Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un far de mz125 am sanse sa gesesc? Probabil si o roata fata, sau doar butuc...

Multam anticipat

Roata am eu . 120 lei se poate vedea in Chitila ...0740376555

post-29942-0-77968300-1400355344_thumb.jpg

post-29942-0-53937600-1400355352_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-14660-0-89320300-1400651637_thumb.jpgUn prieten intentioneaza sa achizitioneze ETZ-ul acesta, imi poate spune careva daca toba este originala ca eu nu am mai vazut modelul asta,farul iarasi, este cu grilaj, nu cred ca este de fabrica asa si ce probleme apar deobicei la ETZ, stiam ceva de ambreiaj.


Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toba nu e originala, este model aftermarket "sport" si inafara de zgomot nu-i creste nici o performanta.

 

Farul nu e cu grilaj, grilajul de plastic e prins in 3 surubele peste far, 2 se si vad. Dai jos grilajul, e bun doar sa prinda mustele si sa nu le poti curata, si te uiti daca rama farului mai are cromul. Daca sticla farului e la nivel cu rama, e original(Selum), Daca sticla farului e mai iesita, e alt far compatibil(Trabant, etc)



Ambreiajul este ok la ETZ, dar daca e mai blana ala de-l monteaza, poate sari de pe con. Procedura e bine descrisa in cartea de service, daca se respecta, nu sare nicicum.

 

Modelul nu are defecte de tip, sau eventual insignifiante, insa daca utilizatorii anteriori i-au data apa, paie si bataie, atunci uzurile pot trage in balanta destul de tare.



Desi are consumul pe la 4%, la ETZ problema cea mai intalnita e ca ti se termina banii de benzina :-) te-ai tot da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit pe un forum german modalitatea de asamblare a motorului de mz es. postez aici fotografiile. ei monteaza totul pe partea stanga a carterului, inclusiv rulmentii de pe partea dreapta, apoi incalzesc carterul din dreapta si-l aseaza peste celalalt.

daca aveti si alte metode sau opinii v-as ruga sa le expuneti, poate gasim ceva mai bun........

attachicon.gifPA062113.jpgattachicon.gifPA062114.jpgattachicon.gifPA062115.jpgattachicon.gifPA062116.jpgattachicon.gifPA062117.jpgattachicon.gifPA062118.jpgattachicon.gifPA062119.jpgattachicon.gifPA062120.jpgattachicon.gifPA062121.jpgattachicon.gifPA062122.jpgattachicon.gifPA062123.jpgattachicon.gifPA062127.jpgattachicon.gifPA062128.jpgattachicon.gifPC060005.jpgattachicon.gifSchaltung.jpg

 

in alta ordine de idei, lucrul la mz-eul meu continua, multumita si unora de pe forum

rotile sunt gata, telescoapele mai necesita asamblarea, totul este sablat, mai am la cadru de schimbat suportul la cric, apoi trebuie duse toate" pleauale" la vopsitor, motorul e demontat, spalat, pentru capitala........

attachicon.gifIMG_5318.JPGattachicon.gif15032014339.jpgattachicon.gif15032014342.jpgattachicon.gif22032014348.jpg

efectuati o restaurare f frumoasa.

va rog sa i-mi spuneti unde v-ati restaurat rotile?intreb deoarece si eu am 2 roti de reparat...si ale Dvs sunt super fain facute!

cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut..! de pe unde se poate cumpara un carburator nou pt MZ es 250 sau cu ce modele mai noi se poate inlocui.

ca ma scos din minti jikovu-l asta care e pe el ma dispera.

se justifica unul nou......?

astept sfaturi.....multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M.a rugat un coleg de munca sa.l ajut intr.o problema: are un mz,nu stiu modelul,de 125, caruia vrea sa.i schimbe setul. Mi.a adus cilindrul si pistonul vechi si le.am masurat: pistonul are 52.3,iar cilindrul are un 53mm,cu bataie de 0.05 la 0.35 pe minus. Intrebarile mele sunt doua:

care este urmatoarea cota de reparatie de unde ma aflu cu uzura acum si de unde as putea gasi piston cu segmenti?

atasez si doua poze cu inculpatul:

 

multumesc anticipat!

post-79167-0-29712100-1401296212_thumb.jpg

post-79167-0-62947300-1401296230_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns! :) am trimis un e.mail la piese mz si.acum astept un raspuns... sper sa ma descurc! Fireste,daca mai cunoaste cineva detalii pe tema,sunt mai mult decat bucuros sa invat lucruri noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns! :) am trimis un e.mail la piese mz si.acum astept un raspuns... sper sa ma descurc! Fireste,daca mai cunoaste cineva detalii pe tema,sunt mai mult decat bucuros sa invat lucruri noi!

asa am trimis si eu acum 2 zile ................si nimic.........nici un raspuns.

nu stiu daca mai se lucreaza acolo.

mai astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M.a rugat un coleg de munca sa.l ajut intr.o problema: are un mz,nu stiu modelul,de 125, caruia vrea sa.i schimbe setul. Mi.a adus cilindrul si pistonul vechi si le.am masurat: pistonul are 52.3,iar cilindrul are un 53mm,cu bataie de 0.05 la 0.35 pe minus. Intrebarile mele sunt doua:

care este urmatoarea cota de reparatie de unde ma aflu cu uzura acum si de unde as putea gasi piston cu segmenti?

atasez si doua poze cu inculpatul:

 

multumesc anticipat!

Salut, spunei colegului sa caute de Minsk, apoi sa alezeze cilindrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu gasesc,domnilor,pistoane la ce cota vreau eu,in ro?

pot face toate modificarile astea la serviciu,dar ar fi mult mai simplu sa nu,daca gasesc piesa lui... na.. am intrebat si pe userul ce mi.a fost recomandat,am scris e.mail si acolo,pe site.ul ala. Vedem ce raspunsuri primesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Am dat raspuns prin email. Nu am posibilitat de a da o raspuns in 24 ore sau 48 ore pentru ca sunt singur in firma si nu pot sa le fac toate :( Cer excuze.

 

"Nu exista carburatorul nou pentru MZ Es, numai kituri de reparatie care contine acu suber, garnituri si jiglor." De exemplu :
Numai daca gasiti mai multi corpuri de carburatoare, puteti sa facem, poate, unul bun.

salut..! de pe unde se poate cumpara un carburator nou pt MZ es 250 sau cu ce modele mai noi se poate inlocui.

ca ma scos din minti jikovu-l asta care e pe el ma dispera.

se justifica unul nou......?

astept sfaturi.....multumesc



Buna ziua,

 

Care e cota cautat ?

 

Ati primis raspunsul in data de 29 Mai prin email :

 

Legat de modele de MZ 125, boltul se schimb, si tipul de segment (gherele interioare IS, sau gherele spre exterior sus FS), dar pentru toate motociclete MZ 125, segmenti sunt de tip IS.
Trebuie sa precizati de care modele de MZ e vorba, si sa comunicati cota cautat.
Numai bine,
Christophe

 

Si nu gasesc,domnilor,pistoane la ce cota vreau eu,in ro?
pot face toate modificarile astea la serviciu,dar ar fi mult mai simplu sa nu,daca gasesc piesa lui... na.. am intrebat si pe userul ce mi.a fost recomandat,am scris e.mail si acolo,pe site.ul ala. Vedem ce raspunsuri primesc!

 

MZ RT 125/1 125/2 : bolutul a un diametru de 12mm
MZ RT 125/3 : boltul 15x10x43 mm, segment tip IS
MZ ES 125 : bolt 15x10x47, segment tip IS
MZ TS 125 : bolt 15x10x43, segment tip IS
MZ ETZ 125 : bolt 15x10x43, segment tip IS
Cotele de reparatie merge de 0,5 in 0,5.

Si nu gasesc,domnilor,pistoane la ce cota vreau eu,in ro?
pot face toate modificarile astea la serviciu,dar ar fi mult mai simplu sa nu,daca gasesc piesa lui... na.. am intrebat si pe userul ce mi.a fost recomandat,am scris e.mail si acolo,pe site.ul ala. Vedem ce raspunsuri primesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, in maxim o saptamana voi fi posesorul unui MZ ES 250 din 61.

Din ce am vb cu vanzatorul si din pozele pe care mi le-a trimis moto este reconditionata si arata destul de bine. Nu merg sa o vad ca este foarte departe de mine si prefer sa risc iar cu banii cheltuiti pana acolo mai bine platesc transportul ei.

Vanzatorul mi-a spus ca moto nu incarca bateria si de vina ar fi regulatorul de tensiune care este stricat.

Intrebarea mea este: poate fi reparat acest regulator sau am sanse sa gasesc unul in stare de functionare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca este original ar fi pe 6v ,si da gasesti regulator electronic nou dar gasesti si mecanice functionale. De reparat mai greu... Numai sa fie doar din regulator... oricum incarcarea nu e o problema asa mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de dedicatie, dar am dat fuga inapoi la data aia sa vad ce balarii oi fi zis :-) si nu gasesc ca as fi postat ceva. Nici ceasurile de ES nu-mi trezesc vreo lumina, asa ca nu inteleg...

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca este original ar fi pe 6v ,si da gasesti regulator electronic nou dar gasesti si mecanice functionale. De reparat mai greu... Numai sa fie doar din regulator... oricum incarcarea nu e o problema asa mare.

Nu tin sa il repar pe acela, proprietarul mi-a zis ca s-ar gasi electronic dar el nu a vrut sa puna decat original si nu a gasit.

Dupa ce ma vad cu ea in curte ma pun eu pe cautat. Am gasit si un anunt cu cineva care repara modelul asta, spune ca ar mai avea si ceva piese de schimb si este si aproape mine.

Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de dedicatie, dar am dat fuga inapoi la data aia sa vad ce balarii oi fi zis :-) si nu gasesc ca as fi postat ceva. Nici ceasurile de ES nu-mi trezesc vreo lumina, asa ca nu inteleg...

 

 

ziceai ca ai vrea sa vezi cand o sa aiba 100 de km pe ceas daca o sa mai functioneze , sau in fine ceva de genu , oricum nu a fost suparare ci voiam sa iti trimit o poza si sa iti arat ca de bine de rau cu toate originale de la dinam la instalatie electrica (6 v) merge bine .

toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, inteleg, pai eu asa le spun la toti care restaureaza - daca o sa faca 50km dus, 50km intors macar, ca am observat ca toti care restaureaza si vopsesc frumos dupa aia le pun pe raft. Deci fara suparare bineinteles dar pentru un MZ 100km e infim. Nu are nimic ca e pe 6V, daca as avea MZ-ul tau, as pleca relaxat un weekend pana la greci si inapoi si m-as intoarce cu +1500km minim. Hai pe el la intalnirea MZ ca e la Aiud peste cateva saptamani, decat sa-ti dau un Like de facebook, mai bine iti dau o bere :-))



zi din cate ture ai adunat suta aia? O suta trebuie numai sa reglezi un carburator ca lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...