Magic4Ce Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 am gasit pozele astea ale raposatului meu unchi pe langa simsonul personal mai avea aceasta motoreta pe care o folosea la munca (era unul dintre cei mai buni frigotehnisti din constanta ) cu care isi cara sculele si piesele din pacate poze cu simsonul nu am acum durerea mea: ce stiti despre acest model de "trike"? date tehnice, istoric, etc multumesc anticipat pozele sunt datate : iunie 1981 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) se numeshte TULA Muravery, Motor de tula, transmisie pe spate (parca avea un fel de diferentzial) Editat Decembrie 3, 2007 de rat_jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 am gasit pozele astea ale raposatului meu unchi pe langa simsonul personal mai avea aceasta motoreta pe care o folosea la munca (era unul dintre cei mai buni frigotehnisti din constanta ) cu care isi cara sculele si piesele din pacate poze cu simsonul nu am acum durerea mea: ce stiti despre acest model de "trike"? date tehnice, istoric, etc multumesc anticipat pozele sunt datate : iunie 1981 motor de Tula,200 cm3,cutie patru trepte cu inversor[un fel de marsarier],transmisie la rotile spate pe lant[punct slab].stiu ca se foloseau la transportul marfurilor alimentare pe la pravalii,cofetarii pe vremurile de trista amintire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Este varianta ruseasca de Piaggio Ape, Muraveyul a avut o cariera lunga drept transportor ziare, inghetata etc. Este o masinarie destul de rezistenta, si are incalzire in cabina, poate fi folosita si iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 la mine in braila inca mai sunt cam 3-4 prin oras in circulatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 e cum s-a scris mai sus...MURAVEY, -tula de 200cmc, racit fortat pe aer, cu consum destul de mare, si marsarier. M-am uitat mai mult la generatorul de curent...cu 4 carbuni=2 pt. generator si 2 pt. electromotor. m-a chemat un nene ca nu putea pune aprinderea...la asta se invarte motorul invers( spre inapoi ) si nenea punea aprinderea dupa pms...din obisnuinta cu alte moto. Am mai vazut cu motorul asta ceva cu roti cu balon mare-si solo si cu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 am auzit de un nene care are una noua, nici nu a apucat sa o inscrie, dar are actul de vama , zice el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Decembrie 4, 2007 Autor Share Postat Decembrie 4, 2007 (editat) Aham ok, multumesc mult, interesanta dracia si destul de avansata: pornire electrica (nu dai la pedala ca la nipru) are si tula (Am scris cu T deci nu sariti) farmecul ei dar... nu cred ca as merge cu una in schimb mi-ar placea sa am un murayev din asta asa numai de "fun" ar putea fi transformata intr-un mini garaj? Editat Decembrie 4, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) daca intereseaza pe cineva pot gasi fara probleme sau modelul pe 2 roti am cumparate la rusi 2 bucati modele diferite Editat Decembrie 7, 2007 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Mi-am adus aminte ca am vazut asa troici cand eram mic,cred ca aveam 3 ani si le vedeam pe la mine pe la tara.Erau folosite la un laborator de cofetarie,duceau marfa la Rm.Valcea sau transportau materia prima... Erau vreo 4 pe care le vedeam circuland.Uletrior,dupa vreo 2 ani,a mai ramas doar unul.Altul era dezmembrat in spatele laboratorului,iar eu si un prieten ne urcam pe el si ne hatanam si ne gandeam cum ar fi sa ne plimbam si noi cu asa ceva........Altul,destul de ingrijit,dar care nu mai avea stopurile si farul,era abandonat intr-o magazie a restaurantului comunist din comuna.Pe asta l-am vazut in magazia respectiva pana acum vreo 4 ani.De ceva timp ,totul a fost cumparat de fostul sef al Cooperativei si a maturat totul de acolo........Chiar sunt curios sa stiu ce s-o fi intamplat cu "scuterul" (asa ii spuneam noi).Arata destul de bine,nu era ruginit,doar praf pe el de un deget...............Motorul se vedea ca ramasese nesters,era plin de praf cu ulei,dar nu mai mirosea a benzina.........Rotile erau inca umflate.......... Astea de care vorbesc eu nu aveau cabina ca cel din imagine,de aceea cred ca le foloseau doar vara,ca iarna ingheta soferul......Cel din poze asa a fost construit,cu cabina? Sau a facut-o cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 la mine in braila inca mai sunt cam 3-4 prin oras in circulatie Fratele meu ai lasat simsonu????Pacat! Si acum cu ce te mai lauzi? Poate ceva poze cu noua achizitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.