sharky_boy Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 mz-ul are seria pansonata doar pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Speram sa primesc raspuns de la cineva care chiar a inlocui unul din cartere , acum sunt un pic pe ganduri, dar daca reusesc sa iau carterul ieftin o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 O sa te convingi de greseala pe buzunarul tau. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Da. noi l-am schimbat. NU E PROBLEMA. Se aseaza perfect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 mz-ul are seria pansonata doar pe stanga. Am scris mai devreme .... "alte serii in afara de cea ce apare in CIV". Nu-mi spune ca singurele caractere ce le gasesti poansonate pe cartere sunt cele ce indica seria din CIV. Da. noi l-am schimbat. NU E PROBLEMA. Se aseaza perfect! Pai si atunci de ce-ti "papa" ulei din cutia de viteze ? Eu ma opresc aici. Daca vreti sa intelegeti ca nu e indicat sa dezperechezi carterele bine, daca nu......la fel de bine. Este un sfat ce s-a cerut , la care eu am raspuns. Cei ce vor sa tina cont de ceea ce am scris bine, daca nu.......iara bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Imi papa la motoru meu ,nu la cea rosie! Motorul meu are carterele originale. Fratela a schimbat carterul la Mz-ul rosu. S-a potrivit perfect si nu ii papa ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Imi papa la motoru meu ,nu la cea rosie! Motorul meu are carterele originale. Fratela a schimbat carterul la Mz-ul rosu. S-a potrivit perfect si nu ii papa ulei! Cati kilometrii a facut calare pe motocicleta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 a barait-o destul! Eu zic sa nu ne indepartam de la subiect. Daca sunt persoane ce au pareri Pro sau Contra in legatura cu situatia de fata, ii rog sa ne impartaseasca parerile lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Nu am experienta desfacutului motorelor ca voi, dar cred ca este logic si de preferat sa nu desperechezi ceva ce a fost facut intr-o pereche.Eu unul le-as schimba doar daca nu as avea incotro si ar fi ultima varianta. Desi daca stau si ma gandesc logic, nu cred ca erau facute neaparat perechi, ci o masinarie automata turna sute/mii de componente intr-o zi, toate facute sa se potriveasca perfect si in parametrii cu perechea lui, care era turnata de alta masina din fabrica.Mz rt 3 s-a produs 2-3 ani maxim, asa ca nu cred sa fi schimbat ei masinariile alea sau cotele si dimensiunile unui motor foarte fiabil.Deci este foarte probabil sa se potriveasca perfect, sansele cresc mult pentru motocicletele din acelas an. Asa ca..daca mai sunt exemple de reusita si nu este alta varianta, de ce nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Exact. Doar nu aveau o singura matrita! Turanu zeci odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Poate sa ma ajute cineva cu dimensiunile a si b din poza.Nu am cutia electrica sa masor distanta intre gauri si vreau sa refac suportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 din ax in ax are fix 70 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Poate sa ma ajute cineva cu dimensiunile a si b din poza.Nu am cutia electrica sa masor distanta intre gauri si vreau sa refac suportul Distanta dintre gaurile cutiei electrice este de 70 mm. Nu am experienta desfacutului motorelor ca voi, dar cred ca este logic si de preferat sa nu desperechezi ceva ce a fost facut intr-o pereche.Eu unul le-as schimba doar daca nu as avea incotro si ar fi ultima varianta. Desi daca stau si ma gandesc logic, nu cred ca erau facute neaparat perechi, ci o masinarie automata turna sute/mii de componente intr-o zi, toate facute sa se potriveasca perfect si in parametrii cu perechea lui, care era turnata de alta masina din fabrica.Mz rt 3 s-a produs 2-3 ani maxim, asa ca nu cred sa fi schimbat ei masinariile alea sau cotele si dimensiunile unui motor foarte fiabil.Deci este foarte probabil sa se potriveasca perfect, sansele cresc mult pentru motocicletele din acelas an. Asa ca..daca mai sunt exemple de reusita si nu este alta varianta, de ce nu. Carterele, dupa ce se scot din matrite, se trimit la rectificat si imperechiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Mersi, de la gaura din stanga pana la margine cat o fi, nu vreau sa las mai lung decat cutia electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 (editat) ,,Carterele, dupa ce se scot din matrite, se trimit la rectificat si imperechiat.'' Hai ca m-a prins si pe mine discutia asta asa...din principiu.Posibil sa ai dreptate, desi ma indoiesc sa fie asa.Erau totusi anii 60, peste cativa ani omul ajungea pe luna.Ma gandesc ca intr-o fabrica nemteasca nu era cum sugerezi tu, ca fiecare piesa trebuie potrivita cu alta. ca ar fi scos doar cateva motociclete pe zi, este ca si cum ai zice ca pistonele trebuiesc potrivite cu cilindru...fiecare.De asta exista cote.Daca ai o matrita corelata cu alta ,dupa doua piese care se potrivesc perfect, atunci cel putin teoretic poti sa torni 1000 de piese perfecte si identice cu primele doua dupa care s-au facut matritele , piese care la randul lor se vor potrivii perfect, fiind si identice cu primele. Nici nu conteaza prea mult discutia asta...nu avem de unde sa stim cum se faceau atunci motocicletele dar inclin sa cred ca daca vorbeam de una din anii 20' , poate poate.Asa deja anii 60 erau in epoca automatizarii. Cel putin logic suna..valabil ce zic eu, acum practica ne poate face o figura .Oricum ..noi sa fim sanatosi. Editat Februarie 5, 2014 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Nu e greu de aflat prin ce procese tehnologice treceau astfel de motoare, in vremea aia ( Internetul e cat toate zilele ). ....dar cand comoditatea e la moda...............e mai usor sa te contrazici. Nici n-o sa aduc argumente in discutia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Lolo cam are dreptate , desi este vorba de aceleasi matrite, dupa turnare se fac rectificari. tocmai pentru alinierea lagarelor . in principiu merg imperecheate ...dar trebuie sa va asteptati sa apara mici diferente, din care pot rezulta uzuri premature ale componentelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Hai ma! Ziceti de parca le rectificau la Pila! Aveau masina de coordonate si fiecare ansamblu intra la prelucrat individual! Cred ca dupa ce spuneti voi pentru fiecare bloc motor ii trebuia un ambielaj special, rulmenti diferiti si etc! Sunteti oameni mari. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Hai ma! Ziceti de parca le rectificau la Pila! Aveau masina de coordonate si fiecare ansamblu intra la prelucrat individual! Cred ca dupa ce spuneti voi pentru fiecare bloc motor ii trebuia un ambielaj special, rulmenti diferiti si etc! Sunteti oameni mari. Nu? Nedelcu Acum sincer si tu crezi ce zici , nu sant partinitor cu nimeni dar te intreb asa cu piosenie oare tu stii cum functioneaza o trotineta , da un motor , daca raspunsul e DA atunci cred ca stii cum ar trebui sa functioneze si o cutie de viteze ce zici oare acolo trebuie sa se potriveasca tot , oare intelegi ce insemna excentric concentric , sau crezi ca cutia de viteze se alinieaza cu fir cu plumb? crezi ca toate cutiile de viteza sant la fel ?daca ai 2 mz-uri juri pe rosu ca sant la fel ?nu difera saibele din cutie ?oare crezi ca crabotii merg aliniati sau merg asa de capul lor p-acolo , nu combat pe nimeni si nici nu laud dar mai sant de astia printr-e noi care mai desfac cate o cutie 2 asa de unu singur fara ajutor de la nea - caisa. Spor in toate si nu mai fi asa de inversunat fara sa stii despre ce vorbeste , e doar o remarca de care ar fi bine sa ti cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Desfacteti 50 de motoare NOI si nu o sa gasiti o saiba sau o piulita in plus. Mecanicul de romania ii baga un distantier pentru ca nu e capabil sa veda o uzura in alta parte sau daca o vede e prea lenes.Nemtii aia faceau motocicletele la banda,c-am asa se lucreaza intr-o fabrica. C-am astea sunt toate piesele ce intra intr-un motor. Nu au bagat altele ca nu s-ar alinia cutia de viteze,ba chiar au avut curajul sa isi faca si scheme cu descrierea pieselor ce vin montate pentru ca noi sa nu cumva sa bagam altele.Bineinteles cei ce isi desfac periodic cutia de viteze stiu asta. P.S: Nu ma cunoasteti,asa ca nu ma caracterizati. Inatloz, cumpara alt motor,e mai comod asa. Vezi cine are de vanzare. Am iesit din discutia asta fara rost. Sunt zeci de oameni care nu mai intra pe aici. Sanatate Maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nedelcu adrian Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Salut!eu sunt nou pe aici desi urmaresc mai de mult discutiile...atata timp cat vorbim despre o fabrica nu cred ca treaba mergea ca in garaj la nu stiu cine.vorbim de precizie aici.daca nu se potrivesc piesele,de ce toti vindeti moto si alte chestii dezmembrate?motocicletele se faceau la banda era productie in masa...acum mergem toti si cumparam piese de la dezmembrari chiar si componente de motor,oameni priceputi ce suntem noi...punem plumbu pe ele si e ok.eu am schimbat carter la mz meu si e ok.nu am intalnit nici o problema...daca voi schimbai tot motorul pt un cartet inseamna ca nu aveti ce face.daca am deranjat,scuzati-ma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Atata timp cat Nedelcu si-a plimbat MZ-ul la diverse intruniri, reparandu-l fara probleme la fata locului, cred ca omul stie ce vorbeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Urmariti minutul 4:19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Hai fetelor ca..... ne-am cam incins,trebuia sa fie ceva distractiv si constructiv, dar mai e putin si ne paruim.Pana nu mergem in Germania si prindem un mos care a lucrat la linia de productie in anii 60, ne contrazicem degeaba.Fiecare vorbeste din viziunea si logica proprie.Pana si painea se face diferit la fiecare brutarie, dar motoarele, asa ca naiba stie cum le finisa fiecare fabrica si daca le finisa sau le scotea STAS, numai bune de montat. Cum nu s-a ajuns la o concluzie..eu zic sa trecem necunoscuta asta in cosul cu ,, de cercetat si incercat''.Cum nimeni nu a venit cu ceva palpabil..ramane remiza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.