Sari la conținut

Mare Dilema Mare....urmatorul Motor


Postări Recomandate

Momentam am o yamaha xtz 660 tenere din 1994....super motor, super bicicleta, proaste amortizoare

Acum fho 2 saptamani am tras o tura cu un KTM 640 adventure din 2007. Ne-am alergat pe niste forestiere si drumuri excretabile. Viteza maxima atinsa....120 km/h pe gropane. Urmari?? imi curg simeringurile la furca intr-o veselie

problema se pune in felul urmator:

-as vrea un motor pana in 200 kg sa poata 130-140 pe autostrada fara sa comenteze(tenere poate, dar la 120 se simte bine)

-amortizoare care sa-mi permita ture la viteza mare pe forestiere, reglabile daca se poate(tenere NU are)

-fibilitate :ok: ;) (tenere are)

-protectie impotriva vantului(tenere poate)

-rezervor de 18 L+(tenere are)

-ciclistica buna(tenere are)

momentan imi ajunge puterea de la tenere, dar ar merge inca fho 10 cp

 

anu asta o sa mai tzin tenere-ul....am comandat simeringurile, neoprene pt furca, handguards cu insertie de aluminiu, filtru K&N.

buget: cam 3500 euro

P.S: am mers pe bmw f 650 dakar off road si nu ma impresioneaza, nu-mi place nici cum arata si nu vreau injectie(la c benzina avem si la ce gunoaie am scos din carburator... carburatorul il curetzi pe marginea santzului)

 

 

Ktm Lc4 adventure....am mers, m-am indragostit de amortizoare, design si rezervor. Motorul ma sperie...Daca exista posesori de LC4, anii 1999-2002, va rog sa postati. Ati avut probleme tehnice? Care au fost? Cat va costa intretinerea? Se baga OBLIGATORIU motorex? Baga cineva Motul in ele?

 

Stiu ca au mai fost topicuri peste topicuri cu diverse comparatii intre diverse modele, dar as vrea sa le punctam cat de cat obiectiv.

1 Fiabilitate

2 Intretinere

3 comportament pe sosea

4 comportament off-road(forestiere, viteza mare)

5 protectie impotriva vantului

6 rezistentza la cazaturi

 

multzam fain

 

 

later edit:

 

(m-ar tenta sa tin tenere-ul mai mult si sa investesc intr-o furca WP, dar sunt o groaza de adaptari si modificari. Voi ce ziceti?)

 

Am uitat sa va spun cum merg de obicei...si pe unde. Drumul cel mai des e targoviste-brasov, in rest a bag pe diverse forestiere rupte si nenorocite(leaota, bucegi, piatra criuiu de obicei) si-mi place sa tzin spatele in derapaj pe viraje. Ca alte activitatzi specifice pot enumera: urcat scari, coborat scari, sarit de la diverse inaltimi(maxim a fo 1.5 metri la 60 la ora cu tenere-ul), ridicat p-o roata sa trec peste diverse obstacole(santzuri, bolovani)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentam am o yamaha xtz 660 tenere din 1994....super motor, super bicicleta, proaste amortizoare

Acum fho 2 saptamani am tras o tura cu un KTM 640 adventure din 2007. Ne-am alergat pe niste forestiere si drumuri excretabile. Viteza maxima atinsa....120 km/h pe gropane. Urmari?? imi curg simeringurile la furca intr-o veselie

problema se pune in felul urmator:

-as vrea un motor pana in 200 kg sa poata 130-140 pe autostrada fara sa comenteze(tenere poate, dar la 120 se simte bine)

-amortizoare care sa-mi permita ture la viteza mare pe forestiere, reglabile daca se poate(tenere NU are)

-fibilitate :ok: ;) (tenere are)

-protectie impotriva vantului(tenere poate)

-rezervor de 18 L+(tenere are)

-ciclistica buna(tenere are)

momentan imi ajunge puterea de la tenere, dar ar merge inca fho 10 cp

 

anu asta o sa mai tzin tenere-ul....am comandat simeringurile, neoprene pt furca, handguards cu insertie de aluminiu, filtru K&N.

buget: cam 3500 euro

P.S: am mers pe bmw f 650 dakar off road si nu ma impresioneaza, nu-mi place nici cum arata si nu vreau injectie(la c benzina avem si la ce gunoaie am scos din carburator... carburatorul il curetzi pe marginea santzului)

Ktm Lc4 adventure....am mers, m-am indragostit de amortizoare, design si rezervor. Motorul ma sperie...Daca exista posesori de LC4, anii 1999-2002, va rog sa postati. Ati avut probleme tehnice? Care au fost? Cat va costa intretinerea? Se baga OBLIGATORIU motorex? Baga cineva Motul in ele?

 

Stiu ca au mai fost topicuri peste topicuri cu diverse comparatii intre diverse modele, dar as vrea sa le punctam cat de cat obiectiv.

1 Fiabilitate

2 Intretinere

3 comportament pe sosea

4 comportament off-road(forestiere, viteza mare)

5 protectie impotriva vantului

6 rezistentza la cazaturi

 

multzam fain

 

Am KTM LC4 2001, bag numai Yacco 10w-50 full sint, nici nu ma gandesc la Motul sau altceva. Probleme nu am si sper nici sa nu am. De mers am mers 150 cu 2 persoane si mai aveam destul gaz dar te bate vantul rau asa ca am renuntat in schimb poti merge lejer 120 si cred ca e suficient. Off road il scot mai mereu si pana acum a rezistat fara nici un fel de efort si la sarituri si la trante, etc. Eu KTM am vrut, KTM mi-am luat si desi a trebuit sa imi iau LC4 in loc de EXC (din cauza de sotie) :pow: sunt f multumit de el si nici nu ma gandesc sa-l schimb cu altceva, poate doar un EXC mai incolo. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga preten endurist!

 

E frumos ca ceri parera noastra dar sa stii ce conteaza : conteaza cate banisori ai pt asta, conteaza cu ce magar simti mai bine, conteaza ce spune mama ta despre asta,...

 

Yo spun ca pt mine ar fii super un KTM Superenduro sau un BMW HP2 pt ce faci tu.

 

DANGER!!! : Sa nu gandesi la KTM adventure pt ca plasticele sunt scump.

 

Anyway cumperi ce vrei :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga petak,

 

Sunt foarte fericit ca ti-ai facut timp si pt mine....mai devreme comunicai ceva important si n-am vrut sa te deranjez cu micile mele dileme. Daca ai citi cu atentie topicul ai vedea ca am mentionat si bugetul...3500 Euro pt motor, fara inmatriculari si alte prostii. Cat despre adventure....plasticele sunt ultimul lucru la care ma gandesc. Primul lucru ar fi fiabilitatea!

Si in privintza magarului....cel mai bun magar e cel pe care il ai!

 

iti multumesc, drag prieten :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 09:49 -------------</small><br/>

LC4 e sfant pentru ce vrei tu. Poti sa pui rezervor de 18l. mai pune 500-1000 la bugetul ala si poti sa gasesti unul f bun.

 

 

De ce LC4 si nu o honda xr 600 sau o yamaha TT-r 600?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yamaha TT 600 E...dupa 2000 motor de nota 10 e asamblat in Belgrada Italia are multe inbunatatiri fata de xt..frane BREMBO amortozoare sachs si ohlins, bascula noua pe spate demaror electric, sea confortabila..intretinere minima-fiabilitate f buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...cred ca discutia a luat-o pe cai ascunse.

Vreau o vaca cu suspensie buna....nu vreau un enduro de 600 pt ca nu am protectie impotriva vantului.

Poate transformam discutia intr-una de ordin tehnic.

Singurul lucru care ma deranjaza la tenere este suspensia fatza

Se poate adapta o furca WP pe o yamaha? cu jug cu tot

 

--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 11:46 -------------
http://cgi.ebay.de/Gabel-Bremse-WP-Extreme...1QQcmdZViewItem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot trebuie saschimbi semeringurile joaca-te cu uleiul la furca. pune unu mai subtire - ca te plangeai ca e tare.

 

 

 

Tii minte ca ma plangeam de plonjonul prea mare al furcii fatza in viraje? eh in loc de ulei 7,5w cat avea in ea am pus 10 w ( f650 dakar)si deja e alt motor :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Achile,

 

nu esti un incepator dar ai fix dileme de incepator :ok: S-a discutat de 1000 de ori - nu exista motor bun si pe sosea si pe coclau; undeva trebuie sa faci un compromis. Ce mama draq protectie la vant iti trebuie de la Targoviste la Bv?

S-a votat demult - mono de 600 e cel mai bun compromis. Asa ca ia LC4, XR, TTR si have fun. Toate sunt f bune. Eu recomandam LC4 pentru ca sunt mai multe si ai de unde alege. Insa sunt foarte bune si XR si TTR. Eu zic sa faci altfel - vezi ce gasesti din cele 3 in banii aia si ia-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau coclau! Vreau forestier intensiv!!!

 

Does Adventure Touring ring a bell?

 

declar acest topic inchis! O sa schimb semeringurile si o sa ma joc putin cu uleiul...poate iese ceva.

 

pai tu ai zis ca vrei sa faci intensiv forestiere "rupte si obosite", cu "spatele in derapaj", cu "sarituri de 1.5m", cu "ridicat pe o roata", cu "sarit busteni". Si pentru asa ceva my friend, orice e mai sus de lista data va ajunge foarte des la service.

 

Undeva, in toata povestea asta, lucrurile se bat cap in cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci vrei un motor cu protectii inpotriva vantului...cumpara un IJ Sport baga un termopan la fata si pot sa te dai si pe beton si pe forestiere.

sa vorbim serios..nu inteleg ce fel de motocicleta vrei...Cu adventure nu stiu cum vrei sa te dai pe forestiere..nu e facut pt asta.

Cumpara un DRZ400 e cel mai fiabil, nu are protectie inpotriva vantului dar daca vrei protectie atunci cumpara un Dacia 1310 si gata.

 

 

--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 13:38 -------------
Ascultati....stiu ce vrea omul asta...deci ganditi la motoare care merg la Dakar..ok nu asta vrea el pt ca un astfel de monstru costa ff mult...deci el vrea sa are o motocicleta cu care poate sa face turul romaniei fara sa doare curu si vantul sa nu bata la fata...ok...sa fie stabil ca un tank dar sa poate trece rauri, sa meraga lejer pe drumuri neasfaltate sau asfaltate cu multe gropuri :ok: (jud.Harghita)

acum am inteles, cred ca KTM Adventure e cel mai potrivit pt el.

 

--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 13:39 -------------
Ascultati....stiu ce vrea omul asta...deci ganditi la motoare care merg la Dakar..ok nu asta vrea el pt ca un astfel de monstru costa ff mult...deci el vrea sa are o motocicleta cu care poate sa face turul romaniei fara sa doare curu si vantul sa nu bata la fata...ok...sa fie stabil ca un tank dar sa poate trece rauri, sa meraga lejer pe drumuri neasfaltate sau asfaltate cu multe gropuri ;) (jud.Harghita)

acum am inteles, cred ca KTM Adventure e cel mai potrivit pt el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 13:39 -------------</small><br/>Ascultati....stiu ce vrea omul asta...deci ganditi la motoare care merg la Dakar..ok nu asta vrea el pt ca un astfel de monstru costa ff mult...deci el vrea sa are o motocicleta cu care poate sa face turul romaniei fara sa doare curu si vantul sa nu bata la fata...ok...sa fie stabil ca un tank dar sa poate trece rauri, sa meraga lejer pe drumuri neasfaltate sau asfaltate cu multe gropuri ;) (jud.Harghita)

acum am inteles, cred ca KTM Adventure e cel mai potrivit pt el.

640 Adventure e foarte bun. Si poate sa faca cam tot ce zicea el, numai ca simt ca o sa strambe din nas la vibratii. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci vrei un motor cu protectii inpotriva vantului...cumpara un IJ Sport baga un termopan la fata si pot sa te dai si pe beton si pe forestiere.

sa vorbim serios..nu inteleg ce fel de motocicleta vrei...Cu adventure nu stiu cum vrei sa te dai pe forestiere..nu e facut pt asta.

Cumpara un DRZ400 e cel mai fiabil, nu are protectie inpotriva vantului dar daca vrei protectie atunci cumpara un Dacia 1310 si gata.

<small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 13:38 -------------</small><br/>Ascultati....stiu ce vrea omul asta...deci ganditi la motoare care merg la Dakar..ok nu asta vrea el pt ca un astfel de monstru costa ff mult...deci el vrea sa are o motocicleta cu care poate sa face turul romaniei fara sa doare curu si vantul sa nu bata la fata...ok...sa fie stabil ca un tank dar sa poate trece rauri, sa meraga lejer pe drumuri neasfaltate sau asfaltate cu multe gropuri :lol: (jud.Harghita)

acum am inteles, cred ca KTM Adventure e cel mai potrivit pt el.

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 13:39 -------------</small><br/>Ascultati....stiu ce vrea omul asta...deci ganditi la motoare care merg la Dakar..ok nu asta vrea el pt ca un astfel de monstru costa ff mult...deci el vrea sa are o motocicleta cu care poate sa face turul romaniei fara sa doare curu si vantul sa nu bata la fata...ok...sa fie stabil ca un tank dar sa poate trece rauri, sa meraga lejer pe drumuri neasfaltate sau asfaltate cu multe gropuri :lol: (jud.Harghita)

acum am inteles, cred ca KTM Adventure e cel mai potrivit pt el.

 

 

Si berea i se acorda lui....;) :pow: ;) :ok: Petak

 

 

--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 18:01 -------------

640 Adventure e foarte bun. Si poate sa faca cam tot ce zicea el, numai ca simt ca o sa strambe din nas la vibratii. :D

:) ie misto si cu vibratiile :kali: da' o sa dureze pana ma obisnuiesc, cu sunetul motorului...fatza de vaca mea se aude ca si cum as zgaltzai o cana de fier cu suruburi in ea :lol:

 

--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 19:55 -------------
are cineva vreo idee in privinta amortizoarelo dp tenere?? Am schimbat uleiul in furca, 700 ml de 10 W dupa carte si la 5 zile am tras tura asta pe nenorocirea aia de drum si au inceput sa-mi curga. O sa schimb semeringurile si o sa bag 7.5 w sa vad ce iese :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

700 ml de 10 W dupa carte si la 5 zile am tras tura asta pe nenorocirea aia de drum si au inceput sa-mi curga. O sa schimb semeringurile si o sa bag 7.5 w sa vad ce iese :ok:

nu e cam mult 700 pe jamba? eu la cantitate nu m-am jucat, 560 scrie in carte 560 am pus. 10ml in plus sunt suficienti sa iti zboare semeringurile elegant. ia vezi manualu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspension:

 

 

 

 

Next

 

 

Telescopic boom

 

Front-shock absorber

 

 

Aviation oil shock with Schraubfeder and preloading pods

 

Front fork

 

 

SAE 10 W

 

Quantity per Fork Holm 669 cc

Ungespannte spring length (min.-max.) 402.9 to 407.0 mm

Stroke 0.0 - 220.0 mm

 

Air Chamber 94 mm

 

 

dap...am pus cu 30 ml mai mult in fiecare bratz....ar trebui sa imi scot un manual mai clar...din al meu se-ntelege 699 :ok:

Asta e, schimb semeringurile si bag 7.5 W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

dap...am pus cu 30 ml mai mult in fiecare bratz....ar trebui sa imi scot un manual mai clar...din al meu se-ntelege 699 :ok:

Asta e, schimb semeringurile si bag 7.5 W

nu e de mirare ca ti-a zburat semeringurile. La tine furca era tare de la 2 faze - prea mult ulei si ulei de densitate meddie.

 

 

cu 7,5 o sa fie mai maleabila, la vascozitate te joci cum vrei tu.

Marirea cantitatii de ulei se comporta ca si cum ai mari preloadul la o furca cu reglaj. dupa ce stii ce vrei si viteza de amortizare iti place (cat derepede urca si coboara) reglata dinvascozitate - te poti juca si la cantitate, dar cateva grame la fiecare incaercare +/-cateva grame si de fiecare data cand pui in plus cu riscu sa zbori semeringurile si cand pui in minus sa se scomprime prea multcand urci magaru pe ea

 

nu uita: sa fie EXACT aceeaasi cantiatate in ambele jambe ca altfel belesti furca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...