Sari la conținut

Postări Recomandate

mergi pe o combinatie mat lucios in doua trei nuante :)

Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile.

Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C).

Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cadrul este negru si l-am revopsit negru mat dupa ce am terminat cu sudurile.

Motorul este negru si va fi revopsit in negru mat (rezistent 400C).

Restul elementelor au ca si prima optiune de culoare albastrul pentru ca asa este in acte.... probabil o sa merg pe un albastru "azur" lucios

daca ai racire pe aer nu-ti recomand vopsirea motorului . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inginer sunt.... :-) iar partea artistica o influentez prea mult cu logica....

 

o sa mai pierd ceva zile prin garaj doar cu bere/cafea ... poate imi pica fisa...

» Post actualizat in 26 Nov 2014 18:40

 

am incercat sa asez niste linii si "simbolic" coada pe cadrul curent si iese ca pixu'... ( este doar un carton pentru ajutor "vizual")

 

incerc sa gasesc o aliniere rezonabila...

Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model

311393_259365914104788_1147683239_n.jpg?

A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus)

403395_410447762329935_1754700785_n.jpg?

Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti incerca sa cauti alt rezervor care sa se potriveasca. Eu asa am patit la CB250. Am fost nevoit sa schimb rezervorul original ca ruginise si curgea cu unul de la alt model

311393_259365914104788_1147683239_n.jpg?

A ajuns sa arate asa (asta e inainte sa fac niste modificari la prinderea de pe cadru si statea un pic prea sus)

403395_410447762329935_1754700785_n.jpg?

Poti sa vezi daca gasesti rezervoare de Zephyr sau de ce nu, de la alt fabricant,important e sa ai urechile de pe interior la distanta buna. Spor la cafelit

 

Problema este ca sub rezervor trebuie destul de mult loc sa ramana spatiu pentru cele doua bobine de inductie.... si nu pot pune orice rezervor.

 

Am cautat de KZ si Zephir si sunt scumpe grav de tot... ies mai ieftin cu un rezervor custom...

 

Probabil o sa ramana cel pe care il am, ma dau asa pana gasesc ceva mai frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea batranicilor au bobinele cam in acelasi loc,scobitura e destul de mare. In cazul in care gasesti ceva si nu esti sigur ceri vanzatorului sa-ti dea niste masuri, distanta dintre urechile care vin pe bucsele de pe cadru si distanta de la urechi in burta rezervorului. Poti sa te gandesti si sa le schimbi locatia, refaci un pic firele, pui unele mai lungi eventual. Eu am gasit rezervorul respectiv cu 200 de lei, tine si de noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici un lac nu rezista mai mult de doua sezoane :) sableaza tot motorul , asa isi face si racirea mai bine , poti folosi vopseaua doar in anumite puncte ca efect :) si o poti folosi pe cea albastra :)va avea si alt volum ca motocicleta :)

Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele ....

 

Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile...

 

Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici

 

Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multi nervi am curatat vopseaua ciobita de pe capacul de chiuloasa si am revopsit negru mat. Urmeaza capacele ....

 

Din fericire negrul folosit este aproape identinc cu cel de fabrica si diferentele sunt aproape insesizabile...

 

Urmeaza slefuirea vopselei de pe elementele de racire ca sa obtin aspectul original ----> aici

 

Din punctul meu de vedere este aproape imposibil de sablat intregul motor plus ca lasat fara lac/vopsea aluminiul va oxida foarte repede

daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur :) dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca-l polishezi nu va oxida foarte repede , te asigur :) dar era doar o sugestie practica, nu trebuie sa te iei dupa mine sau altul , este motocicleta ta si tot era demontata,

 

motorul este interg... nu este data jos decat bateria de carburatoare si astupate orificiile de admisie si evacure....

» Post actualizat in 31 Dec 2014 10:53

Prea frin sa mai ajung prin garaj... asa ca hai la multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator Adrian

ma plictisesc si am si eu o intrebare...

 

De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis).


Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile.

 

 

Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex).

 

 

Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate.


buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)...

 

Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit)


» Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03

ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata m900lake.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma plictisesc si am si eu o intrebare...

 

De ex Monster ul mi se pare ca are mult potential pt o tentativa de cafe (nu neaparat cafe cafe, dar ca si naked arata destul de bine cu motorul ala V2 si cadrul trellis).

 

Ma gandeam ca singurul lucru care il urateste il reprezinta rotile.

 

 

Ce jante spitate s-ar putea porta pe monster (pe un M750/M900 de ex).

 

 

Jantele de SM de pe KTM 690 SM/ KTM 690 SMC / KTM 690 SMC-R ? stiu ca alea sunt de 17" si sunt 120/70/17 fata si 160/60/17 spate.

 

buba ar fi cu adaptarea franelor (pt un monster cred ca e suficicent discul de 320mm care echipeaza SM urile KTM)...

 

Sunt curios de cata munca ar fi pt adaptarea unor roti de genu la un Monster. Avantajul ar fi si ca jantele de KTM sunt tubeless.. iar dimensiunile gumelor foarte rezonabile (nefiind niste dimensiuni exotice si greu de gasit)

» Post actualizat in 26 Jan 2015 16:03

ceva in genul asta, doar cu un semighidon (decat ghidon) si eventual fara aripa fata m900lake.jpg

hmmm

 

interesant - ma pui pe ganduri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roti de Sport Classic. Dar cred ca mai bune ar fi cele de 749/999, sunt ceva mai ieftine si sunt si mai usoare. Dar decat un Monster, nu mai bine un 900SS dezbracat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adidas: Roti de sport clasic, bine zici, chiar uitasem de alea. Care-s etrierii standard pe SC1000 ?

Asta negru: http://www.ducati.org/forums/attachments/sport-classic/61393d1341963507-desperate-buy-sc-1000-duc1.jpg

 

sau asta auriu,care 100% e acelasi de pe RSV Mille 99-00 sau Ducati 748/916: http://www.ducati.ms/forums/attachments/sport-classic/203105d1369375569-sport-classic-picture-thread-dscf0126.jpg

 

 

Pai degeaba sugerezi roti de 749/999, pt ca alea nu au jante spitate, despre asta era vorba initial,jante spitate.

Am zis Monster pt ca e mai usor de adus la forme de naked frumos, decat un 900SS. La monster nici nu tre sa-ti mai bati capul cu sau codita,spre deosebire de 900SS care are codita carenata...


Tehnic am impresia ca-s identice motocicletele, atat la motor cat si la suspensie (furca,amortizor), frane (etrieri,discuri)... nu? (de fapt doar 900 i.e. are 2 discuri pe fata, cred)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Etrierii negri sunt aia originali si sunt cu 2 pistoane. Niste porcarii as zice, dar isi fac treaba. Se pot inlocui relativ lejer cu cei aurii (cum ai si tu pe RSV) sau cu cei de pe 749/999 care sunt mult mai smecheri (si mai simplu de montat, deoarece necesita pilirea lor si a prinderilor). Roti de SC gasesti prin Europa mult mai ieftin decat in State, probabil undeva pe la 500Euro. Si se pot face tubeless, eu le am de 3 ani asa, facute de Bogdan Harea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Etrierii negri sunt aia originali si sunt cu 2 pistoane. Niste porcarii as zice, dar isi fac treaba. Se pot inlocui relativ lejer cu cei aurii (cum ai si tu pe RSV) sau cu cei de pe 749/999 care sunt mult mai smecheri (si mai simplu de montat, deoarece necesita pilirea lor si a prinderilor). Roti de SC gasesti prin Europa mult mai ieftin decat in State, probabil undeva pe la 500Euro. Si se pot face tubeless, eu le am de 3 ani asa, facute de Bogdan Harea :)

 

AI mei erau ca aia de pe 749/999 (doar RSV 1999-2000 avea ca aia de pe 748/916). Rotile sunt ''bolt'' on? sau trebuie spacers & shitt ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...