Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mz-ul are seria pansonata doar pe stanga.

 

Am scris mai devreme .... "alte serii in afara de cea ce apare in CIV". Nu-mi spune ca singurele caractere ce le gasesti poansonate pe cartere sunt cele ce indica seria din CIV.

 

Da. noi l-am schimbat. NU E PROBLEMA. Se aseaza perfect!

 

Pai si atunci de ce-ti "papa" ulei din cutia de viteze ?

 

Eu ma opresc aici. Daca vreti sa intelegeti ca nu e indicat sa dezperechezi carterele bine, daca nu......la fel de bine. Este un sfat ce s-a cerut , la care eu am raspuns. Cei ce vor sa tina cont de ceea ce am scris bine, daca nu.......iara bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi papa la motoru meu ,nu la cea rosie! Motorul meu are carterele originale. Fratela a schimbat carterul la Mz-ul rosu. S-a potrivit perfect si nu ii papa ulei!

 

Cati kilometrii a facut calare pe motocicleta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a barait-o destul!



Eu zic sa nu ne indepartam de la subiect.

Daca sunt persoane ce au pareri Pro sau Contra in legatura cu situatia de fata, ii rog sa ne impartaseasca parerile lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am experienta desfacutului motorelor ca voi, dar cred ca este logic si de preferat sa nu desperechezi ceva ce a fost facut intr-o pereche.Eu unul le-as schimba doar daca nu as avea incotro si ar fi ultima varianta. Desi daca stau si ma gandesc logic, nu cred ca erau facute neaparat perechi, ci o masinarie automata turna sute/mii de componente intr-o zi, toate facute sa se potriveasca perfect si in parametrii cu perechea lui, care era turnata de alta masina din fabrica.Mz rt 3 s-a produs 2-3 ani maxim, asa ca nu cred sa fi schimbat ei masinariile alea sau cotele si dimensiunile unui motor foarte fiabil.Deci este foarte probabil sa se potriveasca perfect, sansele cresc mult pentru motocicletele din acelas an.

Asa ca..daca mai sunt exemple de reusita si nu este alta varianta, de ce nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa ma ajute cineva cu dimensiunile a si b din poza.Nu am cutia electrica sa masor distanta intre gauri si vreau sa refac suportul

 

Distanta dintre gaurile cutiei electrice este de 70 mm.

 

Nu am experienta desfacutului motorelor ca voi, dar cred ca este logic si de preferat sa nu desperechezi ceva ce a fost facut intr-o pereche.Eu unul le-as schimba doar daca nu as avea incotro si ar fi ultima varianta. Desi daca stau si ma gandesc logic, nu cred ca erau facute neaparat perechi, ci o masinarie automata turna sute/mii de componente intr-o zi, toate facute sa se potriveasca perfect si in parametrii cu perechea lui, care era turnata de alta masina din fabrica.Mz rt 3 s-a produs 2-3 ani maxim, asa ca nu cred sa fi schimbat ei masinariile alea sau cotele si dimensiunile unui motor foarte fiabil.Deci este foarte probabil sa se potriveasca perfect, sansele cresc mult pentru motocicletele din acelas an.

Asa ca..daca mai sunt exemple de reusita si nu este alta varianta, de ce nu.

 

Carterele, dupa ce se scot din matrite, se trimit la rectificat si imperechiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,Carterele, dupa ce se scot din matrite, se trimit la rectificat si imperechiat.''

 

Hai ca m-a prins si pe mine discutia asta asa...din principiu.Posibil sa ai dreptate, desi ma indoiesc sa fie asa.Erau totusi anii 60, peste cativa ani omul ajungea pe luna.Ma gandesc ca intr-o fabrica nemteasca nu era cum sugerezi tu, ca fiecare piesa trebuie potrivita cu alta. ca ar fi scos doar cateva motociclete pe zi, este ca si cum ai zice ca pistonele trebuiesc potrivite cu cilindru...fiecare.De asta exista cote.Daca ai o matrita corelata cu alta ,dupa doua piese care se potrivesc perfect, atunci cel putin teoretic poti sa torni 1000 de piese perfecte si identice cu primele doua dupa care s-au facut matritele , piese care la randul lor se vor potrivii perfect, fiind si identice cu primele.

Nici nu conteaza prea mult discutia asta...nu avem de unde sa stim cum se faceau atunci motocicletele dar inclin sa cred ca daca vorbeam de una din anii 20' , poate poate.Asa deja anii 60 erau in epoca automatizarii.

Cel putin logic suna..valabil ce zic eu, acum practica ne poate face o figura :).Oricum ..noi sa fim sanatosi.

Editat de master_alexut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e greu de aflat prin ce procese tehnologice treceau astfel de motoare, in vremea aia ( Internetul e cat toate zilele ).

....dar cand comoditatea e la moda...............e mai usor sa te contrazici.

Nici n-o sa aduc argumente in discutia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lolo cam are dreptate , desi este vorba de aceleasi matrite, dupa turnare se fac rectificari. tocmai pentru alinierea lagarelor . in principiu merg imperecheate ...dar trebuie sa va asteptati sa apara mici diferente, din care pot rezulta uzuri premature ale componentelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma!

Ziceti de parca le rectificau la Pila! Aveau masina de coordonate si fiecare ansamblu intra la prelucrat individual! Cred ca dupa ce spuneti voi pentru fiecare bloc motor ii trebuia un ambielaj special, rulmenti diferiti si etc! Sunteti oameni mari. Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ma!

Ziceti de parca le rectificau la Pila! Aveau masina de coordonate si fiecare ansamblu intra la prelucrat individual! Cred ca dupa ce spuneti voi pentru fiecare bloc motor ii trebuia un ambielaj special, rulmenti diferiti si etc! Sunteti oameni mari. Nu?

 

Nedelcu

 

Acum sincer si tu crezi ce zici , nu sant partinitor cu nimeni dar te intreb asa cu piosenie oare tu stii cum functioneaza o trotineta , da un motor , daca raspunsul e DA atunci cred ca stii cum ar trebui sa functioneze si o cutie de viteze ce zici oare acolo trebuie sa se potriveasca tot , oare intelegi ce insemna excentric concentric , sau crezi ca cutia de viteze se alinieaza cu fir cu plumb?

crezi ca toate cutiile de viteza sant la fel ?daca ai 2 mz-uri juri pe rosu ca sant la fel ?nu difera saibele din cutie ?oare crezi ca crabotii merg aliniati sau merg asa de capul lor p-acolo , nu combat pe nimeni si nici nu laud dar mai sant de astia printr-e noi care mai desfac cate o cutie 2 asa de unu singur fara ajutor de la nea - caisa.

 

Spor in toate si nu mai fi asa de inversunat fara sa stii despre ce vorbeste , e doar o remarca de care ar fi bine sa ti cont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacteti 50 de motoare NOI si nu o sa gasiti o saiba sau o piulita in plus. Mecanicul de romania ii baga un distantier pentru ca nu e capabil sa veda o uzura in alta parte sau daca o vede e prea lenes.Nemtii aia faceau motocicletele la banda,c-am asa se lucreaza intr-o fabrica.

 

C-am astea sunt toate piesele ce intra intr-un motor. Nu au bagat altele ca nu s-ar alinia cutia de viteze,ba chiar au avut curajul sa isi faca si scheme cu descrierea pieselor ce vin montate pentru ca noi sa nu cumva sa bagam altele.Bineinteles cei ce isi desfac periodic cutia de viteze stiu asta.

P.S: Nu ma cunoasteti,asa ca nu ma caracterizati.



Inatloz, cumpara alt motor,e mai comod asa. Vezi cine are de vanzare.

Am iesit din discutia asta fara rost. Sunt zeci de oameni care nu mai intra pe aici. Sanatate Maxima!

post-47359-0-66914100-1391751226_thumb.gif

post-47359-0-55668300-1391751238_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!eu sunt nou pe aici desi urmaresc mai de mult discutiile...atata timp cat vorbim despre o fabrica nu cred ca treaba mergea ca in garaj la nu stiu cine.vorbim de precizie aici.daca nu se potrivesc piesele,de ce toti vindeti moto si alte chestii dezmembrate?motocicletele se faceau la banda era productie in masa...acum mergem toti si cumparam piese de la dezmembrari chiar si componente de motor,oameni priceputi ce suntem noi...punem plumbu pe ele si e ok.eu am schimbat carter la mz meu si e ok.nu am intalnit nici o problema...daca voi schimbai tot motorul pt un cartet inseamna ca nu aveti ce face.daca am deranjat,scuzati-ma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai fetelor ca..... ne-am cam incins,trebuia sa fie ceva distractiv si constructiv, dar mai e putin si ne paruim.Pana nu mergem in Germania si prindem un mos care a lucrat la linia de productie in anii 60, ne contrazicem degeaba.Fiecare vorbeste din viziunea si logica proprie.Pana si painea se face diferit la fiecare brutarie, dar motoarele, asa ca naiba stie cum le finisa fiecare fabrica si daca le finisa sau le scotea STAS, numai bune de montat.

Cum nu s-a ajuns la o concluzie..eu zic sa trecem necunoscuta asta in cosul cu ,, de cercetat si incercat''.Cum nimeni nu a venit cu ceva palpabil..ramane remiza :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...