Jump to content

Recommended Posts

Fain! Va iesi senzatie :ok:


» Post actualizat in 21 Nov 2017 19:26

Am mai lucrat si eu intre timp la SR500.

Revopsit cam tot ce se putea, electrostatic.

Schimbat rulmenti jug (conici), roti si bascula

Montat niste chinezarii de amortizoare pe spate, dar care se pot reumple cu N2, schimbat uleiul si pot fi facuti destul de competitivi.

I-am decupat aripile si urmeaza sa fie si ele vopsite.

Acum mai trebuie sa-i fac motorul luna dupa care sa-l vopsesc negru si sa-i caut o sa corecta sau sa o retapitez pe aia originala, sa revopsesc rezervorul pentru ca nu-mi plac stickerele (am lasat treaba asta in mainile altcuiva si a dat-o gres).

Mai multe poze in linkul ala dropbox, de pe pagina anterioara.

post-18773-0-31923200-1511291903_thumb.jpg

post-18773-0-09595700-1511291926_thumb.jpg

post-18773-0-25751200-1511291938_thumb.jpg

post-18773-0-84272700-1511291946_thumb.jpg

post-18773-0-84520500-1511291954_thumb.jpg

post-18773-0-66206000-1511291967_thumb.jpg

post-18773-0-80348500-1511291985_thumb.jpg

post-18773-0-98817000-1511291995_thumb.jpg

post-18773-0-42668300-1511292009_thumb.jpg

post-18773-0-01514500-1511292022_thumb.jpg

post-18773-0-74355100-1511292031_thumb.jpg

post-18773-0-66151300-1511292044_thumb.jpg

post-18773-0-95931900-1511292060_thumb.jpg

post-18773-0-04359000-1511292083_thumb.jpg

post-18773-0-94140200-1511292095_thumb.jpg

post-18773-0-23061300-1511292112_thumb.jpg

post-18773-0-63335600-1511292124_thumb.jpg

post-18773-0-17040200-1511292138_thumb.jpg

post-18773-0-76775400-1511292148_thumb.jpg

post-18773-0-68643300-1511292159_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adidas, frumos!

 

Da-mi te rog o sursa pentru amortizoarele spate. Ma intereseaza si pe mine.

 

Unde ai vopsit electrostatic componentele si cat te-a costat?

Spitele tot electrostatic sunt vopsite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortizoarele sunt de pe amazon.co.uk si au costat vreo 70-100£. Sunt copii fidele Ohlins si se pot imbunatati considerabil din ce am citit. Se numesc RFY. Eu ti-as recomanda YSS.
Electrostatic la userul ElSpa, are o firma SRZ powdercoating customs. Cadru, bascula si roti vreo 500-600lei, nu mai tin minte exact.
Si spitele da, erau in perfecta stare doar ca m-ar fi costat mult mai mult sa le dau jos, sa le cromez si sa le pun inapoi. Dar stiu un englez care face roti spitate custom si e relativ ieftin. A lucrat cu Triumph. Am sa ti dau un link cand ajung la un laptop

 

http://www.drwheelbuilding.com/index.html

Edited by adidas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am văzut ceva idei pe net cu Yamaha FZR cafe Racer... Și mă întrebam dacă e vreo problemă la ITP cu modificări pe cadrul codiței și lipsa locului de pasager... Mulțumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit in targ o casca retro si imadiat am fost pe ea !
Are un sticker cu 1966 dar putea fi pus ulterior.
Nici nu stiu ce marca este casca dar se poate deosebi de altele prin faptul ca dunga de jos nu este dreapta, e mai lasata in dreptul urechilor.

post-45009-0-32142400-1519998677_thumb.jpg

post-45009-0-54797100-1519998678_thumb.jpg

post-45009-0-29236700-1519998751_thumb.jpg

Edited by theos_

Share this post


Link to post
Share on other sites

La prima vedere seamana cu Bell Star.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un proiect terminat,pacientul fiind Yamaha XS400 1980

post-21176-0-06210000-1521718775_thumb.jpg

post-21176-0-60768600-1521718783_thumb.jpg

post-21176-0-37895700-1521718795_thumb.jpg

post-21176-0-11520400-1521718809_thumb.jpg

post-21176-0-20010400-1521718869_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Mai am aripile de fabricat si cateva chestii ,dar in mare este ce trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesanta!

 

Piesele date jos le mai ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pe mine m-ar interesa capacele laterale de plastic. Alea de la baterie și filtrul de aer.

Edited by mihai.i

Share this post


Link to post
Share on other sites

piese am,capacele le caut si vorbim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok! Mersi frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

 

Ca tot vad ceva miscare pe topicul asta , poate gasesc colegi interesati de ceva piese ramase prin garaj .....

 

Piesele se pot vedea / cumpara in Bucuresti ( sos Giurgiului , Eroii Revolutiei ) sau Ilfov ( 1 Decembrie , Jilava )

Telefon : 0769 674 499

 

 

1 - Sa + suport prindere , gel cu burete , husa este dintr-un material impermeabil si foarte elastic

Pret = 300 lei

post-54016-0-19636700-1521808827_thumb.jpgpost-54016-0-22797000-1521808836_thumb.jpgpost-54016-0-06207700-1521808844_thumb.jpgpost-54016-0-75875100-1521808875_thumb.jpgpost-54016-0-12605500-1521808896_thumb.jpgpost-54016-0-69618200-1521808906_thumb.jpgpost-54016-0-24852900-1521808924_thumb.jpgpost-54016-0-12247700-1521808937_thumb.jpgpost-54016-0-81205600-1521808949_thumb.jpgpost-54016-0-43026600-1521808956_thumb.jpgpost-54016-0-84816900-1521808962_thumb.jpg

 

2 - Sa cafe racer , gel si burete , husa este dintr-un material impermeabil foarte elastic

Pret = 200 lei

post-54016-0-15207300-1521809236_thumb.jpgpost-54016-0-75211700-1521809245_thumb.jpgpost-54016-0-19463100-1521809253_thumb.jpgpost-54016-0-56026100-1521809264_thumb.jpgpost-54016-0-19408900-1521809272_thumb.jpgpost-54016-0-95278400-1521809280_thumb.jpgpost-54016-0-48377600-1521809290_thumb.jpgpost-54016-0-14657100-1521809300_thumb.jpg

 

3 - Sa cafe racer , burete cu spuma si husa dintr-un material impermeabil foarte elastic .

Pret = 300 lei

post-54016-0-54968900-1521809850_thumb.jpegpost-54016-0-19977000-1521809794_thumb.jpgpost-54016-0-75243900-1521809802_thumb.jpgpost-54016-0-72187000-1521809809_thumb.jpgpost-54016-0-68282000-1521809816_thumb.jpgpost-54016-0-44849500-1521809823_thumb.jpgpost-54016-0-83612500-1521809831_thumb.jpgpost-54016-0-64500000-1521809957_thumb.jpg

 

4 - Sa cafe racer , burete cu gel si husa este dintr-un material impermeabil foarte elastic .

Pret = 300 lei

post-54016-0-25369200-1521810169_thumb.jpgpost-54016-0-09190200-1521810178_thumb.jpg

 

5 - Oglinzi aluminiu , n-am apucat sa le folosesc ...

Pret = 40 lei

post-54016-0-61328800-1521811284_thumb.jpgpost-54016-0-77926600-1521811296_thumb.jpg

 

6 - Lampa cu pozitie / stop frana noua .

Pret = 35 lei

post-54016-0-78359800-1521811695_thumb.jpgpost-54016-0-68212000-1521811703_thumb.jpgpost-54016-0-41228900-1521811716_thumb.jpg

 

7 - Manete frana / ambreiaj noi >> Suzuki GS500

Pret = 95 lei

post-54016-0-50908400-1521811754_thumb.jpgpost-54016-0-79838000-1521811769_thumb.jpg

 

8 - Butoias lichid frana fata Rizoma ( China ) nefolosit

Pret = 45 lei

post-54016-0-39323900-1521811727_thumb.jpgpost-54016-0-37886500-1521811736_thumb.jpgpost-54016-0-43786500-1521811744_thumb.jpg

 

9 - Semnale aluminiu pe led , folosite dar ca si noi ( 4bucati ) , sunt foarte robuste, in momentul de fata sunt montate becuri de 21w in ele , oricand se pot pune la loc ledurile ...

Pret = 200 lei

post-54016-0-58779800-1521812132_thumb.jpg

Edited by dany_nos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru DKW

post-21176-0-37991400-1521961633_thumb.jpg

post-21176-0-68630300-1521961645_thumb.jpg

post-21176-0-87109700-1521961658_thumb.jpg

post-21176-0-69541400-1521961673_thumb.jpg

post-21176-0-46475800-1521961693_thumb.jpg

post-21176-0-10969500-1521961706_thumb.jpg

post-21176-0-41190600-1521961717_thumb.jpg

post-21176-0-99119200-1521961732_thumb.jpg

post-21176-0-42007700-1521961751_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un pret pe Pm daca se poate, pentru ambele piese, cauciucul de pe janta nu ma intereseaza. M-ar mai interesa si ceasurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu ma uiți, te rog, cu capacele alea!

Edited by mihai.i

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tuning, ce roti ai folosit pentru proiectul tau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantele sunt Akront,foarte usoare,spitele sunt custom din inox si butucii sunt de la un Suzuki DR,modifica cel din fata pt disc de frana de Yamaha r1 2004 de 320mm.


» Post actualizat in 26 Mar 2018 07:54

Din punctul meu de vedere,jantele sunt foarte importante in orice proiect...

A fost foarte greu de modificat,sudata,centrat,echilibrat si bucsat,dar am avut tot timpul din lume,lucrand dupa job, de la ora 17 pana cand ma tineau curelele.

Singura piesa nemodificata a fost rezervorul,in rest totul s-a eliminat sau s-a repozitionat.Am inceput cu furca,care este de Ducati,inclusiv etrierul brembo,pentru care si discul de 320 de yamaha..de ce nu am folosit disc de ducati este pt ca interiorul discului de ducati este mic si nu imi permitea sa ajung la spite..bla bla..La jug am folosit rulmenti conici modificand axul,inclusiv pentru a folosi surubul original de la XS,fiind cromat si dupa parerea mea aratand mai bine asa.

Codita avand unghiuri foarte ciudate,a fost putin de munca pt a o centra si dupa toate astea m.am apucat de saua care a iesit exact ce trebuie,fiind din aluminiu partea de sustinere.

Sub sa am construit o cutie unde sa ascund tot ce e electric si electronica de la aprindere (PAMCO).

post-21176-0-66073700-1522043204_thumb.jpg

post-21176-0-75909900-1522043214_thumb.jpg

post-21176-0-64744200-1522043238_thumb.jpg

post-21176-0-14624900-1522043265_thumb.jpg

post-21176-0-95034800-1522043276_thumb.jpg

post-21176-0-62098900-1522043287_thumb.jpg

post-21176-0-26838700-1522043322_thumb.jpg

post-21176-0-49082200-1522050506_thumb.jpg

post-21176-0-89220300-1522050520_thumb.jpg

post-21176-0-82748200-1522050554_thumb.jpg

post-21176-0-15410900-1522050570_thumb.jpg

post-21176-0-30065100-1522050581_thumb.jpg

post-21176-0-88446300-1522050600_thumb.jpg

post-21176-0-77415700-1522050640_thumb.jpg

post-21176-0-33839700-1522050649_thumb.jpg

post-21176-0-05509200-1522050768_thumb.jpg

Edited by tuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jantele sunt Akront,foarte usoare,spitele sunt custom din inox si butucii sunt de la un Suzuki DR,modifica cel din fata pt disc de frana de Yamaha r1 2004 de 320mm.

» Post actualizat in 26 Mar 2018 07:54

Din punctul meu de vedere,jantele sunt foarte importante in orice proiect...

A fost foarte greu de modificat,sudata,centrat,echilibrat si bucsat,dar am avut tot timpul din lume,lucrand dupa job, de la ora 17 pana cand ma tineau curelele.

Singura piesa nemodificata a fost rezervorul,in rest totul s-a eliminat sau s-a repozitionat.Am inceput cu furca,care este de Ducati,inclusiv etrierul brembo,pentru care si discul de 320 de yamaha..de ce nu am folosit disc de ducati este pt ca interiorul discului de ducati este mic si nu imi permitea sa ajung la spite..bla bla..La jug am folosit rulmenti conici modificand axul,inclusiv pentru a folosi surubul original de la XS,fiind cromat si dupa parerea mea aratand mai bine asa.

Codita avand unghiuri foarte ciudate,a fost putin de munca pt a o centra si dupa toate astea m.am apucat de saua care a iesit exact ce trebuie,fiind din aluminiu partea de sustinere.

Sub sa am construit o cutie unde sa ascund tot ce e electric si electronica de la aprindere (PAMCO).

 

Superb!! Se vede ca ai lucrat super atent. Un proiect pe gustul meu.

 

 

Si eu am un proiect in desfasurare, si la fel ca tine, incerc sa lucrez si la jante.

 

Imi poti da te rog o sursa de unde ti-ai procurat cele necesare jantelor? Eu am nevoie de doua cercuri de aluminiu (obade) pe 18 si spite de inox aferente. Voi folosi butucii standard de fabrica (pe care ii am) pentru a pastra cotele standard ale elementelor de franare etc. Insa as vrea sa renunt la obadele din fier cromat si spitele zincate pentru obade din aluminiu si spite din inox.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate piesele le-am facut rost in mare majoritate de la prieteni

Jantele sunt destul de scumpe dar eu am avut noroc si le-am luat la un pret foarte bun

Spitele ti le poate face un meserias din electrozi de inox,inclusiv piulitele deci nu ar trebui sa fie o problema

Eu am avut jante si butuci cu 36 de spite,fiind pe 17 ca marima...personal nu iti recomand sa pui jante pe 18,fiind greu de gasit cauciucuri la un pret rezonabil.

Ce mai recomand,este vopsitul in camp electrostatic,nefiind foarte scump si rezultatele in timp se vor vedea


» Post actualizat in 27 Mar 2018 06:32

Totul a fost reconditionat si in consecinta schimbat.

post-21176-0-79952600-1522131209_thumb.jpg

post-21176-0-79042700-1522131219_thumb.jpg

post-21176-0-55491500-1522131231_thumb.jpg

post-21176-0-28271900-1522131285_thumb.jpg

post-21176-0-29573600-1522131386_thumb.jpg

post-21176-0-55345400-1522131420_thumb.jpg

post-21176-0-01755600-1522131442_thumb.jpg

post-21176-0-57791300-1522131454_thumb.jpg

post-21176-0-49137000-1522131462_thumb.jpg

post-21176-0-44509400-1522131472_thumb.jpg

post-21176-0-32795900-1522131495_thumb.jpg

post-21176-0-15835500-1522131505_thumb.jpg

post-21176-0-85865000-1522131955_thumb.jpg

post-21176-0-52762600-1522131962_thumb.jpg

post-21176-0-15128800-1522131971_thumb.jpg

post-21176-0-28602600-1522131992_thumb.jpg

post-21176-0-33348400-1522132004_thumb.jpg

post-21176-0-24375500-1522132080_thumb.jpg

Edited by tuning

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate piesele le-am facut rost in mare majoritate de la prieteni

Jantele sunt destul de scumpe dar eu am avut noroc si le-am luat la un pret foarte bun

Spitele ti le poate face un meserias din electrozi de inox,inclusiv piulitele deci nu ar trebui sa fie o problema

Eu am avut jante si butuci cu 36 de spite,fiind pe 17 ca marima...personal nu iti recomand sa pui jante pe 18,fiind greu de gasit cauciucuri la un pret rezonabil.

Ce mai recomand,este vopsitul in camp electrostatic,nefiind foarte scump si rezultatele in timp se vor vedea

» Post actualizat in 27 Mar 2018 06:32

Totul a fost reconditionat si in consecinta schimbat.

 

Eu pe fata am janta pe 18 si pe spate 17 si niste dimensiuni de anvelope dubioase: 3/18 fata si spatele 120/80/17. Practic selectia este destul de mica cel putin pentru spate.

 

Daca gasesc cercurile de aluminiu, o sa vad cum rezolv cu spitele. Am auzit de spite confectionate din electrozi dar sincer sa fiu nu stiu cat de rezistente sunt acestea facute "in casa". Plus ca nu sunt atat de scumpe din ce stiu eu. Iar piulitele cred ca vor costa destul de mult pentru a fi facute manual, nu cred ca renteaza sa fie facute manual.

 

O sa incerc sa caut niste cercuri din aluminiu eventual prin dezmembrari.

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasesti prin tara spite second...stiu ca am cautat si am gasit,dar nu a mai fost cazul sa le iau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roti de super moto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...