ubord Postat Iulie 5, 2014 Autor Share Postat Iulie 5, 2014 (editat) Segmentul de foc este cromat , si simetric... Al doilea nu este cromat , si , este asimetric...partea cu degajare este catre fusta pistonului...\ Raclorii, de ungere sunt cromati , si simetrici... Bolturile nu sunt cromate , doar otel dur, tratat si rectificat /lepuit, o calitate pe care eu nu am mai vazut-o decat la bolturile vechi de Dacia... La fel , bosajele bolturilor sunt prelucrate cu o rugozitate care face sa apară irizaţii de curcubeu, deci franje de interferenţă....chestie pe care eu nu am mai vazut-o ----(franjele de ineterferenta apar in pelicule cu grosime comparabila cu lungimi de unda ale luminii vizibile....pelicule de ulei subtiri...etc...) Pistoanele ţingăle frumos ciocanite , deci sunt turnate fara fisuri, si nu din ceva aluminiu de pufuleţi.... Conice si ovale....nu stiu cum se vor dilata... Pana acum nu se compara cu dragul de Dany sau psihedelicul de Gaşpar.... !Atentie, niciunul nu are control asupra calitatii unor piese precum seturi motor, nu ei le fabrica! Eu am 78.50, si 79.00...virgina 77.94 este impetuosului AdrianS.... Cu ukrainenii nu poti face cumparaturi...cand aud de dolari sau euro se blocheaza , si se intrerupe orice dialog... Chiar pistoane nu pot face!...orice pozitii de yoga as adopta....deci musai trebuie sa cumpar unele functionale.... Cu cele 'originale' am niste experiente de gripare foarte faine...userul Valycadi a experiment.....at pe pielea lui niste senzatii de astea... ...daca nu aveti euro sa va cumparati muciclete 'de care trebe' , poate adunati bani de un set...20 de euro, plus uiumul la banci... Editat Iulie 7, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iulie 5, 2014 Share Postat Iulie 5, 2014 (editat) Cristi, dacă nici pozele astea nu-s clare... uite, am umblat niţel la contrast şi luminozitate, că-ntr-adevăr pe monitorul ăsta de la muncă totul pare mai închis şi mai puţin detaliat, indiferent de setări. Şi o să-ţi fac pe plac şi-o să pozez şi profilul. Drobule, la mine cei doi segmenţi de ulei sunt diferiţi unul faţă de celălalt. Unu-i cromat şi n-are cătare (cică), celălalt e negricios şi are cătare. Din ce-mi explică Cristi nu-mi dau seama care vine unde. Din ce-mi spui tu, ăla negriciosu' ar veni între bolţ şi cel de-al doilea de compresie, cu înclinaţia buzei de contact spre bolţ. Vezi pozele din link-ul pe care l-am postat anterior şi dă-ţi şi tu cu părerea, că văd că avem totuşi segmenţi diferiţi şi io-s mai puţin expert la segmentăraie de-asta pretenţioasă . În descrierile pozelor am scris toate detaliile relevante. A propos, la mine a intrat bolţul în piston doar presat cu mâna. Deloc largă cota, chiar festă, dar nici nu l-a zgâriat pe pistonache. Editat Iulie 5, 2014 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 http://www.dansmc.com/pistons.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) A propos, la mine a intrat bolţul în piston doar presat cu mâna. Deloc largă cota, chiar festă, dar nici nu l-a zgâriat pe pistonache. Nici nu are voie sa fie larga, din contra, acolo e strangere de 5 miimi pana la o sutime si cartile zic ca pistonul se incalzeste ca sa intre boltul. La o uzura de mai mult de o sutime teoretic se inlocuieste ansambul, asta e sio problema a pistoanelor ucrainiene ( de obicei ajutate de interventiile mecanicului care largeste alezajul ca sa-i intre boltul ca la Dacie sau ajutate de boltul necromat, rectificat dar insuficient lepuit/lustruit. Daca in schimb se pierde o zi pentru lustruit boltul ala care daca nu-i cromat oricum nu-i grozav sii se alezeaza pistonul iese o treaba buna.). Suna foarte bine si interesant in special la partea de segmentaraie, pretul pare iarasi rezonabil, OK asteptam ride reporturi. Oarecum offtopic Drobu ai prilejul ideal pe 25 iulie, daca nu te ivesti esti responsabil si de absenta lui Berchez. Adrian la cabana de munte de preferinta alaturi de un Ural cu rezervor botit si cu copii ca au cu cine se juca acolo. Editat Iulie 7, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Ride report de la AdrianS, putem astepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 La cît de „leneș” e Adrian la scris, tot ce pot spune este că ieri l-am călărit p-al său Arkadi într-o frumoasă plimbare nocturnă și n-a mers niciodată mai bine! Avea o vlagă, ceva de speriat! Parcă era Alioșa al meu! De fapt, pe Arkadi se află acum carburatoarele lui Alioșa, deci nici nu e de mirare că trage de rupe șoseaua! Adrianul este încă în căutări de carburatoare ideale (!!!) ceea ce nu-i sigur că va găsi vreodată! Mai și postează aiurea cererile, de se mai iau și „vînzătorii” de el! Una peste alta, Arkadi RULEAZĂ! TARE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Păcat că nu-s "vînzătorii" şi moderatori. Sau bine că nu-s! văd că e mai bine să fii "vînzător" decît ....moderator... Orice boxer, cu carburatoare bune, dar mai ales cu ulei foarte bun, trage de rupe. Nu poţi cere prea multe ture şi viteză prea mare de croazieră însă. E un motor gîndit pentru ataş, în principal. Totuşi. Pardon, rulează. Ca să vezi şi regionalismele astea.... pe la noi se zice "merge", dar se pare căcapitalismul e mai aproape de hamerica. Tîrt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Ce-mi place să primesc sfaturi și păreri de la cineva care acum vreo doi ani nici nu știa diferența dintre Ural și Nipru. Și care își vinde fiarele sovietice că s-a plictisit deja de ele! Că-ți lipsește simțul umorului, cel mai adesea, nu mă mai mir. Am ajuns să nu mai vorbesc cu tine (și-mi pare rău, dar asta e) exact din cauză că ai „gura mare”! Te-ai mirat că m-am supărat și nici nu a trecut săptămîna de cînd nu-ți mai răspundeam și m-ai (ne-ai) înjurat - nu aici, dar știi foarte bine cînd și unde! Nu te mai obosi să-mi răspunzi, sînt supărat și nu-mi trece așa ușor, mai ales că aveam oareșce pretenții de la tine și că ți-am ținut partea deseori, chiar și atunci cînd lumea îmi zicea că greșesc! Te salut! Să ai casă de piatră! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Ce-mi place cînd unii cred că am vîrsta lor. Şi care nu-şi dau seamă că-cînd oi avea vîrsta lor, probabil am să ştiu mai multe. Eu unul care îmi vînd DOAR UNUL fier sovietic din cauza lipsei de spaţiu - că nu văd să se îngrămădească lumea la luat ceva bun. (Toţi vor rîsuri în care să bage muuult mai mult - şi mai prost - decît ar fi dat pe vreuna de-a gata). (oricum mai am ceva prin ogradă aşa de sămînţă, dar nu sunt dator nimănui să dau detalii. Un singur indiciu - e ultra-proba testării cunoştinţelor în domeniu). Şi prefer să am gura mare decît gîndirea mică.... să mă cred mare şmecher tăcînd în timp ce ţara se duce la vale. Ruşinos, da... Păstrează-ţi supărarea, io pot să trăiesc cu asta. Pentru ţinut partea - io am "gura mare" pentru că am principii şi ţin la ceva - părerea altora nu îmi ţine de foame, în acelaşi timp nimeni nu mă întreabă ce păreri am eu? Eu nu am dreptul să fiu deranjat? Eu sunt chibiţul de pe lîngă? Nu mulţumesc, atunci mă pot detaşa de astfel de societate deranjabilă la orice respiraţie! Eu am simţul umorului, pe lîngă bunul-simţ. Tot bun-simţ consider şi a-i spune omului în faţă "bă dute-n curăţul meu, că mă plictiseşti", ca omul măcar să ştie. Mulţumesc, o să am io grijă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 ........ Eu am simţul umorului, pe lîngă bunul-simţ. Tot bun-simţ consider şi a-i spune omului în faţă "bă dute-n poponeataăţul meu, că mă plictiseşti", ca omul măcar să ştie. Mulţumesc, o să am io grijă. In sfarsit o replica care contine 'bunul-simţ'! eu care sunt modest , inteligent , frumos , cu prinţip, cu simtul umorului , epilat, lobotomiile la zi , apreciez enorm bun-simturile... Te pupa tata! tzok-tzok.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Lobotomii merită şi au (avut) parte, doar sociopaţii. Dar nu stau la pupat. Şi nuş' ce te bagi în seamă acu',, neinvitat, în cearta altora. Atunci vă las să vă bunsimţiţi între voi. Aşa... alegoric, vrut-acidulat... ca apa răsuflată... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 (editat) ...scuze, am revenit... ...ramasesem fara bere , si mi sa blocat ţ-ul de la tastatura din cauza cojilor de seminte 'nausica'.... Deci, praful s-a ales si de topicul asta , ca si de restul forumului! musteşte de bunsimţ.... Nu mai pot oamenii sa arunce linistiti unul intr-altul cu bunsimţuri , ca musai trebuie sa se bage unii ca musca-n bunsimţ..... Editat August 5, 2014 de ubord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Înainte să faci aprecieri, mai bine ţi-ai vedea propriul lungul nasului. E mai scurt decît bunsimţ. Cît despre subiect, s-a mai discutat şi prin alte părţi, şi pe aici, pistoane originale deci nimic nou, pistoane de Oltcit cu adaptări tralala. Deci? S-o dus dracului, da.... cu tăt felul de oameni ca matale care se cred jmekerii din umbră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Ride report de la AdrianS, putem astepta. Tavarăşi! Arkadi merge atât de bine de la o vreme-ncoace încât s-a apucat să plimbe daneze. De-aia n-am răgaz să postez cine ştie ce ride report-uri zilele astea! Cum să meargă? Are acelaşi obicei să pornească la prima pedală, dar pentru prima dată-n viaţa lui accelerează ca turbatul când înfigi mâna-n gaz şi se tot duce până lasă totu-n urmă. Nu-mi pare rău deloc de investiţia făcută. O să trag şi o probă avec le compresmetru ca să vedem ce zice. Am să revin totuşi cu povestiri în partea cealaltă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DARK-RIDER-82. Postat Decembrie 6, 2019 Share Postat Decembrie 6, 2019 La 06.08.2014 la 0:34, MotoComuniste a spus: Înainte să faci aprecieri, mai bine ţi-ai vedea propriul lungul nasului. E mai scurt decît bunsimţ. Cît despre subiect, s-a mai discutat şi prin alte părţi, şi pe aici, pistoane originale deci nimic nou, pistoane de Oltcit cu adaptări tralala. Deci? S-o dus dracului, da.... cu tăt felul de oameni ca matale care se cred jmekerii din umbră. Merge și cu pistoane de Oltcit TRS ,Se frezează locaș pt supape că altfel dai cu pistoanele in supape ,plus alezata bucșă din biela că-i mai gros bolțul de piston TRS. Garnitura de chiulasa iarăși poți s-o pui p-aia originala de cupru și cam subțire sau alta mai groasa că-i creste compresia prea mult. Vb. din făcute nu teorii. Merge de rupe cu ce am zis mai sus.doar ulei mai bun să-i pui in motor.si supapele sa etanșeze bine(rectificate și pasuite).in rest,pui și un grup 9x35 ,o a patra mai lungă și te plimbi toată ziua cu Dnepr-ul. O zi buna va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.