Sari la conținut

Scorpa T-ride


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deasemenea nu gasesc niciunde (oficial) greutatea motocicletei. Cat este, real?

 

Au cantarit-o intr-un numar mai vechi din MotoVerte, si cica are 103 kg la plin. (Cu vreo 15 kg mai usoara decat un WRF250, cu care era comparata.)

Editat de someone_else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Powered by YAMAHA

250cc 4-Stroke

 

Displacement

249 cm3 / cc

Bore X Stroke

77 X 53,6 mm

Distribution

Double arbre à cames en tête, 5 soupapes titane

Oil

N.C

capacity & type

300V 10W40

Cooling

Liquide

Carburetor

Dellorto VHST 28 CS

Transmission

5 gear

 

 

Fr. fork

41mm setting : spring, compression/extension

Re. Shock

SACHS setting spring, compression/extension

Fr. brake

Disc brake 260mm, caliper 4 pistons

Re. Brake

Disc brake 200mm, caliper 1 piston

 

 

Seat height

850 mm

Wheel base

1400 mm

Ground clearance

340 mm

Final transmission

N.C

Fuel tank

7 L

Weight

95 Kg / 209 pounds

 

astea sunt specificatiile pt 2009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca raspund la o intrebare asa de veche, dar numai acum am citit intrebarea.

Raspunsul este clar NU. Nu exista motor de trial in doi, nici nu a fost si nici nu va fi niciodata. Complet imposibil.

 

intradevar vine cu un kit de scaritze si pe talon scrie 2 locuri......dar de preferat este sa mergi singur ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are scut de serie handguard ofer eu gratis profesionale ( cu aluminiu)

greutatea astept sa va dati voi cu parerea...... aprox 90 kg.....

nici o problema sunati si rezolvam un drive test !!!!!

 

0724 220088

 

hmm sa inteleg ca ar trebui sa primesc si eu un set de handguard-uri? ;)

adresa mea o stiti ....

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da krisztian, ai dreptate, dar ca sa poata fi inscrise si unul si altul trebuie sa figureze ca motocicleta cu doua locuri.

de ce? nu stie nimeni si nu are rost sa ne batem capul.

 

 

;) tractorul meu e de un loc si e inmatriculat(scrie si-n talon) :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu T-ride-ul la Cobo. Frumoasa dar cam de piatra - adica de mers pe teren stancos.

- carburator sensibil la praf - italian sensibil la reglaje (cred ca nici filtrul de aer nu era dat cu ulei)

- cauciucuri nasoale pe pamant - nu mai vorbesc de noroi

- prea multa electronica imbarcata - care complica fiabilitatea la enduro si PRETZUL...

- suspensii fata slabe - mai ales daca esti mai greu

Astept una mai tare si mai simpla cu care sa fac creasta fagarasului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu T-ride-ul la Cobo. Frumoasa dar cam de piatra - adica de mers pe teren stancos.

- carburator sensibil la praf - italian sensibil la reglaje (cred ca nici filtrul de aer nu era dat cu ulei)

- cauciucuri nasoale pe pamant - nu mai vorbesc de noroi

- prea multa electronica imbarcata - care complica fiabilitatea la enduro si PRETZUL...

- suspensii fata slabe - mai ales daca esti mai greu

Astept una mai tare si mai simpla cu care sa fac creasta fagarasului

 

 

este o motocicleta intre trial si enduro, asta inseamna ca nu va semana niciodata cu un enduro(nici la suspensii, nici la cutie, nici la power....la mai nimic) si tot nu inteleg de ce o compara toti cu un enduro.

 

eu cred ca este o jucarie foarte tare si astept sa-i pot face o proba(multumesc mult pentru bunavointa cobo, dar o perioada o sa fac trial cu carjele :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ma bag si io un pic in seama, ca astazi m-am jucat nitel cu scorpa lui cobo. m-am pus pe ea, am dat sa ridic cricul cu piciorul, m-am dezechilibrat (eu n-am mai avut de mult cric la ktm nu ca asi fi fraier :disappointed: ) o scap cam la juma' de distanta pana jos, dar... o tin linistit cu o mana si o asez din nou intre picioare.. "asi, ce-i asta, bicicleta?" imi zic io, mai carcotas. in fine, urc un picior pe scarita, mmm... sta bine, nu-mi dau cu genunchiul in dinti (am 1.76m), ghidonul la fel, stand pe sea pica bine in maini. pornesc motorul, nu stiu cum ii facuta toba dar este tare silentioasa, imi place, la capitolul asta nu sunt adeptul bubuielii. plec de pe loc, uau, obisnuit sa dau mai tare in gaz, sare de sub mine, fantastic cum pleaca intr-a I. dau a II, a III... pe drum zburda frumusel, pe la 60 la ora mi se pare ca nu mai are prea mult suflu, oricum nici nu ma suisem pe ea ca sa fac rally, asa ca reduc pana intr-a II a si fac stanga brusc (am uitat sa va spun ca actiunea se petrece la Monteoru, pe langa Paducel) un malulet putin mai abrupt, un pic de urcare si ies in coama, interesant, imi place cum trage, silentios, placut, asculta de gaz imediat... cand stau in scarite asi prefera un inaltator la ghidon. imi aleg o portiune mai abrupta la coborare... daca o las sa ia viteza nu-mi pre place senzatia ca este usoara si am impresia ca plutesc si nu o mai pot controla, dar daca o tin din scurt ...imi aduc aminte de coborarile cu mountain bike-ul si devin melancolic. adica, no problem. si incep sa ma joc, sus pe ici jos mai pe colo, peste radacini, ce bolovani mai gasesc, inclusiv aia din zidul care l-a facut teo, fac si io cum am vazut in filmuletele de trial vin usor pana aproape pun fata sus, spatele urca fara sa fiu violent, agata perfect pe piatra. ce sa zic, ii place mult sa fie dificil si viteza mica, si ptr mine este o incantare, se tine f usor intre picioare, fata trece linistita peste orice iar spatele te urmeaza docil cum ii spui tu, daca are cat de cat aderenta prinde incredibil (pe noroi nu am intrat). am urcat de vreo cateva ori creasta aia de vis a vis care a fost si la concurs la extrem (ptr cine a fost), adica cea mai grea urcare de acolo. prima data am luat-o mai cu elan cum eram obisnuit, am ajuns lnistit printre bolovani da-i un picior colo unul colo sa ma mai echilibrez si am iesit f usor sus, dar... am simtit eu ca se poate si altfel, cum nu prea asi indrazni sa vin cu ktm-ul, asa ca mai bag una, de data asta doar un gas scurt jos dupa care intr-o tractiune constanta pac pac, pac pac, in scarite de nu-mi venea sa cred cum de se agata la viteza aia mica si ce usor trec peste bolovani plus o radacina mai mare chiar la iesire. recunosc, nu am urcat mai usor cu alt motor pe acolo. in concluzie, deja cine a avut rabdare sa citeasca pana aici cred ca s-a plictisit, din pct meu de vedere: ptr viteza de pana la 50-60 km/ora, fara pretentia sa urci in gaz cu a 3 sau a 4 jghiaburi mai abrupte, insa sa te bagi prin cele mai abrupte locuri, mai stancoase, mai nesanatoase... este minunata. o adevarata jucarie ptr locurile cu aspect de trial si urcarile grele. dispare insa senzatia ca ai fi pe motocicleta, aproape nu simti nimic sub tine. este placut si relaxant dar nu are suflu de curse. ce fac aia pe you tube de o baga mai tare in viraje si ii dau mai mult gaz, mie nu mi s-a parut ca i-ar placea prea mult. oricum, eu unul nu mi-asi luao decat ca pe a II-a motocicleta (asta evident daca mi-asi permite). imi place si abia astept sa ma mai dau cu ea, mai ales ca vreau sa o iau undeva la munte numai intre pietre, insa ramane doar... FUN ptr gusturile mele. cred ca se potriveste f bine celor care sunt mai calmi din fire.

sper ca nu v-am plictisit prea rau.

Toate bune,

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu T-ride-ul la Cobo. Frumoasa dar cam de piatra - adica de mers pe teren stancos.

- carburator sensibil la praf - italian sensibil la reglaje (cred ca nici filtrul de aer nu era dat cu ulei)

- cauciucuri nasoale pe pamant - nu mai vorbesc de noroi

- prea multa electronica imbarcata - care complica fiabilitatea la enduro si PRETZUL...

- suspensii fata slabe - mai ales daca esti mai greu

Astept una mai tare si mai simpla cu care sa fac creasta fagarasului

 

ce sa mai esti un "mare specialist" io inca nu inteleg ce electronica are motoru asta asa de complicata fata de oricare alt motor de enduro...asta una la mana si treaba aia cu carburatoru m-ai siderat....cand ai avut tu timp sa vezi ca e sensibil la praf si greu de regalt ??? uimeste-ma !!!!

cauciucurile sunt extraordinare pe piatra si lemne iar in noroi stim cu totii ca orice cauciuc ai avea e cam acelasi lucru.... conteaza avantul.....

suspensia fata.... sunt convins ca tu folosesti suspensiile la "maxim" si sari cam 3-4 metri inaltime si aterizezi pe ele... in rest pt un mers fara sarituri extrordinare ajung telescoapele acelea....

Pretul ???? costa cat costa cam oricare dintre concurentele ei daca o iei asa insemana ca pt tine TOATE sunt scumpe !!!!

in concluzie nu merita sa mai astepti ceva mai simplu.. cumpara una de acum 20 de ani ( mare ,grea ,cu fier mult pe ea si bineinteles cu aprindere cu platina ) !!!!

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e misto jucaria dar nu face bani deja a lu cobo face figuri e f f f sensibila la cazaturi!!( si a bagat demonu mina in ea deja de a mai reglato). !e in curte la mine a lu cobo.eu va inteleg dar e de trial si de juniori!!pe mina unui endurist se alege prafu de ea!!sughita sub mine dupa 50 km/h pe urcari.e misto sa o vezi la altu!!!ps am 100kg(forta).nu va suparati e parerea mea!multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce de specialisti pe aici !

ce astepti de la 250 4t ??????

este o motocicleta care se adreseaza unui anumit segment de rideri

nu se conduce in acelasi stil ca si un KTM , Yamaha , etc

suspensile sunt astfel cu un motiv !!! :disappointed:

incercati asta : stai pe scarite,te apesi pe fatza sa comprimi telescoapele(te poti ajuta si de frana fatza putin) lasi telescoapele sa revina si in acelasi timp pishti acceleratia .totul la viteza extrem de mica

sa-mi spunetzi rezultatul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e misto jucaria dar nu face bani deja a lu cobo face figuri e f f f sensibila la cazaturi!!( si a bagat demonu mina in ea deja de a mai reglato). !e in curte la mine a lu cobo.eu va inteleg dar e de trial si de juniori!!pe mina unui endurist se alege prafu de ea!!sughita sub mine dupa 50 km/h pe urcari.e misto sa o vezi la altu!!!ps am 100kg(forta).nu va suparati e parerea mea!multam!

 

ce fel de figuri ? explica-ne..

a mea are cam 1500 km si nu are nici o figura !!!!

acum iti spun eu orice lucru daca iti bati joc de el nu t tine !!!

in plus pe portiuni intradevar grele nu vad io pe nimeni urcad cu 50 km /h .... in concluzie motorul asta e adresat oamnilor care vor sa faca extrem !!!

pt vitezomani pe loc drept si in padure sunt celelalte marci care va satisfac placerea......

chestia cu "bagatul mainilor" in carburatoare se face de obicei daca stii.....

daca nu stii intrebi pe cineva cum se face ( la modelu acela) sau descarci manualul de reparatie care este on line si apoi reglezi....

asa dupa ureche nu merge...

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de figuri ? explica-ne..

a mea are cam 1500 km si nu are nici o figura !!!!

acum iti spun eu orice lucru daca iti bati joc de el nu t tine !!!

in plus pe portiuni intradevar grele nu vad io pe nimeni urcad cu 50 km /h .... in concluzie motorul asta e adresat oamnilor care vor sa faca extrem !!!

pt vitezomani pe loc drept si in padure sunt celelalte marci care va satisfac placerea......

chestia cu "bagatul mainilor" in carburatoare se face de obicei daca stii.....

daca nu stii intrebi pe cineva cum se face ( la modelu acela) sau descarci manualul de reparatie care este on line si apoi reglezi....

asa dupa ureche nu merge...

Daca te tii asa de radical scoate reclama din dedesuptul post-ului....se vede ca ai un interes. Tu ai pus ulei pe filtrul de aer? Daca da, bravo.

Pune ba parerea ta si lasa-i pe altii in pace

Explica ce-i cu senzorul din maneta de ambreiaj, ce-i cu carburatorul ala...etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te tii asa de radical scoate reclama din dedesuptul post-ului....se vede ca ai un interes. Tu ai pus ulei pe filtrul de aer? Daca da, bravo.

Pune ba parerea ta si lasa-i pe altii in pace

Explica ce-i cu senzorul din maneta de ambreiaj, ce-i cu carburatorul ala...etc

 

 

senzorule esta ca la orcare alta motocicleta ( nu te plasa sa dai la automat daca e motoru in viteza .....

carburatoru e ft bun mai putin cand unu din colegii proprietarului s-au bagat sa "regleze " ei nivelu in carburator... Rezultatul ???? nu mai merge cum se cade !!!

Am intres sa se spuna adevaru nu povesti nemuritoare !!!!

Ulei pe filtru de aer ???

are ulei pe el pt ca are sitem K & N ( se spala si se da iar cu ulei da special) acuma nu cred ca e vina producatorului sau a mea ca voi nu ati mai vazut sistemul....

Scorpa_Rider_Opinions___Dirt_Rider_Magazine1.pdf

Scorpa_T_Ride_250F_engine_performance__reliability__maintenance_costs__etc._.pdf

Scorpa_T_Ride_First_Test____Dirt_Rider_Magazine.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

Ma numesc Sorin si sunt unul din cei 2 care vand aceasta marca, asta ca sa nu mi se reproseze ulterior ca fac reclama, motiv pt. care nu prea postez pe forum

Scorpa isi face singura reclama , si asta dupa ce este pilotata

 

Pentru cei care vor sa faca un test drive cu T-Ride ma ofer sa ma deplasez eu oriunde in tara , cu conditia sa fie mai multi doritori, asta ca sa terminam cu discutiilel de genu :" are suspensii care nu rezista, prea multa electronica , etc..." , asa ca sa o puteti testa un weekend intreg sa vadeti ca nu e asa "subtire" precum pare , despre Scorpa lui Cobo, stiu ca s-a umblat in carburator de un neavizat care a modificat nivelul din plutitor, lucru care nu se face. Probabil carburatorul era infundat din benzina proasta sau din reziduri ramase in carburator sau rezervor , din procesul de fabricatie (lucru care se regaseste si la alte marci). Era de ajuns sa se sufle carburatorul fara sa se umble la reglaje. Imi pare rau pt Cobo , dar o sa remediem prolema fara costuri suplimentare....si cu conditia sa nu mai bage pe viitor mana in el

 

Pt acei campioni care fac sarituri , raliuri si care nu sant incantati de aceasta marca , sa nu mai arunce cu replici noroioase , eu inca nu am vazut o motocicleta care sa satisfaca toate gusturi-le si pretentiile...

 

Pentru mine in acest moment e motocicleta ideala de enduro, si nu sant campion, nu merg la competitii ci doar ma distrez pe coclauri in timpul liber cu prietenii.... si pot sa spun ca am aruncat-o de vreo 7 ori peste cap si nu am rupt nimic la ea, cu toate ca si mie mi se parea fragila la inceput

 

Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva aici, si sa auzim numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la unele modele ktm 08 carburatorul vine cu nivelul setat gresit, de 2 ori era sa raman in munti pt ca mi se bloca plutitorul si ramaneam fara benzina in rezervor plus ca imi arunca benzina afara cand mergeam pe ea, dintii axul de la pornirea electrica se mananca daca il folosesti des si nu poti sa cumpei doar axul trebuie cumparat tot motorasul, la 50h se strica. CDIul, bobina sau statorul e bulit din fabrica, nu scoate voltajul care trebuie, reglajele date de producator pentru carburator nu au treaba cu realitatea, asa ca ...

Editat de Covaci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

senzorule esta ca la orcare alta motocicleta ( nu te plasa sa dai la automat daca e motoru in viteza .....

carburatoru e ft bun mai putin cand unu din colegii proprietarului s-au bagat sa "regleze " ei nivelu in carburator... Rezultatul ???? nu mai merge cum se cade !!!

Am intres sa se spuna adevaru nu povesti nemuritoare !!!!

Ulei pe filtru de aer ???

are ulei pe el pt ca are sitem K & N ( se spala si se da iar cu ulei da special) acuma nu cred ca e vina producatorului sau a mea ca voi nu ati mai vazut sistemul....

Da mai bine ai detaila ce-i cu senzorul ala de ce sa nu te lase.ii senzor sau intrerupator cu nume de senzor?! :nono:

Editat de karpatenwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...