raduprint01 Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Un far de mz125 am sanse sa gesesc? Probabil si o roata fata, sau doar butuc... Multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Un far de mz125 am sanse sa gesesc? Probabil si o roata fata, sau doar butuc... Multam anticipat Roata am eu . 120 lei se poate vedea in Chitila ...0740376555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 merci, dar la ce vad in poza lipseste fix ce am au defect: capacul ala pe care este prins sistemul de franare... trebuia sa fiu mai explicit de la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristid Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Salut,caut un cric central pentru Mz es 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Un prieten intentioneaza sa achizitioneze ETZ-ul acesta, imi poate spune careva daca toba este originala ca eu nu am mai vazut modelul asta,farul iarasi, este cu grilaj, nu cred ca este de fabrica asa si ce probleme apar deobicei la ETZ, stiam ceva de ambreiaj. Editat Mai 21, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 toba nu e originala, este model aftermarket "sport" si inafara de zgomot nu-i creste nici o performanta. Farul nu e cu grilaj, grilajul de plastic e prins in 3 surubele peste far, 2 se si vad. Dai jos grilajul, e bun doar sa prinda mustele si sa nu le poti curata, si te uiti daca rama farului mai are cromul. Daca sticla farului e la nivel cu rama, e original(Selum), Daca sticla farului e mai iesita, e alt far compatibil(Trabant, etc) Ambreiajul este ok la ETZ, dar daca e mai blana ala de-l monteaza, poate sari de pe con. Procedura e bine descrisa in cartea de service, daca se respecta, nu sare nicicum. Modelul nu are defecte de tip, sau eventual insignifiante, insa daca utilizatorii anteriori i-au data apa, paie si bataie, atunci uzurile pot trage in balanta destul de tare. Desi are consumul pe la 4%, la ETZ problema cea mai intalnita e ca ti se termina banii de benzina :-) te-ai tot da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 caut doua chei contact pt. mz es .rog bip. la 0723297338 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolero Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 am gasit pe un forum german modalitatea de asamblare a motorului de mz es. postez aici fotografiile. ei monteaza totul pe partea stanga a carterului, inclusiv rulmentii de pe partea dreapta, apoi incalzesc carterul din dreapta si-l aseaza peste celalalt. daca aveti si alte metode sau opinii v-as ruga sa le expuneti, poate gasim ceva mai bun........ PA062113.jpgPA062114.jpgPA062115.jpgPA062116.jpgPA062117.jpgPA062118.jpgPA062119.jpgPA062120.jpgPA062121.jpgPA062122.jpgPA062123.jpgPA062127.jpgPA062128.jpgPC060005.jpgSchaltung.jpg in alta ordine de idei, lucrul la mz-eul meu continua, multumita si unora de pe forum rotile sunt gata, telescoapele mai necesita asamblarea, totul este sablat, mai am la cadru de schimbat suportul la cric, apoi trebuie duse toate" pleauale" la vopsitor, motorul e demontat, spalat, pentru capitala........ IMG_5318.JPG15032014339.jpg15032014342.jpg22032014348.jpg efectuati o restaurare f frumoasa. va rog sa i-mi spuneti unde v-ati restaurat rotile?intreb deoarece si eu am 2 roti de reparat...si ale Dvs sunt super fain facute! cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 salut..! de pe unde se poate cumpara un carburator nou pt MZ es 250 sau cu ce modele mai noi se poate inlocui. ca ma scos din minti jikovu-l asta care e pe el ma dispera. se justifica unul nou......? astept sfaturi.....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oanceamihai46 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 caut 2 chei contact pt. mz es si doua perechi embleme rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 M.a rugat un coleg de munca sa.l ajut intr.o problema: are un mz,nu stiu modelul,de 125, caruia vrea sa.i schimbe setul. Mi.a adus cilindrul si pistonul vechi si le.am masurat: pistonul are 52.3,iar cilindrul are un 53mm,cu bataie de 0.05 la 0.35 pe minus. Intrebarile mele sunt doua: care este urmatoarea cota de reparatie de unde ma aflu cu uzura acum si de unde as putea gasi piston cu segmenti? atasez si doua poze cu inculpatul: multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 pare o cota destul de mica Pentru o idee, gasesti cotele aici. http://www.gabors-mz-laden.de/ www.piese-mz.net/ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Mersi de raspuns! am trimis un e.mail la piese mz si.acum astept un raspuns... sper sa ma descurc! Fireste,daca mai cunoaste cineva detalii pe tema,sunt mai mult decat bucuros sa invat lucruri noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Mersi de raspuns! am trimis un e.mail la piese mz si.acum astept un raspuns... sper sa ma descurc! Fireste,daca mai cunoaste cineva detalii pe tema,sunt mai mult decat bucuros sa invat lucruri noi! asa am trimis si eu acum 2 zile ................si nimic.........nici un raspuns. nu stiu daca mai se lucreaza acolo. mai astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Luati legatura cu user-ul fishy86 , de aici , de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 M.a rugat un coleg de munca sa.l ajut intr.o problema: are un mz,nu stiu modelul,de 125, caruia vrea sa.i schimbe setul. Mi.a adus cilindrul si pistonul vechi si le.am masurat: pistonul are 52.3,iar cilindrul are un 53mm,cu bataie de 0.05 la 0.35 pe minus. Intrebarile mele sunt doua: care este urmatoarea cota de reparatie de unde ma aflu cu uzura acum si de unde as putea gasi piston cu segmenti? atasez si doua poze cu inculpatul: multumesc anticipat! Salut, spunei colegului sa caute de Minsk, apoi sa alezeze cilindrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paterrafail Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Si nu gasesc,domnilor,pistoane la ce cota vreau eu,in ro? pot face toate modificarile astea la serviciu,dar ar fi mult mai simplu sa nu,daca gasesc piesa lui... na.. am intrebat si pe userul ce mi.a fost recomandat,am scris e.mail si acolo,pe site.ul ala. Vedem ce raspunsuri primesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motodinest Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Buna ziua, Am dat raspuns prin email. Nu am posibilitat de a da o raspuns in 24 ore sau 48 ore pentru ca sunt singur in firma si nu pot sa le fac toate Cer excuze. "Nu exista carburatorul nou pentru MZ Es, numai kituri de reparatie care contine acu suber, garnituri si jiglor." De exemplu : http://www.piese-mz.net/ro/set-reparatie-carburator-mz-es-1751-255kn1-1-522.htm Numai daca gasiti mai multi corpuri de carburatoare, puteti sa facem, poate, unul bun. salut..! de pe unde se poate cumpara un carburator nou pt MZ es 250 sau cu ce modele mai noi se poate inlocui. ca ma scos din minti jikovu-l asta care e pe el ma dispera. se justifica unul nou......? astept sfaturi.....multumesc Buna ziua, Care e cota cautat ? Ati primis raspunsul in data de 29 Mai prin email : Legat de modele de MZ 125, boltul se schimb, si tipul de segment (gherele interioare IS, sau gherele spre exterior sus FS), dar pentru toate motociclete MZ 125, segmenti sunt de tip IS. Trebuie sa precizati de care modele de MZ e vorba, si sa comunicati cota cautat. Numai bine, Christophe Si nu gasesc,domnilor,pistoane la ce cota vreau eu,in ro?pot face toate modificarile astea la serviciu,dar ar fi mult mai simplu sa nu,daca gasesc piesa lui... na.. am intrebat si pe userul ce mi.a fost recomandat,am scris e.mail si acolo,pe site.ul ala. Vedem ce raspunsuri primesc! MZ RT 125/1 125/2 : bolutul a un diametru de 12mm MZ RT 125/3 : boltul 15x10x43 mm, segment tip IS MZ ES 125 : bolt 15x10x47, segment tip IS MZ TS 125 : bolt 15x10x43, segment tip IS MZ ETZ 125 : bolt 15x10x43, segment tip IS Cotele de reparatie merge de 0,5 in 0,5. Si nu gasesc,domnilor,pistoane la ce cota vreau eu,in ro?pot face toate modificarile astea la serviciu,dar ar fi mult mai simplu sa nu,daca gasesc piesa lui... na.. am intrebat si pe userul ce mi.a fost recomandat,am scris e.mail si acolo,pe site.ul ala. Vedem ce raspunsuri primesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Salutare, in maxim o saptamana voi fi posesorul unui MZ ES 250 din 61. Din ce am vb cu vanzatorul si din pozele pe care mi le-a trimis moto este reconditionata si arata destul de bine. Nu merg sa o vad ca este foarte departe de mine si prefer sa risc iar cu banii cheltuiti pana acolo mai bine platesc transportul ei. Vanzatorul mi-a spus ca moto nu incarca bateria si de vina ar fi regulatorul de tensiune care este stricat. Intrebarea mea este: poate fi reparat acest regulator sau am sanse sa gasesc unul in stare de functionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 daca este original ar fi pe 6v ,si da gasesti regulator electronic nou dar gasesti si mecanice functionale. De reparat mai greu... Numai sa fie doar din regulator... oricum incarcarea nu e o problema asa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Cu dedicatie pentru Feri bacsy http://www.99poze.ro/mz_852860552/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Merci de dedicatie, dar am dat fuga inapoi la data aia sa vad ce balarii oi fi zis :-) si nu gasesc ca as fi postat ceva. Nici ceasurile de ES nu-mi trezesc vreo lumina, asa ca nu inteleg... Editat Iunie 5, 2014 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) daca este original ar fi pe 6v ,si da gasesti regulator electronic nou dar gasesti si mecanice functionale. De reparat mai greu... Numai sa fie doar din regulator... oricum incarcarea nu e o problema asa mare. Nu tin sa il repar pe acela, proprietarul mi-a zis ca s-ar gasi electronic dar el nu a vrut sa puna decat original si nu a gasit. Dupa ce ma vad cu ea in curte ma pun eu pe cautat. Am gasit si un anunt cu cineva care repara modelul asta, spune ca ar mai avea si ceva piese de schimb si este si aproape mine. Editat Iunie 5, 2014 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Merci de dedicatie, dar am dat fuga inapoi la data aia sa vad ce balarii oi fi zis :-) si nu gasesc ca as fi postat ceva. Nici ceasurile de ES nu-mi trezesc vreo lumina, asa ca nu inteleg... ziceai ca ai vrea sa vezi cand o sa aiba 100 de km pe ceas daca o sa mai functioneze , sau in fine ceva de genu , oricum nu a fost suparare ci voiam sa iti trimit o poza si sa iti arat ca de bine de rau cu toate originale de la dinam la instalatie electrica (6 v) merge bine . toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Aaaa, inteleg, pai eu asa le spun la toti care restaureaza - daca o sa faca 50km dus, 50km intors macar, ca am observat ca toti care restaureaza si vopsesc frumos dupa aia le pun pe raft. Deci fara suparare bineinteles dar pentru un MZ 100km e infim. Nu are nimic ca e pe 6V, daca as avea MZ-ul tau, as pleca relaxat un weekend pana la greci si inapoi si m-as intoarce cu +1500km minim. Hai pe el la intalnirea MZ ca e la Aiud peste cateva saptamani, decat sa-ti dau un Like de facebook, mai bine iti dau o bere :-)) zi din cate ture ai adunat suta aia? O suta trebuie numai sa reglezi un carburator ca lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.