AdrianS Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 E păcatul păcatelor să nu preaslăveÂşti diamantul cu o aprindere pe care să scrie cel puțin "VAPE". Să-ți lumineze el calea negurii cu una sută cincizeci de wați de lumină albă, albastră, verde sau cum vrei. ÂŞi să te vadă demenții din spate. ÂŞi pentru semnale... sau fără semnale. Să rămâi fără baterie în mijlocul muntelui dar să nu îți faci probleme Âşi să îndepărtezi, prin urmare, cu un simplu gest flegmatic al întregului braț stâng (în timp ce dreptul se-nfige-n continuare la accelerație), orice griji metafizice. Fiindcă nimeni Âşi nimic nu-ți opreÂşte mersul motorului Âşi avansul minunat, perfect al senzorului pe sub care trec, rând pe rând, nasurile (sau naÂşii?) rotorului. Să miroÂşi a fum de la primul Âşut aplicat pedalei de pornire. Să ții un ralanti atât de nesimțit încât să poți jura că măsori cursa pistonului în metri. Să urci în ture ca o drujbă DDRistă. De 250 cmc, ce mama dracului! Să mergi aÂşa de lin la turații mici încât să crezi că eÂşti pe frei-ul Trabantului. Să... să-l plimbi sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 (editat) Ma poate indruma cineva cu sfaturi tehnice pentru a regla un releu de incarcare (mecanic) ? Incarca, se stinge becul martor, dar incarca cam putin si cu siguranta din lamelele acelea se poate regla sa incarce mai mult, dar cum ? Cu un clește cu ciocul ascuțit, așa l-am văzut pe Nea Manea că face, dar să mă bați dacă am înțeles ceva. Dacă înțelegi ceva din documentele astea, spune-mi și mie. Dacă nu, du-te la Nea Manea sau cheamă-l pe la tine. și mai am unul Traducerile cu Google din germană nu sunt grozave, dar mai bune decât nimic. Editat August 25, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Iată ce văd eu de pe balcon ziua și noaptea. Iata ce vad eu seara cand ma intorc de la firma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 (editat) Iata ce vad eu seara cand ma intorc de la firma... Hai că ai început să vezi stele verzi. Adică îți satisfaci poftele trupești uitându-te la poza asta? Că ăla nu e MZ-ul tău. Tu n-ai instalația electrică în tub gofrat și nici apărători de genunchi, deși soare la apus ca ăla avem pe traseul de teste Bucov - Plopu - Nisipoasa - Vărbila - Jercălăi și retur. Editat August 26, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Hai că ai început să vezi stele verzi. Am folosit imaginea ca pe o metafora, fireste. Eu il vad si simt pe al meu. Pana acum nu am avut probleme majore in exploatare cu exceptia catorva minore ca; -por la rezervor - rezolvat cu POXIPOL -aripa spate care atinge de carcasa lant - rezolvat prin inlocuirea gresorului si deformare aripa -incarcare slaba -rezolvat prin verificare conexiuni Testarile continua.... Costumat "pana in dinti" gata de plecare... Impreuna cu VETERANUL - tata cu a sa "tinerica " (Suzuki 1982) in frumoasa tura de 40 de km de astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Frumoasa costumatia ce sa mai zic .Mi-ar placea si un filmulet cu motocicleta sa vedem cum se aude, acum ca este gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 (editat) Cel mai frumos 250/0 Einport din tara. Felicitari red bandit ! Editat August 28, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Testarile continua.... Costumat "pana in dinti" gata de plecare... Te joci cu focul că umbli cu ea cu numărul ăla. Chiar, ce ai putea păți dacă te oprește Poliția? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Te joci cu focul că umbli cu ea cu numărul ăla. Chiar, ce ai putea păți dacă te oprește Poliția? Imi ia talonul ca am ITP-ul expirat si binenteles amenda, dar merg regulamentar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 merg regulamentar ... ... și eu la fel, suntem în grafic cu rezultatele de la cupele mondiale și vă trimit o vedere (două), poate vă e dor de mine, sau de Maria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 poate vă e dor de mine, Mie cu siguranta. Cand va intoarceti pe meleagurile patriei? Trebuie sa ne apucam serios de organizarea turei : "Litoral pentru veterani" unde la rubrica "veterani" a se intelege batranele noaste motoare MZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Cand va intoarceti pe meleagurile patriei? Next monday! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Din cauza lipsei de timp și noilor achiziții înaintăm foarte încet cu lucrările la Mz-uri...Încet dar sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 I-am spart la nară! Am terminat Luxor World Cup pe locul 2 și Iulia pe 3 la juniori. Au fost 46 competitori din 12 țări, inclusiv SUA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Din cauza lipsei de timp și noilor achiziții înaintăm foarte încet cu lucrările la Mz-uri...Încet dar sigur! Avand in vedere ca acum in atelierul meu se afla la restaurat STOYE ES-EL , te-as ruga sa imi spui si mie cum ai facut inlocuirea panourilor de AL , cum ai efectuat imbinarea (sudura), ce grosime la tabla de AL, cum vei face imbinarea intre podeaua (tabla FE) si barca de AL, etc....? I-am spart la nară! Am terminat Luxor World Cup pe locul 2 și Iulia pe 3 la juniori. Au fost 46 competitori din 12 țări, inclusiv SUA. Felicitari domnul Dan. Reprezentati tricolorul cu cinste in lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Din cauza lipsei de timp și noilor achiziții înaintăm foarte încet cu lucrările la Mz-uri...Încet dar sigur! Parcă ai înmatriculat unul dintre ele. Mergi cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 I-am spart la nară! Am terminat Luxor World Cup pe locul 2 și Iulia pe 3 la juniori. Au fost 46 competitori din 12 țări, inclusiv SUA. Slăbuț. Aveam un comandant în Âşcoală, un MoÂş Teacă, la toate competițiile ne spunea: "Dragilor, pentru mine nu există locul II, III, ci doar locul I Âşi alea de deasupra". Mai trebe lucrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Cata mai rautaciosul .... .Acolo e cum mAi bate si vantul.Nea Petcu daca tot veni vorba, eram curios in ce consta concursul asta? se arunca cu avionul din imagine si castigatorul este cel care i-a zburat avionul cel mai mult? Daca ati avea si un filmulet..ar fi bun, pentru cultura mea generala asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubucatalin Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Vă salut. Cine mă poate ajuta, contra cost binenteles, cu copii după manualul de reparație ( complet) pentru MZ ES 175. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Avand in vedere ca acum in atelierul meu se afla la restaurat STOYE ES-EL , te-as ruga sa imi spui si mie cum ai facut inlocuirea panourilor de AL , cum ai efectuat imbinarea (sudura), ce grosime la tabla de AL, cum vei face imbinarea intre podeaua (tabla FE) si barca de AL, etc....? Din păcate partea inferioară a lateralelor cât și o bună parte a botului trebuia schimbată la atașul meu. Sudura se face la o fabrică de coșuri din Miercurea Ciuc, și se folosește tablă Al de 1 mm. I-am rugat să mai tragă o linie de sudură peste cea făcută (cum se vede în poză) ca să fie mai perfectă îmbinarea. Sunt curios cum o să iasă la sfârșit, o să revin cu poze. Îmbinarea lateralelor cu fundul atașului va fi făcută cu șuruburi sau cu nituri, falțuirea din păcate nu mai este posibilă. Încă nu ne-am hotărât dar cred că tabla de Al va fi prinsă între două straturi de tablă de Fe, în sensul că fundul va fi prins din interior și din exterior de-a lungul șuruburilor sau niturilor o să mai punem o fâșie de tablă de Fe. Asta e compromisul la care am ajuns în urma mai multor discuții cu oameni mai experientați. Nu susțin că este cea mai bună variantă. Sper că după al doilea strat de sudura îmbinarea se va perfecționa și după aplicarea cerculețelor cu fâșii de șmirghel chiar să dispară. Sunt useri foarte experientați pe acest forum în așa ceva, sper să ne ajută cu sfaturi și în continuare. Vă rog dacă aveți ataș cu fund original să postați dimensiunile părții concave a fundului, cât este de înaltă și exact unde trebuie pusă? Parcă ai înmatriculat unul dintre ele. Mergi cu el? Am înmatriculat (transcris) două dintre ele: MZ Es 250/1 - 1962 - HR-62-MZE MZ Es 250/2 - HR-25-MZS ( S de la Stoye SuperElastik) Urmează celălalt 250/1 la care se pregătește atașul, probabil HR-62-MZS (pentru transcriere o să folosesc atașul de cooperativă cu care am cumpărat-o). Întâi însă am de asamblat motorul care e în bucăți, dar cu piston, rulmenți etc. noi, cilindru rectificat etc. Așadar orice documentație pentru asambalarea motorului, pas cu pas, este foarte binevenită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Slăbuț. Aveam un comandant în Âşcoală, un MoÂş Teacă, la toate competițiile ne spunea: "Dragilor, pentru mine nu există locul II, III, ci doar locul I Âşi alea de deasupra". Mai trebe lucrat. Astea-s noțiuni elementare de teoria vibrațiilor /index.php?/topic/667374-dauneaza-mersul-pe-moto-la-sanatate/page__st__40__gopid__2941118 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Vă rog dacă aveți ataș cu fund original să postați dimensiunile părții concave a fundului, cât este de înaltă și exact unde trebuie pusă? Partea cu fundul de Stoye ma intereseaza si pe mine. Apropos cat estimezi ca te costa lucrarea (sudura in AL + fundul de tabla)? Asta pentru o comparatie cu Germanica, binenteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 nu face nimeni comanda de pe oldtimerteileshop.de ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Vă salut. Cine mă poate ajuta, contra cost binenteles, cu copii după manualul de reparație ( complet) pentru MZ ES 175. Multumesc. format pdf nu e bun? gasesti aici http://www.manualedereparatie.info/categorii/mz.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Dupa cum v-am promis am revenit si cu o filmare la "Diamantul Negru" din procesul de rodaj http://www.youtube.com/watch?v=1tTJKEta_hA Acum trecand la lucruri serioase, m-am apucat de restaurat "Titanicul" - denumit simbolic atasul Stoye ES-EL. Am demontat barca cu mare grija sa pot recupera cat mai mult din ea... Apoi am inceput asamblarea cadrului si masuratorile.... va urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.