Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Omul din greșeli învață.

Am montat furca față și umerii cromați nu se potriveau.

Sub rulmentul inferior de presiune este o șaibă de bronz cu exterior de 50 mm. Niște umeri cromați îmbracă acea șaibă.

Umerii vechi au deschiderea de 50 mm, cei noi de numai 47 mm.

A trebuit să dau furca jos și să strunjesc exteriorul acelei șaibe.

 

 

Deja se lucrează chirurgical, cu pacientul dezgolit doar în locul unde se operează.

O intervenție ortopedică, pentru ca_cablul de frână să nu mai atingă vopseaua

 

 

și una la secția ORL, o operație plastică în gât.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Omul din greșeli învață.

Am montat furca față și umerii cromați nu se potriveau.

Sub rulmentul inferior de presiune este o șaibă de bronz cu exterior de 50 mm. Niște umeri cromați îmbracă acea șaibă.

Umerii vechi au deschiderea de 50 mm, cei noi de numai 47 mm.

A trebuit să dau furca jos și să strunjesc exteriorul acelei șaibe.

 

 

Deja se lucrează chirurgical, cu pacientul dezgolit doar în locul unde se operează.

O intervenție ortopedică, pentru ca_cablul de frână să nu mai atingă vopseaua

 

 

și una la secția ORL, o operație plastică în gât.

foarte frumos domnu' Dan! data viitoare cand mai intrati in "cabinet" daca vreti da-ti-mi si mie un tzarr poate asist si eu, mai fur ceva meserie! ;) Sa vina primavara! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Operația plastică în gât a continuat Âşi astăzi, din cauza incompatibilității între pătratul "tată" al cablului de kilometraj Âşi pătratul "mamă" al tahometrului.

Pătratul "tatălui" era mai mic decât pătratul "mamei" Âşi ca atare, "mama" nu transmitea miÂşcarea de rotație a "tatălui" către acul indicator.

Problema a fost rezolvată prin metoda lui Pitagora care spune că, în orice împrejurare, pătratul ipotenuzei este egal cu suma pătratelor catetelor, adică_cateta mare Âşi cea mică.

DeÂşi m-am străduit, metoda celor mai mici pătrate nu a dat rezultate în acest caz. The method of least squares assumes that the best-fit c u r v e

of a given type is the c u r v e that has the minimal sum of the deviations squared (least square error) from a given set of data.

 

Cum pacientul era în stare de anestezie profundă, a urmat o operație la sistemul de evacuare (secția urologie).

Un cot vechi plin de hemoroizi Âşi două coliere au fost date la peria de sârmă Âşi vopsite cu ceva vopsea termică de la Romică. Au fost montate pe motoretă, împreună cu o evacuare nou-nouță. Din poza de mai jos se vede cum intră aerul rece (albastru) în sistem, Âşi cum ies gazele arse care sunt mai calde (roÂşu)decât cele reci.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Incepand de aseara sunt oficial proprietar de MZ RT 125-3/1961. Am cautat mult, am vrut sa fie cat mai originala, cat mai functionala si cu acte cat mai ok. In cele din urma cred ca am facut compromisul perfect intre cele trei axe de cautare, rezultanta fiind o motocicleta cu numere noi, pornire la prima pedala si o stare generala acceptabila. Achizitionarea ei a fost una oarba, mergand pe mana vanzatorului si acceptand sa o primesc prin curier. Astfel, aseara am avut ocazia sa o vad in depozitul celor ce se ocupa de expozitie, urmand sa o primesc in curte sambata.

 

Cateva repere de pe ea sunt in plus:

- huse pe sei [inca nu stiu cum arata ce pe sub huse]

- semnalizari

- o cutie metalica de scule, etc.

 

Ciudata este saua din fata - are un suport ciudat pe cadru. Atasez o poza si astept pareri, detalii, sfaturi...

 

Multumesc

post-33607-1300867777_thumb.jpg

post-33607-1300867839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-o venit si mie spitele la mz. Sper sa termin rotile pana in weekend

 

MZ-iști a venit primăvara.

Haideți să rupem asfaltul patriei cu bunicuțele noastre!

Hai Fishy, arată-ne roțile! Weekend-ul a trecut.

Mesaj completat

data viitoare cand mai intrati in "cabinet" daca vreti da-ti-mi si mie un tzarr poate asist si eu, mai fur ceva meserie!

 

În cabinet se intră doar cu programare prealabilă. Consideră că ai programare permanentă. Dacă-mi vezi Touranul albastru parcat pe la sala de sport, înseamnă că sunt pe ele.

Mesaj completat

Incepand de aseara sunt oficial proprietar de MZ RT 125-3/1961.

Bine ai venit în gașcă și să-l stăpânești sănătos.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de urari

 

Ideea este ca voi avea ceva de lucru la ea, dar promit ca voi avea grija ca rezultatul sa fie pe masura eforturilor. Sper ca voi gasi aici tot sprijinul de care voi avea nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am manufacturat pedala de frână din trei vechituri A, B și C.

Pentru a-i asigura pedalei un traseu "decent" pe sub toba de eșapament a trebuit să mai tai cu flexul două fante F1 și F2.

 

 

În zona unde pedala calcă pe limitator, am îmbrăcat-o în piele cu două coliere de plastic, ca să nu calce vopsea pe vopsea,

 

 

și uite ce ca lumea vine, aproape ca originalul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Incepand de aseara sunt oficial proprietar de MZ RT 125-3/1961. Am cautat mult, am vrut sa fie cat mai originala, cat mai functionala si cu acte cat mai ok. In cele din urma cred ca am facut compromisul perfect intre cele trei axe de cautare, rezultanta fiind o motocicleta cu numere noi, pornire la prima pedala si o stare generala acceptabila. Achizitionarea ei a fost una oarba, mergand pe mana vanzatorului si acceptand sa o primesc prin curier. Astfel, aseara am avut ocazia sa o vad in depozitul celor ce se ocupa de expozitie, urmand sa o primesc in curte sambata.

 

Cateva repere de pe ea sunt in plus:

- huse pe sei [inca nu stiu cum arata ce pe sub huse]

- semnalizari

- o cutie metalica de scule, etc.

 

Ciudata este saua din fata - are un suport ciudat pe cadru. Atasez o poza si astept pareri, detalii, sfaturi...

 

Multumesc

 

Salutare...bine ai intrat in club.Sunt motocicletele de la buzau , am tot vorbit si eu cu fostul propietar.Le-ai luat pe amandoua?

Intr-adevar vad ca are destule butoane in plus dar se astupa gaurile destul de ok.In rest pare completa, o sa iasa o motocicleta frumoasa. O lasi rosie sau o faci neagra? cred ca este singurul mz rosu cu numere noi pe care il stiu....:laugh:.

Multa bafta si te asteptam cu detalii mai ,,picante'' :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe. Roata am dus-o la lacuit dupa ce m-am chinuit aproape 4 zile sa o fac oglinda :( Sper ca pe maine va fi gata, dupa care ma apuc de butuc. Nu pot sa lucrez doar la mz ca am o tona pe cap + am curatat rugina si de pe masina.. am adus acasa de la vopsitor pegasul modern .. etc etc :laugh: Promit ca maine o sa pun poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de urari

 

Ideea este ca voi avea ceva de lucru la ea, dar promit ca voi avea grija ca rezultatul sa fie pe masura eforturilor. Sper ca voi gasi aici tot sprijinul de care voi avea nevoie

Sprijinul de care vei avea nevoie cred ca doar proprietarul ti-l poate da. Daca vrei iti fac legatura cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@master_alexut: intradevar MZ-ul este inmatriculat pe BZ, dar eu l-am luat de la cineva din Focsani care l-a cumparat de la Buzau. Despre culoare spun ca as fi preferat negru si ma gandesc sa revin la aceasta culoare, mai ales ca in carte este trecut initial negru iar apoi in 2007 s-a operat modificarea si s-a trecut rosu. Va fi nevoie de revopsire in orice caz.

Mesaj completat

Sprijinul de care vei avea nevoie cred ca doar proprietarul ti-l poate da. Daca vrei iti fac legatura cu el.

 

ce intelegi prin proprietar? altul decat cel de la care am cumparat eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 5:30 eram la Âşcoală ca să scanez niÂşte materiale. Am curs la 8:00.

Scanarea a mers repede aÂşa că am timp să mai meÂşteresc ceva: chinga bateriei.

O chingă de Dacie, cu care se leagă vasul de expansiune a fost prevăzută la capete cu două cuie.

În capătul din interiorul motociclului, cuiul a fost imobilizat cu o sârmă portocalie ca să dea bine în poză.

Conform unuia dintre principiile lui Murphy, dacă o chingă are un capăt, atunci ea mai are încă unul.

ÂŞi întradevăr, uitându-ne mai cu atenție se observă Âşi celălalt capăt care în afară de cui, mai are Âşi un inel din sârmă de cupru roÂşie, ca să nu se deoache.

Prin inel se introduce degetul arătător al mâinii cu care se montează bateria în suport.

În procesul facerii, cutia bateriei a fost prevăzută cu niÂşte cârlige.

 

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus janta de la lacuit. paaaai... e ok da eu zic ca se putea si mai bine. Data viitoare o sa fiu de fata si o sa sterg cu o carpa piesele cei sigur i sigur :laugh:

tn_cc67e10a569de3c717f71df49a35a837.jpg

tn_7bc1e84c8f400f3cfe15e717ffac3e14.jpg

Editat de Fishy86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus janta de la lacuit. paaaai... e ok da eu zic ca se putea si mai bine. Data viitoare o sa fiu de fata si o sa sterg cu o carpa piesele cei sigur i sigur :baldy:

tn_cc67e10a569de3c717f71df49a35a837.jpg

tn_7bc1e84c8f400f3cfe15e717ffac3e14.jpg

Cu ce lac au fost lacuite?

Dupa slefuire aluminiul (din cate stiu eu ) se lacuieste in doua feluri:

1. lac special pentru aluminiu (antioxidant) lichid + coacere cuptor;

2. lac electrostatic (recomandat numai la aluminiu) pulbere + polimerizare ;

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva vopsea pe baza de apa. Nu eu am vopsit-o ci la o firma care se ocupa cu prelucrarea metalelor si de alea heavy duty. Da daca te uit mai atent la janta (live)se vede lacu asa cu efect de curcubeu . gen pata de ulei in apa.. numa ca aici e f subtil . Janta dupa ce am terminat-o de polisat arata mai lucios cu o idee. Nu si-a pierdut luciul dupa lacuire , dar trebuia stearsa inainte sa fi data cu lac, o ramas cateva urme de degete dedesubt :baldy: nici alea nu se vad da eu le vad :) Lacul acela de la duplicolor varianta spray nui buna pentru asa ceva. Am incercat anul trecut si s=a exfoliat. Iar varianta electrostatica nu am incercat-o ca unde ma duc eu la electrostatic e in capatul celalalt a orasului.Nu imi merita sa bat 25km dus-intors sa lacuiesc doar janta.Acolo ma duc hotarat cu masina plina sau nimic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar varianta electrostatica nu am incercat-o ca unde ma duc eu la electrostatic e in capatul celalalt a orasului.

 

Scuzati,dar nici un efort nu este prea mare atunci cand vrei ca un lucru sa iasa-ntr-un anumit fel.Consider ca 25 de km(total 100)nu este foarte mult.

Am batut si eu ceva km doi ani cat am lucrat(in week-end)la M-ul meu.Cat despre timp,asteptare,nervi,telefoane,strungari,frezori si de ce nu,bani,va dau un exemplu care s-a concretizat in sase luni:

post-37468-1301336221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări MZ-iștilor! Am ajuns la pagina 100.

Eu am continuat cu asamblarea preliminară a tablelor. Două-trei ciocane colo, mai închide aripa dincolo, mai lărgește găurile alea, gâtul de lup trebuie împins mai în spate că e luft mare între el și rezervor, am mai polizat din capace că atingeau de motor și de aripă ...cu ajutorul neprecupețit al lui Iuli Voshod.

 

 

Seara am trecut pe la atelier cu fiică-mea. Corcodel era acolo, lucra la strung niște bucși de bronz. Când să mă laud cu claxonul și luminile din bord, curent ioc. Siguranța arsă. După ce am mai ars încă vreo două, nervos am început cercetarea. Borna de plus a bobinei de inducție (săgeata albă), atingea de rezervor. Am răsucit cu 90 grade bobina și am pus bornele pe verticală, adică așa cum era original.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placerea e de partea mea domnu' Dan! am facut si astazi ceva...am terminat asamblarea preliminara a pieselor si le-am si desfacut si lasat la vopsitorie! o sa iasa o minunatie! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări MZ-iștilor! Am ajuns la pagina 100.

Eu am continuat cu asamblarea preliminară a tablelor. Două-trei ciocane colo, mai închide aripa dincolo, mai lărgește găurile alea, gâtul de lup trebuie împins mai în spate că e luft mare între el și rezervor, am mai polizat din capace că atingeau de motor și de aripă ...cu ajutorul neprecupețit al lui Iuli Voshod.

 

 

Seara am trecut pe la atelier cu fiică-mea. Corcodel era acolo, lucra la strung niște bucși de bronz. Când să mă laud cu claxonul și luminile din bord, curent ioc. Siguranța arsă. După ce am mai ars încă vreo două, nervos am început cercetarea. Borna de plus a bobinei de inducție (săgeata albă), atingea de rezervor. Am răsucit cu 90 grade bobina și am pus bornele pe verticală, adică așa cum era original.

 

 

tot respectul pt.ce faceti :baldy:

ce place mai mult sint detaliile la care esti atent.la putina lume care reconditioneaza am vazut ca dau importanta detaliilor mici...pe cind la tine e o arta tot.

 

multa sanatate si spor :)

 

probabil cit de curind voi apela la cunsotiintele tale lagate de mz, ca am si eu citeva care asteapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce place mai mult sint detaliile la care esti atent.la putina lume care reconditioneaza am vazut ca dau importanta detaliilor mici...pe cind la tine e o arta tot.

 

E un fel de "deformație" profesională. Eu construiesc aeromodele planoare de când aveam 9 ani (1964). Am câștigat campionatul mondial de 4 ori, europeanul de 3 ori și naționalul doar o dată. Sunt maestru emerit al sportului, antrenor emerit și ca hobby (de parcă n-aș avea destule) conduc secția aero a Clubului Sportiv Universitar din Ploiești.

Ca și avioanele mari, ca să zboare, un aeromodel trebuie să fie perfect. Dacă planoarele mele sunt, de ce n-ar fi și motocicletele?

Uite mai jos un film cu o lansare dinamică în care planorul câștigă vreo 9 metri. Am inventat-o în 1995 și am primit pentru ea de la Federația Aeronautică Internațională, Diploma Antonov (un fel de Oscar al aeromodelismului).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un fel de "deformație" profesională. Eu construiesc aeromodele planoare de când aveam 9 ani (1964). Am câștigat campionatul mondial de 4 ori, europeanul de 3 ori și naționalul doar o dată. Sunt maestru emerit al sportului, antrenor emerit și ca hobby (de parcă n-aș avea destule) conduc secția aero a Clubului Sportiv Universitar din Ploiești.

Ca și avioanele mari, ca să zboare, un aeromodel trebuie să fie perfect. Dacă planoarele mele sunt, de ce n-ar fi și motocicletele?

Uite mai jos un film cu o lansare dinamică în care planorul câștigă vreo 9 metri. Am inventat-o în 1995 și am primit pentru ea de la Federația Aeronautică Internațională, Diploma Antonov (un fel de Oscar al aeromodelismului).

 

 

Ati omis totusi o mare calitate,umorul;e drept ca fara ea,aeromodelele ar fi tot perfecte,dar omul nu.

Tot respectul nu doar pentru lectia de profesionalism pe care ne-o dati,ci si pentru atitudinea mereu relaxata,care nu indeparteaza oamenii,ci dimpotriva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot respectul pentru atitudinea mereu relaxata ...

 

Relaxat pe dracu', că sunt un car de nervi.

 

Tahometrul nou, comandat la Tg. MureÂş, a venit fără fasunguri de becuri.

Luminile, verde de neutral Âşi albastru de fază lungă, sunt galbene Âşi ca atare voi pune leduri.

Fasunguri de alamă am găsit în arhiva personală.

Am spart un bec, am distrus sticla din interiorul fasungului Âşi fundul. În fund a rămas o gaură de 3,5 mm.

Bineînțeles că fasungul becului s-a mutilat în urma acestei operațiuni.

Am introdus în interior o coadă de burghiu de 6,5 mm Âşi l-am îndreptat cu ciocanul (de aviație).

Am executat din plastic pe strung un fel de dop din plastic, ca să refac fundul becului. I-am dat Âşi o gaură de 1 mm, prin care trec plusul led-ului legat în serie cu o rezistență. Minusul îl cositoresc la fasung.

 

 

În fundul becului cositoresc o Âşaibă de 3 mm cu interior de 1 mm, din tablă de bidon de diluant de la Policolor (poza 3).

ÂŞaiba se execută manual (ad labbam - cum se spune în limba latină).

 

Am reuÂşit în sfârÂşit, după ce am ars aproape toată rezerva strategică de leduri verzi (poza 4).

Emoții mari pentru mâine, când mă voi ocupa de ledul albastru.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relaxat pe dracu', că sunt un car de nervi.

 

Tahometrul nou, comandat la Tg. MureÂş, a venit fără fasunguri de becuri.

Luminile, verde de neutral Âşi albastru de fază lungă, sunt galbene Âşi ca atare voi pune leduri.

Fasunguri de alamă am găsit în arhiva personală.

Am spart un bec, am distrus sticla din interiorul fasungului Âşi fundul. În fund a rămas o gaură de 3,5 mm.

Bineînțeles că fasungul becului s-a mutilat în urma acestei operațiuni.

Am introdus în interior o coadă de burghiu de 6,5 mm Âşi l-am îndreptat cu ciocanul (de aviație).

Am executat din plastic pe strung un fel de dop din plastic, ca să refac fundul becului. I-am dat Âşi o gaură de 1 mm, prin care trec plusul led-ului legat în serie cu o rezistență. Minusul îl cositoresc la fasung.

 

 

În fundul becului cositoresc o Âşaibă de 3 mm cu interior de 1 mm, din tablă de bidon de diluant de la Policolor (poza 3).

ÂŞaiba se execută manual (ad labbam - cum se spune în limba latină).

 

Am reuÂşit în sfârÂşit, după ce am ars aproape toată rezerva strategică de leduri verzi (poza 4).

Emoții mari pentru mâine, când mă voi ocupa de ledul albastru.

 

La LED de 12 V se pune rezistenta de 1K

La LED de 3 V se pune rezistenta de 18K :) si nu se mai arde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La LED de 12 V se pune rezistenta de 1K

La LED de 3 V se pune rezistenta de 18K :) si nu se mai arde.

 

Toată noaptea n-am avut liniÂşte din cauza faptului că între aripa din față Âşi chederul care vine pe contraaripă, puteai băga un creion chinezesc hexagonal SC320 2=HB, cu gumă cu tot.

Pentru că la 8:00 aveam curs în sala alăturată, la 7:30 eram cu Victor tinichigiul în atelier Âşi dădeam ciocane ... În aripă, evident. A ieÂşit OK.

 

După curs, m-am dus în oraÂş Âşi mi-am completat rezerva de rezistențe Âşi de leduri albastre care era pe zero în urma chixurilor de ieri.

Am refăcut ledul verde care lumina prea intens Âşi riscam ca în trafic, să încep să văd cai verzi pe pereți.

I-am pus rezistență de 3 K Âşi ledului verde Âşi ledului albastru.

 

 

Merg toate luminile din bord, aÂşa că acesta e un capitol încheiat Âşi am putut monta "Zundschlossabdeckung-ul".

 

Mă duc acasă Âşi beau o bere, ca să sărbătoresc faptul că am primul post de pe pagina 101.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...