demostene Postat Februarie 17, 2005 Share Postat Februarie 17, 2005 Editorial 4 âLectia de normalitateâ Test si tehnica 8 Prezentare: BMW R 1200 RT/ST. âLovitura dublaâ 12 Test comparativ: BMW K 1200 LT, Buell XB 12 S, Kawasaki ZX-10R, KTM 950 Adventure, Suzuki V-Strom 650. âTestul ploiiâ 24 Test comparativ: concepte de motociclete touring. BMW R 1150 RT, BMW R 1200 GS, Harley-Davidson Road King, Honda Deauville, Yamaha FJR 1300 A. âIn modul cel mai durâ 32 Test comparativ: noul impotriva vechiului. Partea intai. Honda CB 450 S si CBF 500, Kawasaki GPZ 900 R si ZX-10R, Yamaha XT 600 si XT 660 R. âCe este progresul?â 40 Test de anduranta: Kawasaki Z 1000. Bilant intermediar. âUnda verdeâ 44 Test comparativ: Opel Astra 1,7 CDTI vs Suzuki SV 650. âCu elan si cu vitezaâ Magazin 48 Drive-test: Michelin Power Race. âPrecum campioniiâ 50 Aerografia. âMotocicleta, opera de artaâ 52 Moto-net. PC PlayStation2. XBox. âAmerican Chopperâ 54 Consiliere second-hand: big-bikes japoneze pana in 3.000 de euro. âExpresul autostrazilorâ 60 Motociclete second-hand si anunturi de vanzare-cumparare (liste de preturi) Harta de pe rezervor 64 Pe KTM in America. âChemarea vestului salbaticâ Sport 70 Dakar 2005. Pentru Meoni si Sainct. âContinentul negruâ 74 Dakar 2005. Parcursul lui Romeo Dunca. âUn roman a descoperit Africaâ 78 Interviu: Zsolt Szilveszter. âZsolt de Romaniaâ Pony Express 80 Posta redactiei. Benzi desenate 81 Motoreta & Co. âFemina M.C.â 82 Din numarul viitor. Concurs cu premii! Sosea uscata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 O sa-nnebunim cu atitea BMW-uri....chiar trbuie sa stim totul despre ele din fiecare numar ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 18, 2005 Autor Share Postat Februarie 18, 2005 Buell - 1 Kawasaki - 4 KTM - 2 Suzuki - 2 Harley Davidson - 1 Honda - 3 Yamaha - 3 Sper ca e buna numaratoarea Acum, cate BMW-uri sunt in comparatie cu celelalte marci?! Sincer! Cate BMW-uri apar in numarul anterior? Unul singur! Nu este oare datoria unei reviste sa prezinte pe cat se poate toate modelele noi? Daca BMW-ul a scos ceva nou trebuie omis sau prezentat publicului? Daca luati numerele anterioare si verificati proportia motocicletelor BMW si a celorlalte (...) o sa aveti o surpriza! Nu BMW-ul este majoritar! Stiu ca exista o tendinta psihologica de a confunda Univers Moto cu Motorrad si implicit o marca germana va sari imediat in evidenta insa este o impresie eronata. Un cititor consecvent va observa aceste lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 Wey, ia mai terminati cu prostiile si nu mai scrieti atata numa de marcile astea Honda,Yamaha,Suzuki BMW kawa aprilia....ce dreq,ce daca vin tot timpul cu modele noi. Si ia sa mai scrieti voi revista si pe dunga, ca faceti risipa de hartie si enervati cititorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Februarie 18, 2005 Share Postat Februarie 18, 2005 Sigur, de ce sa se scrie despre modelele noi de la BMW? Intereseaza pe cineva in afara de mine? Mai bine s-ar scrie in detaliu despre Mobra Hoinar sau despre... stai ca nu mai exista alta marca romaneasca.... fir-ar... Apropo, acum mai in gluma mai in serios, rusii au tot scos motociclete noi, nu sunt ultimul racnet al tehnologiei, e drept, dar Ij-ul face motociclete, Minsk-ul produce motociclete cu motoare pe licenta Honda; Ural, Nipru astia exista in continuare si fac motociclete. De ce nu se aude nimic de ele? Se poate face o sugestie? Cred ca ar fi mult mai aproape de sufletul unui roman o motocicleta Ural decat o japoneza de ultima ora sau un BMW de 20.000 de euroi. Pe mine unul ma prinde foarte bine ca citesc despre BMW, ba chiar pot sa spun ca ma pasioneaza, dar as citi in continuare cu mare placere daca s-ar scrie niste articole cum ne-au obisnuit pana acum si s-ar face niste teste comparative cu motociclete mai putin performante, gen cele enumerate mai sus. Succes! Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 19, 2005 Autor Share Postat Februarie 19, 2005 Am vazut anul trecut Minskuletele cu motor in 4T. Sincer sa fiu nu mi-a placut, nu exista avantaje in a-l cumpara chiar la cei 1200-1300 de euro cat costa. Mai bine adaugi inca 2-300 si iti iei o japoneza second. Franele sunt ambele tot pe saboti iar design-ul... well.. tot rusesc, brutal, neslefuit... minsk... I-am facut si niste poze atunci, la Bacau. Planeta, well.. Tot Planeta doar ca are jentile turnate Ural Wolf sau Cobra ar merita un articol, o sa ma straduiesc sa fac rost de poze si date pt asta. Uite si o poza cu motorul de Minsk... Pe carburator scrie Japan, tot e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 19, 2005 Autor Share Postat Februarie 19, 2005 Le voila.. Este vorba despre Minsk MMB3-3.114. Mai sunt Sputnik, Pioneer si Lider dar astea au acelasi motor in 2 timpi arhicunoscut. Cel nou are motorul in 4T, are 5 viteze, electrostarter si kick-starter (just in case... ) Motorul are 10,87 CP si cantareste 135 de kile. A inceput sa fie facut din 2003 cand fabrica a luat legatura cu un producator din China pentru a-i livra motoare in 4T. Ei zic ca s-a umblat si la cadru putin pentru o stabilitate sporita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Februarie 19, 2005 Autor Share Postat Februarie 19, 2005 Inca o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 20, 2005 Share Postat Februarie 20, 2005 N-am vrut sa dau nastere la vesnicele polemici, a fost doar o remarca de cititor consecvent. Si pina la urma numarul articoleleor BMW nu ar fi deranjant, dar cele traduse prea degaja admiratie fata de marca, respectiv mindrie patriotica nemteasca. Si asta nu prea se potriveste cu o revista romaneasca. Ce am scris nu e o tendinta psihologica, e doar o sugestie pentru o revista mai buna si mai obiectiva...nu de alta dar in Romania nu poti fi subiectiv cu motocicletele, pentru simplul motiv ca noi nu facem asa ceva. Toate cele bune.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 DAKAR si KTM in revista chiar si romani la Dakar un numar pe cinste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 E prima data cand citesc revista asta, si sincer sa fiu, o mare parte din ea poate fi lesne catalogata ca fiind reclama mascata. Inca o data simpla traducere nu inseamna si editare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 Pai cum vreti voi sa scrie despre uraluri,ijuri si minskuri daca articolele cu prezentari si teste sunt scrise pt nemti in Motorrad si traduse pt Ro????Ce, pe neamt il intereseaza ca Iju si Minsku au scos un nou junghi pe piata ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Februarie 25, 2005 Admin Share Postat Februarie 25, 2005 n-ai sa crezi, dar am prins anul trecut o revista englezeasca care facea drive test la ... ural daca imi aduc aminte, scanez articolul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Februarie 25, 2005 Share Postat Februarie 25, 2005 Pana la urma castigatorii de la concurs cand vor fi anuntati...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.