bachus_21 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Se pare ca sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 SalutareSunt proaspat posesor de MZ 250 din '62. Unde pot gasi ceva piese si acesorii ? multumesc Mesaj completat Am nevoie de ceva incurajare....ca deja sunt cam dezamagit ca nu gasesc nimic din ce caut. Ia legătura cu mine. petcudan55@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Se vinde MZ RT 125/3, an fabricatie 1961, inmatriculat, RCA pana in noiembrie 2010, ITP pana in iulie 2012. Pret 1750 RON (negociabil). Nr. tel. 0766746623 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 salut am nevoie de un carburator MZ 250+flansa aceea care se leaga de chiuloasa ...Astept:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 prin flansa te referi la galeria de admisie sau la suportul de prindere al motorului pe cadru? Intreb si eu de curiozitate. MZ250 ce MZ e de fapt? MZ ES250/1? /2? MZ TS250? MZ ETZ250? Carb second si ieftin pentru modelele vechi mai rar. Adica cine are inca unul de rezerva nu cred ca-l vinde. Nici pt modele noi nu prea gasesti decat din dezmembrare. In functie de model, ai sa gasesti de cumparat carb reproductie dupa cel BVF sau carburator Bing. Daca ai ETZ, merge si carbul de ETZ251, si mai exista un Mikuni echivalent. Daca e ES250, exista posibilitatea sa-i pui carb de ETZ, dar trebuie sa tai si sa sudezi 2 galerii de admisie, una de ES si una de ETZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Este un MZ 250 motorulsi pe el are cadrul de ij si ii trebuie flansa care vine in suruburi de chiuloasa si apoi de carburator el are una dar e sudata in aluminiu ..E o teava si de teava cu 2 piulite sudate de ea cu filet cap la cap si el crede ca nu se alimenteaza bine si daia am intrebat nu e ptr mine e ptr un prieten si cand io da pe 4-a merge asa in valuri adik nu se mai duce...si arunca multa benzina nearsa prin spate acolo la filtru de aer..ca nu il are pus..?? astept si eu raspuns:D Mesaj completat da si e mz MZ ES250/1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Mesaj completat cum naiba MZ ES cu cadru de IJ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Este un MZ 250 motorulsi pe el are cadrul de ij si ii trebuie flansa care vine in suruburi de chiuloasa si apoi de carburator el are una dar e sudata in aluminiu ..E o teava si de teava cu 2 piulite sudate de ea cu filet cap la cap si el crede ca nu se alimenteaza bine si daia am intrebat nu e ptr mine e ptr un prieten si cand io da pe 4-a merge asa in valuri adik nu se mai duce...si arunca multa benzina nearsa prin spate acolo la filtru de aer..ca nu il are pus..?? astept si eu raspuns:DMesaj completat da si e mz MZ ES250/1 Deci e un IJ cu motor de MZ. Strutocamila frate. Pun ca nu MZ ar scrie in acte, daca ar avea. Am inteles, deci ii trebuie galerie de admisie. Abia gasesc restauratorii care baga banii in ele cu lopata... Nu vreau sa va dezamagesc, dar e mult de cautat. Vad ca are carburator. Ce fel de carburator e? Valurile alea pot veni i de la un ambreiaj f. uzat sau doar f. prost reglat. Oricum am inteles experimentul, ca altfel cum sa-i zici Benzina arsa nu are cum sa arunce pe galeria de aer :-)) iar de aruncat benzina pe acolo e destul de normal daca nu ai filtru. Cred totusi ca intre carb si filtru chiar si ES-ul avea amortizor de zgomot de absorbtie. IJ-ul daca nu are atunci ce sa-i faci? Have fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 salut e carburator de mz 250 ...o sa fac maine poze sa vedeti:D Mesaj completat salut nush sigur dak e cadru d IJ dar o sa fac maine poze ..Are carburator original de Mz 250:D Si nu are acte la el ...Un prieten a avut un motor de mz si l-a adaptat la cadrul asta:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 E luat de la Iulică din Leordeni? Mesaj completat Dacă e cel de care Âştiu eu, este cadru de CZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 sall am fst la o plimbarik cu el a mers ff bine a consumat si mai putin...si am venit tarziu acasa si nu am mai facut poze .Promit ca maine ii fac.. Nu e a lui Iulica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Salutare Sunt proaspat posesor de MZ 250 din '62. Unde pot gasi ceva piese si acesorii ? multumesc Welcome to our club! NiÂşte poze de la lansarea MZ-ului meu, care a avut loc în ianuarie în barul spălătoriei "Valentino". Fiică-mea Iulia Maria (Lady Yamaha, membră DDR) La ghidon Ionuț (membru DDR, patronul service-ului unde am lucrat) iar mai în spate directorul RAR Âşi Ninel Mama mea, motociclistă între 1962-1971 Eu cu Ninel (VicepreÂşedinte DDR) Contează pe sprijinul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 99,9% superba. -0,1% e de la stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 Iti doresc sa ai numai satisfactii! Frumos motor, s-o stapanesti sanatos si sa ne vedem cu bine pe sosea! Mesaj completat ...-0,1% e de la stop. ...eu cred ca-i si putina invidie in calificativul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 (editat) una peste alta este opera de arta, nici cel mai mic detaliu nu este lasat la voia intamplarii.Felicitari Piese..cu rabdare si in timp apare absolut orice piesa la un pret ok, trebuie doar urmarit. Editat Octombrie 7, 2010 de master_alexut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 cred ca (de fapt sigur) nici noua de la mama ei nu a aratat asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Pentru ca toata lumea sa fie multumita , pun cateva poze cu stadiul in care se afla MZ-ul cand l-am luat... Sper sa nu va dezamagesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Succes Gabi, După ce l-am terminat pe al meu, am mai luat un "ES 175 de damă" să-l fac pentru fiică-mea Lady Yamaha. Între timp ei i-am luat un Simson, iar MZ-ul i l-am dat lui Corcodel să-l facă el. Iată cum arăta "Highway Star" la achiziționare: Âşi iată cum arată acum: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Âşi iată cum arată acum: felicitari ptr. restaurarea atenta a motoretei!cred ca si efortul financiar a fost considerabil. cu toate ca e destul de greu sa mai gasesti un atas stoye in stare buna,cred ca s-ar fi putut repara mult mai bine zonele unde se vede tabla aplicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 ... cred ca s-ar fi putut repara mult mai bine zonele unde se vede tabla aplicata. Cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 sudat,polizat,incarcat cu electrod "durafix" si polishat,asa cum e facut restul suprafetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 pt iubitorii de MZ-uri , 3 exemplare faine : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 tot nu mă las până nu o să am unu ca în pozele de mai sus... acuma că am cu ce să mă dau, e chiar mai uÂşor să-mi aranjez es-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 pt iubitorii de MZ-uri , 3 exemplare faine : ...din pacate un tip din cele 3 e rar de tot pe la noi,chiar inexistent.n-am vazut inca pe nimeni sa se laude cu un specimen din asta,chiar si in stare proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 mai e o raritate ES250/0, e hingherit prin padure pe la Resita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.