Inatloz Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 Cumpar piesa completa din poza, care antreneaza cablul de kilometraj la MZ RT 125/2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 21, 2016 Share Postat Decembrie 21, 2016 salut. ma poate ajuta cineva cu o idee cum as putea restaura siglele de pe rezervorul de mz 125?? ma refer la vopseaua cea verde care era pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 salut. ma poate ajuta cineva cu o idee cum as putea restaura siglele de pe rezervorul de mz 125?? ma refer la vopseaua cea verde care era pe ele dai jos vechiul email (cu ceva foarte ascutit din aproape in aproape o sa vezi ca sare), degresezi, aplici vopsea verde si apoi un lac spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 dai jos vechiul email (cu ceva foarte ascutit din aproape in aproape o sa vezi ca sare), degresezi, aplici vopsea verde si apoi un lac CAM00115.jpgCAM00129.jpg CAM00382.jpgDSCN2796.JPG spor la treaba iti multumesc de idee insa ma gandeam ca exista ceva email ca cel cu care au dost vopsite pt prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan p Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 (editat) salut,cumpar piesa incercuita cu rosu din imagine pentru mz es rog un pm daca are cineva Editat Decembrie 23, 2016 de bogdan p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Ianuarie 3, 2017 Share Postat Ianuarie 3, 2017 Un film romanesc de vazut de catre MZ-isti, comunist dar cu actori buni in care apare de multe ori MZ si mobra : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Ianuarie 15, 2017 Share Postat Ianuarie 15, 2017 Salutare, la o bobina buna de MZ RT cat trebuie sa fie rezistenta masurata intre punctele AB,BC,AC marcate pe poza atasata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 15, 2017 Share Postat Ianuarie 15, 2017 ...nu am avut ocazia sa masor asa ceva , dar primarul ar trebui sa fie undeva sub 10-20 ohm(AB) iar secundarul in jur de 3-5Kohm(C_A- Eventualele strapungeri sau pierderi de izolatie sunt mai greu de masurat cu un multimetru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 La bobina mea,cea din poza este in felul urmator: AB=1,9 ohm AC=3,5 Kohm BC=3,5 Kohm E bun bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Da! cu rezerva ca nu se poate sti eventuala stare a izolatiei pe partea de inalta tensiune decat in functionare , cu bobina calda , motor turat.... La bobina mea,cea din poza este in felul urmator:AB=1,9 ohmAC=3,5 KohmBC=3,5 KohmE bun bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Ianuarie 19, 2017 Share Postat Ianuarie 19, 2017 Repararea unei cutii electrice sparte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Asta da meserie , ai reconstruit-o , respect . Cu ce-ai reparat-o fibra , devcon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Cand am hotarat sa reconstruiesc cutia inca nu stiam ce material voi folosi. Intamplator am gasit aceasta pasta pentru reparatii cu care am obtinut niste rezultate foarte bune. Urmeaza sa vopsesc in negru si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Salutare , e bine de stiut , citeodata un produs de genul acesta te scoate dintr-o problema dificila . Am si eu doua 125 rt dar unul este serie 1 si unul serie 2 , nu stiu care este mai fiabil , care merita sa fie restaurat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Mai oameni buni ma bagati in boale , muncesc la restaurarea unui simson 425 1958 cu atas pe bune , cind am cite un pic de timp facut toata mecanica , tablaria 2 motoare unul totul original , deh da dragul vitigiului (cum mai spunea un coleg) si unul cu aprindere electronica ... inaintez cu viteza melcului ,doua mz es complete 95% cu toate hirtoagele, un carpati din 61 cred, 85 % original , cu tot cu vopsea si majoritatea filigramelor din fabrica , cu ceva probleme la carburator un minsk cu 350 km la bord si inca alte avione pe banc la reparat (dacia 1100) si inca o mini dihanie de tractoras gen taf 4/4 ,un liliac de velosolex .... si doi copilasi foarte zbenguitori si o sotie ... cind le fac pe toate .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 Ai activitate nu gluma.In timpul ''liber'' trbuie sa mai mergi si la serviciu. .Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nitusararu Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Salut, care ar fi cea mai buna solutie sa desfaci de pe rezervor emblemele ! multam, dai jos vechiul email (cu ceva foarte ascutit din aproape in aproape o sa vezi ca sare), degresezi, aplici vopsea verde si apoi un lac CAM00115.jpgCAM00129.jpg CAM00382.jpgDSCN2796.JPG spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 nu stiu cu ce sunt lipite ale tale, incearca cu o lama subtire cu usoare socuri mecanice sau un cablu otelos subtire trage stanga dreapta pe sub sigla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Salutare, Ce dimensiuni are bateria de 6V pt. ES175/1? Sau mai simplu, o recomandare. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 buna ziua. cine poate sa imi zica ce rulmenti si semeringuri imi trebuie pt rt 125/3? caci vreau sa il desfac pe al meu si sa am deja piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 - 6303 C3 (3x) si 17 x 47 x 14 (2x) pentru MZ125/3. multumesc mult. mai am o nelamurire: cum pot sa desfac ambreiajul de la rt3 ? » Post actualizat in 17 Feb 2017 10:36 problema rezolvata cu ambreiajul Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 (editat) Nu mai am mult numai că m.am cam lovit de două probleme. 1 când am vrut sa descarc chiuloasa pt a verifica pistonul și cămașa mi sa.a rupt un prezon în caratar și ma chinui de două zile sa îl scot și 2 m-am hotărât să schimb toți rulmenți in motor și nu reușesc să scot ambielajul din cartarul stang. Are ceva siguranțe pe acolo? Editat Februarie 17, 2017 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 22, 2017 Share Postat Februarie 22, 2017 (editat) Nu, in carterul drept nu are nici un fel de sigurante. Dar demontarea se face doar cu carterul cald (la 100oC) si cu o placa-presa speciala fixata pe carterul drept. Rulmentii au fost montati la cald cu strangere atat in cartere cat si pe fusurile ambielajului. Doar la modelul RT 125/2 rulmentii erau de tipul NJ 203 (demontabili) si mergea demontarea fara presa. Prezonul rupt se scoate mai usor tot cu carterul cald (pe plita). Dupa ce sudezi ceva de prindere pe capatul rupt daca nu au ramas spire libere pe care sa poti bloca piulite M6. salut multumesc de sfaturi, am rezolvat problemele de pana acum insa ma confrunt cu una mare de tot Instalatia Electrica. deoarece vechea instalatie era praf a trebuit sa o refac si m-am ghidat dupau urmatoarea schema. pot spune ca am facut legaturile ca acolo insa sunt unele probleme si as vrea sa te intreb daca ceea ce am eu este corecta si daca ma poti ajuta cu o alta pentru comparatie. Editat Februarie 22, 2017 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 (editat) 80 x 90 x 165 (mm) http://www.ebay.com/itm/Batterie-6-Volt-8-AH-fur-Oldtimer-Motorrad-originalgetreues-Hartgummigehause-/182214766310?hash=item2a6cd8aee6:g:fcAAAOSwARZXkd-I » Post actualizat in 11 Feb 2017 01:38 Sau cu pret mai rezonabil decat la neamt: http://www.caranda.ro/product/baterie-moto-fiamm-wind-6v-8ah-b49-6/ Mersi, am luat evident cea romaneasca. Vreau sa-l pornesc, am o aprindere de la gotronic pt. 6V si... 1) porneste doar 2-3 secunde, dupa ce dau multe pedale, apoi moare - bujia e uda, scanteie are, baterie la fel (e noua ~ 6.7 V) 2) caburatorul banuiesc ca e original, plutitorul e intr-un "pahar" lateral, nu prea am gasit nici un reglaj, decat aer/relanti. Ce as mai putea face? Imi suna a amestec bogat, desi si aprinderea gotronic e noua pusa pe el. As mai incerca sa schimb bujia eventual carburatorul (am unul de etz dar nu stiu dc are loc) Am atasat si ceva poze cu aprinderea si carburatorul. mersi Editat Februarie 28, 2017 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.