Andrei_D Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) multumesc ca mi-ai spus, nu-i nevoie sa cauti articolul. luni o sa sun la magazin, sa vad ce marfa au. Ce ulei se pune in cutia de viteze a ETZ-ului de 250? Ma intereseaza vascozitatea. Ce zice fabricantul in manualul de intretinere? Editat Februarie 3, 2009 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) Cartea de service(pag13) ulei de cutie de viteze 1000cmc SAE80; Cartea de service(pag15) ulei de cutie 900cmc tip GL60: Viscozitate la 50°C 53..68 cSt(aprox. 8°E); punct de ingrosare/inghet: -25°C ; punct de aprindere 180°C; continut apa 0.1%; In strainatate(outside DDR) se poate folosi si ulei de motor SAE 30...40 sau ulei de cutie SAE 80 care are aceleasi caracteristici. gaura de vizitare, etc. In manualul de utilizare se specifica 900cmc, ulei de motor SAE40 fara aditivi, sau de cutie SAE80 sau GL60 specific DDR. Editat Februarie 3, 2009 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Multumesc frumos, Owene! ma intereseaza pentru ES-ul meu. In cartea lui nu este mentionata vascozitatea uleiului si am intrebat de ETZ stiind ca se aseamana cutiile de viteza. mai am doua intrebari pentru cei care pot raspunde: 1: pinionul de pe motor (17-20 de dinti), cel pe care vine lantul, se potriveste de la ETZ 250 la ES 175/250 ? Adica daca se potriveste pe ax si la cota simeringului. 2: are cineva o poza cu sistemul de actionare a ambreiajului de ETZ 250? Ma intereseaza chestia aia care iti permite sa agati afara cablul de ambreiaj. La ES daca ti se rupe cabul, esti nevoit sa dai motocicleta pe-o parte, apoi sa dai jos capacul ambreiajului, etc si as vrea sa-i pun sistemul ala cu tija ca la ETZ, sa-mi permita sa inlocuiesc cablul imediat. Multumesc! inca una: uleiul fara aditivi nu este cumva uleiul mineral? Eu ma gandeam sa bag ulei sintetic ca sa nu mai lase atat mizerie cat lasa cel mineral. E totusi posibil ca asta sintetic sa contina teflon sau ce naiba o cotine si sa patineze ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 inca una: uleiul fara aditivi nu este cumva uleiul mineral? Eu ma gandeam sa bag ulei sintetic ca sa nu mai lase atat mizerie cat lasa cel mineral. E totusi posibil ca asta sintetic sa contina teflon sau ce naiba o cotine si sa patineze ambreiajul? Uleiul marcat ca ulei pentru motociclete in mod sigur nu contine aditivi, nu patineaza ambreiajul. Uleiurile de motocicleta vin cam in 2 mari categorii - pentru cele racie cu aer, asta sunt uleiuri care au regim de lucru mai agresiv, sunt mai scumpe; Uleiuri pentru cele racite cu lichid - mai ieftine. Uleiurile de masina in general contin aditivi antifrictiune, fie ele minerale, semi- sau sintetice. Pun pariu ca exista si uleiuri de cutie sintatice. Insa eu nu sunt clar cu o chestie: uleiurile sintetice nu cer semeringuri speciale? Ca mie uleiul de motor full sintetic mi-a dizolvat pompita de cauciuc de la pipeta cu care mai lucram, si am citit pe carbibles.com ca trebuie trecut la uleiuri sintetice cu atentie, deoarece tind sa curete mizeria uleiului mineral si aia sa o ia la vale pe unde nu trebuie si sa infunde ceva(nu cred ca infunda la noi pasajul din cutie) sau sa dizolve unele elemente de cuciuc vechi, ne-rezistente la sintetic. Si eu trebuie sa schimb uleiul in cutie, si m-am hotarat sa pun ulei de cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUCU FAINA Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 vand mz250-es inmatriculat,cu acte in regula,in stare buna,izh350 cu atas,inmatriculat,in stare buna.tel;0043 676 4201948 am si ceva poze cu motoarele.costa 500 de euro bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 sa deschis forumul de mz pe siteul nostru. http://mz-brothers.ro/ clik pe forum si se deschide o fereastra noua cu forumul,deja sant uplodate scheme electrice,toate cartile de mz le gasiti aici,discutii interesante,poze,sfaturi...etc.cine e pasionat il asteptam.avem topic si pt simson,dkw,bk 350 ,va asteptam sa colaboram ! http://mz-brothers.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 (editat) salut MZriasilor! De curind am intrat in posesia unui MZ ES 175/1,an fabricatie 1962,se afla intr-o stare originala n proportie de 99% zic eu. Partea electrica lipseste,si aici ma refer doar la releul disjunctor-conjunctor. O alta problema ar f arcul de la pedala de pornire:e sarit de la locul lui.Motorul are compresie buna,ambreiajul si alternatorul sint originale si k noi. Initial am dorit sa restaurez aceasta motocicleta,dar timpul si banii nu-mi permit momentan si e pakt sa rugineasca degeaba. Nu am inca actele si nici nu sint sigur k ele mai exista. DECI,PT PERSOANELE INTERESATE,E DE VINZARE,LA PRETUL DE 100 DE EURO. NUMERELE MELE DE TEL TEL: 0746.501.399 // 0768.995.103 // 0761.707.917. NUMELE MEU ESTE ADI. SAU ID MESSENGER/MAIL:pseudo_rat2000@yahoo.com. pozele nu am reusit sa le pun aici...inca. Editat Februarie 12, 2009 de pseudo_rat2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 salut MZriasilor! De curind am intrat in posesia unui MZ ES 175/1,an fabricatie 1962,se afla intr-o stare originala n proportie de 99% zic eu. Partea electrica lipseste,si aici ma refer doar la releul disjunctor-conjunctor. O alta problema ar f arcul de la pedala de pornire:e sarit de la locul lui.Motorul are compresie buna,ambreiajul si alternatorul sint originale si k noi. Initial am dorit sa restaurez aceasta motocicleta,dar timpul si banii nu-mi permit momentan si e pakt sa rugineasca degeaba. Nu am inca actele si nici nu sint sigur k ele mai exista. DECI,PT PERSOANELE INTERESATE,E DE VINZARE,LA PRETUL DE 100 DE EURO. NUMERELE MELE DE TEL TEL: 0746.501.399 // 0768.995.103 // 0761.707.917. NUMELE MEU ESTE ADI. SAU ID MESSENGER/MAIL:pseudo_rat2000@yahoo.com. pozele nu am reusit sa le pun aici...inca. De ce ne lasi asa...la jumatate?Pune fotografii cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 salut MZriasilor! De curind am intrat in posesia unui MZ ES 175/1,an fabricatie 1962,se afla intr-o stare originala n proportie de 99% zic eu. Partea electrica lipseste,si aici ma refer doar la releul disjunctor-conjunctor. O alta problema ar f arcul de la pedala de pornire:e sarit de la locul lui.Motorul are compresie buna,ambreiajul si alternatorul sint originale si k noi. Initial am dorit sa restaurez aceasta motocicleta,dar timpul si banii nu-mi permit momentan si e pakt sa rugineasca degeaba. Nu am inca actele si nici nu sint sigur k ele mai exista. DECI,PT PERSOANELE INTERESATE,E DE VINZARE,LA PRETUL DE 100 DE EURO. NUMERELE MELE DE TEL TEL: 0746.501.399 // 0768.995.103 // 0761.707.917. NUMELE MEU ESTE ADI. SAU ID MESSENGER/MAIL:pseudo_rat2000@yahoo.com. pozele nu am reusit sa le pun aici...inca. chiar nu reusesc sa pun pozele!!! pt poze pe pseudo_rat2000,id-ul meu de messenger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 chiar nu reusesc sa pun pozele!!! pt poze pe pseudo_rat2000,id-ul meu de messenger. Trebuie sa reduci pozele la aprox 800X600 (sa aiba sub 100 kb) si atunci merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUCU FAINA Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 [quote name='pseudo_rat2000' SALUT- ITI CUMPAR EU MZ-UL DACA IL DUCI ACASA LA PARINTI IN SIMLEUL SILVANIEI.MAI AM VREO TREI BUCATI ACOLO.TEL MEU 0043 6764201948.EU STAU IN AUSTRIA SI NU AM TIMP SA VIN DUPA EL ARATA LA FEL CA AL MEU? MA REFER LA MODEL? E-MAIL ducufaina@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 (editat) marketing agresiv Editat Februarie 18, 2009 de mihai_prd Da, si a intervenit BNR (aka moderatoru) si a umplat la politica monetara (adica i-a sters lui judas postul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 (editat) am inteles ca mz (model rt), are pompa pt umflat rotile sub rezervor! am vazut si eu la mine un asemenea locas! asadar daca exista cineva care mai pastreaza un asemenea accesoriu, ii platesc greutatea lui in aur! CUMPAR POMPA PT UMFLAT, PT MZ RT!! Editat Februarie 19, 2009 de tr88bcd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kta_bmxpunk Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 am inteles ca mz (model rt), are pompa pt umflat rotile sub rezervor!am vazut si eu la mine un asemenea locas! asadar daca exista cineva care mai pastreaza un asemenea accesoriu, ii platesc greutatea lui in aur! CUMPAR POMPA PT UMFLAT, PT MZ RT!! cred ca am eu o pompa...pe acasa...de RT sau oricum ceva comunista ... o sa fac o poza doua maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 am inteles ca mz (model rt), are pompa pt umflat rotile sub rezervor! si ES-ul are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 ETZ-ul are sub sa. Eu sunt un norocos cu pompa, care mai si merge perfect. Dar oare nu e aceeasi pompa la toate MZ-urile? Stim prea bine filozofia reutilizarii. Eu pot pune o poza, daca vreti, pentru comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 n-am cum sa compar, ptr. ca n-am deloc. As fi foarte interesat sa aflu daca se brodesc, sa atarn si eu ceva in suportul ala ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 n-am cum sa compar, ptr. ca n-am deloc. As fi foarte interesat sa aflu daca se brodesc, sa atarn si eu ceva in suportul ala ! pompa mea se afla sub rezervor in stare stoc : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 da domne, dar ia zi, tu ai si ETZ; sunt pompele la fel ? ps: un maner din ala care e prins intre sei, de seaua din spate, se intampla sa ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 la RT, distanta intre prinderi e de aprox 35cm, iar prinderea e facuta din 2 cercuri, 2 inele, care au un diametru de aprox 2 cm! am inteles ca de etz nu merge! astept orice alta posibilitate! multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 da domne, dar ia zi, tu ai si ETZ; sunt pompele la fel ? ps: un maner din ala care e prins intre sei, de seaua din spate, se intampla sa ai ? Maner nici eu n-am gasit original, asa ca am improvizat.ETZ-ul meu nu are locas de pompa pe cum are 250-ul.Al meu e 251, difera putin partea din spate unde e pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 S-a lasat linistea pe topicul MZ, asta inseamna oare ca atunci cand vine primavara MZ-urile ies pe sosele si ogoare? Asta ar fi un fel de medalie pentru MZ. Eu sunt la 70% cu RK, estimez prima iesire pentru reglaje prin 10 aprilie. Voi cum stati, pe scurt? Hai primavara! --owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ketzien Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Personal eu si iarna aceasta am iesit cu mz-ul inca si acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Personal eu si iarna aceasta am iesit cu mz-ul inca si acuma Si in ce viteza ai reusit sa-l bagi pana acuma? De vazut, am vazut , ca n-ai tras in exces de el.Pana la urmatoarea tura comuna, spor la condus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Martie 27, 2009 Autor Share Postat Martie 27, 2009 S-a lasat linistea pe topicul MZ, asta inseamna oare ca atunci cand vine primavara MZ-urile ies pe sosele si ogoare? Asta ar fi un fel de medalie pentru MZ.Eu sunt la 70% cu RK, estimez prima iesire pentru reglaje prin 10 aprilie. Voi cum stati, pe scurt? Hai primavara! --owene e linistea dinaintea furtunii....... sa intamplat ceva extraordinar ieri in germania.... http://mz-forum.com/viewtopic.php?f=24&t=22165 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.