Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Am început Âşi eu să recondiționez un MZ RT 125 de vreo 2-3 luni... vă pun câteva poze cu realizările mele

 

Caut Âşi eu niÂşte piese dacă cineva mă poate ajuta: un eÂşapament nelovit Âşi un stop spate, eventual un capac pt. cutia electrică, că al meu este rupt. Mulțumesc.

 

Uite un om care tace si face....si pe mine ma intereseaza niste spite in starea aia.Jantele le-ai nichelat?.Din cele 2 poze puse de tine, daca o tii tot asa, ai sanse sa iasa cel mai frumos mz de pe aici. Cred ca ne-ar face placere sa vedem motocicleta in starea in care ai luat-o si starea finala.Eu stop am cautat un an si ceva...pana la urma am gasit, dar foarte greu.

Spor la treaba si eu unul personal te astept sa ne impartasesti din reusitele tale...poate vor fi utile si altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

În primul rând roata nu este cromată, nu este nichelată, ci este roata originală de aluminiu pe care am polisat-o... am lucrat la ea aproape o lună să arate cum este acum.

 

Spițele am comandat de la o firmă din Ungaria, care din păcate este o firmă en-gros de piese moto Âşi lucrează numai cu firme, bucata costă ca. 3,50 RON (+ transport). Dacă aveți nevoie, vă pot ajuta cu, comenzi.

 

În final vă mai pun câteva poze cu starea inițială...

post-28655-1288277920_thumb.jpg

post-28655-1288277998_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, vad ca ai cel putin 2 mz-uri din cate numar eu acolo....probabil pt piese.Stop vad ca ai in poza cu piese, merg schimbate plasticurile alea foarte usor. Oricum as putea zice ca l-ai luat complet, seile sunt bune inca, te-a scapat de o cheltuiala ( 300-400 ron). Sa ai spor si tine-ne aproape cu lucrarea :laugh:

Editat de master_alexut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am început Âşi eu să recondiționez un MZ RT 125 de vreo 2-3 luni... vă pun câteva poze cu realizările mele

 

Caut Âşi eu niÂşte piese dacă cineva mă poate ajuta: un eÂşapament nelovit Âşi un stop spate, eventual un capac pt. cutia electrică, că al meu este rupt. Mulțumesc.

 

 

daca mai veniti cu poze de astea...ma apuc si eu de mz cu toate ca am altele in lucru acuma, deja au inceput sa placa din ce in ce mai tare :laugh:

 

am multe desfacute si sint ceva piese dar dau numai la schimb, nu vind din pacate.

multa spor in continuare si tot respectul din partea mea :D

 

bag si foto cu 2 din ele.. ;)

post-20619-1288293779_thumb.jpg

post-20619-1288293806_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Imi doresc mai de mult o motocicleta veche,asa ca tot intreband in stanga si in dreapta am descoperit pe cineva care are doua MZ-uri si un cadru tot de MZ.Am vorbit cu persoana si a zis ca unul din ele merge,chiar a mers cu el destul de recent.Amandoua sunt complete din ce spune el.A incercat si o restaurare dar nu prea i-a iesit(cam nepriceput).Mai are si niste piese de reverva.Omul e atat de varza ca nu stie nici macar ce modele sunt,ci doar ca de prin 1960-61.Eu nu le-am vazut inca.Ce ziceti merita tot ce are 400 de euro? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Imi doresc mai de mult o motocicleta veche,asa ca tot intreband in stanga si in dreapta am descoperit pe cineva care are doua MZ-uri si un cadru tot de MZ.Am vorbit cu persoana si a zis ca unul din ele merge,chiar a mers cu el destul de recent.Amandoua sunt complete din ce spune el.A incercat si o restaurare dar nu prea i-a iesit(cam nepriceput).Mai are si niste piese de reverva.Omul e atat de varza ca nu stie nici macar ce modele sunt,ci doar ca de prin 1960-61.Eu nu le-am vazut inca.Ce ziceti merita tot ce are 400 de euro? Multumesc!

 

Din 2 vorbe, este greu de estimat daca merita sau nu.Cel mai bine fa niste poze, mergi sa le vezi si evenual iti spunem noi ce modele sunt sa poti face si singur o comparatie cu preturile de pe net.Cel mai important este sa aiba acte, macar unul dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Imi doresc mai de mult o motocicleta veche,asa ca tot intreband in stanga si in dreapta am descoperit pe cineva care are doua MZ-uri si un cadru tot de MZ.Am vorbit cu persoana si a zis ca unul din ele merge,chiar a mers cu el destul de recent.Amandoua sunt complete din ce spune el.A incercat si o restaurare dar nu prea i-a iesit(cam nepriceput).Mai are si niste piese de reverva.Omul e atat de varza ca nu stie nici macar ce modele sunt,ci doar ca de prin 1960-61.Eu nu le-am vazut inca.Ce ziceti merita tot ce are 400 de euro? Multumesc!

 

 

De unde e tipul asta cu cele 2 MZ-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, caut un carburator de mz es 175(de pe modelul acesta mi s-a zis ca este motorul), sau cv care sa se potriveasca :P , deocamdata vreau sa incerc o resuscitare a motorului si (nu prea am habar ce si cum se face) caut sa completez partile lipsa de la motor in speranta ca asa imi fac munca mai usoara :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, caut un carburator de mz es 175(de pe modelul acesta mi s-a zis ca este motorul), sau cv care sa se potriveasca :P , deocamdata vreau sa incerc o resuscitare a motorului si (nu prea am habar ce si cum se face) caut sa completez partile lipsa de la motor in speranta ca asa imi fac munca mai usoara :))

 

Salut! Pai trebuie sa fii sigur pe ce ai in mana. Fa o poza, sa vedem.

Imi dau seama ca vrei sa-l faci sa mearga, nu restaurare. E si asta o treaba destul de "intelectuala" daca ai de gand sa o faci cum trebuie, dupa aia poti sa incepi sa pui la loc piese originale pe masura ce le gasesti.

 

Fa poza, compara ce ai cu poze de pe net. Am sa-ti spun care era carburatorul original, care sunt setarile lui, care e alternativa Bing si poate gasim ceva ce se potriveste si din "piata de surplusuri" vreun Mikuni ceva.

 

Doar carburator iti trebuie ca sa-l pornesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Pai trebuie sa fii sigur pe ce ai in mana. Fa o poza, sa vedem.

Imi dau seama ca vrei sa-l faci sa mearga, nu restaurare. E si asta o treaba destul de "intelectuala" daca ai de gand sa o faci cum trebuie, dupa aia poti sa incepi sa pui la loc piese originale pe masura ce le gasesti.

 

Fa poza, compara ce ai cu poze de pe net. Am sa-ti spun care era carburatorul original, care sunt setarile lui, care e alternativa Bing si poate gasim ceva ce se potriveste si din "piata de surplusuri" vreun Mikuni ceva.

 

Doar carburator iti trebuie ca sa-l pornesti?

salutare din nou!, e motor de mz es 175 se pare, ca era tinut ca rezerva pt orice eventualitate cica, si nu stiu de ce anume mai e nevoie,din cauza lipsei de spatiu in masina, am reusit sa iau doar motorul in sine (urmeaza si restul motocicletei, dupa ce mai strang cv bani de gaz :) ) si din ce am observat , nu are carburator , lipseste pedala de pornire, am inteles ca e nevoie de o bobina de inductie (mi sa zis ca ar merge si aia de dacie pt o proba, acum nu stiu cat de ok e treaba asta..).....poze nu am deocamdata, ii fac zilele astea (daca am cu ce...) ....

 

numai bn si multumesc de raspuns! voi avea nevoie de mult ajutor mai ales pe partea mecanica in "aventura" mea de a reconditiona mobra :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca motoarele astea "de rezerva" de obicei nu au acte. Cum stai cu actele?

 

- pedala de pornire sa zicem ca o inlocuiesti la inceput cu cineva care o sa te impinga sa vezi daca porneste.

- carburator iti trebuie, am sa ma uit si am sa revin cu tipuri

- iti trebuie aprindere, adica: un acumulator moto incarcat, ca sa putem lasa dinamul si incarcarea ca o problema ulterioara; Iti trebuie apoi platina si condensator pe care sper ca le mai are. Bobina de inductie de Dacia e chiar ok pentru inceput. Problema ei e ca e mai voluminoasa decat cea moto, si trebuie tinuta vertical, deci face probleme la montaj. Dar temporar incape undeva.

Mesaj completat

Sunt doua tipuri de ES175: /0 si /1

 

Carburator nu ai, dar galerie de admisie ai?

 

Mule amanunte pe linkyl de emzett-web.de pe care l-am dat cu posturi inainte

 

/0:

Carb original: BVF N 261-7 sau BVF 25,5KN1-1

diametru carb la galeria de admisie: 25,5mm

jiclor principal: 100

jiclor relanti: 45

 

 

/1:

Carb original: BVF25,5 KN 1-2

diametru carb la galeria de admisie: 25,5mm

jiclor principal: 105

jiclor relanti: 45

 

Inlocuitor: carburatorul Bing 84/30/110

 

Pe site-uri la nemti un carb vechi, refurbisat e 89E, iar bing nou - 98E. Probabil ca nu se pune problema.

Atunci pornesti de la dimensiuni mecanice: Ai sau faci rost de galerie de admisie pt ES175, carburator care are diametrul la iesire de 25,5mm, sau mai mic un pic si atunci trebuie bucsat cu bucsa de teflon macar.

Carburatorul trebuie luat de la un motor cat de cat similar: 2T, 175cc sau 250cc, La cel de 250cc posibil sa-i pui jicloare mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile va spuneam ca am gasit la cineva un MZ rt 125.E din 1961.Am reusit sa-i fac cateva poze,dar cu telefonul.In afara de asta mai are un MZ de 175 din 1964,si inca unul la fel,dar fara acte.Pacat ca pe astea doua le-a desfacut ca sa le poata duce la tara unde le tine intr-o magazie.O sa le iau pe toate si contez pe ajutorul vostru in operatiunea de restaurare.

post-49695-1289025714_thumb.jpg

post-49695-1289025812_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile va spuneam ca am gasit la cineva un MZ rt 125.E din 1961.Am reusit sa-i fac cateva poze,dar cu telefonul.In afara de asta mai are un MZ de 175 din 1964,si inca unul la fel,dar fara acte.Pacat ca pe astea doua le-a desfacut ca sa le poata duce la tara unde le tine intr-o magazie.O sa le iau pe toate si contez pe ajutorul vostru in operatiunea de restaurare.

 

Din poze arata foarte bine, se pare ca a fost si vopsit destul de recent.Reusite sunt si husele la sei ( cele mai reusite vazute de mine) , ai jante de aluminiu, pot spune ca esti norocos .In afara de stop cam ai tot ce itit trebuie.Incearca sa faci tot pozibilul sa o inscrii si sa ii faci acte noi, dupa aia o vei face si pe ea in timp. Multa bafta ...informatii gasesti pe aici sunt 2-3 topicuri active pe primele 3 pagini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva zile va spuneam ca am gasit la cineva un MZ rt 125.E din 1961.Am reusit sa-i fac cateva poze,dar cu telefonul.In afara de asta mai are un MZ de 175 din 1964,si inca unul la fel,dar fara acte.Pacat ca pe astea doua le-a desfacut ca sa le poata duce la tara unde le tine intr-o magazie.O sa le iau pe toate si contez pe ajutorul vostru in operatiunea de restaurare.

felicitari pt mz .

in poze totul e OK.in afara de scaune si stopul spate.e ori de IJ ori e MOBRA.vezi daca scrie pe ae ELBA.daca renunti la stop,il preiau eu pt IJ-ul meu sa am de rezerva.scaune fasesti pe net noi.adica doar cauciuciurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

cunosc pe cineva care are un mz de 250 sau 175 nu stiu sigur, porneste f bine merge f bine , dar are nr vechi si mai are o modificare cam urata as spune

are un magnetou de tractor sau de altceva adaptat cu o flansa in partea dreapta

si acum va intreb merita 10 mil lei vechi sau nu, ca de lasat nu stiu daca mai lasa f mult la el

va rog f mult sami dati un raspuns

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

cunosc pe cineva care are un mz de 250 sau 175 nu stiu sigur, porneste f bine merge f bine , dar are nr vechi si mai are o modificare cam urata as spune

are un magnetou de tractor sau de altceva adaptat cu o flansa in partea dreapta

si acum va intreb merita 10 mil lei vechi sau nu, ca de lasat nu stiu daca mai lasa f mult la el

va rog f mult sami dati un raspuns

multumesc

 

cumva cel rosu ?

 

Daca lasa pana la 800 ron si arata bine la repere (pune o poza) merita .

Depinde de tine ce vrei sa faci cu el :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...