Sari la conținut

Custom Pe Timpul Lui Impuscatu..


ovisey
 Share

Postări Recomandate

M-am gandit sa pun o Fotografie cu motocicleta pe care am descoperit eu calaritul si dragostea de motoare..

 

Custom-izata de tatal meu prin 1986.

 

Cine mai are poze de felul asta e invitat sa puna aci si pentru noi. :cheers:

 

 

post-26821-1195475919_thumb.jpg

 

 

Scuzati calitatea fotografiei, deh timpul isi spune cuvantul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa pun o Fotografie cu motocicleta pe care am descoperit eu calaritul si dragostea de motoare..

 

Custom-izata de tatal meu prin 1986.

 

Cine mai are poze de felul asta e invitat sa puna aci si pentru noi. :cheers:

post-26821-1195475919_thumb.jpg

Scuzati calitatea fotografiei, deh timpul isi spune cuvantul...

 

Super tare motorul. Sincer nu prea stiam ca se modifica si pe timpul ala. Ce model e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa pun o Fotografie cu motocicleta pe care am descoperit eu calaritul si dragostea de motoare..

 

Custom-izata de tatal meu prin 1986.

 

Cine mai are poze de felul asta e invitat sa puna aci si pentru noi. :cheers:

post-26821-1195475919_thumb.jpg

Scuzati calitatea fotografiei, deh timpul isi spune cuvantul...

scuze,dar... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze,dar... :cheers:

 

Scuze, nu inteleg asta :lol: e de bine sau de rau?. Eu zic ca la vremea respectiva, cand nu aveai scule, bani , nici macar model dupa care sa te inspiri, aveai doar prieteni care mai puteau sa-ti faca cate ceva la strung, incercai si adaptai diverse improvizatii (magnetou de la nus ce fel de utilaj, cred ca forestier cu motor diesel, dar care avea un mic motor pe benzina pe post de electrostarter, ceva asemanator cu Tula, gratare de la scurgerea de la chiuveta la capatul esapamentelor, faruri- reflectoare pentru dacie, filtru de aer - difuzor hand made, prelungit stangi pe fata, adaptat telescoape de MZ pe spate, sea hand made, nici macar cu autogenul ci cu ap de sudura electric, si el tot hand made), este totusi ceva, altii au facut si admisie direct in carter, motor de IJ festival cu racire cu apa, Atas de viteza pe sosea cu motor de wartburg in 3 pistoane si carena din fibra de sticla, era vremea cand CZ -ul era la putere pe la concursurile autohtone, asta e, viata merge inainte, azi oricine cu un pic de fantezie si ceva maruntei in buzunar poate sa faca minuni. Apropo, pe foto alb negru nu se vede, era albastru metalizat...

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un ij festival. misto farurile. inspiratie, nu gluma...de ar fi stiut ca aia de la trimph/buell/moto morini, s-au luat dupa prototipul respectiv... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa pun o Fotografie cu motocicleta pe care am descoperit eu calaritul si dragostea de motoare..

 

Custom-izata de tatal meu prin 1986.

 

Cine mai are poze de felul asta e invitat sa puna aci si pentru noi. :cheers:

post-26821-1195475919_thumb.jpg

Scuzati calitatea fotografiei, deh timpul isi spune cuvantul...

 

frumos,pentru vremea aia cand "citez dupa tine" nu aveau bani,aparatura,conditii. :D

 

ASfalt uscat :lol:

E o motocicleta ''Hand Made'' :D frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, nu inteleg asta :lol: e de bine sau de rau?. Eu zic ca la vremea respectiva, cand nu aveai scule, bani , nici macar model dupa care sa te inspiri, aveai doar prieteni care mai puteau sa-ti faca cate ceva la strung, incercai si adaptai diverse improvizatii (magnetou de la nus ce fel de utilaj, cred ca forestier cu motor diesel, dar care avea un mic motor pe benzina pe post de electrostarter, ceva asemanator cu Tula, gratare de la scurgerea de la chiuveta la capatul esapamentelor, faruri- reflectoare pentru dacie, filtru de aer - difuzor hand made, prelungit stangi pe fata, adaptat telescoape de MZ pe spate, sea hand made, nici macar cu autogenul ci cu ap de sudura electric, si el tot hand made), este totusi ceva, altii au facut si admisie direct in carter, motor de IJ festival cu racire cu apa, Atas de viteza pe sosea cu motor de wartburg in 3 pistoane si carena din fibra de sticla, era vremea cand CZ -ul era la putere pe la concursurile autohtone, asta e, viata merge inainte, azi oricine cu un pic de fantezie si ceva maruntei in buzunar poate sa faca minuni. Apropo, pe foto alb negru nu se vede, era albastru metalizat...

 

Asfalt uscat

e o struto-camila asta am vrut sa zic:saua aia e ca sa te urci in pod dupa nuci sau ca sa nu cazi de pe motor din cauza acceleratiei fenomenale?daca se vrea un endurache mic sa stii ca i-ar fi stat mai bine cu niste gume mai cramponate.si farurile alea duble erau doar de forma sau chiar luminau ceva[nu de alta dar din cei 45w ai IJ-ului nu prea vad cum.nu doar vopseaua metalizata face un motor[sau orice alt vehicul ]sa arate bine.nu ca sa jignesc am zis ce am zis ci doar ptr. ca m-am saturat de kitch.

apropo de modificari pe vremea comunismului:am avut ocazia sa vad cadru de motocicleta artizanal construit de un inginer din teava crom-molibden si sudat in argon.era usor ca un fulg si mult mai rezistent decat originalul[adica o Jawa 350].si la mine in oras este un tip care a construit o moto cu motor Dacia 1300 pe cadru modificat de BMW.umbla si acum cu el si suna demential! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa pun o Fotografie cu motocicleta pe care am descoperit eu calaritul si dragostea de motoare..

 

Custom-izata de tatal meu prin 1986.

 

Cine mai are poze de felul asta e invitat sa puna aci si pentru noi. :lol:

post-26821-1195475919_thumb.jpg

Scuzati calitatea fotografiei, deh timpul isi spune cuvantul...

Indiferent de ce spun unii, pt vremurile de atunci era super tare, asa cum ceea ce facem unii acum ni se pare superb si suntem mandri de creatiile noastre asa era si atunci, RESPECT :D

 

 

:D :P :(

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Nov 2007 17:41 -------------</small><br/>

e o struto-camila asta am vrut sa zic:saua aia e ca sa te urci in pod dupa nuci sau ca sa nu cazi de pe motor din cauza acceleratiei fenomenale?daca se vrea un endurache mic sa stii ca i-ar fi stat mai bine cu niste gume mai cramponate.si farurile alea duble erau doar de forma sau chiar luminau ceva[nu de alta dar din cei 45w ai IJ-ului nu prea vad cum.nu doar vopseaua metalizata face un motor[sau orice alt vehicul ]sa arate bine.nu ca sa jignesc am zis ce am zis ci doar ptr. ca m-am saturat de kitch.

apropo de modificari pe vremea comunismului:am avut ocazia sa vad cadru de motocicleta artizanal construit de un inginer din teava crom-molibden si sudat in argon.era usor ca un fulg si mult mai rezistent decat originalul[adica o Jawa 350].si la mine in oras este un tip care a construit o moto cu motor Dacia 1300 pe cadru modificat de BMW.umbla si acum cu el si suna demential! :)

Onoreaza-ne si pe noi cu cateva poze cu motocicleta ia cu motor de dacie daca nu cerem prea mult :cheers:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indiferent de ce spun unii, pt vremurile de atunci era super tare, asa cum ceea ce facem unii acum ni se pare superb si suntem mandri de creatiile noastre asa era si atunci, RESPECT :lol:

:D :D :P

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Nov 2007 17:41 -------------</small><br/>

Onoreaza-ne si pe noi cu cateva poze cu motocicleta ia cu motor de dacie daca nu cerem prea mult :cheers:

problema e ca nu stau prea aproape de tipul respectiv[nici nu stiu prea exact blocul in care sta]si ca sa stau la panda prin oras ca sa ii fac poze...dar oricum daca o sa am ocazia o s-o fac.motorul e profi...furca earles fata cu doua frane disc,jenti auto din aliaj incltate cu pneuri de 175,tobe BMW,vopsea visiniu[metalizat,sic].radiatorul il are montat in fata atasului.altceva nu imi vine acu in minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o ruda mai indepartata de-a mea detine un dkw de 200cmc parca de prin `35. I-a facut racire pe apa... si ce a rezolvat?... fix un :shit: ca arata al dracu de urat...

 

mai vrea si 10000 euro pe el... :cheers:

 

 

ps : vreau sa spun ca si astazi se fac multe modificari aiurea... de catre necunoscatori, doar arate "misto"

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o ruda mai indepartata de-a mea detine un dkw de 200cmc parca de prin `35. I-a facut racire pe apa... si ce a rezolvat?... fix un :shit: ca arata al dracu de urat...

 

mai vrea si 10000 euro pe el... :lol:

ps : vreau sa spun ca si astazi se fac multe modificari aiurea... de catre necunoscatori, doar arate "misto"

pe de alta parte au existat DKW-uri cu racire pe apa inca din fabrica...dar pe asa ceva nu cred ca au pus romanasii labuta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o struto-camila asta am vrut sa zic:saua aia e ca sa te urci in pod dupa nuci sau ca sa nu cazi de pe motor din cauza acceleratiei fenomenale?daca se vrea un endurache mic sa stii ca i-ar fi stat mai bine cu niste gume mai cramponate.si farurile alea duble erau doar de forma sau chiar luminau ceva[nu de alta dar din cei 45w ai IJ-ului nu prea vad cum.nu doar vopseaua metalizata face un motor[sau orice alt vehicul ]sa arate bine.nu ca sa jignesc am zis ce am zis ci doar ptr. ca m-am saturat de kitch.

apropo de modificari pe vremea comunismului:am avut ocazia sa vad cadru de motocicleta artizanal construit de un inginer din teava crom-molibden si sudat in argon.era usor ca un fulg si mult mai rezistent decat originalul[adica o Jawa 350].si la mine in oras este un tip care a construit o moto cu motor Dacia 1300 pe cadru modificat de BMW.umbla si acum cu el si suna demential! :cheers:

 

Asa o fii cum spui tu, dar pe vremea aia nu prea stiam ce e endurache, poate tu stiai, viteza era intr-adevar fenomenala fata de majoritatea carpati-urilor si mobrelor, cine avea un motor de dacie il cam folosea pe dacie ca asta era masina saracului, nu stiu, scuze, poate tu ai trait in alt univers, noi am trait p-aci si cam asta a fost, intr-adevar se auzea de sudura cu argon, dar mai mult pe afara, nu contest meritele inginerului cu teava de crom-molibden, dar eu nu am avut posibilitatea asta, dar, eu pot spune ca motorul din poza a fost al meu si l-am calarit si am luat parte si eu la constructia lui. OK,eu nu am pus coada la pruna, lauda-te si tu cu realizarile tale in domeniul acesta in anul respectiv (1986). Fara suparare, daca te supara ceva, nu esti obligat sa postezi pe acest topic. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe atunci se fura fara numar din intreprinderi.Cine a lucrat pe vremea aceea intr-o intreprindere de profil sau intr-un atelier mai mare stie despre ce vorbesc.Si ca dovada, orice bloc de muncitori are spatiul verde din jur inconjurat cu gard de fier.Si bat pariu ca tot fierul e furat de prin intreprinderi.Sa nu mai vorbim de var, vopsele, scule, carbid, etc si ce draq se mai fura pe atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o struto-camila asta am vrut sa zic:saua aia e ca sa te urci in pod dupa nuci sau ca sa nu cazi de pe motor din cauza acceleratiei fenomenale?

 

Alo! Este vorba de anul 1986 in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alo! Este vorba de anul 1986 in Romania.

si asta scuza prostul gust?si ma rog nu asta ar fi problema dar observ ca in ultima vreme oricine isi mutileaza vreun stravechi IJ sau MZ posteaza despre mandra realizare pe acest forum asteptandu-se la rauri intregi de osanale si declaratii de admiratie.tipic romanesc.felicit munca unora ca Mr. ORL care intr-adevar se chinuie luni in sir[poate chiar ani]ca sa repuna un vechi fier pe roate,dar nu prea ii inghit pe cei care sacrifica o bucatica de istorie[chiar si comunista]ca sa isi umfle ego-ul. :cheers:

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta scuza prostul gust?si ma rog nu asta ar fi problema dar observ ca in ultima vreme oricine isi mutileaza vreun stravechi IJ sau MZ posteaza despre mandra realizare pe acest forum asteptandu-se la rauri intregi de osanale si declaratii de admiratie.tipic romanesc.felicit munca unora ca Mr. ORL care intr-adevar se chinuie luni in sir[poate chiar ani]ca sa repuna un vechi fier pe roate,dar nu prea ii inghit pe cei care sacrifica o bucatica de istorie[chiar si comunista]ca sa isi umfle ego-ul. :cheers:

 

 

Mai frate tu chiar nu intelegi, pe vremea aia ij-ul nu era old timer, eu am si acu o IFA BK 350 in pod si intentionez sa o restaurez, nu stiu daca voi reusi ca piese in RO nu se prea gasesc iar pe Ebay sunt cam scumpe, dar voi astepta pana voi gasi, oricum fii linistit, IJ-ul nu il mai am iar daca vreau o endurache o sa imi iau, imi place intr-adevar Africa Twin, dar e cam scumpa, deocamdata am un Virago 535 si nu l-as da pentru o enduroaica, eventual enduro ca al doi-lea motor. Si eu sunt adeptul restaurarilor.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta scuza prostul gust?si ma rog nu asta ar fi problema dar observ ca in ultima vreme oricine isi mutileaza vreun stravechi IJ sau MZ posteaza despre mandra realizare pe acest forum asteptandu-se la rauri intregi de osanale si declaratii de admiratie.tipic romanesc.felicit munca unora ca Mr. ORL care intr-adevar se chinuie luni in sir[poate chiar ani]ca sa repuna un vechi fier pe roate,dar nu prea ii inghit pe cei care sacrifica o bucatica de istorie[chiar si comunista]ca sa isi umfle ego-ul. :lol:

mr orl nu cred ca face asta tocmai din pasiune pt istorie ci pasiune pt comuniste, restaurari si lucruri vechi ... poate ca nu e chiar vizibila dar exista diferenta ... ceea ce fac unii cu comunistele lor nu e treaba ta ... ca si in alte tari am vazut comunsite modificate,daca vrei am si poze, ca ei le modifica ca la carte e alta treaba dar sunt modificate fatza de original, fiecare face ce poate si e mandru de motorul lui ca e unicat si e facut de el, din cate vad eu tu ai un suzuki gsx, lucru ce maduce cu gandul la faptul ca tu nu prea stii cum e sentimentul ala cand vezi ceva facut de tine, dupa bunul tau plac si ca mai presus de toate merge ... pt ce a facut omusorul asta la motorul ala la vremea aia arata bine tare, inca o data RESPECT :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asta scuza prostul gust?si ma rog nu asta ar fi problema dar observ ca in ultima vreme oricine isi mutileaza vreun stravechi IJ sau MZ posteaza despre mandra realizare pe acest forum asteptandu-se la rauri intregi de osanale si declaratii de admiratie.tipic romanesc.felicit munca unora ca Mr. ORL care intr-adevar se chinuie luni in sir[poate chiar ani]ca sa repuna un vechi fier pe roate,dar nu prea ii inghit pe cei care sacrifica o bucatica de istorie[chiar si comunista]ca sa isi umfle ego-ul. :cheers:

 

Prostul gust si lipsa de informare despre modificari,carpacitul si mutilatul motocicletelor in ultimul hal sunt acasa in Romania. Sunt multi motociclisti care se viseaza Indian Larry sau mai stiu eu cine. Multi vor sa faca din ca.cat, bici ,fara sa aiba nici un fel de talent ,scule,conditii de lucru, dorinta de informare si autoeducare(cea mai mare problema dealtfel).Dar in cazul asta este vorba despre cu totul altceva. In momentul in care spui ca nu inghiti un motociclist care iubeste chopperele si modificarile ,in detrimentul restaurailor,tu ai o problema de ego umflat. Motocicleta aia este o tiganie ,dar perioada in care este modificate este scuza felului in care arata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, bine, lasa asta, dar asa-i ca Ijul ala e acum fiare vechi?

 

Eu bag mana in foc ca motocicleta aia nu mai exista. Probail in pricipal din cauza faptului ca a fost modificata.Dar am vazut foarte multe motociclete perfect originale,mai mult decat putrezite.Problema principala este faptul ca aceste motociclete nu mai prezinta interes pentru proprietari si sunt lasate sa dispara dupa un gard,sau prin vreun sopron cu zecile de ani.Si mie mi se rupea inima cand gaseam motociclete clasice prin preumblarile mele prin sate dupa motore vechi,in stare de distugere in proportie de 80 % si le-asi fi luat pe toate acasa. Dar din pacate nu poti sa le salvezi pe toate. Am vazut Jawa OHV chopperita intr-un fel de nedescris. Imi venea sa il strang de gat pe fraier,dar pana la urma nu este problema mea. Omul face ce vrea cu motocicleta lui. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin 88 l-a vandut si a cumparat un simson 425 iar cel carui-a i-a vandut IJ-ul l-a readus cat de cat la forma initiala ca nu il putea inmatricula asa.

 

--- Mesaj completat în 19 Nov 2007 22:08 -------------
Ce nu inteleg multi sau nu vor sa inteleaga este ca atunci erau alte prioritati, nu se punea problema de restaurare, nu exista informatia necesara si cei mai multi erau "CARPACI", am vazut de multe ori releu pe IJ handmade, far de tractor, bujie in loc de decompresor si asta nu de dragul designului ci pur si simplu nu gaseai altceva, tatal meu avea doua masini pe butuci si platea impozit pentru ele pentru simplul fapt ca avea dreptul la cate un plin de benzina pe luna, sa nu va spun ce masini si ca le-a dat aproape de gratis, dar astea au fost timpurile, multi nu au habar ce fain era sa ai vreo treaba duminica sa mergi pe undeva si sa nu poti ca era duminica cu numere pare si tu aveai numar impar la masina. Faptul ca a modificat troaca aia de IJ pe care l-a luat intr-o stare jalnica si care de altfel daca nu il lua, probabil putrezea dupa vreun gard ca sa citez pe cineva de aici, nu a fost decat o refulare fata de ce se intampla in mandra noastra patrie..., altii care au scris poezii au ajuns la spatii de meditare...Ca a fost bine sau nu sa o modifice, eu cred ca nu putem noi judeca acum cand parametrii sunt cu totul altii. apropo, am o tona de fotografii si diapozitive de pe la concursuri moto din epoca respectiva, o sa incerc sa scanez sa pun aici, sa vedeti, mai ales la atase lucrari artizanale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul in care spui ca nu inghiti un motociclist care iubeste chopperele si modificarile ,in detrimentul restaurailor,tu ai o problema de ego umflat. Motocicleta aia este o tiganie...

daca imi arati unde am afirmat eu ca nu inghit un adept al chopperelor si al modificarilor aduse motoarelor eu promit ca nu mai postez pe acest forum.am zis doar ca m-am saturat de kitch[adica de prost gust cu iz de manelism]si ca nu vreau ca acest forum sa fie acaparat de fanfaronisti care isi expun "realizarile marete".

vad ca esti de acord ca motocicleta din imagine este o tiganie[chiar daca eu nu am folosit cuvantul ptr. ca nu vreau sa jignesc pe nimeni].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iote nene-s vorbit pe aci :(

 

ma oameni buni, toate ca toate, da de inginerii de la szighet ati uitat?cum era boxeru ala unicat in ro cu motor boxer cu cilindrii de avion...

 

@kyvacka: multam man...Simsonu e terminat de mult timp(la aspect ma refer)si am si pus pe topicu ala ceva poze de pana sa fac rost de restu pieselor....cu ajutorul unor oameni exceptionali ma pot lauda ca inafara de aprindere, e TOT original de la mama VEB-ului si Suhl-ului pe el, inclusiv liniile de clasica trase la milimetru cu pensula :lol: Momentan are o buba la magnetou pe care o sa o rezolv si imi mai tre cablulete de frana si acceleratie... Pe banda a intrat de multicel Carpati super(vopsit electrostatic acum), Mobra 50s, si mai asteapta si o jawa 638 sa-si primeasca modificarile necesare pt a o scoate din bubele consacrate :) Faza e ca nu pot sa mai postez poze datorita carantinei, dar, asta e...poate la primavara am motoarele gata si pot pune si poze... Acum incerc sa pun mana pe un k125(copia fidela a reginei soselelor de la MZ) da buba e ca n-am unde le tine si de vandut nu vand niciuna :) Plus ca m-am incurcat in treburi aiurea cu Minimobra la care tineam foarte mult, pt ca dupa ce m-a dus cateva mii de km in stare originala(poate fi vazuta prin pozele de la unele fest-uri) a fost facuta pe jumate intr-un accident si mi-a ingreunat munca la celelalte motoare :D Sper sa o fac si pe ea, ca doar e prima iubire...si Minimobrele chiar au ajuns foarte rare ca romanu n-a dat un "ban" pe ea...

 

@restu: da, in RO se cioparteste la greu din pacate, si macar de s-ar cioparti frumos, adica, daca e vorba de un motor rar, sa se pastreze piesele originale si sa faca nene custom cu alte piese, sau de la 0(aripi, rezervoare)...Mai gasim noi acum un cadru, o aripa , un rezervor de AWO Touren? :D cam greu!Mie la IJ-u ala imi plac mult farurile, si saua nu ar fi fost rea daca era ceva mai lasata in jos, plus ca tevile de esapament au fost puse inclinat sa dea un aspect incruntat si ar fi dat bine la aspect cu saua mai lasata!Din ce am vazut acolo, s-a incercat si o carena ce mascheaza vizibilitatea sub sa...

 

oricum, @kyvacka, la cum se cumparau atunci motoarele astea din magazin(cum luam acum hondele si alte nebunii) nu cred ca mentalitatea romanului ingradita de comunism putea sa vada asa de in viitor si sa se gandeasca la posibilitatea ca nepotii lor vor ajunge sa dea sute de euro pt niste piese, asa ca, fiind din belsug, s-au apucat sa le taie :P Acum, taierea s-a facut in functie de imaginatie, si uite, daca vb de custom-uri, pai ma uit cu drag la un motor facut de Roby sau Klaus, dar chiar si in ziua de azi am vazut motoare mult mai hidoase la aspect ca IJ-ul de fatza(pe care saua il strica), si totusi, avem internet, acces la informatie si toate cele :cheers: Nu cred ca tre sa le reprosam prea multe bunicilor nostrii....Aveau acces restrictionat la informatie, si si acum daca ii spun la un batran cat a ajuns un zundapp pe care el poate la dus la fier vechi, nu ma crede...Nu aveau echipament, si trebuiau sa improvizeze, reumatismul facandu-le multora zile fripte...cand s-au vazut batrani sau bolnavi, si cu pensie mica, le-au dus la fier vechi zambind fericiti ca au mai facut rost de un ban de paine si au mai facut spatiu in magazie pt ceva lemne :P

 

Da, sunt de parere ca se puteau face foarte multe(vezi cazul Michelangelo in arta, etc), dar aici intervine imaginatia si creativitatea omului...iar in cazul motoarelor, si posibilitatile vremii si zonei in care statea!La mine la Campulung, in anii aia nu era greu sa faci super chopper, dat fiind ca de acolo a iesit IMS-ul :hug: Deci, ar fi frumos sa mai posteze si alti oameni poze cu motoare modificate de pe timpul lui Raposatu', macar sa ne bagam unghia in gat vazand ca aripa de care avem nevoie e ciopartita intr-un fier, in ultimul hal de oribil :)

 

PS: ca vb de motoare originale, de salvat piese rare, etc, sunt in discutii pt initierea unei campanii care sper sa o intind impreuna cu pasionatii la nivel national, si am sprijinul unor cluburi moto puternice, si al un restauratori renumiti, dar, anunt cand o fi ceva cert :( Repet, nu sunt impotriva customului, dar a customului facut cu dibla, fara taieri si modificari intr-o piesa ce e rara ca floare de colt (pai sa iei aripa de r75 sa tai in ea tre sa fii cu adevarat dus cu pluta)

 

toate cele bune, si de la mine nu va asteptati sa pun poze de la bunici, ca-s primu motociclist al familiei :D

 

si sunt pasionat de cultura, istorie, tot ce tine de vechi, astronomie, matematica, fizica, tehnologie moderna, IT, retele, chitara, si muuuulte altele, ca tot ziceati de pasiunile mele :) din pacate am ajuns cu mentalitatea cam prost, iar la capitolul motoare restaurate sau customizate, suntem pe drumul cel bun ca intentii dar nu si ca mod de lucru si imaginatie

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...