu nimeni pe sosea ca nu prea ai cu cine si sunt destui care stau linistiti cand vad ce motor este si eu am lasat-o mai moale decat cand eram pe viteza.ESTE UN SENTIMENT PLACUT SI DE SIGURANTA.Cand suntem in gasca raman ultimul si ai las pe cei mai mici sa se agite ca stie tot prostu ce inseamna o busa pe sosea.SI se face partie pe sosea in fata pt ca am faruri puternici si inca nu am xenon si semnale si mai puternice atat pe fata cat si pe spate si...sare in ochi.O sa iti placa.Daca o testezi pariez ca nu mai ai liniste.Nu as mai schimba-o pe nici un alt motor.Si a mea este ca noua.Dupa 2 ani jumate de stat practic i-am facut rodajul din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe zx9 mai vechi.Imi place mult 99-2003.Daca ai drum in zona sau iti faci poate le testam.Aici putem sa ne facem un pic de cap ca stim mersul cu radarele si avem si loc si intrare-FETESTI -CERNAVODA.Nu am fost pe curbe stranse si astept o alta vara si alte cauciucuri si sa ma mai invat cu ea.Excelenta de drum lung.Cateodata simt ca tot nu imi ajunge puterea.Partea naspa ca la 120-130 ai impresia ca esti pe bicla si iti vine sa te dai jos din mers-nu realizezi viteza pe care o ai.Are cam aceiasi greutate si pozitie ca pe fireblade sau zx9.De multe ori uitam ca sunt pe busa si cand trageam de gaz ma gandeam ca iar am bagat benzina de OMV sau EVO5.Este un pic mai lunga si nu mai da sa se ridice din gaz ca sportivele.Amortizorul de ghidon este un mare plus si se simte-scutesti cateva sute de euro.Puterea iti invarte roata in loc ca e rece jos.Nu mai inebunesti lumea de cap prin oras ca nu prea ajungi in ture multe,nu te mai iei cu nimeni pe sosea ca nu prea ai cu cine si sunt destui care stau linistiti cand vad ce motor este si eu am lasat-o mai moale decat cand eram pe viteza.ESTE UN SENTIMENT PLACUT SI DE SIGURANTA.Cand suntem in gasca raman ultimul si ai las pe cei mai mici sa se agite ca stie tot prostu ce inseamna o busa pe sosea.SI se face partie pe sosea in fata pt ca am faruri puternici si inca nu am xenon si semnale si mai puternice atat pe fata cat si pe spate si...sare in ochi.O sa iti placa.Daca o testezi pariez ca nu mai ai liniste.Nu as mai schimba-o pe nici un alt motor.Si a mea este ca noua.Dupa 2 ani jumate de stat practic i-am facut rodajul din nou.

 

Ma bucur ca te intelegi bine cu ea. Eu daca merg singur cu ZX9 e foarte misto, dar daca iau pasager nu mai imi place senzatia, se ridica daca dau gazul la maxim, astea mai mari si mai lungi sunt mai stabile, de aia pentru cazul cand ai pasager sunt sigur ca e mai misto Busa.

 

Am vazut ca viteza se simte mai putin si pe XX, am vorbit cu un cunoscut care are Busa si mi-a zis acelasi lucru, ca e f stabila si nu stii cand te-ai trezit la peste 200!

 

Oricum, sunt sigur ca nu degeaba Busa este o legenda a motociclismului, s-o stapanesti santos inca o data! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In oras 10-12,in afara mers regulamentar 6,5-7,mers sportiv 8-10.Daca iti pui mintea cu ea si cu viata in oras sare si de 12.La mers constant 260 arata 9,8 .La mai mult 10,5.Consuma pt ca are si full sistem si kn si centralina si ai da mai mult gaz.Am inteles ca ar putea consuma vara si sub 6 la mers batraneste.Imi doresc sa ma tina atata incat sa apuc sa merg si asa! :ok: Vechea si...noua!

post-6602-1192735258_thumb.jpg

post-6602-1192735335_thumb.jpg

post-6602-1192735431_thumb.jpg

post-6602-1192735486_thumb.jpg

post-6602-1192735733_thumb.jpg

post-6602-1192735967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo bre emylio. bine ca l-ai cumparat p-asta. mereu ma uitam la saraca motoreta cum zace luni intregi. bine ca aluat-o cineva cu care sa se dea. mai este una la ford. tot asa...cumparata si tinuta d-ampulea ca sa se faca poze cu ea.

felicitari. sa ai grija de ea...si ea de tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te bagi cu ea la liniute cu pofesionisti?(Papuc, Deputatu, Profesoru',...)

E chiar urita motocicleta, parerea mea, dar asta n-are importanta. Altii ar face crima pt Yoshimura ta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt ...compliment.Mie imi place.Recunosc ca imi place mai mult 954 si K8,dar asta este pt mine.Liniute nu cred ca vor mai fii in Romania legale in urmatorii 10-15 ani.Nu stiu daca as mai participa la asa ceva.In plus Papuc nu are concurenta in tara.Ma bate gandul sa dau full sistemul Yoshi ca sa-i pun evacuarea originala cu 2 finale aftermarket pt un sound mai infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferentele intre 900rr si gsx1300r dupa 1000km:pozitie mult mai buna pe busa si mai comoda ca doar este un touring-sport,stabilitate mai mare,se simte bineinteles diferenta celor 60-70cp,dar parca nu indeajuns,nu salta botu ca rr,amortizorul de ghidon este un mare plus.Consumul la rr nu trecea niciodata mediu de 7,5 pe cand la busa e mult mai mare.Nu am riscat sa schimb niciodata viteza in rosu pe cand la rr se intampla frecvent deoarece nu se compara la fiabilitate-as vrea sa am eu cu busa 55000km si sa schimb doar 2 seturi de bujii si 2 de placute si in rest doar uleiul si filtrul si caucioace si sa nu am nici o alta problema.La 9500km are al doilea cauciuc pe spate si este pe duca chiar daca ambele au fost de macadam-adica rezistente.Soundul nu se compara cu rr unde cand urca in ture se auzea criminal.Cu toba race in oras nici nu pot urca in ture ca pana sa se auda si ea un pic ma arunca la niste viteze ametitoare si trebuie sa reduc.Pilotul aude un sound nu prea placut pe busa,dar pe rr era altceva-am realizat ca soundul te imbie la viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copilului daca ai dai un sfat va face exact ce nu e bine.Am si sa,nu doar monopost,dar am luat moto pt uz personal.Din pacate nu prea merg cu pasager pt ca sa nu-i pierd din sa.Dac promiti ca te tii bine si dai o declaratie pe propria raspundere stam de vorba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si io rr si l-am dat pt R1. Diapazoanele nu se compara cu RR dar nici cu busa. 299 pe ceas si vaca a trecut pe langa mine ca pe langa o mobra de doi lei. Bafta si sa te bucuri de ea! Pentru mine care fac 5000 de km pe an (80% in oras) e pacat sa-mi iau busa :cheers:

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferentele intre 900rr si gsx1300r dupa 1000km:pozitie mult mai buna pe busa si mai comoda ca doar este un touring-sport,stabilitate mai mare,se simte bineinteles diferenta celor 60-70cp,dar parca nu indeajuns,nu salta botu ca rr,amortizorul de ghidon este un mare plus.Consumul la rr nu trecea niciodata mediu de 7,5 pe cand la busa e mult mai mare.Nu am riscat sa schimb niciodata viteza in rosu pe cand la rr se intampla frecvent deoarece nu se compara la fiabilitate-as vrea sa am eu cu busa 55000km si sa schimb doar 2 seturi de bujii si 2 de placute si in rest doar uleiul si filtrul si caucioace si sa nu am nici o alta problema.La 9500km are al doilea cauciuc pe spate si este pe duca chiar daca ambele au fost de macadam-adica rezistente.Soundul nu se compara cu rr unde cand urca in ture se auzea criminal.Cu toba race in oras nici nu pot urca in ture ca pana sa se auda si ea un pic ma arunca la niste viteze ametitoare si trebuie sa reduc.Pilotul aude un sound nu prea placut pe busa,dar pe rr era altceva-am realizat ca soundul te imbie la viteza.

 

Adica cit mai exact consuma? Eu stiam ca ia o medie de 11 pe A, dar nu tinuta numai peste 200. Stai sa vezi cum tocesti urmatorul cauciuc. Cei care spun ca au Haya si ii tine spatele 10000 ,astia si-au luat Busa pt. a etapa, se plimba pe drumuri nationale cu 100-150 la ora. Am dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de oferta da am o mica problema, nu ma intelege gresit ca n-as avea incredere da am o frica sa stau in spate pe motor... nu pot sa explic . Pt mine busa ramane doar obiect de admiratie :cheers:, eu no sa-mi iau una niciodata .

" am avut si io rr si l-am dat pt R1. Diapazoanele nu se compara cu RR dar nici cu busa. 299 pe ceas si vaca a trecut pe langa mine ca pe langa o mobra de doi lei. Bafta si sa te bucuri de ea! "

Vorbesti chineza pentru mine, eu nu pot sa compar ca am sarit de pe un gs500 pe monstru asta si pana acuma nu am nici macar 1 km facut ca inca nu am numar .

Mie mi se pare oricum fantastic de puternica si pentru multa vreme de acuma inainte o sa merg cu viteza mica si atentie multa. 299 la ora ??? lol , inca n-am fost pe acolo si nici nu s curioasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare oricum fantastic de puternica si pentru multa vreme de acuma inainte o sa merg cu viteza mica si atentie multa. 299 la ora ??? lol , inca n-am fost pe acolo si nici nu s curioasa

 

 

ai putina rabdare...pun pariu ca dupa vreo 4-5000 km ai sa cauti sa ii dai blana...poate ca nu mereu dar macar o data...asa vei gindi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece nu prea am ajuns la un consens cu cauciucurile acestea sper sa testez cat mai multe si va voi spune cati km pot fii rulate.O medie cred ca la cele mai race va fii de 4500-6000km,iar la cele touring 8000-10000km cu indulgenta-fara burnout sau alte smecherii.Consumul l-am scris intr-un post anterior.In 10000km a tocat spatele original bRIDGESTONE BT056 J si PIRELLI DRGON MAI ARE 2MM si fata originala are 2,5mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...