Sari la conținut

Spring brake


demostene
 Share

Postări Recomandate

Mi-au venit o parte din piese asa ca incep pregatirile de primavara :huh:

- pistoane + segmenti + bolturi + colivii

- cilindrii

- aprindere electronica

- garnituri - full set

- rulmenti directie

- saboti x 4

- final grup

Cam astea pana acum... Restul in 2 sapt ca nu mai avea loc :wave:

post-8-1106916467_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum, nu stiu daca unii au mai auzit sau nu insa...

Din mosi se vorbeste despre pregatirea pistoanelor noi... Cum astea rusesti sau cele facute "custom" sunt pe cat se poate de proaste, trebuie o solutie radicala. Asta e fierberea in oala sub presiune! De 4-5 ori, pentru a le imbatrani...

Nu stiu daca are vreun efect sau nu insa ma gandesc ca or stii ei ceva... :wave:

Asa ca 2 pistoane bombate + inca 2 normale (in cazul in care am prb cu alea bombate :huh: ) puse la fiert!

post-8-1106916681_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, nu stiu daca unii au mai auzit sau nu insa...

Din mosi se vorbeste despre pregatirea pistoanelor noi... Cum astea rusesti sau cele facute "custom" sunt pe cat se poate de proaste, trebuie o solutie radicala. Asta e fierberea in oala sub presiune! De 4-5 ori, pentru a le imbatrani...

Nu stiu daca are vreun efect sau nu insa ma gandesc ca or stii ei ceva...  :huh:

Asa ca 2 pistoane bombate + inca 2 normale (in cazul in care am prb cu alea bombate  :moron:  ) puse la fiert!

UHmm... :wave: apai nu ma prishiep io asa di ghini la mecanica, da' da-mi si mie te rog, ceva mai multe detalii despre asta. Ast curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron: :kali:

Demo, asta nu mai e mecanica,e superstitie :ph34r: Incalzirea la 100 de grade nu le face nimic in plus :huh:

 

Oricum, vad ca nu am reusit sa te oprim in elanul tau spre piese noi "tunate" :bore: doar ca sa fie lucioase, asa ca....spor la treaba :duel:

 

 

P.S. Fugi in bucatarie, vezi ca s-a facut ceaiul :drums: :bier: :whip:

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron: :kali:

Demo, asta nu mai e mecanica,e superstitie :ph34r: Incalzirea la 100 de grade nu le face nimic in plus :huh: 

 

Oricum, vad ca nu am reusit sa te oprim in elanul tau spre piese noi "tunate" :bore:  doar ca sa fie lucioase, asa ca....spor la treaba :duel:

 

P.S. Fugi in bucatarie, vezi ca s-a facut ceaiul  :drums: :bier: :whip:

Lol. Mi se parea mie ceva cam "ciudat" in toata povestea asta... :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoria ar fi ca in felul asta se aranjeaza moleculele... Dilatare si contractare... etc.. In mod normal, la niste pistoane de firma, din aliaje speciale, ar fi absurd sa faci asa ceva. Dar fiindca am vazut calitatea pieselor rusesti o fac si pe asta, numai sa ma duca peste an fiindca i-am planificat multi km in fata :huh:

Oricum, am devenit superstitios de cand am nepra :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well, le-am fiert bine de vreo 6-7 ori, dintre care de vreo 2 cu racire fortata...

Rezultatul vizibil este ca li s-a schimbat culoarea! Au devenit mai negricioase putin... In rest nu stiu ce sa zic! O sa vad la primavara :huh:

Ceea ce-i ciudat e ca un cilindru pare milimetric mai mic fiindca pistoanele imi intra f greu in el. O sa le dau luciu oricum desi asta ar fi trb sa fie facut la mother russia.

PS: pistoanele sunt din aluminiu

Ptiu, piese rusesti :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ce frumos si-ar face rodajul acum!!!  :wave:

Nu e bine ca e prea frig mai la primavara ca acum ia span la greu din toate ca sunt contractate piesele si uleiul prea rece la pornire. E naspa la vara cand se incalzeste lesina de tot.ALOOOOOOOOOOOOO ma doare sufletul cand o vad asa dezbracata pune si tu ceva pe ea saracuta.

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fierberea pistoanelor :huh: bai demo mai degraba te ducei sa le tratezi undeva la o fabrica daca vrei calitate...altceva ce am mai vazut acolo aprinderea aia ruseasca nu e asa de buna.....intotdeauna un cilindru si un piston sunt mai mari si pistonu mai greu decat celalat....treaba e buna cu cele bombate ai sa vezi si tu dar NU AU NICI UN EFECT major daca nu ai grup de fuga...ce sa zic mare grija la montat si inceraca sa le potrivesti bine sa fie bine echilibrat motorul nu mai zic sa fie totul asigurat inauntru sigurantze suruburi :wave: ...incearca sa izolezi foarte bine pompa de ulei si la filtru centrifugal la fel sa nu scape pe acolo presiune...sa suflii bine arborele inainte de montare sa nu ramana span sau alte impuritati care iti vor afecat cuzinetii imediat...si nu in ultimul rand pune ceva vaselina sau ulei ffffffff gros pe piese dupa ce le-ai montat ca sa aiba ungere prima data ca daca nu pana se amorseaza pompa de ulei si unge tot cat sunt de stranse piesele razi toto pe acolo...daca ai nedumerire undeva ma intrebi :moron:

bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu imbatranirea fortata (artificiala) a pistoanelor o stiam si eu de la niste motoristi mai batrani dar se facea invers, se bagau in congelator :wave: .

S-ar putea sa fie ceva sambure de adevar pentru ca la pistoane se foloseste un aliaj de aluminiu cu siliciu care e posibil sa se "aseze" in timp.

Oricum, e tare faza cu oala minune, daca foloseai o oala Zepter probabil ca se pastrau si vitaminele nealterate (asa se zice) :moron:

 

Bafta la montaj si la rodaj :huh: , ne vedem la Ploiesti :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am ce sa pun pe ea :wave: Oricum va beneficia de o cura de infrumusetare majora prin care i se vor schimba aproape toate piesele + un paint job de indata ce vine vremea frumoasa :huh:

M-am uitat cu atentie la cele 4 pistoane- 2 bombate/2 normale. Toate noi-noutze... Diferenta este incredibila! Cele bombate sunt mult mai bine finisate, intra segmentii la fix si nu au joc. In plus sunt muuuult mai usoare!

Segmentii sunt motul, de ural, cromati. Jos palaria! Or sa mearga brici... :moron:

Nu stiu la faza cu fiertul pistoanelor daca are efect sau nu insa e timpul sa recurg la metode neconventionale!

altceva ce am mai vazut acolo aprinderea aia ruseasca nu e asa de buna

E aprindere de dacie :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

SALUTARE DEMOSTENE :huh: CE MAI FACI? TOT LA PISTOANE BOMBATE? eu am evoluat :moron: glumesc ! CE PARERE AVETZI DESPRE PISTOANELE DE OLTCIT 12 TRS? ALEA NU SUNT BUNE? TREBE ALEZAT CILINDRU CU 1,4MM CICA AJUNGE LA 673 CMC ASA SPUNE S-WOLF SI ASTEA CHIAR CA SUNT USOARE ! :ph34r:

sper sa functioneze anu' asta si motoru' meu , ca de cand il tot aranjez , m-am cam saturat ....:drums:

 

 

 

BAFTA! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:moron: :kali:

Demo, asta nu mai e mecanica,e superstitie :ph34r: Incalzirea la 100 de grade nu le face nimic in plus :huh: 

 

Oricum, vad ca nu am reusit sa te oprim in elanul tau spre piese noi "tunate" :bore:  doar ca sa fie lucioase, asa ca....spor la treaba :duel:

 

 

P.S. Fugi in bucatarie, vezi ca s-a facut ceaiul  :drums: :bier: :whip:

:wave:

eu am auzit ca apa sfintita cu putina esenta bulgareasca de trandafiri face minuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, nu stiu daca unii au mai auzit sau nu insa...

Din mosi se vorbeste despre pregatirea pistoanelor noi... Cum astea rusesti sau cele facute "custom" sunt pe cat se poate de proaste, trebuie o solutie radicala. Asta e fierberea in oala sub presiune! De 4-5 ori, pentru a le imbatrani...

Nu stiu daca are vreun efect sau nu insa ma gandesc ca or stii ei ceva...  :wave:

Asa ca 2 pistoane bombate + inca 2 normale (in cazul in care am prb cu alea bombate  :huh:  ) puse la fiert!

exista aliaje care se preteaza la tratamente termice .in principui o incalzire pina la o anumita temperatură urmata de o racire lenta elibereaza tensiunile din material apărute in urma turnarii.

Am avut ocazia sa constat efectul temperaturilor mari si repetitive asupra unor cilindrii de fonta care necesitau strunjire.În zona de foc au devenit asa de duri incît a fost nevoie de vidia pentru a rezolva treaba.Altfel in zona fustei erau moi ca si fonta obisnuita.

despre coacerea pistoanelor am auzit si eu folclor , numai ca prin zona năsăudului se face altfel :se monteaza segmentii , si pistoanele asfel echipate se pun în ler(cuptor cocător) unde se face foc in fiecare seara.Si se tin pină primăvara in regimul ăsta ,pînă cînd te mîncă la degete ca să le montezi.Bătrînii spun ca tin mai mult , pîna la de două ori mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

demostene ai spus segmenti cromati???????? pai nu-s prea tari pt cilindru rusesc? asta e o nelamurirre de-a mea pt ca eu vreau sa pun segmentii goetze si S-WOLF spune ca-s prea tari ! cum ?????? ce segmenti sa montez pt pistoanele de oltcit de oltcit TRS 1300? va rog dati-mi un raspuns concret ca sunt in ceata rau de tot!

 

 

 

 

bafta! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

salutare ! am si eu o MARE nelamurire care ma roade de vreun an sau cam asa ceva! pe un site despre nipru ... bineinteles , se vb despre racirea pistonului prin nu stiu ce metoda... trebuie sa recunosc ,ca nu ma pricep la termeni tehnici...in lb engleza! DECI .... DEMOSTENEEE! ORESTE! SOMEBODY... , sau cine stie despre ce naiba vb aia acolo , va rog mult postati un mesaj aici , ca deja mor de curiozitate! :ph34r: si uite si adresa: www.dnepr.at/e/tech_25.htm MERCY ANTICIPAT!

 

 

 

BAFTA! :wave: :huh: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

SAU ALTA INFORMATIE:WWW.ALTURSA.RO/INFO_5_PRELUCRARE-SI-TURNARE-PISTOANE.HTML asta e special pt filip :whip: da o fuga si pana la slatina (eu sigur ma duc sa le bag un tratament pistoanelor de oltcit:) ) VOI CE PARERE AVETZI? nu e ceva bun pt comunistele noastre ? :drums: :ph34r:

 

 

 

bafta! :wave: :huh: :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba baiete cand o sa intelegi CA SA PUI ALTE PISTOANE CARE NU SUNT PERFECTE TRE SA CALCULEZI O GRAMADA DE LUCRURI(se modifica camera de ardere , volumul ei, raportul de compresie)...PUNE PISTONE ORIGINALE BOMBATE PE CARE LE POTI TRATA SUNT DE FABRICA SI BUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...