Sari la conținut

Ktm 690 Enduro 2008


Postări Recomandate

Dar nu inteleg de ce este asa mare stresul ca nu exista modelul adventure. Varianta enduro cu un rezervor mai mare si s-a rezolvat problema. Sunt sigur ca va exista in lista de accesorii ktm si un rezervor mare pentru noul enduro. Este posibil ca asta sa fi fost si judecata celor de la ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 78
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:burnout: ..salut..eu sincer ma cam indoiesc ca va fi un rezervor mai mare deoarece la modelul asta rezervorul este sub saua motocicletei..asta ar insemna sa stai mai "cracosh" pe motocicleta...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout: ..salut..eu sincer ma cam indoiesc ca va fi un rezervor mai mare deoarece la modelul asta rezervorul este sub saua motocicletei..asta ar insemna sa stai mai "cracosh" pe motocicleta...

 

 

post-5780-1194519994_thumb.jpg Acest bmw g 650 x are, din fabrica, rezervorul tot sub sa, la fel cum are si noul 690 enduro. Dupa cum vezi, micile carene laterale fata (cu care a fost echipata motocicleta din fabrica) au disparut, iar in locul lor exista un rezervor destul de mare. Practic acum sunt doua rezervoare. Cel de sub sa si cel care a fost pus in locul carenelor.

La un asemenea rezervor m-am gandit cand am facut referire la 690 enduro.

 

--- Mesaj completat în 08 Nov 2007 13:19 -------------
:cheers:

post-5780-1194520768_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un asemenea rezervor m-am gandit cand am facut referire la 690 enduro.

Si toata distractia aia costa undeva la 1000 si ceva de euro :burnout:

Inca nu s-a dat o lista de accesorii pt 690 Enduro, ar trebui sa asteptam anu viitor, in primavara sa vedem ce ne ofera mama Austria.

De ce 690 Adventure? - pentru ca 990 e prea mare pt ce as vre eu sa fac, si pt ca mi-a placut de cand am invatat care e treaba cu 2 roti, varianta carenata total, sau mai clar tipul 660/690 Rally Raid Factory Replica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si toata distractia aia costa undeva la 1000 si ceva de euro :cheers:

 

 

La ora actuala, un rezervor de 18L pentru lc4 640 enduro costa 300 si ceva de euro :bounce:

De ce-ar costa 1000 ala pentru lc4 690 enduro nu-nteleg :burnout:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimb este disponibil pentru publicul larg modelul 690 Rally, insa pretul nu este inca confirmat.

 

motocicleta de rally KTM 660 (adica cea de Dakar) a fost dintotdeauna disponibila pentru publicul larg. Costa 18.500 Euro + TVA. Doar ca se facea la comanda. Asa va fi si cu noul 690. Ai bani si vise - bagi mana in buzunar si nimic nu te opreste.

 

Eu cred ca vor avea un model gen LC4 adventure derivat din 690, dar pur si simplu nu sunt gata (au avut multe noutati anul asta). Deocamdata e la vanzare modelul Adventure; pe www.ktm.at figureaza ca 640 Adventure Traveller Edition.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 640 adventure Traveller Edition s-a epuizat stocul, mu mai este, gata nu se mai fabrica, am trimis clientii la plimbare, adio....

nici in press kitul de la milano, nici in standul lor de motoare nu a mai fost modelul 640 Adventure.

Speram sa il inlcouiasca cu modelul 690 la care dejau au scos endura si super moto, dar nu anul acesta (2008)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ora actuala, un rezervor de 18L pentru lc4 640 enduro costa 300 si ceva de euro :cheers:

De ce-ar costa 1000 ala pentru lc4 690 enduro nu-nteleg :burnout:

Remarca era adresata preturilor piperate pe care le practica TT. Intr-adevar doar 300 si ceva epuroi e rez de 18lt pt LC4, dar sa vedem ce accesorii vor aparea pentru 690 si la ce preturi in acesta primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-5780-1194573857_thumb.jpg Motoreta asta are scarite pentru pasager? Eu m-am :burnout: si n-am prea vazut

 

Se pare ca nu sunt. S-ar putea sa fi pus semicadru usor pe spate ca la EXC ca sa mai castige kile. Cel mai nasol e ca nu are kick. Ma sperie motoarele de enduro fara kick :cheers:

 

@ MacLeod -> calitate + serie mica = pret mare. Asta e modelul de business dupa care functioneaza fabricantii de produse de nisa, ca Touratech. Altfel nu iesi pe plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu sunt. S-ar putea sa fi pus semicadru usor pe spate ca la EXC ca sa mai castige kile.

 

Exact la asta m-am gandit si eu. Tinand cont de faptul ca lc4 era cumparat mai mult de soft-isti, de cei care gusta si plimbarile si nu numai cursele, faptul c-au renuntat la pasager (daca intr-adevar asa e) cred ca va nemultumi multi oameni. Pentru mine enduro-ul de 600, cu care pot face si coclauri dar si calatorii cu gagica, e motocicleta ideala. Daca noul 690 nu presteaza si cu pasager, pentru mine e :burnout: Si ca mine sunt multi........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

exista un kit de scarite pentru smc 690. aceasta motocicleta si 690 enduro vor aparea in aprilie in test in motociclismo. robert prielinger, sef R&D pentru LC4 a mentionat ca sa se gandesc serios sa se ocupe si de adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yeap! dar stii ce a zis omul? ca vrea sa fie in directia lui... duke!

 

--- Mesaj completat în 27 Feb 2008 10:11 -------------
yeap! dar stii ce a zis omul? ca vrea sa fie in directia lui... duke!

 

--- Mesaj completat în 27 Feb 2008 10:11 -------------
yeap! dar stii ce a zis omul? ca vrea sa fie in directia lui... duke!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM RO zice asa:

"Motocicleta KTM 690 Enduro o sa soseasca in Romania pentru drive test cel tarziu in aprilie 2008, dar ea se poate comanda si mai devreme. Motocicleta KTM LC4 Adventure nu se fabrica anul acesta. Ea o sa fie relansata in anul 2009.

- 690 Enduro 8220 euro (TVA inclus)"

 

Cool ? Vom vedea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai difera putin la sasiu si la rapoartele cutiei de viteze. acum sunt acasa si hranesc pisoii deci nu prea sunt in starea mentala sa dau detalii, dar va fi un test in motociclismo in aprilie. eu as lua 690 enduro, mai ales ca il poti folosi si pentru touring si stie multe in teren. din cate stiu eu, cei care si au luat supermoto intentionand sa il foloseasca si in teren, au regretat mai ales din cauza suspensiilor mai dure.

 

dar...690 enduro se poate folosi si ca sm, daca ii pui roti, insa daca nu urmaresti cine stie ce senzatii si performante nu cred ca este o diferenta asa de mare pe viraje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai difera putin la sasiu si la rapoartele cutiei de viteze. acum sunt acasa si hranesc pisoii deci nu prea sunt in starea mentala sa dau detalii, dar va fi un test in motociclismo in aprilie. eu as lua 690 enduro, mai ales ca il poti folosi si pentru touring si stie multe in teren. din cate stiu eu, cei care si au luat supermoto intentionand sa il foloseasca si in teren, au regretat mai ales din cauza suspensiilor mai dure.

 

dar...690 enduro se poate folosi si ca sm, daca ii pui roti, insa daca nu urmaresti cine stie ce senzatii si performante nu cred ca este o diferenta asa de mare pe viraje.

 

Rapoartele cutiei de viteze cred ca pot fi rezolvate schimband pinioane (de obicei cel din spate). Dar daca ai roti complete de enduro / supermoto, nu o sa trebuiasca sa iti faci griji, pentru ca o sa vina cu tot cu pinion si o sa simti ca trage altfel. La enduro o sa fie pinionul mai mare pentru o acceleratie mai buna, la supermoto mai mic pentru viteza mai mare.

Acum ca am rezolvat cu cutia, trecem la suspensii. Nu pot sa cred ca suspensiile de pe KTM (oricare ar fi el) nu sunt reglabile. Reglarea suspensiilor este una dintre (putinele) modificari care se fac de la trecerea enduro-supermoto. Dar asta doar daca vrei performanta. Eu m-am descurcat lejer la soft fara sa umblu la suspensii (tari, ca pentru supermoto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Chiar daca nu s-a mai scris de mult pe topicul acesta vreau sa va zic de suspensi, care sunt reglabile si poti sa fie destul de tari pentru supermoto, cat si destul de moi pentru o plimbare usoara si nu prea "scuturata" pe offroad.

 

690 Enduro pare a fi o motocicleta buna. Acuma nu stiu daca a luat cineva in Romania inca astfel incat sa avem parerea unui posesor, dar pare un dual foarte ok atat pt iesiri scurte prin paduri cu drumuri si carari nu prea noroioase si abrupte, cat si pentru drumuri mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Exista posesori de 690 enduro prin tara noastra? Pana acuma am vazut numa 690'u din topicul de pe probike, dar acela a ramas fara motociclist.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu astept sa vad pareri ale posesorilor din Romania , am avut ocazia sa o vad "live" la o expozitie din Timisoara luna trecuta si mi-a placut foarte mult.

Uite aici am gasit cativa posesori , de peste ocean e adevarat, dar poate te ajuta sa iti formez o parere si sa afli mai multe despre acest model, gasesti poze , pareri , diferite teste, cartea tehnica....etc

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=137643

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aud zvonuri despre o versiune mai sportiva: KTM 690 Enduro R. Suspensile is imbunatatite din cate se vede in poza. Curiozitatea ii daca o rezolvat ceva cu toba care topeste semnalele in caz ca le pui codita(suportu de numar ii total inestetic si 100% il rupi la prima tranta la cat ii de jos si neprotejat.

 

In rest din ce am citit pe advrider. se zice ca ii o motocicleta foarte buna, dar trebe schimbata toba originala din simplul fapt ca dupa cativa km se incalzeste si cum ziceam te poti arde si pasagerul moare de cald, iar semnalizarea stanga se topeste. Din cate am mai citit ii o motocicleta buna in offroad, are destula putere, suspensile bunicele si cea mai puna parte ii setarea injectiei care ajuta mult cand prea multa putere strica.

 

Ma bate gandul sa imi iau si eu de o sa imi permit financiar anul viitor, dar totusi is curios daca nu are cineva pe la noi prin tara. Motocicleta de pe pro-bike o fost folosita cateva sute de km pe asfalt doar si eu is curios cum ii si pe offroad.

 

O poza cu asa-zisul model R:

KTM690R.jpg

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curiozitatea ii daca o rezolvat ceva cu toba care topeste semnalele in caz ca le pui codita(suportu de numar ii total inestetic si 100% il rupi la prima tranta la cat ii de jos si neprotejat.

 

Problema aceasta exista doar la modelul produs pentru cei de peste ocean , noi suntem europeni si exista mici diferente printre care si cea de pozitionare a semnalului stanga spate. :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM690R2.jpg

 

Problema aceasta exista doar la modelul produs pentru cei de peste ocean , noi suntem europeni si exista mici diferente printre care si cea de pozitionare a semnalului stanga spate. :kali:

 

Hai sa iti spun cum ii treba. Suportu ala de numar pt Europa pe lg ca ii urat ii si total neprectic. La prima cazatura de pamant o sa se rupa ceva la cat ii de jos si de neprotejat. Uitete la toate modele enduro ca au numa stop cu codita accea neagra(ca la modelul euro) si pe aia vine pus numarul si semnalizarile. Daca o sa pui semnalizarile lg stop o sa se topeasca si la modelul euro. Singura cale ii sa schimbi toba(care nu ii tocmai ieftina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...