Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu tot respectul, nu spune nimeni nicaieri ca Yamaha Fazer nu se incadreaza.

nici n-o sa gasesti pe undeva o lege despre ce se poate sau ce nu se poate , este vorba despre o intreaga cultura, daca tu faci o manea si-i spui balada rock indiana ... e treaba ta, dar toti roakerii stiu ca-i manea...

 

 

teoretic poti face un cafe din foarte multe motociclete , practic insa e mult mai greu sa pornesti de la un fzs sa zicem , sunt cateva modele clasice si nu-s de pomana clasice

 

ce sens are sa pornesti un proiect daca de la bun inceput nu exista posibilitati de finalizare? si nu vb de bugete nelimitate sau oameni care au la dispozitie centre CNC si alte bazaconii

 

un cafe daca nu-l faci cu ce/cum poti mai bine-l cumperi gata facut ca oricum nu inseamna mare lucru , e doar un fier vechi vopsit eventual frumos.

 

in ultimii ani au aparut foarte multe builduri frumoase din bmw-uri urate :) deci se poate dar doar unul a fost primul...

 

 

daca cauti asa o regula care poate fi incalcata .... cadrul backbone si rezervor de Norton sau Benelli mojave (copii si variatiuni) + codita si pentru multi traditionalisti placa de numar rotunda.

 

"legile" astea pot fi incalcate atat timp cat treaba e facuta armonios si rezultatul in spiritul culturii cafe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica poti sa ii pui chestii si sa-i aduci modificari care sa te duca cu gandul la cafe dar nu vei obtine look-ul autentic. Riscul sa o dai in ce zicea Superbec, aspect de mobra bubuita si reparata ieftin, e mare. Ca sa nu ajungi acolo, cred ca vorbim de bani multi si o oarecare experienta in astfel de modificari.

Parerea mea, daca se cauta mai mult performantele unei motociclete mai moderne decat aspectul veritabil de cafe, sa se mearga pe streetfighter. M-am gandit si eu la o astfel de motocicleta modificata și, dorindu-mi handling si performante caracteristice generatiilor mai noi, bat spre street. Sau, mai e varianta unui Ducati cu racire pe aer, impaca mai bine ambele ambitii. Greu sa-l gasesti in mintile lui la bani care sa justifice hacuirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul, nu spune nimeni nicaieri ca Yamaha Fazer nu se incadreaza.

Pai nu, insa il citez mai jos si pe Bec sa iti faci o idee. Cu o mobra de genul mentionat de tine, vei obtine un fel de... 'look alike', dar care nu are in mod special treaba cu genul. Nu e o rusine asta, ca nu arata a cafe veritabil.

 

este vorba despre o intreaga cultura,

exact. baietii aia au pornit de la un anume tip de mobra cu anume caracteristici. Respecti in mare linia, poti spune ca te apropii de un cafe...

 

Ca sa nu ajungi acolo, cred ca vorbim de bani multi si o oarecare experienta in astfel de modificari.

Banii ca banii, experienta la fel, insa bunul gust si armonia de a imbina cum trebuie totul, asta e cea mai mare problema, cum bine a spus si becul in ultima propozitie.

 

Si uite asa, din 3 pareri s-a ajuns la un numitor comun :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Stimabile Cristian, ca nu e vorba de ce am zis eu, e vorba ca din toate 3 parerile daca selectezi din ce au scris baietii, ajungi la o idee destul de clara legata de fenomenul 'cafe racer' si restul de conceptii/proiecte si proiectii ce se invart pe langa acesta. Plus ca toti 3 sunt baieti de isprava (doar pe bec nu il cunosc asa bine, am conversat doar pe PM acum multa vreme), insa garantez eu pentru toti! :D

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu propulsorul ce faci? Il desfaci pentru upgrade-uri / rebuild?

nu , am lungit-o mult prea mult cu mobra asta, motorul functioneaza ok , o sa primeasca un jet kit

 

cred ca ajunge pe la 80 de cai, toata motocicleta are ~150 kile , cp/kg sunt foarte ok pentru ce vrea sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge...dar... nu e spiritul ala de vechitura, prea mult elemente moderne pe el, culminand cu toba aia dubioasa... :(


PS: iti scrisesem un msg si dupa chestia aia cu sudura, insa vad ca nu a mai aparut (sau nu am dat eu post); e bine ca ai pachetul complet de competente (si banuiesc ca si scule pt. asa ceva), eu insa nu prea am avut ocazia sa ma joc cu aparate de sudura nici macar la nivelul mediu peste hobby... mi se pare un skill foarte bun de detinut si mai imi si place si admir la altii.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si daca se poate si fara cadru backbone nu inteleg de ce fazerul nu poate fi cafe racer. Din nou, nu ma refeream la al meu, care dupa cum ai spus si tu (pe buna dreptate) a fost accidentat si reparat cat mai ieftin cu putinta.

se poate orice , fa-l sa arate ca er6 ala de mai sus si esti cel mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din putinul simt estetic de il am, eu zic ca din kawa ala putea iesi si ceva cu amprenta mai 'istorica'. Cadrul totusi e destul de finut, tubular, nu e ca la FeZeu. Toba aia in schimb nu imi satisface nici macar putinul ala de simt estetic de ma laud cu el si nici cauciucul spate cam prea lat. As prefera un cafe dintr-un domi, desi acum nu mai stii care-i scrambler, care-i cafe :D

 

honda-dominator-becomes-vintage-cafe-rac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neah...Domi e prea hipstereala...prea taraiala lenesa si, eventual, putin zgomotoasa, dar motorul ăla nu are pic de vlaga. E mai plictisitor ca o ceapa de apa. Un Cafe are coi, are caracter, Domi e sarguincios mediocru. Înțeleg aluzia la look, dar nu.

FZ-ul e prea lat. Daca exista motociclete carora li se poate ierta pacatul asta, cu siguranta, FZ-ul nu e una dintre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...