sharky_boy Postat Ianuarie 6, 2015 Share Postat Ianuarie 6, 2015 este foarte gresit! ES-ul original avea la fel ca RT-ul platina. fara cei 2 colti pentru surubul excentric de reglaj. Avea 2 colti mai mici si 2 umflaturi pe platou. Pe platoul de RT nu se va potrivi decat pilita pe gaura surubului de fixare si este necesar sa se polizeze si cei 2 colti. Poate TS-ul sa fie compatibil.Nu cunosc acest model asa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 De trabant,potriveste pe ts 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 domnilor, imi poate explica cineva pe scurt care sunt diferentele intre rt-urile de 125: 1,2 si 3? am vazut ca unele au ghidon cu inaltatot si altele fara (astea au si capacul ala peste ghidon si ghidonul e sudat direct de jug), unele au aparatoarele alea de la arcurile seii spate altele nu, etc. a mea e asa, si as vrea sa identific exact modelul: merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Am gasit exact modelul acesta de platina ca "ETZ, universal, made in India". Garantat nu e de ETZ ca nu se potriveste fasia subtire de metal care duce "semnalul", surubul original este la 90grade fata de acesta. Mi s-a mai spus ca e de Trabant, dar din cate gasesc pe net, cel de Trabant e identic cu cel da ETZ. Platina asta o donez dupa ce o identificam cat de cat exact, si cu conditia sa fie postata aici poza cu ea montata, adica sa nu ajunga donatie de sertar sau mai rau, vanduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 @raduprint01 : Modelul tau este un Rt3 din 60/61 . Acuma , rt 1 era... Dkw / Ifa RT . Acolo diferea si cadru, suspensia , stopu , motoru , rotile , rezervorl ...etc. Rt2-ul : cadrul e la fel cu ce ai tu , doar nu are ureche de prindere pentru cutia electrica . Motorul e diferit si la forma + e cu 3 viteze. Carburator diferit, aprindere diferita . Rotile la primele serii de Rt2 erau cu tamburi pe o parte, ca la AWO T , Emw , M72 etc. Ghidonul era cu inaltatoare + prinderile de manete erau ca la IJ56 (metalice). Si pentru pretentiosi nici aripile nu erau dimensiunea exacta ca la RT3. erau mai inguste . Cutia de scule laterala era mai mica ca la Rt3 caci bateria era prinsa pe o tavita intre scaun sofer si motor etc... Cauta ceva poze pe googli si o sa vezi diferentele. Oricum si Rt2-ul prin 58-59 incetisor se transformau in rt3 cu putine piese diferite . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) merci de info si la mine se pare ca au fost ceva modificari, pentru ca are ghidonul cu inaltatoare.... partea buna e ca restul reperelor par toate de rt3, si alaltaieri am reusit sa iau de la colegul de forum radunico1 si ghidonul fara inaltatoare, la pachet cu un far complet. incet incet ne apropiem de linia de plutire, mai caut aripa spate si alte maruntisuri p.s. 'aripioarele' alea de sub saua spate au fost si pe rt3? ca in general in pozele de pe net nu prea le-am vazut... Editat Ianuarie 9, 2015 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dexporta Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 Salutare! Are cineva idee cum se poate scoate ambreiajul de pe un MZ RT 3? Orice informaţii, tuturoiale/poze sunt bine venite. Mulţumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 9, 2015 Share Postat Ianuarie 9, 2015 (editat) Pana primesti un tutorial,ia o surubelnta si un patent si extrage splinturile din cei 6 pini care tin discurile de frictiune presate cu acele arculete.Posibil ca in loc de splinturi sa ai piulite de strangere pe acei pini,depinde doar de model.Odata extrase discurile,ai sa gasesti in fundul oalei de ambreiaj o piulita de stanga care se desface invartind spre dreapta dar inainte trebuie sa indrepti tabla/siguranta care e indoita peste piulita.Succes! Editat Ianuarie 9, 2015 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 salutare. vreau sa imi cumpar un es de 125 la care sa ii pun atas insa nu prea ma incanta cilindreea si ma gandeam daca se poate monta pe motor ce il are cilindru piston si chiuloasa de 250 ? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 chiar duce cadrul de ES125 atasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 salutare. vreau sa imi cumpar un es de 125 la care sa ii pun atas insa nu prea ma incanta cilindreea si ma gandeam daca se poate monta pe motor ce il are cilindru piston si chiuloasa de 250 ? va multumesc Din cate stiu eu Es -ul este doar de 175/250 . Cred ca tu ai de 175.Daca este asa, DA , se poate pune piston,cilindru,chiuloasa de 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 A existat seria MZ ES 125-150 "Trophy". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 A existat seria MZ ES 125-150 "Trophy". Atunci imi cer scuze ! nu stiam asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Nici eu, dar google este prietenul nostru, si arata poze. Cadrul cam fragil pentru atas. Sa asteptam sa ne lamurim daca intrebarea originala mai ramane sau se transforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 salutare. vreau sa imi cumpar un es de 125 la care sa ii pun atas insa nu prea ma incanta cilindreea si ma gandeam daca se poate monta pe motor ce il are cilindru piston si chiuloasa de 250 ? va multumesc salutare, deoarece nu prea am avut treaba cu mz-urile nu prea stiu multe despre ele insa de ceva timp ma cam mananca sa imi iau un mz es. ideea e ca in zona mea nu am gasit ce imi place si la pret ok, vorbesc de es 250, insa a aparut in apropiere unul de 175 care ma cam incanta iar atas am de unde face rost la pret ok si ma gandeam sanu fie diferente intre cel de 125(cum am zis in post insa dupa documentare am inteles k e de 175) si cel de 250 in afara de cilindree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Stie cineva de unde pot cumpara un set de bucse pentru telescoape față? Pe http://www.pieces-motos-mz.net si pe http://www.ost2rad.de au doar bucșa din capul telescopului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 in sfarsit a fost vopsita,codul de culoare este: 327F verde vischi liniile le-am trasat eu folosind "strip line". am inceput asamblarea, incet dar sigur.... descoperire...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Foarte frumos,va iesi ceva super.Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Gasesc de vanzare un claxon pt. MZ ES250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 te coafeaza asta? /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=923337 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=923338 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorosocsi Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 am si eu un ,Mz 175 de vinzare ,este in stare buna de functionare ,cine il cumpara ai mai dau 2 motoare de rezerva pt. piese roata rezerva si mai multe lucruri care apartin de Mz. pretu este de 450 Euro !este pusa pe OLX, TOCMAI.RO SI PE OCAZII.RO daca intereseaza pe cineva o poate vedea acolo ,are culoarea rosu inchis pe numele de Andras Moldovan Marin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 am si eu un ,Mz 175 de vinzare ,este in stare buna de functionare ,cine il cumpara ai mai dau 2 motoare de rezerva pt. piese roata rezerva si mai multe lucruri care apartin de Mz. pretu este de 450 Euro !este pusa pe OLX, TOCMAI.RO SI PE OCAZII.RO daca intereseaza pe cineva o poate vedea acolo ,are culoarea rosu inchis pe numele de Andras Moldovan Marin . ai putea pune macar linkul pentru cei care ii intereseaza ( nu ca as fi unul ) .. http://olx.ro/oferta/motocicleta-mz-175-ID2m66j.html#c80f798b78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Gasesc de vanzare un claxon pt. MZ ES250. Am gasit la Cius. Multumesc mult celorlalti useri care mi-au trimis oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dexporta Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Bună tuturor, Chinuindu-mă cu unul dintre RT 3-uri, pe care încerc să îl scot la plimbare de câteva zile, odată cu bucuria de a regla carburatorul suficient cât să funcţioneze rotund a venit şi dezamăgirea căderii pedalei schimbătorului de viteze de pe ax din cauza uzurii/tocirii acestuia din urmă. Având în vedere că în acest moment nu am timp / curaj / habar pentru a desface motorul în totalitate, vroiam să vă întreb ce fel de încropeli temporare aş putea aplica? De asemenea, aş dori să ştiu următoarele: 1.Dacă sunt colegi din Bucureşti pricepuţi în demontarea / montarea motorului, dispuşi să piardă o zi de weekend pentru taifasuri, băutură şi desfacerea sus amintitului angrenaj. 2. Dacă are vreun coleg un ax de schimbător pt MZ RT 3 cu canelura întreagă şi la ce preţ ar fi dispus să îşi ia rămas bun de la acesta. Mulţumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgemierlut Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Salutare! Are cineva idee/chef sa masoare ce distanta (latime) are furca spate intre suruburule de la prinderea rotii din spate ?Ar mai fi de folos si ce latime are furca catre motor? MULTUMESC ANTICIPAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.