Rebelul Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 nici o problema sunati si rezolvam un drive test !!!!! inteles.... are carte de identitate, adicatelea se poate inscrie? Scorpa vine bineinteles INMATRICULABILA !!!!!! ok! am vazut in alt post Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giovan Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 ce matinal esti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 ce matinal esti pai da, ca-mi fac planuri pentru urmatoarea mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Octombrie 24, 2008 Autor Share Postat Octombrie 24, 2008 (editat) Deasemenea nu gasesc niciunde (oficial) greutatea motocicletei. Cat este, real? Au cantarit-o intr-un numar mai vechi din MotoVerte, si cica are 103 kg la plin. (Cu vreo 15 kg mai usoara decat un WRF250, cu care era comparata.) Editat Octombrie 24, 2008 de someone_else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 are cat un 300 exc la GOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Un calcul simplu zice asa: benzina = 8.5 L; lichid racire = 1.3 L; ulei = 0.7 L deci o greutate la gol de ~93 KG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 Powered by YAMAHA 250cc 4-Stroke Displacement 249 cm3 / cc Bore X Stroke 77 X 53,6 mm Distribution Double arbre à cames en tête, 5 soupapes titane Oil N.C capacity & type 300V 10W40 Cooling Liquide Carburetor Dellorto VHST 28 CS Transmission 5 gear Fr. fork 41mm setting : spring, compression/extension Re. Shock SACHS setting spring, compression/extension Fr. brake Disc brake 260mm, caliper 4 pistons Re. Brake Disc brake 200mm, caliper 1 piston Seat height 850 mm Wheel base 1400 mm Ground clearance 340 mm Final transmission N.C Fuel tank 7 L Weight 95 Kg / 209 pounds astea sunt specificatiile pt 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Octombrie 24, 2008 Share Postat Octombrie 24, 2008 ce nu a observat nimeni la motocicleta asta este faptul ca are SCARI PTR PASAGERRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!! si acum vine intrebarea exista trial in doi?sau este trial tandem ) ... Scuze ca raspund la o intrebare asa de veche, dar numai acum am citit intrebarea. Raspunsul este clar NU. Nu exista motor de trial in doi, nici nu a fost si nici nu va fi niciodata. Complet imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 Scuze ca raspund la o intrebare asa de veche, dar numai acum am citit intrebarea.Raspunsul este clar NU. Nu exista motor de trial in doi, nici nu a fost si nici nu va fi niciodata. Complet imposibil. intradevar vine cu un kit de scaritze si pe talon scrie 2 locuri......dar de preferat este sa mergi singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F_Krisztian Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Inca ceva as vrea sa mentionez: Recitind postul meu anterior mi-am dat seama ca nu am scris perfect clar ce am scris. Deci, sub motor de trial inteleg motor care-i facut absolut numai pentru trial. Deci NU vorbesc despre Scorpa T-ride, sau motoare care sunt intre trial si enduro. Editat Octombrie 25, 2008 de F_Krisztian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 da krisztian, ai dreptate, dar ca sa poata fi inscrise si unul si altul trebuie sa figureze ca motocicleta cu doua locuri. de ce? nu stie nimeni si nu are rost sa ne batem capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cobo Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 are scut de serie handguard ofer eu gratis profesionale ( cu aluminiu)greutatea astept sa va dati voi cu parerea...... aprox 90 kg..... nici o problema sunati si rezolvam un drive test !!!!! 0724 220088 hmm sa inteleg ca ar trebui sa primesc si eu un set de handguard-uri? adresa mea o stiti .... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 da krisztian, ai dreptate, dar ca sa poata fi inscrise si unul si altul trebuie sa figureze ca motocicleta cu doua locuri.de ce? nu stie nimeni si nu are rost sa ne batem capul. tractorul meu e de un loc si e inmatriculat(scrie si-n talon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 hmm sa inteleg ca ar trebui sa primesc si eu un set de handguard-uri? adresa mea o stiti .... multumesc rezolvam si cu alea la revizie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 (editat) Editat Octombrie 28, 2008 de SorinAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Am vazut si eu T-ride-ul la Cobo. Frumoasa dar cam de piatra - adica de mers pe teren stancos. - carburator sensibil la praf - italian sensibil la reglaje (cred ca nici filtrul de aer nu era dat cu ulei) - cauciucuri nasoale pe pamant - nu mai vorbesc de noroi - prea multa electronica imbarcata - care complica fiabilitatea la enduro si PRETZUL... - suspensii fata slabe - mai ales daca esti mai greu Astept una mai tare si mai simpla cu care sa fac creasta fagarasului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Am vazut si eu T-ride-ul la Cobo. Frumoasa dar cam de piatra - adica de mers pe teren stancos.- carburator sensibil la praf - italian sensibil la reglaje (cred ca nici filtrul de aer nu era dat cu ulei) - cauciucuri nasoale pe pamant - nu mai vorbesc de noroi - prea multa electronica imbarcata - care complica fiabilitatea la enduro si PRETZUL... - suspensii fata slabe - mai ales daca esti mai greu Astept una mai tare si mai simpla cu care sa fac creasta fagarasului este o motocicleta intre trial si enduro, asta inseamna ca nu va semana niciodata cu un enduro(nici la suspensii, nici la cutie, nici la power....la mai nimic) si tot nu inteleg de ce o compara toti cu un enduro. eu cred ca este o jucarie foarte tare si astept sa-i pot face o proba(multumesc mult pentru bunavointa cobo, dar o perioada o sa fac trial cu carjele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefan_bz Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 sa ma bag si io un pic in seama, ca astazi m-am jucat nitel cu scorpa lui cobo. m-am pus pe ea, am dat sa ridic cricul cu piciorul, m-am dezechilibrat (eu n-am mai avut de mult cric la ktm nu ca asi fi fraier ) o scap cam la juma' de distanta pana jos, dar... o tin linistit cu o mana si o asez din nou intre picioare.. "asi, ce-i asta, bicicleta?" imi zic io, mai carcotas. in fine, urc un picior pe scarita, mmm... sta bine, nu-mi dau cu genunchiul in dinti (am 1.76m), ghidonul la fel, stand pe sea pica bine in maini. pornesc motorul, nu stiu cum ii facuta toba dar este tare silentioasa, imi place, la capitolul asta nu sunt adeptul bubuielii. plec de pe loc, uau, obisnuit sa dau mai tare in gaz, sare de sub mine, fantastic cum pleaca intr-a I. dau a II, a III... pe drum zburda frumusel, pe la 60 la ora mi se pare ca nu mai are prea mult suflu, oricum nici nu ma suisem pe ea ca sa fac rally, asa ca reduc pana intr-a II a si fac stanga brusc (am uitat sa va spun ca actiunea se petrece la Monteoru, pe langa Paducel) un malulet putin mai abrupt, un pic de urcare si ies in coama, interesant, imi place cum trage, silentios, placut, asculta de gaz imediat... cand stau in scarite asi prefera un inaltator la ghidon. imi aleg o portiune mai abrupta la coborare... daca o las sa ia viteza nu-mi pre place senzatia ca este usoara si am impresia ca plutesc si nu o mai pot controla, dar daca o tin din scurt ...imi aduc aminte de coborarile cu mountain bike-ul si devin melancolic. adica, no problem. si incep sa ma joc, sus pe ici jos mai pe colo, peste radacini, ce bolovani mai gasesc, inclusiv aia din zidul care l-a facut teo, fac si io cum am vazut in filmuletele de trial vin usor pana aproape pun fata sus, spatele urca fara sa fiu violent, agata perfect pe piatra. ce sa zic, ii place mult sa fie dificil si viteza mica, si ptr mine este o incantare, se tine f usor intre picioare, fata trece linistita peste orice iar spatele te urmeaza docil cum ii spui tu, daca are cat de cat aderenta prinde incredibil (pe noroi nu am intrat). am urcat de vreo cateva ori creasta aia de vis a vis care a fost si la concurs la extrem (ptr cine a fost), adica cea mai grea urcare de acolo. prima data am luat-o mai cu elan cum eram obisnuit, am ajuns lnistit printre bolovani da-i un picior colo unul colo sa ma mai echilibrez si am iesit f usor sus, dar... am simtit eu ca se poate si altfel, cum nu prea asi indrazni sa vin cu ktm-ul, asa ca mai bag una, de data asta doar un gas scurt jos dupa care intr-o tractiune constanta pac pac, pac pac, in scarite de nu-mi venea sa cred cum de se agata la viteza aia mica si ce usor trec peste bolovani plus o radacina mai mare chiar la iesire. recunosc, nu am urcat mai usor cu alt motor pe acolo. in concluzie, deja cine a avut rabdare sa citeasca pana aici cred ca s-a plictisit, din pct meu de vedere: ptr viteza de pana la 50-60 km/ora, fara pretentia sa urci in gaz cu a 3 sau a 4 jghiaburi mai abrupte, insa sa te bagi prin cele mai abrupte locuri, mai stancoase, mai nesanatoase... este minunata. o adevarata jucarie ptr locurile cu aspect de trial si urcarile grele. dispare insa senzatia ca ai fi pe motocicleta, aproape nu simti nimic sub tine. este placut si relaxant dar nu are suflu de curse. ce fac aia pe you tube de o baga mai tare in viraje si ii dau mai mult gaz, mie nu mi s-a parut ca i-ar placea prea mult. oricum, eu unul nu mi-asi luao decat ca pe a II-a motocicleta (asta evident daca mi-asi permite). imi place si abia astept sa ma mai dau cu ea, mai ales ca vreau sa o iau undeva la munte numai intre pietre, insa ramane doar... FUN ptr gusturile mele. cred ca se potriveste f bine celor care sunt mai calmi din fire. sper ca nu v-am plictisit prea rau. Toate bune, Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Clar, la hard enduro e invincibila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) Am vazut si eu T-ride-ul la Cobo. Frumoasa dar cam de piatra - adica de mers pe teren stancos.- carburator sensibil la praf - italian sensibil la reglaje (cred ca nici filtrul de aer nu era dat cu ulei) - cauciucuri nasoale pe pamant - nu mai vorbesc de noroi - prea multa electronica imbarcata - care complica fiabilitatea la enduro si PRETZUL... - suspensii fata slabe - mai ales daca esti mai greu Astept una mai tare si mai simpla cu care sa fac creasta fagarasului ce sa mai esti un "mare specialist" io inca nu inteleg ce electronica are motoru asta asa de complicata fata de oricare alt motor de enduro...asta una la mana si treaba aia cu carburatoru m-ai siderat....cand ai avut tu timp sa vezi ca e sensibil la praf si greu de regalt ??? uimeste-ma !!!! cauciucurile sunt extraordinare pe piatra si lemne iar in noroi stim cu totii ca orice cauciuc ai avea e cam acelasi lucru.... conteaza avantul..... suspensia fata.... sunt convins ca tu folosesti suspensiile la "maxim" si sari cam 3-4 metri inaltime si aterizezi pe ele... in rest pt un mers fara sarituri extrordinare ajung telescoapele acelea.... Pretul ???? costa cat costa cam oricare dintre concurentele ei daca o iei asa insemana ca pt tine TOATE sunt scumpe !!!! in concluzie nu merita sa mai astepti ceva mai simplu.. cumpara una de acum 20 de ani ( mare ,grea ,cu fier mult pe ea si bineinteles cu aprindere cu platina ) !!!! Editat Noiembrie 5, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soft Enduro Monteoru Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 e misto jucaria dar nu face bani deja a lu cobo face figuri e f f f sensibila la cazaturi!!( si a bagat demonu mina in ea deja de a mai reglato). !e in curte la mine a lu cobo.eu va inteleg dar e de trial si de juniori!!pe mina unui endurist se alege prafu de ea!!sughita sub mine dupa 50 km/h pe urcari.e misto sa o vezi la altu!!!ps am 100kg(forta).nu va suparati e parerea mea!multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 ce de specialisti pe aici ! ce astepti de la 250 4t ?????? este o motocicleta care se adreseaza unui anumit segment de rideri nu se conduce in acelasi stil ca si un KTM , Yamaha , etc suspensile sunt astfel cu un motiv !!! incercati asta : stai pe scarite,te apesi pe fatza sa comprimi telescoapele(te poti ajuta si de frana fatza putin) lasi telescoapele sa revina si in acelasi timp pishti acceleratia .totul la viteza extrem de mica sa-mi spunetzi rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 (editat) e misto jucaria dar nu face bani deja a lu cobo face figuri e f f f sensibila la cazaturi!!( si a bagat demonu mina in ea deja de a mai reglato). !e in curte la mine a lu cobo.eu va inteleg dar e de trial si de juniori!!pe mina unui endurist se alege prafu de ea!!sughita sub mine dupa 50 km/h pe urcari.e misto sa o vezi la altu!!!ps am 100kg(forta).nu va suparati e parerea mea!multam! ce fel de figuri ? explica-ne.. a mea are cam 1500 km si nu are nici o figura !!!! acum iti spun eu orice lucru daca iti bati joc de el nu t tine !!! in plus pe portiuni intradevar grele nu vad io pe nimeni urcad cu 50 km /h .... in concluzie motorul asta e adresat oamnilor care vor sa faca extrem !!! pt vitezomani pe loc drept si in padure sunt celelalte marci care va satisfac placerea...... chestia cu "bagatul mainilor" in carburatoare se face de obicei daca stii..... daca nu stii intrebi pe cineva cum se face ( la modelu acela) sau descarci manualul de reparatie care este on line si apoi reglezi.... asa dupa ureche nu merge... Editat Noiembrie 6, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 ce fel de figuri ? explica-ne..a mea are cam 1500 km si nu are nici o figura !!!! acum iti spun eu orice lucru daca iti bati joc de el nu t tine !!! in plus pe portiuni intradevar grele nu vad io pe nimeni urcad cu 50 km /h .... in concluzie motorul asta e adresat oamnilor care vor sa faca extrem !!! pt vitezomani pe loc drept si in padure sunt celelalte marci care va satisfac placerea...... chestia cu "bagatul mainilor" in carburatoare se face de obicei daca stii..... daca nu stii intrebi pe cineva cum se face ( la modelu acela) sau descarci manualul de reparatie care este on line si apoi reglezi.... asa dupa ureche nu merge... Daca te tii asa de radical scoate reclama din dedesuptul post-ului....se vede ca ai un interes. Tu ai pus ulei pe filtrul de aer? Daca da, bravo. Pune ba parerea ta si lasa-i pe altii in pace Explica ce-i cu senzorul din maneta de ambreiaj, ce-i cu carburatorul ala...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 stefan, multumesc, o descriere excelenta. abia astept sa am ocazia sa testez un exemplar. teodaniel....peste 50kmh pe urcari?si cu viraje? fara suparare, dar viteza de care zici este ff mare pentru orice trasecu cat de cat dificil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.