Sari la conținut

Eu Vs Tractor Neinmatriculat Pe Drum European 19.10.2007


ZIDU'
 Share

Postări Recomandate

Uite ca e randul meu sa scriu aici. Deja o saptamana de la accident.

Pe data de 19.10 dimineata mergeam spre alexandria, atentie pe drumul european E70. Plimbare lejera, deja nu mai aveam treaba la ora fixa, timp frumos, soare si ceva racoare, manerele incalzite pe ON, viteza de croaziera pamanteana, circulatie redusa - tot ce trebuie sa lasi garda jos.

In zona stalpu (nu pot sa precizez exact desi am trecut de mii de ori pe acolo - cam 20 km distanta de bucuresti) este o curba lejera la dreapta, urmata de o linie dreapta de peste 1 km, o curba lejera stanga si o sicana dreapta stanga foarte stransa si in urcare pe sensul asta de mers. Pe zona asta dreapta sunt 2 peco pe partea stanga, unul abandonat si unu recent revitalizat. Aproape singur pe strada la intrarea pe linia dreapta, pe la jumatea ei un tractor merge serpuit pe banda, fix ca pishatul boului, la viteza lui de 20-30 km/h.

Iau decizia de depasire, pun semnal stanga de departe si ies in depasire larg(nu vroiam sa fiu aproape de linia punctata la cat de serpuit mergea) la o distanta normala, ca la carte. Ma apropii de el si la distanta fatala - adica aia la care n u mai poti renunta la depasire il vad ca face stanga fara nici o ezitare, sa intre la peco.

Prea tarziu si prea departe de marginea dreapta a drumului pt a revenisi depasi pe dreapta (pt cine nu stie, tractorul mai are 2 fiare de legat plugul care raman in spatele rotiilor spate si ocupa cama 1m), santul de pe dreapta era foarte adanc si imposibil de sarit in unghiul de pe drum, in dreptul PECO o cordura de 15-20 cm care iara in unghiul in care o poti ataca de pe strada nu imi oferea alternativa offroad ca m-ar fi aruncat la loc pe strada, prea departe pt gaz blana si trecut prin fatza, prea aproape pt a opri in siguranta.

Iau decizia de franare de urgenta la limita maxima a aderentei, cu orientare spre intrarea in peco, in - speranta de a nu ajunge sub sau in tractor(utilajul e foarte inalt, nu exista posibilitatea de zburat peste). Exista si sansa infima de a ma observa cretinul si de a putea trece prin fatza pe franare. Baleiez ce mai aveam din banda de contrasens spre exterior dar aproape de punctul cheie ating marcajele de vopsea de pe stanga si o pierd intr-un low side de toata frumusetea, la aproximativ 5 - 10 m de tractor si viteza in jurul a 20 km/h. Pozitie de crash cu antebratele langa casca sa nu imi rup gatul, impact in soldul stangcu asfaltul si zona sacrala si pe protectia spate cu motorul - stele de toate culorile si zbor scurt in rotatie, aterizare cu fatza in jos in fata tractorului, cu o durere imensa de spate care nu prevestea nik bun.

Check rapid, simt si misc degetele de la ambele picioare, pot incorda gambele - maduva nu e afectata sau nu prea grav. Din cabina se da jos tractoristu si un copil de cativa anisori (4-5).

- ridica-te mai ce ai

- cheama ma salvarea ca sunt lovit rau

- cu ce sa o chem cu am telefon?

venisera si aia de la peco, toti stateau si se uitau, nici unul nu schitza nimic, nimeni sa sune la salvare, asteptau poate sa opreasca cineva???? plm. cu greu scot o manusa, scot telefonul si formez 112 spun ca am avut accident si dau la unu din ei sa explice cum si unde. Salvarea e pe drum. Nimeni nu oprea, opreste un scuterist pe sosea se uita, ma vede jos si pleaca mai departe.

Ma uit la motor, e oprit pe jos in roata tractorului, foarte imbucurator cu contact doar pe cauciucul rotii!!!!! ;) . putin lichid in zona mediana si cam atat, topcase sarit la cativa metri in spate - smuls cu adaptor cu tot, niste plastice, in rest nimic vizibil. Le explic cum sa ii ia contactul si sa imi puna cheia in buzunar. Sun la maicamea, ii zic scurt dincasca ca sunt relativ ok si dau iarasi la aia sa explice unde.

insist la aia sa ma lase cu casca pe cap

Intre timp apare politia:

(la mine) - permis ai?

- da

- da-mi actele

- sunt in buzunar la piept si nu ma misc pana nu vine salvarea, am lovitura pe coloana

(la ala) - da actele(talon-permis-asigurare)

-n-am talon, tractorul nu e inscris, nu am asigurare. Nu imi tre, ca merg pe camp, acu mergeam sa iau motorina.

Apare salvarea, destul de rapid, dar neechipata de urgente si destul de prost instruiti - ma urca pe targa si paleg sa dau singur casca jos(deja imi era clar ca leziuni la gat nu am). O ora pana la municipal - radiografii pansamente alte chestii.....

Rezultat final:

eu

- road burn nasol pe stanga pe sold, destula piele lipsa de acolo(blugi) in rest geaca cu protectii hard umeri coate si medie coloana si manusi cu protectii, bocanci solizi si inalti in picioare, genunchiere soft dar ok.

- oase dizlocate in zona sacrala (nada kurului) si alte zone de pe spate - au cam revenit la pozitiile initiale deja.

- fractura de vertebra lombara L1 - 6 saptamani la pat obligatoriu, fara miscare, preferabil corset. Nu necesita operatie dar no bike+no pussy pana in decembrie cel putin, nu am voie nici macar sa stau pe scaun sau sa incerc sa merg prin casa..

moto:

- plasticele de la prinderea topcase (placa adaptoare si ce o mai fi pe acolo)

- tija la pompa de frana spate si surubul care prinde pedala de frana retezate - aici a fost impactul principal cu centrul rotii tractorului, singura daunamecanica importanta. Lichidul ala curs era lichid de frana

- radiatorul spart - supureasa, nu curge (nu se vede unde, nu e mucit, dar probabil a fost miscat de la locul lui si s-a troznit langa vre-o prindere). sau poate e doar vre-un furtun sarit.

- plasticul aparatoare de noroi al rotii fatza - cred ca isi revine, e doar torsionat nitel

- carenaj stanga zgariat, protectie de toba zgariate, semnale stanga muci amandoua si cam atat.

 

 

Verdictul politiei - corect - tractoristul nu s-a asigurat la schimbarea directiei de mers (el facea gura ca da dar voi il credeti cu copil in cabina si fara oglinzi).

 

Care a fost vina mea in toata treaba:

- Legal nici una - nu mergem tare, nu erau restrictii in zona aia, nu era linie continua, nimic

- Totusi nu am respectat 2 reguli nescrise ale motociclismului:

 

1- nu depasi in dreptul unui punct de interes pe stanga (Peco,Gratar cu mici, loc de curve, etc) Mereu se gaseste un meltean sa faca stanga acolo (valabil si daca locul e pe dtreapta ta si coloana din fatza - mergi atent pe banta)

2 - Nu utiliza viteze mai mari cu mai mult de 20-30 km/h fata de MEDIA vitezei vehicolelelor de pe aceeasi bucata de drum, (adica in depasirea aluia care mergea in medie cu 30 km/h eu nu trebuia sa am mai mult de 50 km/h , chiar daca era drum european, linie dreapta, vizibilitate maxima, legea permite 100 si in curand va permite 120, eu nu trebuiasa ma apropii de ala lent cu aprox 90 +/- )

 

Ce mai trebuie invatat din asta, faza cu accesoriile si echipamentul :

- fara protectie spate eram olog acum, daca nu eram la blugi si eram la pantaloni moto cu protectii in buzunarele laterale eram ok ca piele - asa 2 saptamani bandaje zilnic si betadina, PUNETI PROTECTII IN BUZUNARELE ALEA. Chiar si soft functioneaza

- daca topcase nu era omologat si era cutie metalica colturoasa aveam spatele tocanitza acum - nici cei mai ciumegi doctori nu ma mai puneau la loc, cu toata protectia. Topcase bmw acedat exemplar la impact, si forma lui rotunjita + structura semirigida au ajutat mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mda... nasol moment. Bine ca nu e mai rau si ai scapat chiar si asa. Se putea mai rau, cum a patit "geamanu" tot cu tractorul sau ce era dar el nu a mai fost asa norocos din pacate. Se pare ca in continuare nu ii pasa nimanui de motociclete cu atat mai putin unui oligofren cu tractor, de la tara deci atentie prin sate. In rest ce pot sa zic: Insanatosire grabnica si fara probleme ulterioare, apoi hop sus pe 2 roti ca mai ai km de mers ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... nasol moment. Bine ca nu e mai rau si ai scapat chiar si asa. Se putea mai rau, cum a patit "geamanu" tot cu tractorul sau ce era dar el nu a mai fost asa norocos din pacate. Se pare ca in continuare nu ii pasa nimanui de motociclete cu atat mai putin unui oligofren cu tractor, de la tara deci atentie prin sate. In rest ce pot sa zic: Insanatosire grabnica si fara probleme ulterioare, apoi hop sus pe 2 roti ca mai ai km de mers ;).

exact accidentul lui il aveam in minte cand am ridicat antebratele in dreptul fetzei - sa nu imirup gatul, ca mana se lipeste. seamana mult ca dinamica si viteze toata intamplarea.

Ceva reflexe din copilarie au ajutat (dobandite pe la arte martiale si parasutism). timp de gandire egal cu 0 in situatia asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti intreg, sau pe parti intreg intrebarea cu sanatatea nu mai vine.

daca dobitocul nu avea rca, iti faci motorul pe banii tai dupa care il dai in judecata ?

poate ca nu are sens sa intreb asta acum, dar cand singura solutie sa iti recuperezi banii e tribunalul exista ca la asigurari o perioada in care ar trebui sa faci motorul ? (stiu ca daca il faci pe rca ul aluia tre sa incepi inainde de 60 zile de la accident sau asa ceva. imi amintesc ca m-am busit si eu acum cativa ani)

 

ce sa zic, insapatosire grabnica ca asta e cel mai important, legat de martea cu moto chiar tre sa te lasi, legat cu partea de pussy exista cateva solutii si idei. se poate. cauta pe net solutii si au trecut si altii prin situatii similare si isi impartasesc experientele. SAU inventeaza si daca e cazul lumineaza si alti loviti de soarta.

 

da-i in 3,14zda ma-sii de bani si de pauza si vezi cum faci sa te repari repede. se indreapta si fierul si tot. motorul il ai la adapost ? numai bine si sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti intreg, sau pe parti intreg intrebarea cu sanatatea nu mai vine.

daca dobitocul nu avea rca, iti faci motorul pe banii tai dupa care il dai in judecata ?

poate ca nu are sens sa intreb asta acum, dar cand singura solutie sa iti recuperezi banii e tribunalul exista ca la asigurari o perioada in care ar trebui sa faci motorul ? (stiu ca daca il faci pe rca ul aluia tre sa incepi inainde de 60 zile de la accident sau asa ceva. imi amintesc ca m-am busit si eu acum cativa ani)

 

Motorul il fac pe banii mei - nu asta e problema, aspectul material e secundar si damage e mai mult estetic din ce am vazut pana acum. expertiza la bavaria o sa imi zica mai multe (stiu, toata plasticele alea de kko or sa sece nitel buzunaru). Daca recuperez ceva din paguba e bine, dar scopul principal pt care il dau in judecata e sa ma asigur ca nu va mai avea cu ce sa iasa pe strada in viata lui si sa simta ca a facut o tampenie

 

 

 

ce sa zic, insapatosire grabnica ca asta e cel mai important, legat de martea cu moto chiar tre sa te lasi, legat cu partea de pussy exista cateva solutii si idei. se poate. cauta pe net solutii si au trecut si altii prin situatii similare si isi impartasesc experientele. SAU inventeaza si daca e cazul lumineaza si alti loviti de soarta.

nu am ce sa inventezu

am voia sa stau relaxat cu :D la bec

asta e, sunt obligat sa ma multumesc cu blowjob pt o luna jumate :blbl: trist, dar asta e, efortul interzis ;) ai niste nr de telefon utile incaz de urgenta, din bucuresti preferabil :D

 

da-i in 3,14zda ma-sii de bani si de pauza si vezi cum faci sa te repari repede. se indreapta si fierul si tot. motorul il ai la adapost ? numai bine si sanatate

 

totul la adapost, deja a trecut o saptamana, mai sunt 5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e, sunt obligat sa ma multumesc cu blowjob pt o luna jumate :lol: trist, dar asta e, efortul interzis ;) ai niste nr de telefon utile incaz de urgenta, din bucuresti preferabil :D

Insanatosire grabnica!! Motoru' ca motoru', ca treci peste relativ usor, da' lipsa de 3.14zda iti testeaza anduranta..... :eek: Noroc ca exista intotdeauna alternative.. :lol:

:D

John

 

PS: Fara exces de viteza, si ceva experienta la bord.. Azi am mers prima oara pe offizier prin oras, si, cu toate ca am mers cu foarte mare grija, ma simteam mandru de mine.. Nu mai ies pana nu-mi iau macar niste genunchiere+tibiere.. :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urita chestie ai patit. Nu-l lasa pe nenorocit sa scape usor indiferent cit te costa .Poate te faci cu ceva pamint pe la tara, sau cu o turma de oi. Mare noroc ai avut sau mai bine zis ai fost inspirat si ai avut o reactie buna. Al Batrin, a fost cu tine. Sanatate si recuperare grabnica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca doar atat.....Fate tu bine ....organizeaza-te cu un avocat si dup`aia Fa-l bine si pe neispravitu-l ala.....sa aiba parte doar de 2 roti(bicicleta) ca mijloc de deplasare deacum in colo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZIDU' le, i-mi pare rau ptr. ce ai patit. Fii tare de inger, totul tine de psihic. Oricum motociclistii astia inraiti sint tari la "cutiuta" nu ai sa faci tu exceptie. Iar la "pusy-pusy" stii prea bine, nu exista barbat impotent. I-ti doresc multa sanatate si o perioada cit mai scurta de convalescenta. Poate nu e aghiuta chiar asa de negru...... Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu uit :

care nu ai bani si vrei sa mergi la concert la deep purple? am un bilet de dat - loc pe gazon :blbl:

anunt pentru cei care chiar nu au bani sa isi ia un bilet la concert

dati pm

gata - a plecat la o boboaca frumusica

 

<small>--- Mesaj completat în 27 Oct 2007 22:06 -------------</small><br/>

Iar la "pusy-pusy" stii prea bine, nu exista barbat impotent. I-ti doresc multa sanatate si o perioada cit mai scurta de convalescenta. Poate nu e aghiuta chiar asa de negru...... Numai bine.

mai nu e problema ca nu pot, ar merge zi si noapte ;) da nu am voie de la doctor sa fiu sportiv cu coloana rupta :D

 

 

ciprian - dupa ce vad exact ce e pe la moto pe tine te caut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1- nu depasi in dreptul unui punct de interes pe stanga (Peco,Gratar cu mici, loc de curve, etc) Mereu se gaseste un meltean sa faca stanga acolo (valabil si daca locul e pe dtreapta ta si coloana din fatza - mergi atent pe banta)

2 - Nu utiliza viteze mai mari cu mai mult de 20-30 km/h fata de MEDIA vitezei vehicolelelor de pe aceeasi bucata de drum, (adica in depasirea aluia care mergea in medie cu 30 km/h eu nu trebuia sa am mai mult de 50 km/h , chiar daca era drum european, linie dreapta, vizibilitate maxima, legea permite 100 si in curand va permite 120, eu nu trebuiasa ma apropii de ala lent cu aprox 90 +/- )

 

 

;)

 

Nu-ti face probleme cu sexul.Ranit poti avea succese nebanuite :D Acu' ceva vreme dupa ce am sarit in cap intr-o piscina cu un metru de apa adancime si eram bandajat ca o mumie ,am cunoscut cea mai tare tipa de pana acum. In afara de sotie evident..... :blbl:

 

Refacere rapida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu-ti face probleme cu sexul.Ranit poti avea succese nebanuite :D

 

cunoastem, am avut 5 ghipsuri pana acum si cand era mana sau picior sau camasa de ghips era altceva ;)

 

 

 

 

acu tre sa stau cuminte si acasa :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol moment zidule! insanatosire grabnica!

din pacate nu te poti relaxa pe moto in nici o situatie!

era sa o patesc si eu pe autostrada cu relaxatul asta!

sa auzim de bine!

 

P.S. la ij te-ai gandit dupa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

P.S. la ij te-ai gandit dupa?

da, am trecut cu ijul printr-o chestie aproape identica(coloana stationara, depaseam cu 80 si un idiot cu camion de 7 tone iese brusc de-a latul sa faca intoarcere din 3 miscari - asfalt ocupat full de masini pe banda normala, asta de-a latul si padure deasa pe stanga am avut un metru de maraciini pana la copaci prin care am trecut) in toamna cu un idiot pe centura, numai ca acolo am mai avut un metru offroad in fatza lui si am trecut pe acolo pt cei 10 m care mai imi trebuiau ca sa ma opresc pe parte aialalta. atunci am ramas pe roti

O sa rog pe cineva sa se duca saptamana astapana la munca sa ii puna ulei proaspat la cutie si o husa de louis, ca merita ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...