Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare

Sunt proaspat posesor de MZ 250 din '62.

Unde pot gasi ceva piese si acesorii ?

multumesc

Mesaj completat

Am nevoie de ceva incurajare....ca deja sunt cam dezamagit ca nu gasesc nimic din ce caut. :cheers:

Ia legătura cu mine. petcudan55@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prin flansa te referi la galeria de admisie sau la suportul de prindere al motorului pe cadru? Intreb si eu de curiozitate.

MZ250 ce MZ e de fapt? MZ ES250/1? /2? MZ TS250? MZ ETZ250?

 

Carb second si ieftin pentru modelele vechi mai rar. Adica cine are inca unul de rezerva nu cred ca-l vinde. Nici pt modele noi nu prea gasesti decat din dezmembrare.

 

In functie de model, ai sa gasesti de cumparat carb reproductie dupa cel BVF sau carburator Bing. Daca ai ETZ, merge si carbul de ETZ251, si mai exista un Mikuni echivalent.

 

Daca e ES250, exista posibilitatea sa-i pui carb de ETZ, dar trebuie sa tai si sa sudezi 2 galerii de admisie, una de ES si una de ETZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un MZ 250 motorulsi pe el are cadrul de ij si ii trebuie flansa care vine in suruburi de chiuloasa si apoi de carburator el are una dar e sudata in aluminiu ..E o teava si de teava cu 2 piulite sudate de ea cu filet cap la cap si el crede ca nu se alimenteaza bine si daia am intrebat nu e ptr mine e ptr un prieten si cand io da pe 4-a merge asa in valuri adik nu se mai duce...si arunca multa benzina nearsa prin spate acolo la filtru de aer..ca nu il are pus..?? astept si eu raspuns:D

Mesaj completat

da si e mz MZ ES250/1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un MZ 250 motorulsi pe el are cadrul de ij si ii trebuie flansa care vine in suruburi de chiuloasa si apoi de carburator el are una dar e sudata in aluminiu ..E o teava si de teava cu 2 piulite sudate de ea cu filet cap la cap si el crede ca nu se alimenteaza bine si daia am intrebat nu e ptr mine e ptr un prieten si cand io da pe 4-a merge asa in valuri adik nu se mai duce...si arunca multa benzina nearsa prin spate acolo la filtru de aer..ca nu il are pus..?? astept si eu raspuns:D

Mesaj completat

da si e mz MZ ES250/1

Deci e un IJ cu motor de MZ. Strutocamila frate. :D

Pun ca nu MZ ar scrie in acte, daca ar avea.

Am inteles, deci ii trebuie galerie de admisie. Abia gasesc restauratorii care baga banii in ele cu lopata... Nu vreau sa va dezamagesc, dar e mult de cautat.

 

Vad ca are carburator. Ce fel de carburator e?

Valurile alea pot veni i de la un ambreiaj f. uzat sau doar f. prost reglat.

Oricum am inteles experimentul, ca altfel cum sa-i zici

Benzina arsa nu are cum sa arunce pe galeria de aer :-)) iar de aruncat benzina pe acolo e destul de normal daca nu ai filtru. Cred totusi ca intre carb si filtru chiar si ES-ul avea amortizor de zgomot de absorbtie. IJ-ul daca nu are atunci ce sa-i faci?

 

Have fun!

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E luat de la Iulică din Leordeni?

Mesaj completat

Dacă e cel de care Âştiu eu, este cadru de CZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare

Sunt proaspat posesor de MZ 250 din '62.

Unde pot gasi ceva piese si acesorii ?

multumesc

 

Welcome to our club!

 

NiÂşte poze de la lansarea MZ-ului meu, care a avut loc în ianuarie în barul spălătoriei "Valentino".

Fiică-mea Iulia Maria (Lady Yamaha, membră DDR)

 

La ghidon Ionuț (membru DDR, patronul service-ului unde am lucrat)

iar mai în spate directorul RAR Âşi Ninel

 

Mama mea, motociclistă între 1962-1971

 

Eu cu Ninel (VicepreÂşedinte DDR)

Contează pe sprijinul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes Gabi,

După ce l-am terminat pe al meu, am mai luat un "ES 175 de damă" să-l fac pentru fiică-mea Lady Yamaha.

Între timp ei i-am luat un Simson, iar MZ-ul i l-am dat lui Corcodel să-l facă el.

Iată cum arăta "Highway Star" la achiziționare:

 

 

 

 

Âşi iată cum arată acum:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Âşi iată cum arată acum:

 

felicitari ptr. restaurarea atenta a motoretei!cred ca si efortul financiar a fost considerabil.

cu toate ca e destul de greu sa mai gasesti un atas stoye in stare buna,cred ca s-ar fi putut repara mult mai bine zonele unde se vede tabla aplicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu mă las până nu o să am unu ca în pozele de mai sus... acuma că am cu ce să mă dau, e chiar mai uÂşor să-mi aranjez es-ul... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...