Mr_ORL Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) Abia acum am vazut topicul tau, Cristi!FELICITARI!Esti un exemplu, si pur si simplu, povestea m-a bucurat enorm cand am citit-o, si ceea ce faci tu la varsta de 13 ani m-a lasat masca! Asadar, fiind un impatimit al motoarelor restaurate si salvarea lor de la fier vechi, te voi ajuta cum voi putea, cu cate un sfat, ceva, si, poate si piese daca aflu! Asadar, sa incepem... Pt piese, da-i un search dupa userul "kama3" de pe forum!A luat de la un amic un MZ incomplet ca al tau, si poate mai are piese!Baiatu-i fain, si cred ca o sa te ajute cu placere, mai ales daca aude povestea si varsta ta Alta legatura pe care voi incerca sa o fac pt tine in speranta ca iti va fi de folos, este aceea de a te indruma catre domnul Dan Stancel(reprezentantul Retromobil Clubului Roman pe judetul Mures), un om extraordinar, care are are avantajul de a fi in apropierea ta, si salveaza multe motorete de la fier vechi!Il gasesti si pe forum, cu userul "1966carpati"!I-am lasat de stire azi pe messenger sa iti citeasca povestea, si sunt sigur ca te-ar ajuta cu drag de ar putea Ti-l recomand pt piese chiar si pe Axi, tot de aici de pe forum(desi multi se cam iau de gasca lui de baieti, inclusiv de el) ca ii trec motorete pe mana, si mai face si fapte bune uneori Pe mine m-a salvat cu o donatie, si cred ca la fel, daca ar putea, te-ar ajuta cu placere Asadar, cam astea sunt legaturile care imi vin acum in minte si care te-ar putea ajuta cu piese...Mai sunt niste amici, dar intai tre' sa ma interesez... Acum, neavand timpul necesar la dispozitie, iti trimit un link catre Urban Riders, cu ceva sfaturi despre reconditionare si metodele prin care facem diverse!Am incercat acolo sa pastram un topic frumos, in care omul sa intre si sa mai si inteleaga ceva...Sper sa-ti fie cu folos Linkul: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...ic=666&st=0 Pe acest forum nu am reusit sa gasesc un topic despre restaurare, in care chiar sa gasesti sfaturi, ci mai mult discutii generale, asa ca mie mi-a fost foarte greu la inceput cu aceasta meserie, neavand un ajutor de la care sa incep, decat legaturile cu amicii cunoscatori E adevarat, sfaturi gasesti multe si aici, daca stai si cauti, si chiar te sfatuiesc, da ai nevoie de timp Asadar, impreuna cu colegii urbani, si cu ajutorul altor oameni care au ceva de spus in acest domeniu, speram sa facem ceva frumos acolo, unde un incepator in aceasta meserie sa poata gasi sfaturi utile, cu poze, si fara a pierde nopti cautand prin diverse discutii prostesti Chiar recomand cunoscatorilor sa vina cu completari, noutati, acolo! Am facut odata aici, un topic asemanator tie, in care am primit si sfaturi, dar, ideea de baza era sa pozez cat mai mult, sa se stranga multa informatie, exact ca sprijin pt cei ca tine! uite si link, poate ajuta(dar recomand intai sa te uiti la primul link...e mult mai util): /index.php?...c=70597&hl= Asadar, iti dau o lectura pt timpul liber, pt ca e frig afara, si anume un manual bun de motocicleta, care explica foarte multe...e de pe site-ul Samuraiderilor Link: http://samuraiders.org/pdf/CarteMotocicleta.zip Inca odata, felicitari, si iti stau la dispozitie cu sfaturi, oricand...fie aici, fie prin PM, si o sa incerc sa te ajut cum voi putea! Pune si burta pe carte(mate-fizica daca-ti place), si poate intr-o zi te vad la Politehnica intrat, la Facultatea de Transporturi E o pasiune frumoasa!Felicitari si mult succes in tot ceea ce faci PS: Felicitari si tatalui PPS: na ca domnu Dan a si postat repede inaintea mea!Multumesc mult Nota Editat Octombrie 25, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Cinze zicea ca pasiunea nu cunoaste limite a avut MARE dreptate. Pot sa spun ca sunt impresionat de faptul ca la 13 ani faci ceea ce faci cu atata pasiune. Tpt respectul meu si multa bafta. P.S. Acum ca vine iarna o sa ai timp berechet ca sa iti cumperi piesele de care ai nevoie, asa ca profita cat cuprinde . Sa ne ti la curent cu ce ai mai facut. TOT RESPECTUL MEU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 uite un site cu documentatie tehnica ptr. toate modelele MZ (in germana dar rezolvi cu Google Translate): http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html...aw/mz/mzli.html PS: felicitari, fiul meu e mai mic cu un an decat tine si trage cot la cot cu mine la restaurarea "Lupului" nostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 salut pustiule..!!!M-AI UIMIT!!!...daca parintii tai nu te vor mai dori,te infiez eu!!!!din nefericire nu am nimic de mz...daca era simson sau ij,iti faceam cadou...dar,te am in vedere!!!sa nu ma dezamagesti,te rog....!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Cristi iti zic si eu un bravo ca sa nu te lasi. Acum e timpul de surubarit din pasiune. La 30 de ani o sa surubaresti de nevoie si n-o sa mai fie asa de amuzant. Da-i-nainte si cere oricand ajutor pe forumul asta. Cine o sa poata sigur o sa te ajute. Si sunt destui care pot. Sincer sa fiu daca eram vreun fiu de bogatas iti faceam cadou o motocicleta, dar cu conditia sa o pui pe asta a ta pe roti. Dar din pacate nu sunt un fiu de bogatas. Sau poate din fericire (pentru mine). Deocamdata nu pot sa te ajut decat cu sfaturi. A, si incearca sa nu te lasi prea usor pe tanjeala pentru ca sunt sigur ca lumea de pe aici o sa te urmareasca. Si nu vrei sa-i dezamagesti, nu? Bafta si sper ca la 18 ani sa fii calare. A, si tatal ar trebui sa fie mandru cu asa un fiu. Abia astept sa se faca al meu mare sa vad si eu ce-o sa-i poata pielea, ca am auzit ca ce se naste din pisica se numeste...Motanul Incaltat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (...) Bafta si sper ca la 18 ani sa fii calare. (...) Speedyk, cu moto pe care o restaureaza el, va fi calare deja de la 16 ani (125 cmc, A1 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitrut Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 ce ziceai ma ca e cel mai tanar motociclist de pe forum eu is cel mai tanar baaa 12 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 (editat) ce ziceai ma ca e cel mai tanar motociclist de pe forum eu is cel mai tanar baaa 12 ani Da,dar macar el is restaureaza motorul(mz) singur nu ii zice lu' tacsu' Tati vreau motor,ce motor vrei fiule??un Cagiva Mito 2008, singur fiule Asta e adevarata pasiune nu cumparatul de a gata Editat Octombrie 26, 2007 de Denis MBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Speedyk, cu moto pe care o restaureaza el, va fi calare deja de la 16 ani (125 cmc, A1 ) Da, ma, stiu, dar eu am o problema de principiu cu partea asta, cu 16 ani. Adica nu prea sunt de acord. Dar sa nu discutam asta aici. Ar fi pacat. --- Mesaj completat în 27 Oct 2007 10:30 ------------- Da,dar macar el is restaureaza motorul(mz) singur nu ii zice lu' tacsu' Tati vreau motor,ce motor vrei fiule??un Cagiva Mito 2008, singur fiule Asta e adevarata pasiune nu cumparatul de a gata Va rog sa nu stricati topicul omului cu discutii de genu' asta. Va rog, am zis. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitrut Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Da,dar macar el is restaureaza motorul(mz) singur nu ii zice lu' tacsu' Tati vreau motor,ce motor vrei fiule??un Cagiva Mito 2008, singur fiule Asta e adevarata pasiune nu cumparatul de a gata ba amaratule tu vorbeai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobra_the_best Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Pustiule, tot respectul! Sa-ti ajute Dumnezeu, si nu ma refer doar la reconditionarea motocicletei! Sa stii ca un RT125 bine facut este o bijuterie, iar daca vei avea un pic de timp sa-i studiezi istoria vei vedea ca poti fi cu adevarat mandru ca posezi asa ceva. Uite cel mai bun site pe care-l stiu, cu date despre toate variantele de RT125: http://www.ostmotorrad.de/mz/rt/index.html Cel mai mare RESPECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Tot respectul pentru ce ti-ai propus..... Cand alti pusti rup tastatura tu reconditionezi un motor...ma gandesc ca taicatu ii tare mandru de tine.... Bravo, ai trezit admiratia forumului! Si eu sant in cautarea unei asfel de motorete cat mai originala pt a o restaura.....si nu ca sa merg cu ea ci pt piesa de muzeu, eventual sa o tin in casa( am un salon mare si cred ca s-ar incadra perfect)! Bafta in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Felicitari Cristian! Ma bucur ca un tiz are aceeasi pasiune ca si mine. Am sa scotocesc prin garaj sa vad ce piese de RT mai am. Daca nu ma insel pe lista ta de piese ai putea adauga si filtrul de aer. Ce iti mai sugerez eu sa faci este sa cauti o baterie de 6V, conecteaz-o, pune contactul si da la carja sa vezi daca ai scanteie. La motocicleta asta, bobina de inductie si releul de incarcare sunt in cutiuta aceea neagra de ebonita in care se baga si cheia de contact. Iti sugerez sa nu treci aprinderea pe magnetou si pe cat posibil sa pastrezi piesele originale. Uite pun o poza cu unul din ex-motoarele mele. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 @cstelia: am impresia ca ii lipseste si chestia aia de pe ghidon(aia de-l imbraca, si parca nici tu nu o aveai pe ala din poza)... sau nu aveau asa ceva toate modelele? si apropo, baiete, anunta-ne cum decurg lucrarile sa stim ce sa te mai sfatuim, si sa nu mia lucrezi cu peria de sarma pe bormasina fara manusi ca exista riscul sa scape....ia-ti manusi, si nu purta maneca lunga atunci cand o folosesti!mie mi-a scapat de multe ori, si mi-a prins maneca spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 "chestia aia" care vine peste ghidon e doar la RT/3. In poza pusa de mine e o IFA RT/1. Cristian pare sa aibe un RT/1 sau RT/2 cu roti de RT/3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legnakrad Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 felicitari pustiule cand te faci mare poate ma ajuti si pe mn sa mesteresc la mobra ca nu cred ca stiu nici jumate din cat stii tu acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretu_cristian Postat Octombrie 29, 2007 Autor Share Postat Octombrie 29, 2007 Salutare tuturor! In ciude vremii nefavorabile, nu m-am mai putut abtine si m-am dus in atelier . Am reusit, cu putin ajutor, sa demontez aripa si roata fata. Cand am desfacut capacul ferodourilor, am avut o surpriza placuta: se pare ca in afara de o curatare , nu prea am ce face in zona respectiva. La aripa voi avea ceva de lucru, pentru ca sub vopsea ma asteapta un strat de rugina de care nu cred ca voi scapa foarte usor, si in plus este gaurita si indoita unde era prins nr. de inmatriculare. @legnakrad, de abia astept! Va multumesc tuturor pentru sfaturi, linkuri si, desigur, pt. sustinere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 (editat) bravo sfat practic pana sa dai vopsaua jos....ia latimea liniilor si distanta lor fata de margini, sa le trasezi identic cand le-oi trasa fa poze, indiferent ca le pui sau nu pe forum....or sa-ti fie de mare ajutor... si pune surubelele si chichitele in pungute, separat, nu ca mine sa stai sa cauti prin tona de piese o anumita pana sau piulita Plicurile de cd-uri sunt perfecte, si sunt sigur ca ai Spor la surubareala, ca asta-i vreme numa' buna de asa ceva Editat Octombrie 29, 2007 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Da, asta e o chestie foarte buna, fa poze peste tot, la orice desfaci. Si de ansamblu si amanunt. Cand am facut Ij-ul bucati am avut de furca la vreo doua chestii care nu mai stiam cum vin. Si tare mi-as fi dorit sa fi avut niste poze. Fa poze tot timpul si pastreaza-le ca o sa-ti foloseasca. A, si inteleg ca taticu' n-a rezistat sa nu te ajute. Bravo si lui la fel ca si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Bine ai venit si Bravo man !!! Mi-a atras atentia de la inceput topicul deschis de tine, in primul rand datorita faptului ca unii dintre noi mai gasesc timpul, dispozitia, dar si placerea de a readuce pe sosele motociclete care i-au dus in urma cu cateva zeci de ani pe parintii sau bunicii unora dintre noi, motociclete din ce in ce mai rare pe soselele de acum. In al II-lea rand, acest topic mi-a atras atentia datorita preocuparilor si pasiunilor tale, atipice prin prisma tiparului noii generatii - si aici vreau sa-ti mai zic inca o data BRAVO ! Cam atat cu laudele momentan, ma pastrez ptr. momentul cand vei scoate la rodaj jucaria reconditionata. Pentru cazul in care ai nevoie si nu sti unde iti poti face diverse chestii (strung, freza, sudat, reconditionat si rectificat diverse piese din motor etc.) iti las un ID de YMessenger (andrei_stefan_balan) unde ma poti gasi si iti pot recomanda mesterii sau atelierele la care eu mi-am facut pana acum 2 ani piesele ptr. Simson. Pan-atunci spor la treaba ! Andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedygonzales Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Hmmm, nu credeam ca mai exista si astfel de copii... 13 ani... raman placut surprins. Bafta amice!!! Sa mai bagi poze pe forum!! Inca odata felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretu_cristian Postat Octombrie 31, 2007 Autor Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) Help!!!! Am tot surubarit pe la MeZeu si vreau sa ii scot furca, dar am o problema: este un surub mare sub ghidon(in jur de 30 mm), dar nu il pot desface doar daca scot rezervorul. Problema este ca nu gasesc suruburile sau in ce e prins rezervorul pe cadru . Am gasit un surub, langa gatul cadrului, l-am desfacut, dar rezervorul nu se misca... . Daca stie cineva unde este prins rezervorul de cadru, please help! P.S.: Multumes tuturor pentru sfaturi! Editat Octombrie 31, 2007 de cretu_cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KeeNnT Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Salut Cristian! Si eu 14 ani raman foarte foarte surprins de tine... de pasiunea ta.. spre deosebire de mine tu ai si sprijinul familiei Parinti mei nu vor sa-mi cumpere un rs50 sau mito 125 ptr cred iei k este foarte "periculos" defapt imi cumpara dar vor sa am o medie in clasa a7-a de peste 9.80 niciodata nu au vrut sa auda de motor.. : Ceee Iti Iei Motor iti cumperi moartea pe roti vrei sa te avem pe constiinta.. bla bla bla nu inteleg k si iei au fost copii si si-au dorit anumite lucruri k foarte mare pasiune. am incercat sa le explic ca daca mor .. mor si inecat cu un biscuite imi cade un meteorit pe"cap" ma impiedic si dau cu capul de bordura modalitati sunt n.. sunt milioane... asta e au zis sa ma apuc sa invatz codu rutier si poate poate:P eu sper din tot sufletu sa zica DA. poate o sa vin peste 4-5 ani sa-mi repari mito`ul:P numai bine si reconditionare placuta buna rapida eficienta:P a da si spre deosebire de mine tu te implici cu adevarat in "viata" unui motor probabil adica mai mult ca probabil eu mai mult de pornit mers si o frana nu o sa stiu sa fac cu el:P BRAVO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Help!!!! Am tot surubarit pe la MeZeu si vreau sa ii scot furca, dar am o problema: este un surub mare sub ghidon(in jur de 30 mm), dar nu il pot desface doar daca scot rezervorul. Problema este ca nu gasesc suruburile sau in ce e prins rezervorul pe cadru . Am gasit un surub, langa gatul cadrului, l-am desfacut, dar rezervorul nu se misca... . Daca stie cineva unde este prins rezervorul de cadru, please help! P.S.: Multumes tuturor pentru sfaturi! Trebuie sa fie un surub in fata care trece prin cele doua urechi ale rezervorului si prin gatul de la cadru si trebuie sa mai fie o prindere ori pe dedesubt ori chiar langa sa. Pe de alta parte la starea in care e motorul n-ar fi exclus ca rezervorul sa fie pur si simplu "sudat" de cadru, intepenit. Mai mult nu stiu ca n-am desfacut niciun rezervor de MZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Ai mai facut ceva la el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.