Shorty Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 cumpara si tu un redresor mooto - vindea unu pe forum pe la 50 ron - sau pe la louis ai 2 modele din care sa alegi Da, la unul ca alea de pe louis ma refeream, dar eram curios daca gasesc la noi, ca sa nu mai astept pana vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Da, la unul ca alea de pe louis ma refeream, dar eram curios daca gasesc la noi, ca sa nu mai astept pana vine. pai vezi daca au pe stoc magazinele care aduc louis - paula's si motolouis. Su la anunturi, cum ziceam - vand uniii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 (editat) O intrebare mai am, aveti idee unde gasesc la noi redresor pt. baterii din astea maintenance free? Eu am unul clasic acasa, care ii da curent cam mare si ma gandesc sa nu se strice bateria daca o incarc cu ala (el da 6A, pe baterie zice maxim 5A timp de 1 ora, ideal 1.2A timp de 5 ore). Multam inca o data Pana faci rost de un redresor original poti folosi un circuit extrem de simplu drept limitator de curent. Piese: LM317T - "regulator variabil de tensiune" folosit in aplicatia noastra ca limitator de curent (pana la 1.5A) D (dioda) - orice dioda redresoare silicon mai mare de 1-2A R (rezistenta) - 1ohm/2W va limita curentul la 1.2A (cum doresti tu) Pentru asigurarea disipatiei LM317T trebuie pus pe un radiator. Succes! P.S. am uitat sa mentionez ca regulatorul de tensiune "fura" 1-2V astfel ca pentru o tensiune de incarcare de 13.8V (ideal) va trebui sa alimentam circuitul cu cca. 15V. Editat Noiembrie 15, 2007 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 mda... sunt 4 variante: 1- regulatorul defect - verifici cu un altul, initial motorul sa fie in mod obligatoriu rece, porniri repetate - 5 porniri- , pana se incalzeste bine motorul, adica vreo 15-20 min. 2- contact imperfect pe la vreo mufa , care face contact cand vrea ea - desfaci mufele de pe circuitul de aprindere, cureti si strangi un pic contactele 3- o bobina din cele 3 ale alternatorului da la masa, in functie de vibratiile motorului, de dilatarea bobinei in functie de temperatura, sau de miscarile provocate de campurile electromagnetice mai puternice sau mai slabe. - dai alternatorul la bobinat. Se poate verifica cu voltmetrul (pe alternativ) tensiunea pe toate cele trei faze (intre ele) sa fie aceeasi in acelasi regim de turatie, de preferat la relanti. Masuratoarea o vei face pe firele care ies de la alternator, dai sa ai in vedere ca e bine ca alternatorul sa nu mearga in gol, adica mufa pe care faci masuratoarea sa fie conectala la locul ei, altfel masuratoarea nu da rezultate elocvente decat in proportie de 70% . 4- bornele de la baterie nu fac contact - le desfaci, le cureti bine-bine, dai cu un strat subtire de vaselina pe ele si apoi le montezi la loc bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 Multumesc mult tuturor pentru sfaturi @yo4hgx: cred ca am gasit redresor de cumparat, trebe sa-mi fac drum pe la ei maine. Oricum, multumesc pentru schema, nu strica niciodata sa am o alternativa. @sorinpreotescu: bornele de la baterie/din regulator sunt curate, dar am sa le iau si pe alea la curatat just in case, odata cu celelalte. Am sa masor si ce iese din alternator, iar testul cu alt regulator probabil va ramane la urma, pentru ca intai trebe sa gasesc unul. Eu totusi sper sa se lamureasca treaba inainte de a fi nevoie de el. Oricum, multumesc pt sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 sa revii cu informatii despre cum ai rezolvat problema, ca suntem curiosi despre cauza exacta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Inainte de a cauta un nou releu :Ar fi indicata masurarea puntii regulatorului tensiune ( cele 6 diode intre + si cele 3 faze respectiv minus si 3 faze ) Daca statorul nu e scurtcircuitat la masa sau ars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 inca odata va spun ca regulatorul este defect . ce este asa greu de inteles? Tuturor ne pare rau ca a murit regulatorul . acceptati acest lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 inca odata va spun ca regulatorul este defect . ce este asa greu de inteles? Tuturor ne pare rau ca a murit regulatorul . acceptati acest lucru. impusca-te am vazut ca ai antipatie fata de masuratori exacte si alte chestii. e greu sa citesti ce scrie dupa virgula ? sau sa folosesti un aparat de masura ? (stiu ca sunt dificile concepte gen volti, amperi, ohmi, Nm, da unii se mai folosesc si de ele ) lasa omu sa curete toate bornele si sa verifice cablajul - are mari sanse sa fie din contacte imperfecte toata povestea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 tu ai ceva cu mine? ba prapaditule. ai o fixatie,esti cumva cal? crezi ca daca ti-ai cumparat aparat de masura esti mai destept ? acel aparat masoara cumva si coeficientul de prostie si bun simt? sau in ceea ce te priveste prostia este incomensurabila? tu chiar nu suporti oamenii care au mai multa experienta in domeniu , este asa greu sa-ti accepti pozitia in societate? fiecare si-a dat cu presupusul dar numai tu te-ai gasit sa te impui , esti cumva motul care il bazaie musca? --- Mesaj completat în 16 Nov 2007 08:59 ------------- impusca-te am vazut ca ai antipatie fata de masuratori exacte si alte chestii. e greu sa citesti ce scrie dupa virgula ? sau sa folosesti un aparat de masura ? (stiu ca sunt dificile concepte gen volti, amperi, ohmi, Nm, da unii se mai folosesc si de ele ) lasa omu sa curete toate bornele si sa verifice cablajul - are mari sanse sa fie din contacte imperfecte toata povestea baaaaa! voltul , amperul , etc. sunt concepte pentru tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 tu ai ceva cu mine? ba prapaditule. ai o fixatie,esti cumva cal? crezi ca daca ti-ai cumparat aparat de masura esti mai destept ? acel aparat masoara cumva si coeficientul de prostie pe al tau nu, ca iese de pe scala da, am ceva cu tine. se gasesc 5 oameni sa se uite la niste chestii de detaliu si sa incerce un diagnostic corect si se baga un carnat cu concluzii de clarvazator zi, stii sa le folosesti?(aparatele de masura) poti sa explici cum functioneaza cele 2 tipuri de relee regulatoare intalnite la moto ? hai, ca tot ziceai de carte - ia toarna aici ceva despre sistemele de incarcare si motivele pentru care pot avea anomalii si cum se manifesta astea, ca vad ca in rest numai gura de tine, prin toate posturile tale peste care am dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 esti imposibil . tu chiar nu intelegi ca eu nu am demontat motoare cu bale la gura si le-am pus in tomberon cu lacrimi in ochi? pur si simplu am invatat sa repar de la oameni care prin comparatie cu tine sunt dumnezei. am avut de-a face cu foarte multe tipuri de motociclete. in locul unde ma aflu sunt foarte apreciat pentru cunostintele care le am , si nu consider ca trebuie sa-ti dovedesc nivelul meu de cunostinte pentru a te determina sa te retragi in liniste. diferenta intre noi doi e asta: pentru a determina daca un regulator(in cazul nostru) este defect tu trebuie sa folosesti un aparat de masura si oarece cunostinte electronice iar eu trebuie doar sa ascult motorul si sa ating acel regulator.intelegi ce vrea sa spun ? sau ne vom infrunta in continuare? chiar nu pricepi ca iti sunt superior in acest domeniu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 piticul terorist: "sunt bujiile proaste", " de la benzina proasta", "regulatorul ma, daca v-am zis ca e regulatorul", "baga ulei 20W40 Castrol" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 vai doamne! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 (editat) Hai sa vedem a cui e mai mare!!! Asa aflam care cum sta cu regulatorul! Editat Noiembrie 16, 2007 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 pentru a determina daca un regulator(in cazul nostru) este defect tu trebuie sa folosesti un aparat de masura si oarece cunostinte electronice iar eu trebuie doar sa ascult motorul si sa ating acel regulator Interesanta metoda de diagnoza....dar spune-mi te rog tu cum faci diferenta dintre un alternator defect sau un releu de incarcare defect, ce alte simturi mai folosesti ? Poate invatam si noi chestii noi , cine stie...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 e clarvazator, in curand o sa-l vedem la otv incercand sa o gaseasca pe Elodia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 e clarvazator, in curand o sa-l vedem la otv incercand sa o gaseasca pe Elodia! Nope, ca Elodia nu are alternator...ca altfel o detecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 esti imposibil . tu chiar nu intelegi ca eu nu am demontat motoare cu bale la gura si le-am pus in tomberon cu lacrimi in ochi? pur si simplu am invatat sa repar de la oameni care prin comparatie cu tine sunt dumnezei. am avut de-a face cu foarte multe tipuri de motociclete. in locul unde ma aflu sunt foarte apreciat pentru cunostintele care le am , si nu consider ca trebuie sa-ti dovedesc nivelul meu de cunostinte pentru a te determina sa te retragi in liniste. diferenta intre noi doi e asta: pentru a determina daca un regulator(in cazul nostru) este defect tu trebuie sa folosesti un aparat de masura si oarece cunostinte electronice iar eu trebuie doar sa ascult motorul si sa ating acel regulator.intelegi ce vrea sa spun ? sau ne vom infrunta in continuare? chiar nu pricepi ca iti sunt superior in acest domeniu? pot sa te ating ? pui de zei mecanici tu tragi pe nas de la tzeava si pui limba pt diagnostic, de aia cred ca esti asa apreciat pun pariu ca ai o limba catifelata megastarule daca ai asu de trefla nu inseamna ca ai carte bre bine dreaq ca nu lucrezi singur, mai reuseste sa puna vre-unu la loc tot ce strici ? cum ziceai ca e treaba cu tipurile de incarcare la motociclete moderne ? (asta ca sa nu intram in discutii despre toate tipurile de instalatii electrice moto ca esti praf la asa ceva) - hai arata macar cunostinte generale de electrica si urme de kreier - > baga descriere sumara p.s. daca nu scriai ultimu post poate te credea lumea baiat serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 opaaaaaa!au tabarat carutasii pe mine.naspa. ce stiti voi despre motoare ba iobagilor? sunte-ti tantalai rau,chiar nu aveti habar de motoare.nu pricepe-ti ca sunt mai destept ca voi,ba taranoilor. la vaci cu voi. am experienta mai multa decat voi toti la un loc si din aceasta cauza voi nu intelege_ti ce se intampla,vacarilor.LA STANA CU VOI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 opaaaaaa!au tabarat carutasii pe mine.naspa. ce stiti voi despre motoare ba iobagilor? sunte-ti tantalai rau,chiar nu aveti habar de motoare.nu pricepe-ti ca sunt mai destept ca voi,ba taranoilor. la vaci cu voi. am experienta mai multa decat voi toti la un loc si din aceasta cauza voi nu intelege_ti ce se intampla,vacarilor.LA STANA CU VOI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 piticul terorist: "sunt bujiile proaste", " de la benzina proasta", "regulatorul ma, daca v-am zis ca e regulatorul", "baga ulei 20W40 Castrol" ce vrei sa spui , ca nu inteleg? si tu esti priceput la motoare sau doar torni gaz pe foc? asteptati sa repare motocicleta si veti vedea ca am avut dreptate. in tot ceea ce spun am dreptate. este atuul meu. asa a fost sa fie,eu nu am nici o vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 opaaaaaa!au tabarat carutasii pe mine.naspa. ce stiti voi despre motoare ba iobagilor? sunte-ti tantalai rau,chiar nu aveti habar de motoare.nu pricepe-ti ca sunt mai destept ca voi,ba taranoilor. la vaci cu voi. am experienta mai multa decat voi toti la un loc si din aceasta cauza voi nu intelege_ti ce se intampla,vacarilor.LA STANA CU VOI. vorbesti un pic mai rau decat mine cand sunt beat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 ce vrei sa spui , ca nu inteleg? si tu esti priceput la motoare sau doar torni gaz pe foc? asteptati sa repare motocicleta si veti vedea ca am avut dreptate. in tot ceea ce spun am dreptate. este atuul meu. asa a fost sa fie,eu nu am nici o vina. cred ca ai baut gaz statut, sa dea dracii ai niste impresiii in tine de pute la 5 km ia da link la topicul asta pe topicu ala in care ai anunt ca faci service la mobre sa vedem cine te mai suna -> cand or vedea cum diagnostichezi fiare cu destu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 nu imi mai purta tu de grija ba,sinistratule. si cu asta am terminat cu tine ca se vede treaba ca esti prost rau si in plus mai esti si incapatanat. oricum astept cu interes rezolvarea problemei(ma refer la motocicleta) ca sa ma pot bucura din nou de o reusita. citeste cu atentie ce scriu acum:REGULATORUL ESTE DEFECT. sa nu uiti asta.,si mai ales ca ai stat de vorba cu un om cu mult mai inteligent decat tine. intr-o zi poate am sa-ti dau voie sa ma atingi,in comparatie cu tine sunt ZEU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.