calin_cz Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 am promis cateva poze cu un MZ TS 150........doar asta. Daca va fi cineva interesat, voi face rost de altele , motorul e la 25 km de mina. Deci : inmatriculat, numar nou, ceva piese de schimb si 300 E negociabil. rel YM dantudor100 sau 0766.102.201 sau nr. proprietarului : 0722.735.859 - george Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Super merg. D-voastra luati steagurile si eu un dosar (sa fie pregatit) in caz ca-l opreste pe Corcodel MZ-ul lui Ionuț hibernează fără număr și fără talon. Sunt luate de Corcodel în vederea ieșirii nefrauduloase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micriganel Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 am promis cateva poze cu un MZ TS 150........doar asta. Daca va fi cineva interesat, voi face rost de altele , motorul e la 25 km de mina. Deci : inmatriculat, numar nou, ceva piese de schimb si 300 E negociabil. rel YM dantudor100 sau 0766.102.201 sau nr. proprietarului : 0722.735.859 - george E tot ca asta pe care am fost eu azi sa-l vad? Zice omu' ca era folosit la intorsul oilor in DDR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 la intorsul oilor in DDR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 MZ-ul lui Ionuț hibernează fără număr și fără talon. Sunt luate de Corcodel în vederea ieșirii nefrauduloase. ASA DA ! la intorsul oilor in DDR. In loc de ciobanesc mioritic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Azi 28 noiembrie 2011 , in jurul orei 15.00 Rt-ul meu a iesit la prima plimbare Acuma pot dormii mai linistit. Am fost primul care a mers cu Rt-u pe strada MEA ps. am ciocanit si montat toba originala pana va fi gata aia noua .. si aripa fata Under Construction ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Daca miroase a oaie, este adevarat Azi 28 noiembrie 2011 , in jurul orei 15.00 Rt-ul meu a iesit la prima plimbare Acuma pot dormii mai linistit. Am fost primul care a mers cu Rt-u pe strada MEA ps. am ciocanit si montat toba originala pana va fi gata aia noua .. si aripa fata Under Construction ! La vara vino la intrunire la focsani sa-l udam, ca vin este... complimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 cu ce ai dat pe cilindru ? e ceva special? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Am dat cu vopsea termorezistenta atat pe cilindru cat si pe toba.Pe cilindru e alta firma,alta calitate.. pe toba am dat cu ceva mai ieftin ca oricum aia vine schimbata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Am fost primul care a mers cu Rt-u pe strada MEA. Felicitări! Cabinetul stomatologic din prima poză este al cui știu eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Felicitări! Cabinetul stomatologic din prima poză este al cui știu eu? Era o poza cu dedicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Azi 28 noiembrie 2011 , in jurul orei 15.00 Rt-ul meu a iesit la prima plimbare Acuma pot dormii mai linistit. Am fost primul care a mers cu Rt-u pe strada MEA ps. am ciocanit si montat toba originala pana va fi gata aia noua .. si aripa fata Under Construction ! Bravo domne...eu imi musc limba si sufar in tacere .Arata bine, vezi ce faci cu actele ca alea sunt mai importante si dupa ramane sa te bucuri de el legal.Mult spor in continuare, oricum este pus pe picoare, la mine arata descurajator, parca nici nu mai este motocicleta cand vezi niste cutii bine impachetate.O veni si vremea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Un steag pentru 1decembrie mai pot aduce si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) la mine arata descurajator, parca nici nu mai este motocicleta cand vezi niste cutii bine impachetate. O veni si vremea lui ... Dacă nu te apuci curând de el, riÂşti să nu mai Âştii care Âşi pe unde vin, iar la final să-ți iasă un IJ, o Jawa sau o Mobră. Părerea mea ... Editat Noiembrie 29, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Salutari! Am cateva nelamuriri cu privire la cutia bobinelor unui MZ RT 125/3. Voi scrie posibile tampenii si va rog sa ma corectati daca este cazul: 1 - Nu e nici o problema daca firul "1" face contact cu miezul din fier al bobinei de inductie 2 - Firul "2" trebuie conectat in aceeasi borna cu firul "3" 3 - Peste "butucul" din interiorul contactului trebuie sa existe o saiba din textolit, apoi o saiba metalica si iarasi o saiba din textolit(4) 4 - Exista probabilitatea ca nimeni sa nu aiba de vanzare o cheie originala pentru contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Salutari! Am cateva nelamuriri cu privire la cutia bobinelor unui MZ RT 125/3. Voi scrie posibile tampenii si va rog sa ma corectati daca este cazul: 1 - Nu e nici o problema daca firul "1" face contact cu miezul din fier al bobinei de inductie 2 - Firul "2" trebuie conectat in aceeasi borna cu firul "3" 3 - Peste "butucul" din interiorul contactului trebuie sa existe o saiba din textolit, apoi o saiba metalica si iarasi o saiba din textolit(4) 4 - Exista probabilitatea ca nimeni sa nu aiba de vanzare o cheie originala pentru contact Cauta aici schita originala si vezi exact cum trebuie sa fie . http://www.ostmotorrad.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Cauta aici schita originala si vezi exact cum trebuie sa fie . http://www.ostmotorrad.de/ Iti multumesc! Datorita link-ului am lamurit puctele 1 si 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Dacă nu te apuci curând de el, riÂşti să nu mai Âştii care Âşi pe unde vin, iar la final să-ți iasă un IJ, o Jawa sau o Mobră. Părerea mea ... Aoleu..in cazul asta trebuie sa ma apuc urgent de el, ca nu as vrea sa rada copii din fata blocului de mine daca iese .Asta a fost asa..pentru dusmani .Bine bine dar...parca mai asta toamna se lauda cineva pe aici ca incepe lucrarea la fratele mai mic si pana la urma s-a lasat cu un simson, urat asa.Oricum sa nu va fortati prea tare ca intr-o saptamana este gata si pierd etape importante . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 Bine bine dar...parca mai asta toamna se lauda cineva pe aici ca incepe lucrarea la fratele mai mic ... După dumneavoastră, sir! Se lăuda cineva mai demult că după ce se însoară, mulți viteji se-arată, sabia nu-l taie și ne-arată el nouă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 @black_mobra : acolo la contact tre sa fie 1 sau 2 cercuri de bacherlit, sau orice alt inel. are rolul de "distantier" daca scoti acel inel o sa se miste tot miezul care se roteste odata cu cheia si pot aparea contacte imperfecte sau intreruperi etc. restul firelor sunt trecute in desenul din cartea tehnica de la RT . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Intr-un post anterior ne puneam intrebari vis a vis de cum trebuie sa arate original un Stoye EL SI la paretea de suspensie - ax roata. Intr-adevar ce er acolo era o inventie autohtona. Uite asa este original: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Azi am lucrat la resuscitarea unei batrinici din 1956 { MZ 125 / 2 } care in ciuda virstei arata destul de bine si dupa citeva reglaje si schimbarea carburatorului cu altu ca al ei nu mai tragea benzina , a pornit si a inceput sa toarca foarte bine dupa o gramada de timp de stationare in casa cuiva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) Si daca atas-ul este deteriorat si sunteti in criza de idei... Editat Noiembrie 30, 2011 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Intr-un post anterior ne puneam intrebari vis a vis de cum trebuie sa arate original un Stoye EL SI la paretea de suspensie - ax roata. Intr-adevar ce er acolo era o inventie autohtona. Uite asa este original: Așa este. Mă voi strădui și eu să aduc suspensia atașului într-o stare cât mai asemănătoare. În afară de primul braț de prindere (care la acest model este mai scurt, prinderea în față la Simson Sport fiind mai jos) ați mai sesizat vreo diferență între modelul EL-SI și EL-ES? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 Așa este. Mă voi strădui și eu să aduc suspensia atașului într-o stare cât mai asemănătoare. În afară de primul braț de prindere (care la acest model este mai scurt, prinderea în față la Simson Sport fiind mai jos) ați mai sesizat vreo diferență între modelul EL-SI și EL-ES? Nu mai sunt diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.