mihai_prd Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 Ce metodă e mai sfântă pentru a nu avea neplăceri...motorul e uşorrr fisurat (lovitura in bordura) şi a inceput sa pişe ulei..putin dar deranjeaza.. Vreau să ştiu un sudor "profi" în argon din Bucureşti...nu mă interesează preţurile, dar vreau super-profesionism! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 incearca la astia http://www.transcom.ro/ateliere.html fiind firma tre sa iti dea si garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 acum 6 ani aveam o dacie 1300 de care m-am apucat de segmentat motorul..............toate bune pana la strangerea suruburilor de la chiuloasa...........pe vremea aia nu stiam ca gaurile trebuiesc curatate.........si cand am strans chiuloasa, un surub a facut poc......nu am bagat de seama si am montat totul la loc......cand am pornit-o era o fisura de 1cm prin care curgea apa din blocul motor....................numai dezamagiri....unii ca nu tine sudata, alti sa-l sudez ca tine...etc.............pana la urma am desfacut motorul si pe interior am pus silicon...................................am mai mers 50.000km si apa nu a mai curs pe acolo ... ....concluzia: tiganiile si improvizatiile ne reprezinta ps. in circuitul de apa este presiune si tot a tinut.......in baia de ulei nu cred ca este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 Vezi daca gasesti de cumparat un produs pe nume "Giei-Bi-Ueld" Eu tocmai acuma am descoperit minunatia asta si tre' sa zic ca dupa 24 de h e metal-metal super-solid, frate. Unii povestesc cum au reparat set-motoare crapate, etc ... Eu mi-am crapat capacu lateral tare de tot si am folosit asta. Super-druper ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 4, 2005 Share Postat Martie 4, 2005 (editat) Sudura e sfanta si data pe la exterior. Daca pui la interior adezivi sau sudura din care pleaca mici particule iti face motorul varza. Am vazut un silicon care nu a tinut la ulei de transmisie (era pus intr-o cutie de viteze si a generat blocaj in 1 zi)Eu zic sa incerci la aia de care am scris eu sau pe la cei care sudeaza jenti auto din aliaj. apoi tragi un lustru cu pasla+flex+solutie de lustruit peste cordonul de sudura si nici nu se mai observa. Editat Martie 4, 2005 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 6, 2005 Admin Share Postat Martie 6, 2005 Servus.. Lupusorule,suna-l pe TELI la nr:0723/418.908.Te poate ajuta.Spune-i ca esti prieten cu mine.. LUIGI VICOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baro Postat Martie 11, 2005 Share Postat Martie 11, 2005 TATA, DACA NU TE DESCURCI,CAUTA-MA! GARANTAT! PROFESIONALISM! baro_76@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Martie 20, 2005 Share Postat Martie 20, 2005 sal si eu am avut probleme cu capacul din dreapta la xt , din cauza lipsei surubului de reglare a pedalei de frana ,arcul tragea pedala in sus pana ce se oprea in capac bineinteles ca dupa un timp capacul s-a gaurit si a inceput sa curga uleiul ...atunci am obervat si eu lipsa surubului asa era de la cel de la care am cumparat motoru ..... Am fost la un magazin de piese de schimb Dacia de unde am cumparat o solutie de lipit bai de ulei de aluminiu Bison ( o lama de mastic din 2 componenti alb +gri la misloc) ,l-am culcat pe stanga sa se duca uleiul in partea opusa , degresat locul cu pricina , framantat lama de mastic precum plastilina si am presat-o in gaura . am peste 700 de km de atunci si nici un fir de ulei nu a mai curs acest mastic se intareste , apoi se poate poliza , chitui si apoi vopsi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Martie 20, 2005 Share Postat Martie 20, 2005 succes !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Martie 21, 2005 Share Postat Martie 21, 2005 good luck nenea.....dar incearca si cu poxipol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 21, 2005 Share Postat Martie 21, 2005 Era bine daca puneai si o poza, asa ne puteam da seama daca se poate repara cu rasina bicomponent sau trebuie sudura. Totul depinde de marimea fisurii si daca e solicitata sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicamihai Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 stiu eu un sudor in argon!!!!! il cheama mihai manescu si nt de tel:0722292303 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kool Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 good luck nenea.....dar incearca si cu poxipol... are dreptate wizzie.eu am incercat la bloc motor de la solenza. depinde de marimea crapaturii temp. si presiune lichidului ce trce pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 22, 2005 Autor Share Postat Martie 22, 2005 stiu eu un sudor in argon!!!!! il cheama mihai manescu si nt de tel:0722292303 Salut! Dacă ai vrut să răspunzi la topicul meu să ştii că eu chiar la nea Mihai am apelat, la el o să merg cu motorul în braţe ...ză problem ar fi faptul că am auzit că omul, deşi e unul din mari meseriaşi ai Bucureştiului în diferite tipuri de suduri pretabile la cartere/jenţi/organe de maşini, se aruncă nejustificat la preţuri..da' lasă că merge băiatu îmbrăcat într-un fel de o să-mi ceară preţul corect! Numai bine! p.s. rog admin să unească acest thread cu postul meu "bloc motor"! Senc iu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.